Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

EG*
Äh, kirjoitin eilen pitkän viestin mutta sitä ei nyt täällä näykään! Joten, @forester tein eilen päivällä testin joka oli kyllä aivan puhdas nega, elättelen vielä toivoa että menkat ei alkaisikaan (nyt kp 32/28). Tää on kyllä ensimmäinen kierto km jälkeen että sen takia saattaa heittää ja menkat tai plussa tulla loppuviikosta vasta. Samanlaisia asioita oon googletellu ku @Apustaja :D

Onnea @Karvakorvat <3
 
  • Tykkää
Reactions: forester
@Apustaja miten tuo gelee royale vaikuttaa? En nyt muista tai jaksa googlettaa.. Mulla on käytössä vaihdellen rautaa, folaattia ja b-vitamiinivalmiste jossa inositolia myös, auttanee soluaineenvaihduntaan ym. Vireystila on kyllä huomattavasti parempi tuota käyttäessä.
Testatkaa nyt joku, mie en vielä viitti, dpo3 :D
 
@Apustaja miten tuo gelee royale vaikuttaa? En nyt muista tai jaksa googlettaa.. Mulla on käytössä vaihdellen rautaa, folaattia ja b-vitamiinivalmiste jossa inositolia myös, auttanee soluaineenvaihduntaan ym. Vireystila on kyllä huomattavasti parempi tuota käyttäessä.
Testatkaa nyt joku, mie en vielä viitti, dpo3 :D
En mä itsekään oikein tiedä :D Vissiin voi tasoittaa kiertoa ja parantaa hedelmällisyyttä? En jaksa googlettaa itsekään nyt. Jätän monivitamiinit varmaan pois nyt kuukaudeksi ja syön tässä kierrossa vaan gelee royalia, folaattia ja juon greippimehua.
 
  • Tykkää
Reactions: forester
Eilen testi oli ihan nega ja tänään taas antaa jotain viivaa. Voi kun nyt vaan malttas olla tän asian kanssa :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: forester ja EG*
Mietin kans geleetä, mutta totesin, että annan mun kropalle aikaa nyt ilman mitään edes tommosia luonnollisia poppakonsteja :D Vitamiinit menee mitä menny vuosia suht säännöllisesti, mut ei muuta. Dietti vielä päällä 4,5viikkoo niin siinäki kropalle jo tarpeeks töitä :D

Listaa täällä ei oo päivitelty hetkeen. Eli kaikki vois ilmottaa tietojaan niin päivitän vaikka sunnuntaina tietokoneella ne. Eli tiedot mitä listalle haluaa, ikä(miehen ikä), koska km/km:t, monesko yk viimesimmän km:n jälkeen. Ja punaisella kiitos :)
 
EG*
@EG* onhan tuossa väriä! Mitkäs dpot sulla on?
Vitamiinien sun muitten poppakonstien tehtävähän on raskauttaa, väliäkö tuolla kuinka vaikuttavat kunhan plussa pärähtää testiin (y)!
Forester, 41v, km 2/19, yk2.
Oon ollu ihan sekasin noista dpo:ista tässä kierrossa mutta limojen perusteella nyt ois dpo13!
On kyllä jännää ja tietysti se että jos on raskaana, tuleeko uusi km vai elävä lapsi...
Meidän lähisuvussa kun eläviä ei ole tullut tai jos ovat eläneet niin vain yhden päivän. Sen takia niin hirvittävän ristiriitaiset tuntemukset koko raskauden suhteen mutta ei niitä eläviä tule jollei yritä!
 
Apustaja 28/mies 43/ 1.lapsi /kkm 2/19/4.kierto kkm jälkeen

Ovulaatiota odottelen kesäkuun alkuun, pitää tässä kierrossa olla ajoissa talletusten suhteen! Mulla on ollu melkein joka kierrossa aika myöhäinen ovis kp20 -> ja viime kierrossa yllätti kun plussa pärähtikin tikkuun jo kp 18, eikä oltu talleteltu valmiiksi. Flo on ihan sekaisin tosta kp 18 plussasta ja sitkeästi väittää oviksen olleen vasta kp 20. Tähän kertoon se ennustaa ovista kp 21, mutta toivottavasti on taas aiemmin.
 
  • Tykkää
Reactions: EG*
EG*
Kai sitä pitää uskoa, että on ihan oikeasti raskaana taas ainakin hetken, koska tämän aamun testi näytti tältä:

https://aijaa.com/IeHi30

Kyllä hirvittää, mietin just että jos vielä 2 vko päästä ei oo vuoto alkanut niin sitten vasta soitan neuvolaan. Ne haluaa kuitenkin ultralla määrittää raskauden keston, kun menkkoja ei tullut välissä km jälkeen. No, hoituu varhaisultrakin sitten vaan polimaksulla!
 
