Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

Em85, mahtavaa kun kierto lähti käyntiin! Tuo on hyvä uutinen. Hedvigille onnea uuteen kiertoon. Titi-Love, toivottavasti myös sun tilanne selviää pian.

Kävin viime viikon pe antamassa hcg näytteen sen oudon vuotelun takia. Mulla siis tyhjennyksestä tulee nyt 7 viikkoa. Veritesti on vielä plussa. Siis kaikesta tästä vuotelusta huolimatta (jälkivuoto 3 vko + menkat 5 päivää + epämääräistä vuotelua). Hcg oli kuitenkin laskenut edellisestä näytteestä (60-->17). Lääkäri epäilee, että minulta jäi joku istukanpalanen kohtuun, joka on hidastanut tätä prosessia. Nyt vielä odotellaan uudet menkat ja taas uusi hcg näyte ja tietty aiemminkin yhteydenottoa lääkäriin jos tulee vaikka kipuja. Mutta ei ihme ettei mun mieli ole valmis uuteen raskauteen, kun ei kehokaan vielä pelitä ihan normaalisti. Näinkin voi siis käydä.
 
@mursutin kyllä tää kroppa vaan toimii toisinaan kummasti km jälkeen, eikä me kaikki näköjään mennä saman muotin mukaan. Toivottavasti sulla uusi kierto alkaisi pian, kun muuten on jo venynyt.
Ei tämmönen odottelu ole ollenkaan mukavaa.

@Titi-Love jännä juttu kyllä nuo testit, kyllähän tuon luulisi selkeämpi näillä dpo olla, jos kyse olisi raskaudesta, jos kerta on jo haamuillut useamman päivän (n) kurjia kyllä nuokin, jos useita kemiallisia joutuu kokemaan. Toivottavasti sielläkin uusi kierto käynnistyksen pian, ellei kyse sitten jollain ihmeellä olisi oikeasta raskaudesta.

@Hedvig kurjaa, että menkat alkoivat :poop: tsemppiä uuteen kiertoon :barefoot: Asiasta aivan muuhun, mietin aina nimimerkkisi nähtyäni, että oletko lukenut Harry pottereita, vai onko se muuten vain keksitty nimimerkki :ROFLMAO:

@Eloveera-79 mulla on myös clearbluen ovistestejä hommattuna, mutta ovat juu niin kalliita, etten vallan raaskisi niitä käyttää. Jos jotain halvempia ottaisi rinnalle ja niillä ensin testailis alkuun ja sitten CB kun alkaa tummiin. Noista raskauskeijun halpistesteistä oonkin lukenut vaan huonoa.
Ehkä siis hän nyt apteekista tai sit kaupasta pc:n merkkisiä. Niistä moni on lukemani perusteella tykännyt.

@taatelinen mukava kuulla, että tällä hetkellä ainakin on seesteisempi hetki ja ajatukset yrittämisestä positiivisemmat. Kyllä nämä väkisinkin välillä alkaa masentaa, mutta onneksi välillä myös löytyy niitä pieniä asioita millä sitten jaksaa eteenpäin.

Tänään lääkärissä kaikki kunnossa. Kohtu ja munasarjat puhtaat ja siistit (y) varmuuden vuoksi sain terolut kuurin. Pitää nyt muutama kierto ainakin tikuttaa ovista ja jos ei tuu plussaa kp 20 mennessä niin aloitan terolutit. Näin koitetaan saada kierto lyhyemmäksi ja näin ollen ovulaatiokin jossain vaiheessa tapahtumaan.
Toki olisi mukavaa jos ovis nyt jo tulisi ihan ajallaan, mutta mun kroppaa yhtään tuntien kyllä se vielä paikkaansa hakee näin pitkän kierron jälkeen.
Mutta nyt hyvillä mielin kuitenkin,niin taas on vähän valoa tunnelin päässä :love:
Varovaisesti elättelen toiveita josko alkuvuodesta viimeistään olisi uudestaan raskaana :barefoot:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Eloveera-79
Ai niin tänään odotellessani lääkäriin istuutui viereeni teini tyttö, joka oli tekemässä päätöstä abortista tai kyselemässä mitä tehdä hänen tilanteessaan.
tuntui kurjalta hänen puolestaan. Hän oli yksin ja selvästi peloissaan. Teki mielini lohduttaa häntä :cry: Esiteini ikäisen tytön äitinä toivon, että välini tyttäreeni olisi niin hyvät, että hän uskaltaisi kertoa minulle mitä vain isompanakin.
Mutta kuitenkin, en tietenkään ollut hänelle katkera hänen asemastaan, mutta kyllähän se pisti taas miettimään elämän epäreiluutta.
 
