Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

@Titi-Love Tervetuloa ja pahoittelut keskenmenosta!❤ Toivottavasti teilläkin uusi raskaus alkaisi pian. Paras lääke tuohon kemialliseen taitaa olla se, ettei suosiolla vaan testaa ennenkuin kuukautiset on kunnolla myöhässä. Ei mullakaan varmaan kestäis pää jos toiveet aina heräisi ja ehtis innostua ja tipahtais sitten korkealta.:unsure: Toivotaan että tämä kierto on teille se The kierto!(y)
 
@Titi-Love Tervetuloa ja pahoittelut keskenmenosta!❤ Toivottavasti teilläkin uusi raskaus alkaisi pian. Paras lääke tuohon kemialliseen taitaa olla se, ettei suosiolla vaan testaa ennenkuin kuukautiset on kunnolla myöhässä. Ei mullakaan varmaan kestäis pää jos toiveet aina heräisi ja ehtis innostua ja tipahtais sitten korkealta.:unsure: Toivotaan että tämä kierto on teille se The kierto!(y)
Kiitos :)
Tämäpä juuri, ei sais testata, mutta aina ku huomaa, että kropassa tapahtuu jotain muutosta, tai tuntuu olo jotenkin erilaiselta, on muka pakko testata :D tässä kierrossa yritän odottaa sinne dpo 14 asti, eli tasan viikko vielä olis jännättävää, samana päivänä myös menkkojen pitäs alkaa. Meillä on vloppuna hautajaiset ja menee reissun päällä vloppu, niin ei oo tavallaan mahdollista testailla, jos en nyt perjantaina aamusta hairahda (n)
 
@hanba oon kyllä käynyt, oisko siitä nyt pari viikkoa aikaa. Mutta olivat sitä mieltä, ettei vielä tarvinnut tehdä asialle mitään :poop:
Joten eipä tässä ole auttanut muu kuin odotella :ROFLMAO:
Ensi viikolla on uusi aika lääkärille (y)

Hyvä kun menet lääkäriin ensi viikolla. Tuo kierron viivästyminen voi johtua joidenkin hormonien puutoksesta ja hormonitoiminta pitää herättää lääkkeellisesti. Tsemppiä! (y)
 
No tää km oli "helppo" siin mieles että fiilis että jokin on vialla, mulla näytti 26. Selvää Haamua ja vast 30 pvä ihan hitusen tummeni kunnes lähti haleneen ja eilen tyhjeni. Moni sanoo ettei kannata testailla "se menee lesken jos mennäkseen" No kyllä, mut ite oon tyytyväinen että jatkoin viivan seuraamista, etten ihan pää pilvissä fiilistelly ja sanoin miehellekin että varautuu ku näin aikasta vielä liikaa innostuu.

nyt oottelenkin niit ovistestei saapuvaksi. Me kokeillaan kyllä het uutta yritystä km jälkeen. Jos täst vuodost laskee niin ens vkon vkloppuna ois otollisin aika yritellä hitsi ääonkin jännää tää vauvan yritys, mut muistan mä toki ne pettymyksetkin mitä tähän hommaan liittyy kuinka pitkää ootteyrittäny kunnes tärpänny jos edellisiäraskauksia? Ite oon raskautunu yrityksist siin 2-6kk välillä, joista 2 pääty onnellisesti. Nytkin kyllä fiilis et saattas tärppää nopeestikkin, mut saas nähä
 
@Nessu87 meillä vähän vaihdellut tuo, kärsin alkuun vuosia sitten ovuloimattomuudesta ja pitkistä kierroista.
Esikoista yritettiin 1,5 vuotta. Sitten seuraavaa taas 1,5 vuotta. Meni kesken.
Sitten keskimmäistä 4,5 vuotta.
Nämä kaikki kevyillä hormoni hoidoilla alkunsa saaneet.
Sitten kuopusta aloinkin odottaa,kun synnytyksestä oli kulunut vasta 4kk ❤
Halusimme siis kolmannen ja emme ajatelleet tarviivamme ehkäisyä kun historia oli mitä oli o_O
Sitten nämä kakso viimeistä mitkä on mennyt kesken on myös luomu plussia ja tullut noin 8kk yrityksen alusta.
Joten aika positiivinen vielä olen, että seuraavakin raskaus saataisiin suht pian alulle, eli toivon että alle vuodessa.
Nyt vain ei vieläkään ole uusi kierto kesäkuisen tyhjennyksen jälkeen alkanut :mad:
 