Ääh mulla ei taho alkaa menkat. Ekan km jälkee, tai no kaavinnasta laskettuna, kierto oli ihan normaali. Yleensä 28 päivää, nyt mennää jo reilusti +30. Raskaustestit ei satunnaisia haalean haaleita viivoja lukuunottamatta ole näyttäny plussaa, eli raskaana en ole.
 
Hei jos kiinnostaa niin mulla olis yks purkki gelee royalea minkä voisin laittaa postikulujen hinnalla :) käytin sitä kp 10-26? Eli kyllä siinä pitäis ainakin parikymmentä olla vielä. Itse plussasin juuri tosta kierrosta kun söin.. Laittakaa yv ketä kiinnostaa!
Söitkö gelee royalia yhden vai kaksi kapselia päivässä? Söitkö muuta luontaistuotetta tms. silloin tuossa tärppikierrossa? Mä vaihdoin tähän kiertoon mama-vitamiinit vahvaan folaattiin ja tohon gelee royaliin. Vasta ostaessa huomasin että noissa kapseleissakin on sitä vehnänalkioäljyä, jota olin harkinnut ostavani erikseen. En tiiä, oisko niitä mama-vitamiineja uskaltanut syödä yhtä aikaa, mutta niissäkin on foolihappoa niin mietin että jos sitä tulisi sitten liikaa kun tuo folaatti oli niin vahvaa.

Tuli muuten mieleen, voikohan pco-tyyppinen munasarja aiheuttaa viiltävää munasarjakipua? Mulla oli eilen kp 6 semmosta, ja tein sitten huvikseen ovistestin niin se näytti aika vahvaa viivaa noille kierron päiville. Ovis on tulossa vasta joskus yli 10 päivän päästä. Ainahan mulla viivoja tulee ovistesteihin pitkin kiertoa ja aika vahvojakin, varmaan viittaa just tohon pco:hon. Sitä syndroomaa mulla ei siis kuulemma ole, mutta gynen mukaan "pco-ish" munasarja.

@Karvakorvat Toivottavasti sun menkat alkaisi pian, jos et ole uudelleen raskaana. Inhottavaa jos kierto venyy. Mulla oli pari kiertoa kkm jälkeen pidempiä.
 
Viimeksi muokattu:
Meitä on täällä kirjoittelemassa:

* Nonsk..............28 v........ya 9/15.........km 9/18........ yk 7 km jälkeen

* Päppyrä...........25 v.......ya 1/18........KU 4/18..........yk 10 KU jälkeen

* em85..............34v.......kkm 06/18 rv 19+6 ..... yk4 kkm jälkeen

*Karvakorvat.......24v......ya 12/18.....tm 1/19 7+1,....yk 2 tm jälkeen

*Apustaja......28v......ya 6/18....kkm 2/19 rv 12+4....yk 4 kkm jälkeen

*Mikkiss85…...33v…...Ya 8/18….km 9/18 rv5+, kkm 3/19 rv8+

*forester..........41v.... km 02/19......yk2 km jälkeen

Plussanneet ::love::love::love::love::love:

* Ipanainen +9/18

* Ruska82........36v.... ya 5/18..... kkm7/18 rv 11..... + 9/18, yk 1 km jälkeen

* mira.flower....35v....ya 10/17....km 2/18 rv 11.......+ 9/18, yk 7 km jälkeen

* joojoo1 + 9/18

* Noups........27 v.........ya 9/17.....kkm 6/18 rv 11...... + 10/18

* Marlen....... 36 v........ya 4/18.....tm 8/18 rv 12...... +11/18, yk 3 tm jälkeen

* kosmo........34 v.........ya 8/17.....kkm 6/18 rv 19........ + 12/18, yk 4 km jälkeen

* kathii..........28 v.........ya 8/18.....km 10/18 rv 8......... + 12/18, yk 2 km jälkeen

* Kerttttu..............28 v........ya 8/18.........km 10/18 rv 7................ +12/18, yk 3 km jälkeen

* Hannaah.........................ya 5/18............kkm 8/18 rv 10, km 12/18 rv 6......... + yk 1 km jälkeen

* Ninnu118..........31v.........ya 12/17..........kkm 4/18, tm 8/18.....+ yk 4 km jälkeen

* sucrine.............31 v........ya 12/17..........km 8/18..................+2/19 yk 5 km jälkeen

* Minji..................33 v...... ya 8/17...........kkm 4/18 rv 7........+ 3/19 yk 11 km jälkeen

* Marjusk.............28 v.......ya 7/18........km 11/18 rv 9.......... + 3/19 yk 4 km jälkeen


*topis…...26v…....ya 12/18…...kkm 2/19 rv 10+3….+4/19 yk 1 kkm jälkeen

*EG*..............30 v............ km 4/19........... +5/19 yk1



Halutettasi mukaan listalle laita punaisella seuraavat tiedot : ikä, yrityksen aloitus, koska km/kkm/tm/ku/ tapahtunut ja monesko yk sen jälkeen. Punaisella myös korjaukset.
 