On noi miehet välil ihanii vauvan teko huuruissaan mullakin mies välil kokeilee mahan päältä, ja millon mitäkin oiretta kaavailee raskausmerkiks ❤

Laitan kuvan mis alempi eilisen ovis testi ja ylempi tänään. Eikö noi oo molemmat plussia mut ainkin ylempi varmana? Eilen tuli puuhailtuu ja oisvtarkotus tänään tai huomen aamul viimestään, sit mies lähtee reissuun... Virallisestihan ovis pitäs olla 15.9 (su) mut toivotaan et tulis aikasemmas että. Ois mahis pikkuseen ❤
 

Attachments

  • Tykkää
Reactions: Eloveera-79
On noi miehet välil ihanii vauvan teko huuruissaan mullakin mies välil kokeilee mahan päältä, ja millon mitäkin oiretta kaavailee raskausmerkiks ❤

Laitan kuvan mis alempi eilisen ovis testi ja ylempi tänään. Eikö noi oo molemmat plussia mut ainkin ylempi varmana? Eilen tuli puuhailtuu ja oisvtarkotus tänään tai huomen aamul viimestään, sit mies lähtee reissuun... Virallisestihan ovis pitäs olla 15.9 (su) mut toivotaan et tulis aikasemmas että. Ois mahis pikkuseen ❤

Ylempi on ainakin selvä plussa. Kyllähän ne siittiöt elää kolmekin (tai jopa viisikin) päivää hedelmöityskykyisinä (y).
 
  • Tykkää
Reactions: Nessu87
@em85 Voin hyvin samaistua tuohon teinityttöön, kun minulle on tehty abortti 14-vuotiaana. Toivottavasti hänelle tarjotaan riittävästi tukea ja keskusteluapua, ja että lähipiirissäkin olisi tolkkuja aikuisia tukemassa. Minä selvisin ystävien tuella, mutta yksikään aikuinen ei kysellyt vointiani tai tarvitsenko henkistä tukea.. Äitikin vain huolehti syntymättömän lapsen kohtaloa ja alkoi sitten syyllistää minua kun aloitin seksielämän niin varhain jne. Kauheita muistoja :cry:

Siitä nimimerkistä - hauska kun kysyit :) Hedvig on isoisoäitini nimi. Tuttavallisemmin häntä on kutsuttu Hetaksi. Jotenkin se nimi on kiehtonut minua, ja olen sitten käyttänyt sitä nimimerkkinäni usein :)

Tänään on vapaapäivä töistä. Olen ollut viime aikoina enenevissä määrin masentunut, ja yksin kotona kököttäminen ei hirveästi auta asiaa. Toisaalta on hyvä että saa lepäillä, kun yöunetkin ovat mitä ovat. Mutta ei täällä mitään hätää. Järkkäilen tässä kotia ja lähden sitten jonnekin ulos niin eiköhän se olokin taas vähän kohennu (y)

@mursutin onpa ikävää tuo tyhjentymis- ja palautumisprosessin pitkittyminen. Toivottavasti seuraavissa menkoissa huuhtoutuisi loputkin pois.
 
Tänään vihdoin starttas uus kierto (y)
Nyt kahtena kuuna ollut haamulaista ja dpo 16 alkanut vasta menkat. Eli 2 päivää myöhässä. Pääasia että pääsi uuteen kiertoon, koska tiesin ettei normaali raskaudessa ainakaa omalla kohdalla tuu dpo 14 enää noin haaleaa haamulaista.
Tsemppiä uuteen kiertoon! Hyvä että tilanne selkeni! (y)
 