Mulla varmaan otetaan Luget käyttöön seuraavan raskauden tueksi lääkäri määräsi ton nuoriman kohdalla niitä ja jotain olikohan primaspan? Koska mulla km taustaa.. . Mut ainkin voidaan tulla raskaaks et jos jotain "hyvää" pitää täst asiast ettii

oho no on kyl oottamist jos kesäkuusta mulle määrätty joskus myös teroluteja kierto häiriöön. Mäkin mietin et kuinkahan kauan menee et kroppa normalisoituu kierronkaa mut heti saa lähtee yrittään jos silt tuntuu
 
Meitä on täällä kirjoittelemassa:

* Nonsk..............28 v........ya 9/15.........km 9/18........ yk 11 km jälkeen

*em85..............34v......ya8/17......kkm06/18 rv19+6... +04/19....yk7....kkm 06/19 rv 8 .... yk - kkm jälkeen

*Apustaja......28v......ya 6/18....kkm 2/19 rv 12+4....yk 7 kkm jälkeen

*Ehka2020.....33v......ya4/19.....km6/19 rv6+....... Yk4 km jälkeen

*hanba.... 27v....ya 3/19....kkm 7/19 7+3... yk - kkm jälkeen

*titi-love.... 30v.... ya 1/19.... km 2/19 rv6... yk5 km jälkeen


Plussanneet ::love::love::love::love::love:

* Ipanainen +9/18

* Ruska82........36v.... ya 5/18..... kkm7/18 rv 11..... + 9/18, yk 1 km jälkeen

* mira.flower....35v....ya 10/17....km 2/18 rv 11.......+ 9/18, yk 7 km jälkeen

* joojoo1 + 9/18

* Noups........27 v.........ya 9/17.....kkm 6/18 rv 11...... + 10/18

* Marlen....... 36 v........ya 4/18.....tm 8/18 rv 12...... +11/18, yk 3 tm jälkeen

* kosmo........34 v.........ya 8/17.....kkm 6/18 rv 19........ + 12/18, yk 4 km jälkeen

* kathii..........28 v.........ya 8/18.....km 10/18 rv 8......... + 12/18, yk 2 km jälkeen

* Kerttttu..............28 v........ya 8/18.........km 10/18 rv 7................ +12/18, yk 3 km jälkeen

* Hannaah.........................ya 5/18............kkm 8/18 rv 10, km 12/18 rv 6......... + yk 1 km jälkeen

* Ninnu118..........31v.........ya 12/17..........kkm 4/18, tm 8/18.....+ yk 4 km jälkeen

* sucrine.............31 v........ya 12/17..........km 8/18..................+2/19 yk 5 km jälkeen

* Minji..................33 v...... ya 8/17...........kkm 4/18 rv 7........+ 3/19 yk 11 km jälkeen

* Marjusk.............28 v.......ya 7/18........km 11/18 rv 9.......... + 3/19 yk 4 km jälkeen

*Em85.... 34v.....ya 8/17.....kkm 6/18 rv19+6..... +4/19..... yk7 kkm jälkeen (kkm06/19 rv8)

*topis…...26v…....ya 12/18…...kkm 2/19 rv 10+3….+4/19 yk 1 kkm jälkeen

*EG*..............30 v............ km 4/19........... +5/19 yk1 km jälkeen

*forester..........41v........... km 02/19........ +6/19 yk 2 km jälkeen

* Päppyrä...........25 v.......ya 1/18........KU 4/18..........+6/19 yk 10 KU jälkeen

*rainbowdream....23v... ya 3/19...km 4/19... +7/19 yk 3km jälkeen

Halutettasi mukaan listalle laita punaisella seuraavat tiedot : ikä, yrityksen aloitus, koska km/kkm/tm/ku/ tapahtunut ja monesko yk sen jälkeen. Punaisella myös korjaukset.
 
