Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

Mulla dpo5 menossa, aika matelee, dietti päällä ja vit*ttaa. Näin lyhyesti:D Huomenna lääkäri, josta toivon vastauksia edes vähän, lisää verikokeita, miehelle spermatestiä, lähetettä lapsettomuustutkimuksiin, jotakin sellasta. Jännittä, hirvittää, kauhistuttaa, pelottaa. Pelottaa, että mussa on joku kamala vika. Viime kierron luteaalivaihe jäi 10 päivään. Aiemmin ollut edes 11-12 päivää. Turhauttaa. Tässäpä päällimmäiset..
 
Mulla toisen km jälkeen nyt joko dpo 6 tai dpo 1 :ROFLMAO: nyt ollu niin monta oviskipu päivää, että en tiiä. Pe oli klassiset fiilikset ja maanantaina jotain sinne päin, mut maanantaina alko vv holottaa ja eilen oli taas kunnon munis kivut ja tärinäkivut
 
Kiitos @em85 :love: Alkaa jännittään jo kyllä todenteolla :D Aiemmin oon pystyny oleen ihan zen ja miettiin, että tulee mitä tulee. Nyt kun kello etenee kohti puolta päivää niin alkaa kyllä jännittään. Aika on siis klo 12. Iiik.

Dpo 6 menossa ja tissit on arat ja alkanut myös turpoon. Näin käy joka kierrossa :D Tiukat urheilurintsikat on ihan painajainen sillon.
 
Lääkärissä käyty ja se pisti lähetteen lapsettomuuspuolelle tutkimuksiin ja miehelle spermatestiin. Mitään lääkkeitä ei määränny, mutta epäili, että mun kierrossa jotain pientä ongelmaa on ja se ois helppo korjata lääkkeillä. Uskoo meidän mahdollisuuksiin luomunakin. Aika tulee joskus sinne lapsettomuuspuolelle ja lähetteet lisä labroihin myös. Mieltä rauhottava käynti kyllä vaikkei mitään sen ihmeempää tapahtunukkaa :)
 
  • Tykkää
Reactions: Apustaja
Lääkärissä käyty ja se pisti lähetteen lapsettomuuspuolelle tutkimuksiin ja miehelle spermatestiin. Mitään lääkkeitä ei määränny, mutta epäili, että mun kierrossa jotain pientä ongelmaa on ja se ois helppo korjata lääkkeillä. Uskoo meidän mahdollisuuksiin luomunakin. Aika tulee joskus sinne lapsettomuuspuolelle ja lähetteet lisä labroihin myös. Mieltä rauhottava käynti kyllä vaikkei mitään sen ihmeempää tapahtunukkaa :)
Haa, nyt mä bongasin sut toiselta foorumilta :ROFLMAO::ROFLMAO:
Mutta ihanaa, että asiat etenee!
 
Huomenta! Täällä toissailtana plussattu. 4.kierto kkm jälkeen. Rv 3+2 oli silloin. Olo on ehkä eniten pelokas ja epäuskoinen, mutta toiveikas. Nyt 3+4 ja ihan hyvään tahtiin vahvistuva viiva on. Oireeton olen, kuten yleensä. Ai niin, mun kohtu taisi olla kokonaan tyhjä ja toipunut vasta 03/19. Eli siihen asti tuli vaihtelevia haamuja ja oloja. En käynyt kontrolleissa, vaan ajattelin että luonto hoitaa toipumisen kun saa aikaa riittävästi.
Mut saa siis siirtää plussanneisiin, tuun takas jos nyyttiä tästä ei tule. Tai vaihtoehtoisesti ikävän kohdatessa lopetamme tähän yrityksen. La näillä näkymin 21.1.2020.
Kaikille malttia, uskoa ja rakkautta yritykseen, ymmärrän jos taival tuntuu raskaalta toisinaan. Olette ihmeellisiä ja huikeita naisia!!!
 

Attachments

Tein tänään sen testin vielä varmuuden vuoksi ja mitä kummaa, se näyttikin ihan selkeää vahvaa plussaa :eek::love::ROFLMAO: siis lähes tasavahvaa ja ilmestyi heti, kun pissa liikkui sen plussa viivan yli :D vaihtelevien pitkien kiertojen takia en enää edes uskonut, että voisin olla raskaana. Negan tein kaksi viikkoa sitten ja silloin jo ajattelin, että kierto vain venyy jostain syystä..