@Hedvig no musta tuo tilanne tuolla oli täysin naurettava sairaala henkilökunnan puolesta. Eihän mun edes aivan ulkopuolisena ihmisenä kuuluisi tietää miksi tämä tyttö oli siellä.
Mutta näinpä vaan siinä avoimesta ovesta hoitaja huikkasi lääkärille, että hällä olis huoneessa nyt se tyttö joka haluaa abortin.
Lääkäri ei ehtinyt ottaa häntä vastaan joten hoitaja pyysi tyttöä istumaan odotustilaan hetkeksi.
Eli näin tämä selvis mulle. Tyttö istui ja itki siinä viereisellä tuolilla.
En oikein tiennyt mitä mun olis kuulunut tehdä. Ja juurikun olin päättänyt, että teen tai sanon jotain,mut kutsuttiin sisään.
Toki en tiedä mitä olisin sanonut, tuskin kömpelö taputus olalle ja sanonta kyllä se siitä tuntemattomalta tädiltä, olisi paljoa lohtua tuonut.
Itse olen 15 vuotiaana saanut km noin rv 4-5 en siis tiennyt edes olevani raskaana. Söin pillereitä ja niistä huolimatta. Mutta tämä todettiin tosiaan vasta, kun menin outojen vuotojen ja kipujen takia päivystykseen.
Sekin oli sen jälkeen hetken aikaa jonkinlaista tunneryöppyä, että en voi edes kuvitella millaista tuonikäisenä on kokea jotain tuollaista.
Kyllä siinä varmasti kaikki tuki tulisi tarpeen.
Itse en tuota km koskaan laske jos nykyään puhun keskenmenoistamme tai yrityksestämme. Kun ei se koske mua ja miestä. Niin en jaksa alkaa selittään. Se on vain sellanen kummitus tuolla jossain mistä ei useinkaan puhuta :whistle:

Mulla tosiaan tulee sun ninimerkistä mieleen harry potterin pöllö :D Mutta sulla olikin oikein merkitys ninimerkille :love:
 
Moi!

Liityn nyt tälle puolelle sitten, vaikka olo on kovin tyhjä vielä.
Me saatiin siis esikoista yrittää reilun vuoden ja hän synty 12/18. Mentiin heinäkuussa naimisiin ja oltiin päätetty että sit saa toinen tulla. Ja sehän nappas heti kyytiin, mulla tosin oli koko ajan jotenkin semmonen olo ettei kaikki ole hyvin, jotenkin tosi epä raskaana oleva olo. Ja niinhän se meni sit viime sunnuntaina kesken rv9. Tää on siis eka keskenmeno mulle, ja toivon vaan että kroppa ja kierto palautuis mahdollisimman pian että pääsis uuteen yritykseen

Aurorials, 30, ya 7/19, km 9/19 rv9, yk 1
 
@Aurorials Pahoittelut keskenmenosta❤ Se ajatus itellekin heti tuli, että kunpa koko homma olis fyysisesti äkkiä ohi että pääsis yrittään uudelleen. Siitä on kohta 2kk kun mun kkm todettiin eikä vielä ole päästy ensimmäiseen km jälkeiseen ovulaatioon asti. Kärsivällisyyttä tämä siis vaatii. Toivotaan että sulla palautuu sit heti kierto normaaliksi ja uusi tärppi käy nopeasti.:rolleyes:
 
Täällä odotellaan ovulaatiota. Flo ennustaa sitä jo huomiselle, mutta minkäänlaisia oloja ei ole vielä siihen suuntaan. Saattaa olla että menee siis ens viikon puolelle.:) Koitan testailla mielenkiinnosta, jospa sen onnistuis testeillä kiinni saamaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Eloveera-79
Täällä odotellaan ovulaatiota. Flo ennustaa sitä jo huomiselle, mutta minkäänlaisia oloja ei ole vielä siihen suuntaan. Saattaa olla että menee siis ens viikon puolelle.:) Koitan testailla mielenkiinnosta, jospa sen onnistuis testeillä kiinni saamaan.
Toi kierron normalisoituminen valitettavasti kestää.. netissä luki, että ovulaatio voi tulla jo parin viikon päästä keskenmenosta, mutta en ole kuullut yhtään käytännön tapausta, että olisi tullut.. Ehkä se on mahdollista, jos raskaus on ihan alussa (kemiallinen), mutta meitä on täällä useampia joilla on kestänyt 3-4 kuukautta..