@Nessu87 mullakin ollut aikasemmin terot ja luget molemmat käytössä vaihtelevasti.
Nyt ei oo vaan ollut tarvetta, mutta todennäkösesti terot täytyy nyt alottaa, että saadaan kierto käyntiin.


Mä luulen, että mulle on tullut kysta oikealle puolelle nytkun vuotoa ei ole ollut.
Ennen mulla oli niitä usein. Oireet on vähän sen oloiset. Joten on kyllä aikakin päästä lääkäriin. Onneksi nyt pääsen mun luotto lääkärille, kun viimeksi hän oli lomalla ja oli joku tyttönen tilalla :LOL:
 
@em85 mulla oli kans joskus kysta munasarjas, mulle se tosin oireili vuodol ja kivulla sit itekseen räjähri ja se oli melkosta kipua sillon tällön pelkään sen uusiutuvan ku alkaa nippailla tuola. Moon miettiny et kun plussaan ni pyydän samaa lekuria määrään luget ja tod. Näkösesti pääsen varhaisultrankin samalla Mä aattelen jo näin edemäs asiaa huomen varmaan tulee mun ovistestit ❤
 
@em85 mulla oli kans joskus kysta munasarjas, mulle se tosin oireili vuodol ja kivulla sit itekseen räjähri ja se oli melkosta kipua sillon tällön pelkään sen uusiutuvan ku alkaa nippailla tuola. Moon miettiny et kun plussaan ni pyydän samaa lekuria määrään luget ja tod. Näkösesti pääsen varhaisultrankin samalla Mä aattelen jo näin edemäs asiaa huomen varmaan tulee mun ovistestit ❤

Mullehan tosiaan tuli useita kystia/munarakkuloita keskenmenon jälkeen. Lääkäri kuvaili että munasarja näyttää stimuloidulta kuin ivf:ssä.. Lopulta ne irtosivat Pregnylin avulla ja oma kierto palautui, vaikka kolme aiempaa lääkäriä sanoivat ettei irrotuspiikki auta. Neljäs lääkäri onneksi tajusi mistä on kyse. Kun kystat (tai mitä ne sitten olivatkin) puhkesivat, selkäkipu ja vuotohäiriöt loppui kuin seinään..
 
Meitä on täällä kirjoittelemassa:

* Nonsk..............28 v........ya 9/15.........km 9/18........ yk 11 km jälkeen

*em85..............34v......ya8/17......kkm06/18 rv19+6... +04/19....yk7....kkm 06/19 rv 8 .... yk - kkm jälkeen

*Ehka2020.....33v......ya4/19.....km6/19 rv6+....... Yk4 km jälkeen

*hanba.... 27v....ya 3/19....kkm 7/19 7+3... yk1 kkm jälkeen

*titi-love.... 30v.... ya 1/19.... km 2/19 rv6... yk5 km jälkeen

*nessu87..... 32v.... ya 9/19.... km 9/19 rv4+6..... yk1 km jälkeen


Plussanneet ::love::love::love::love::love:

* Ipanainen +9/18

* Ruska82........36v.... ya 5/18..... kkm7/18 rv 11..... + 9/18, yk 1 km jälkeen

* mira.flower....35v....ya 10/17....km 2/18 rv 11.......+ 9/18, yk 7 km jälkeen

* joojoo1 + 9/18

* Noups........27 v.........ya 9/17.....kkm 6/18 rv 11...... + 10/18

* Marlen....... 36 v........ya 4/18.....tm 8/18 rv 12...... +11/18, yk 3 tm jälkeen

* kosmo........34 v.........ya 8/17.....kkm 6/18 rv 19........ + 12/18, yk 4 km jälkeen

* kathii..........28 v.........ya 8/18.....km 10/18 rv 8......... + 12/18, yk 2 km jälkeen

* Kerttttu..............28 v........ya 8/18.........km 10/18 rv 7................ +12/18, yk 3 km jälkeen

* Hannaah.........................ya 5/18............kkm 8/18 rv 10, km 12/18 rv 6......... + yk 1 km jälkeen