Viimeksi muokattu:
päivitin listaa nyt ja lisäsin ne tiedot jotka huomasin. Osan tietoja poistin, koska muistin että on joko plussannut tai ei ole kirjoitellut hetkeen ja uusin lista minkä löysin oli 2kk takaa. Pahoittelut listasta tippuneille. Takaisin pääsee tottakai tiedot ilmoittamalla :) Vähän venähti tää päivitys alunperin suunnitellusta :D On ollut niin ihanat ilmat, että mää oon ollu vaan ulkona ja ulkona. Paloinkin jo mukavasti auringossa jne :D
 
  • Tykkää
Reactions: forester
Tällä kertaa osu raskausuutinen lähelle ja myös melko lähelle omaa laskettua aikaa ja oon ollu yllättynyt omasta reaktiosta, aloin siis itkeä ja olen ollut siitä asti tosi surullinen aina kun ajattelen asiaa. Haluaisin olla iloinen heidän puolestaan ja varmasti olenkin, mutta tällä hetkellä päällimmäinen tunne on suuri suru siitä että meille ei ole vielä suotu sitä ensimmäistäkään lasta. Tuntuu itsekkäältä ajatella näin, mutta en ole varmaan vielä päässyt keskenmenosta yli.
Halaus! <3 Ymmärrän täysin sun tunteet ja ajatukset. Ja muista sulla on oikeus niihin! Sun ei tarvitse eikä pidä tuntea huonoo omatuntoa sun tunteista:love: Nää on herkkiä asioita ja herättää paljon tunteita, joskus jopa itse yllättyy omista tunteista.
Mullahan oli tilanne, että sisko plussas vähän ennenkun mää, odotti kolmatta lastaan ja kolmannen kerran kaikki meni hyvin loppuun asti, laskettuaika sillä oli kolme viikkoo ennenkun mulla olis ollut. Sisko sai vauvansa, mää en ja edelleenkään en oo uudestaan raskaana ja sen vauva on jo yli puoli vuotias.

Välillä oon tosi vihanen ja katkera, en mää pysty aina vieläkään oleen ilonen. Mutta sille lapselle oon yhtälailla täti kun niille aiemmillekkin ja sille lapselle en koskaan tuu näyttää mun omia tunteita tässä asiassa enkä anna vaikuttaa meidän suhteeseen. Ei se aina helppoo ole todellakaan, varsinkin kun oma yritys vaan pitkittyy ja pitkittyy ja lapsettomuustutkimuksiin saatiin lähete.
 
Kiitos @Päppyrä, ja kiitos kun jaoit myös oman kokemuksesi. ❤ Sun tilanne kuulostaa vielä paljon raskaammalta kuin minun. Hienoa kuitenkin että et anna sen pahan mielen vaikuttaa sinun ja siskosi lapsen suhteeseen. Ei varmasti ole helppoa, kun tulee omat kipeät muistot mieleen hänestä. Voimia! ❤

Mulla on kp 11 meneillään ja ovistesti näyttää melkein plussaa, toivottavasti se ei vielä tulis ku eihän me olla ehditty talletella ku mulla on aina ovis ollu aikaisintaan kp 17 tai 18, yleensä on menny yli kp 20.

Edit. Poistin jotain kirjoituksiani ku sain pääni kasaan ja oloni helpotti kun juttelin asianosaisen kanssa.

Mutta kyllä se päivän testi ovis+ taisi olla. Tosi outoa ku tuli näin aikaisin. En keksi muuta syytä ku gelee royale.

Edit 2. Vahvempi ovis + tulikin vielä kp 17 ja 18 ja ovis tulikin vasta kp 18, eli suht normaaliin aikaan mulle. Kp 11 ovisplussa oli varmaan joku hormonihäiriö.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: forester
No onpas nyt tosijännää. Menkat ei alkaneet, tällä vkolla odottelin niitä hyvissä ajoin alkavaksi jomottelujen perusteella. Huomenna ovat siis myöhässä. Pitänee mennä vielä testikauppaan jos ei kuulu :barefoot:. Jos tää oli ovuloimaton kierto niin se varmaan voi pidentää kiertoa mut mulla ei ole ikinä kierto venynyt muuten kuin raskauden takia.
@Karvakorvat joko alkoi menkat?
 
  • Tykkää
Reactions: EG* ja Apustaja

Yhteistyössä