Mulla on siinä mielessä jännä tilanne, että keskenmenosta on 5kk (otin Ovitrellen kp12, kun ultrassa näkyi johtavat rakkulat jo kp 5 ja keskenmenosta oli tuolloin 4.5kk).. Kuukautisten piti alkaa eilen.. No en uskalla testata, jos vaikka alkaa vielä tänään. Töissä vaan huomasin, että hengästyn ihmeellisesti. Olen alkanut juoda maitoa. Väsyttää. Rinnat on kipeät. Kasvot on kukkinut jo 1.5 viikkoa. Ehkä tämä on joku valeraskaus viimeisenä toivona ennen ivf.. :rolleyes:
 
Täällä odotellaan ovulaatiota. Flo ennustaa sitä jo huomiselle, mutta minkäänlaisia oloja ei ole vielä siihen suuntaan. Saattaa olla että menee siis ens viikon puolelle.:) Koitan testailla mielenkiinnosta, jospa sen onnistuis testeillä kiinni saamaan.
Flon ennustukset ei tosiaan välttämättä osu ihan oikeaan. Viime kierrossa oli sekä oireiden että tikkujen perusteella ovis la-su yönä, mutta Flo laittoi oviksen seuraavalle tiistaille (huolimatta merkinnöistä). Silloin oli kyllä halut ja oireet pelkkä muisto.

Tässä kierrossa en ole tikuttanut ovista, koska aktiivinen yritys on tauolla. Itsehillintä on ollut hetkittäin koetuksella, kun kaapissa olisi kasa ovistestejä odottamassa... Mutta ilman ehkäisyä mennään niin eihän sitä tiedä vaikka kävisi "vahinko" :rolleyes: Mies on ollut poikkeuksellisen innokas petipuuhiin, joten veikkaan hänenkin vähän vahinkoa toivovan :D
 
  • Tykkää
Reactions: Eloveera-79
Toi kierron normalisoituminen valitettavasti kestää.. netissä luki, että ovulaatio voi tulla jo parin viikon päästä keskenmenosta, mutta en ole kuullut yhtään käytännön tapausta, että olisi tullut.. Ehkä se on mahdollista, jos raskaus on ihan alussa (kemiallinen), mutta meitä on täällä useampia joilla on kestänyt 3-4 kuukautta..

Mulla on siinä mielessä jännä tilanne, että keskenmenosta on 5kk (otin Ovitrellen kp12, kun ultrassa näkyi johtavat rakkulat jo kp 5 ja keskenmenosta oli tuolloin 4.5kk).. Kuukautisten piti alkaa eilen.. No en uskalla testata, jos vaikka alkaa vielä tänään. Töissä vaan huomasin, että hengästyn ihmeellisesti. Olen alkanut juoda maitoa. Väsyttää. Rinnat on kipeät. Kasvot on kukkinut jo 1.5 viikkoa. Ehkä tämä on joku valeraskaus viimeisenä toivona ennen ivf.. :rolleyes:
Joo tiedän että vie aikansa ennenkuin normalisoituu, mutta toisilla se käy nopeammin kuin toisilla. Mulla ensimmäiset kuukautiset kkm jälkeen myöhästyi vaan noin viikon, joten siksi ajattelisin että aika kivasti keho on lähteny palautumaan.:) Pientä satunnaista jomottelua on ollu viime päivinä alavatsalla, että ehkä siellä kypsyy jotain. Yleensä oon saanu selkeät oireet ovulaatiosta, joten niitä odottelen. Silti myös testailen, koska menee se ovis joskus aika oireettomasti ohikin.

Sun oireet kuulostaa kyllä hyvältä, pidän peukkuja ihan oikealle raskaudelle!(y)
 
  • Tykkää
Reactions: Eloveera-79
Flon ennustukset ei tosiaan välttämättä osu ihan oikeaan. Viime kierrossa oli sekä oireiden että tikkujen perusteella ovis la-su yönä, mutta Flo laittoi oviksen seuraavalle tiistaille (huolimatta merkinnöistä). Silloin oli kyllä halut ja oireet pelkkä muisto.

Tässä kierrossa en ole tikuttanut ovista, koska aktiivinen yritys on tauolla. Itsehillintä on ollut hetkittäin koetuksella, kun kaapissa olisi kasa ovistestejä odottamassa... Mutta ilman ehkäisyä mennään niin eihän sitä tiedä vaikka kävisi "vahinko" :rolleyes: Mies on ollut poikkeuksellisen innokas petipuuhiin, joten veikkaan hänenkin vähän vahinkoa toivovan :D
Joo siis eihän Flo nyt niin "fiksu" voi ollakaan että osais ennustaa tarkkaan. Se perustuu pitkälti kuitenkin käyttäjän omiin merkintöihin ja on luotettavin varmasti sellaisten oppikirjamaisten kiertojen kanssa. Pidän sitä lähinnä suunnan näyttäjänä.:)

Toivotaan teille nyt ylläriplussaa!:rolleyes: Se että ovi on aina avoin mahdollisuudelle ja seksiä on säännöllisesti, on kuitenkin kaiken perusta. Ei siinä oikeasti lopulta voi muuta tehä (jos on siis perusterve jne).
 