* Ninnu118..........31v.........ya 12/17..........kkm 4/18, tm 8/18.....+ yk 4 km jälkeen

* sucrine.............31 v........ya 12/17..........km 8/18..................+2/19 yk 5 km jälkeen

* Minji..................33 v...... ya 8/17...........kkm 4/18 rv 7........+ 3/19 yk 11 km jälkeen

* Marjusk.............28 v.......ya 7/18........km 11/18 rv 9.......... + 3/19 yk 4 km jälkeen

*Em85.... 34v.....ya 8/17.....kkm 6/18 rv19+6..... +4/19..... yk7 kkm jälkeen (kkm06/19 rv8)

*topis…...26v…....ya 12/18…...kkm 2/19 rv 10+3….+4/19 yk 1 kkm jälkeen

*EG*..............30 v............ km 4/19........... +5/19 yk1 km jälkeen

*forester..........41v........... km 02/19........ +6/19 yk 2 km jälkeen

* Päppyrä...........25 v.......ya 1/18........KU 4/18..........+6/19 yk 10 KU jälkeen

*rainbowdream....23v... ya 3/19...km 4/19... +7/19 yk 3km jälkeen

*Apustaja......28v......ya 6/18....kkm 2/19 rv 12+4....+ 9/19 yk 7 kkm jälkeen

Halutettasi mukaan listalle laita punaisella seuraavat tiedot : ikä, yrityksen aloitus, koska km/kkm/tm/ku/ tapahtunut ja monesko yk sen jälkeen. Punaisella myös korjaukset.
 
Viimeksi muokattu:
Muokkasin sut plussanneisiin tuohon listaan minkä juuri olin päivittänyt @Apustaja ja huomasin tuolta vauva2020 ryhmästä viestisi siellä ja vastaan nyt tähän samaan.
Mullakin pc on jostain syystä näyttänyt aina tosi haaleeta viivaa muihin testeihin verrattuna.
Jännä sinäänsä, kun toisilla ne taas näyttää tosi aikasin haamua ja plussaa.
Ja onnea vielä todella paljon :love::barefoot:
 
Kiitos @em85! Laittaisitko mulle vielä ton plussan 9/19 kun siinä lukee nyt että 1/19:)

Joo pc:stä tuntuu monella olevan samoja kokemuksia. Tosi jännä että on noin valtavia eroja testien suhteen!
 
Aivan mahtavaa apustaja:love:. Ihana saada iloisia uutisia tähän ketjuun:love:.

Minullahan alkoi menkat viikko sitten. Vuotoa oli normaalit 5 päivää ja tässä pari päivää olen ollut ilman sidettä. Kunnes tänään töissä huomasin että jotain valuu ja se oli verta. Ihan kirkasta, uutta verta. Tulee yhtä paljon kuin menkkojen aikaan, ei mitään tiputtelua. Meneeköhän tämä normaalin piikkiin:unsure:? Ei ole ennen ollut tämmöistä. Selvästikin kkm sekoitti jotain kropassa. Aika monta päivää on vuotanut verta tyhjennyspäivästä katsoen :unsure:. En mennyt määrättyyn hcg testiin (piti käydä viime viikolla) kun menkat alkoi. Tuskin kuitenkaan hcg on koholla kerran kuukautiset tuli.
 
Ihanaa ja onnea @Apustaja vielä tätäkin kautta! ❤ Toivottavasti me muutkin päästään pian samaan kerhoon :D

@mursutin hmm, tosi vaikea sanoa onko normaalia.. Oiskohan siellä kuitenkin vielä jotain minkä pitää päästä pois :confused: Onko sinulla mitään kipuja? Ehkä voisi olla ihan hyvä soittaa polille ja kysyä asiasta.. Toivottavasti asia selviää ja vuoto loppuu pian.