En nyt tarkkaan tiedä millä viikolla olen, mutta veikkaan että jotain max 5+ viikolla. Maanantaina soitan neuvolaan, niin saan varmaan ajan ultraan parin viikon päähän, jotta nähdään millä viikoilla olen.

Vähän kyllä jännittää koko ajatus raskaudesta ja miten se sitten etenee. Mutta toki nyt päällimmäisenä on edelleen mielessä, että mahdankohan sittenkään olla raskaana o_O

@Päppyrä hienoa, että asiat etenee :love: toivotaan, että pian tulisi aika lapsettomuuspolille (y)

@Palleroita ihanaa :love: paljon tarrasukkia myös teille (y)
 
Viimeksi muokattu:
Onnea @Palleroita ja @em85!

Täällä kp 28/30 yk3 kkm jälkeen. Dpo 9 tai 10. Aika kurja mieli on ollu joka kierron lopulla kun en oo raskautunut uudelleen. Mutta tämä oli kylläkin vasta eka kierto kkm jälkeen kun ovuloin. Ovis tuli muutaman päivän aiemmin kuin yleensä niin ainut hedelmällisen päivien ajalle osunut talletus oli dpo-1/0. Ei kovin hyvät todennäköisyydet raskautumiselle. (n) Oon ollu koko viikon tosi väsyny ja stressaantunut (työstressi ja ystävien välirikko ahdistaa), oon vaan maannu sängyssä kaikki illat ja mieskin on ollut ihmeissään, oon kyllä häntäkin laiminlyönyt kun vaan nukun. En vaan pysy hereillä enää kauaa töiden jälkeen. Päivisin myös tosi väsynyt olo aina aamusta alkaen ja kauheaa aivosumua. Tosi surullinen mieli jatkuvasti ja oon itkeskellyt harva se päivä. :cry: Raskaustestit on negoja eikä mulla muutenkaan oo mitään raskaustuntemuksia. Kunpa uus kierto alkaisi pian, niin saisin tämän kierron jo pois alta.
 
EG*
Täällä piinailee kohta 30-v ensimmäistä lasta yrittävä, jolla km 4 vkoa sitten ja tänään dpo9, kp 26/28 ja ovulaatio ultralla todennetusti siis tapahtunut viime viikolla. On väsymystä ja pahoinvointia, mutta edelliseen raskauteen ja normi pms-oireisiin verrattuna tisseissä ei ole tapahtunut mitään muutosta. Ei siis ole sellainen olo että olisin raskaana, mutta silti toivon sitä niin paljon... Ei kyllä ole sellainenkaan olo, että menkat ois alkamassa. En halua tuhlata testejä, ennen kuin kuukautiset kunnolla myöhässä!

Onnea kaikille plussanneille ja jaksamista muille piinailuun ja uuteen kiertoon ❤
 
  • Tykkää
Reactions: forester

Attachments

Mä oon tehny negatestejä jo monta päivää eikä mulla oo mitään raskausoireita, silti vieläkin välillä herää hetkeksi toivo ja mietin että entä jos alkio oiskin kiinnittynyt myöhemmin ja siksi testit ei vielä näytä mitään jne. Esim. kun tänään aamulla rintaliivien ympärys tuntui tosi kireältä ja päivällä havahduin siihen että rinnat on vähän täyteläisemmätkin, kun yleensä kyseisissä liiveissä on mulle vähän iso kuppi ja tänään oli just sopiva. Niin kävi mielessä että entä jos sittenkin... Mut tiiän mä kyllä että en oo raskaana, ei oo yhtään semmonen tunne. Myönnettäköön että eilen selailin netistäkin tarinoita myöhäisistä kiinnittymisistä, oireettomista raskauksista ja myöhäisistä plussista :ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: EG*
Tuo haamu punertaa! ❤ Toivottavasti aamulla ois vahvempi viiva jos testaat uudelleen!
Yritän malttaa ylihuomiseen :) mulla ollu oireita ja jos nyt oireet plus tuo haamuviiva onkin tullut ilman raskautta niin :poop:. Mutta ei se maailmanloppu ole, ehtinyt vielä menkkoja tulemaan km jälkee :ROFLMAO: tein 2 viikkoa sitten jo täysin negan, eli ei ns vanhojakaan hormoneita voi olla.
 

Yhteistyössä