  • Tykkää
Reactions: Hedvig
Hei
Hirmusesti puhutaan aina niistä että kierron palautumiseen on mennyt todella kauan. Mutta kirjoitteleekos täällä kuinka moni jolla on normalisoitunut nopeasti? Useinhan niistä positiivisista kokemuksista kukaan ei kirjoita
 
@Aurorials Minulla kierto normalisoitui nopeasti. Vuoto kesti km jälkeen ehkä 8-9 päivää, joista viimeiset tiputtelua. Kävin ultrassa varmistamassa tyhjentymisen 12 päivää km alkamisen jälkeen. Silloin kohtu oli tyhjä ja lääkärin mukaan ovulaatio oli tulossa jo "muutaman päivän kuluttua". En tiedä voiko tähän vaikuttaa jotenkin se, että km hoitui lääkkeettömästi? (n) Olin silloin 7. viikolla, joten aika alussahan se raskaus myös oli.
 
Moikka, vieläkö mahtuisi yksi keskenmenon jälkeen kuumeimeva mukaan? :)
Plussasin viime viikolla, mutta viiva ei vahvistunutkaan ja eilen pc oli nega ja apteekin ultrassa vain hailura. Aavistin jo silloin että kaikki ei voi olla hyvin ja tänään aamu alkoikin verisellä vuodolla. Nyt piti jo särkylääkettä ottaa kun kivut alkoi, vuoto on venyvää ja paljon hyytymiä :poop: Aamu itkettiin mutta nyt katse on jo eteenpäin vaikka pahalta tuntuukin. Ajattelen kuitenkin että sille on syynsä miksi tämä meni nyt kesken.

Ajattelin että täällä olisi helppo jutella asioista kun kaikki muut on kokeneet saman :) Kellekkään kaverille tai sukulaisille en ehtinyt raskaudesta kertoa juurikin keskenmeno pelon takia, ja ei siis ole ketään kelle puhua asioista :unsure: Yrityksestäkään ei tiedä kuin pari läheisintä kaveria.
 
@Haavejuttu voi ei, pahoittelut :unsure: Tänne keskusteluun ei toivoisi kenenkään joutuvan, mutta tervetuloa. Toivottavasti saat tästä keskustelusta tukea toipumiseen. Itselleni tämä on ainakin ollut ihan korvaamaton tuki km jälkeisessä kipuilussa ja varsinkin, kun mieli on ollut maassa ja olo toivoton.
 
@Haavejuttu voi ei, pahoittelut :unsure: Tänne keskusteluun ei toivoisi kenenkään joutuvan, mutta tervetuloa. Toivottavasti saat tästä keskustelusta tukea toipumiseen. Itselleni tämä on ainakin ollut ihan korvaamaton tuki km jälkeisessä kipuilussa ja varsinkin, kun mieli on ollut maassa ja olo toivoton.
Kiitos. Mieli on tottakai maassa ja vessassa on inhottava käydä kun näkee sen veren ja hyytymät, toivottavasti tämä olisi pian ohi. Vuosi yritystä takana ja vihdoin tärppäsi mutta se onni päättyikin lyhyeen. Mutta tosiaan katse on jo eteenpäin ja nyt alan lukemaan tätä keskustelua vähän taaksepäin jotta tiedän missä kukakin menee (y)

Haavejuttu, 21v, ya 8/2018, km 9/2019 rv 5
 
Moikka, vieläkö mahtuisi yksi keskenmenon jälkeen kuumeimeva mukaan? :)
Plussasin viime viikolla, mutta viiva ei vahvistunutkaan ja eilen pc oli nega ja apteekin ultrassa vain hailura. Aavistin jo silloin että kaikki ei voi olla hyvin ja tänään aamu alkoikin verisellä vuodolla. Nyt piti jo särkylääkettä ottaa kun kivut alkoi, vuoto on venyvää ja paljon hyytymiä :poop: Aamu itkettiin mutta nyt katse on jo eteenpäin vaikka pahalta tuntuukin. Ajattelen kuitenkin että sille on syynsä miksi tämä meni nyt kesken.