Minulla on viime aikoina ollut välillä alakuloa tämän yrittämisen kanssa.. Piinapäivät menossa, mutta jotenkin minusta tuntuu että tälläkään kierrolla ei ole tärpännyt :unsure: Ja vaikka on ihana, että tuolla haaveena vauva 2020 -palstalla tulee koko ajan uusia plussia, niin en voi sille mitään, että se kirpaisee jos jollakin on tärpännyt heti ekasta yrittämästä. Nojoo, mutta tämä oli nyt vain tällainen tuntojen purkaminen. Se helpottaa kun saa vähän parkaista vertaistensa joukossa :)
 
Kirjoitin nimimerkillä Ehka2020, mutta ahdistuin sen verran tuosta ehkäilystä ja vuodesta, että päätin vaihtaa uuteen nimimerkkiin.

Muutenkin olen nyt ollut aika masentunut. Kova pelko siitä, että uutta raskautta ei tule ja mieltä painaa myös miehen asenne. En tiedä jatkuuko meillä yritys vai miten edetään. Olin tuossa välissä jo ihan hyvillä mielin, mutta nyt sattuu joka kerta kun näkee pieniä lapsia tai raskausmahoja. Myös km on alkanut taas pyöriä päivittäin monta kertaa mielessä, vaikka välissä oli jo helpompi olo eikä sitä tullut ajateltua niin paljon. Viime menkat olivat todella kipeät ja se kipu kyllä aktivoi vahvasti km liittyvää traumaa. Lähipiiriissä on useampi vauva syntymässä syys-lokakuun aikana ja en tiedä miten voin näitä ihmisiä edes kohdata.

Listaukseen voi siis päivittää nimeksi taatelinen, muuten samat vanhat tiedot, eli: 33v, ya4/19, km6/19 rv6+4, yk4 km jälkeen
 
Kirjoitin nimimerkillä Ehka2020, mutta ahdistuin sen verran tuosta ehkäilystä ja vuodesta, että päätin vaihtaa uuteen nimimerkkiin.

Muutenkin olen nyt ollut aika masentunut. Kova pelko siitä, että uutta raskautta ei tule ja mieltä painaa myös miehen asenne. En tiedä jatkuuko meillä yritys vai miten edetään. Olin tuossa välissä jo ihan hyvillä mielin, mutta nyt sattuu joka kerta kun näkee pieniä lapsia tai raskausmahoja. Myös km on alkanut taas pyöriä päivittäin monta kertaa mielessä, vaikka välissä oli jo helpompi olo eikä sitä tullut ajateltua niin paljon. Viime menkat olivat todella kipeät ja se kipu kyllä aktivoi vahvasti km liittyvää traumaa. Lähipiiriissä on useampi vauva syntymässä syys-lokakuun aikana ja en tiedä miten voin näitä ihmisiä edes kohdata.

Listaukseen voi siis päivittää nimeksi taatelinen, muuten samat vanhat tiedot, eli: 33v, ya4/19, km6/19 rv6+4, yk4 km jälkeen
En nyt muista ootko jo aiemmin puhunu asiasta, mutta onko sun mies siis alkanu perumaan yrityshommia vai mitä?

Kyllähän se keskenmenosta toipuminen sellasta aaltoilua on. Välillä menee paremmin ja sit taas joku juttu muistuttaa ja surettaa. Pikkuhiljaa eteenpäin, päivä päivältä.❤
 
@hanba Joo, siis mies on sellaista muutosta pelkäävää tyyppiä. Silloin kun plussasin toukokuussa hän oli aluksi aika järkyttynyt, mutta pienen totuttelun jälkeen oli tosi iloinen. Km jälkeen hän oli meistä se, jolle uuden raskauden yrittäminen heti oli selvä vaihtoehto, itse en ollut heti ihan niin varma. Nyt kun aikaa on kulunut vähän enemmän siitä plussasta, hän on alkanut taas jännittää ajatusta ja sanonut, että ei ehkä lasta haluakaan. Nyt ei olla puhuttu aiheesta pariin viikkoon. Ovikseen on tässä vielä yli viikko aikaa ja en oikein tiedä, pitäisikö asiasta puhua vai ei. Pelkään, että puhuminen saa hänet vielä enemmän jarruttelemaan. Toisaalta itseltä menee yöunet, kun ei tiedä miten jatketaan. :poop:
 

Yhteistyössä