Ajattelin että täällä olisi helppo jutella asioista kun kaikki muut on kokeneet saman :) Kellekkään kaverille tai sukulaisille en ehtinyt raskaudesta kertoa juurikin keskenmeno pelon takia, ja ei siis ole ketään kelle puhua asioista :unsure: Yrityksestäkään ei tiedä kuin pari läheisintä kaveria.

Voi ei.. pahoitteluni. Toivottavasti seuraava kierto tuo pysyvän plussan!(y)
 
Meitä on täällä kirjoittelemassa:

* Nonsk..............28 v........ya 9/15.........km 9/18........ yk 11 km jälkeen

*em85..............34v......ya8/17......kkm06/18 rv19+6... +04/19....yk7....kkm 06/19 rv 8 .... yk 1 kkm jälkeen

*Kikkakolmas......30v....km 5/19 rv11....yk5 km jälkeen

*Taatelinen.....33v......ya4/19.....km6/19 rv6+....... Yk4 km jälkeen

*hanba.... 27v....ya 3/19....kkm 7/19 7+3... yk1 kkm jälkeen

*titi-love.... 30v.... ya 1/19.... km 2/19 rv6... yk5 km jälkeen

*nessu87..... 32v.... ya 9/19.... km 9/19 rv4+6..... yk1 km jälkeen

*Hedvig.... 35v.... ya1/19.... kkm 5/19.....
yk 3 kkm jälkeen

*Jonsku88.... 31v.... ya6/19.... kkm 7/19.... yk 1 kkm jälkeen

*Aurorials.... 30v... ya 7/19... km 9/19.... yk 1 km jälkeen

*Haavejuttu... 21v... ya 8/18... km 9/19... yk - km jälkeen


Plussanneet ::love::love::love::love::love:

* Ipanainen +9/18

* Ruska82........36v.... ya 5/18..... kkm7/18 rv 11..... + 9/18, yk 1 km jälkeen

* mira.flower....35v....ya 10/17....km 2/18 rv 11.......+ 9/18, yk 7 km jälkeen

* joojoo1 + 9/18

* Noups........27 v.........ya 9/17.....kkm 6/18 rv 11...... + 10/18

* Marlen....... 36 v........ya 4/18.....tm 8/18 rv 12...... +11/18, yk 3 tm jälkeen

* kosmo........34 v.........ya 8/17.....kkm 6/18 rv 19........ + 12/18, yk 4 km jälkeen

* kathii..........28 v.........ya 8/18.....km 10/18 rv 8......... + 12/18, yk 2 km jälkeen

* Kerttttu..............28 v........ya 8/18.........km 10/18 rv 7................ +12/18, yk 3 km jälkeen

* Hannaah.........................ya 5/18............kkm 8/18 rv 10, km 12/18 rv 6......... + yk 1 km jälkeen

* Ninnu118..........31v.........ya 12/17..........kkm 4/18, tm 8/18.....+ yk 4 km jälkeen

* sucrine.............31 v........ya 12/17..........km 8/18..................+2/19 yk 5 km jälkeen

* Minji..................33 v...... ya 8/17...........kkm 4/18 rv 7........+ 3/19 yk 11 km jälkeen

* Marjusk.............28 v.......ya 7/18........km 11/18 rv 9.......... + 3/19 yk 4 km jälkeen

*Em85.... 34v.....ya 8/17.....kkm 6/18 rv19+6..... +4/19..... yk7 kkm jälkeen (kkm06/19 rv8)

*topis…...26v…....ya 12/18…...kkm 2/19 rv 10+3….+4/19 yk 1 kkm jälkeen

*EG*..............30 v............ km 4/19........... +5/19 yk1 km jälkeen

*forester..........41v........... km 02/19........ +6/19 yk 2 km jälkeen

* Päppyrä...........25 v.......ya 1/18........KU 4/18..........+6/19 yk 10 KU jälkeen

*rainbowdream....23v... ya 3/19...km 4/19... +7/19 yk 3km jälkeen

*Apustaja......28v......ya 6/18....kkm 2/19 rv 12+4....+ 9/19 yk 7 kkm jälkeen

Halutettasi mukaan listalle laita punaisella seuraavat tiedot : ikä, yrityksen aloitus, koska km/kkm/tm/ku/ tapahtunut ja monesko yk sen jälkeen. Punaisella myös korjaukset.
 

Yhteistyössä