Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

Viestiketju alueella 'Vauvakuume' , aloittaja mira.flower, 28.08.2018.

1. Eloveera-79

Eloveera-79 Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    12.07.2019
    Saadut tykkäykset:
    35

Ylempi on ainakin selvä plussa. Kyllähän ne siittiöt elää kolmekin (tai jopa viisikin) päivää hedelmöityskykyisinä (y).

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  2. em85

em85 Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    01.01.2019
    Saadut tykkäykset:
    63
    @Nessu87 ainakin ylin on plussa ja jos vielä tänään ehditte tallettaa, niin uskon että siellä oviksen tapahduttua on vielä hyvin kavereita odottelemassa (y)
    Meilläkin mies aina joskus käy lyhyillä työmatkoilla ja kyllä se harmittaa,jos ne osuu just oviksen ajalle.

• Tykkään Tykkään x 2
    • List
  3. Titi-Love

Titi-Love Jäsen

Rekisteröitynyt:
    10.07.2019
    Saadut tykkäykset:
    88
    Tänään vihdoin starttas uus kierto (y)
    Nyt kahtena kuuna ollut haamulaista ja dpo 16 alkanut vasta menkat. Eli 2 päivää myöhässä. Pääasia että pääsi uuteen kiertoon, koska tiesin ettei normaali raskaudessa ainakaa omalla kohdalla tuu dpo 14 enää noin haaleaa haamulaista.

• Tykkään Tykkään x 4
    • Ihana! Ihana! x 1
    • List
  4. Hedvig

Hedvig Jäsen

Rekisteröitynyt:
    06.07.2019
    Saadut tykkäykset:
    33
    @em85 Voin hyvin samaistua tuohon teinityttöön, kun minulle on tehty abortti 14-vuotiaana. Toivottavasti hänelle tarjotaan riittävästi tukea ja keskusteluapua, ja että lähipiirissäkin olisi tolkkuja aikuisia tukemassa. Minä selvisin ystävien tuella, mutta yksikään aikuinen ei kysellyt vointiani tai tarvitsenko henkistä tukea.. Äitikin vain huolehti syntymättömän lapsen kohtaloa ja alkoi sitten syyllistää minua kun aloitin seksielämän niin varhain jne. Kauheita muistoja :cry:

Siitä nimimerkistä - hauska kun kysyit :) Hedvig on isoisoäitini nimi. Tuttavallisemmin häntä on kutsuttu Hetaksi. Jotenkin se nimi on kiehtonut minua, ja olen sitten käyttänyt sitä nimimerkkinäni usein :)

Tänään on vapaapäivä töistä. Olen ollut viime aikoina enenevissä määrin masentunut, ja yksin kotona kököttäminen ei hirveästi auta asiaa. Toisaalta on hyvä että saa lepäillä, kun yöunetkin ovat mitä ovat. Mutta ei täällä mitään hätää. Järkkäilen tässä kotia ja lähden sitten jonnekin ulos niin eiköhän se olokin taas vähän kohennu (y)

@mursutin onpa ikävää tuo tyhjentymis- ja palautumisprosessin pitkittyminen. Toivottavasti seuraavissa menkoissa huuhtoutuisi loputkin pois.

5. Hedvig

Hedvig Jäsen

Rekisteröitynyt:
    06.07.2019
    Saadut tykkäykset:
    33
    Tsemppiä uuteen kiertoon! Hyvä että tilanne selkeni! (y)

• Tykkään Tykkään x 2
    • List
  6. em85

em85 Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    01.01.2019
    Saadut tykkäykset:
    63
    @Hedvig no musta tuo tilanne tuolla oli täysin naurettava sairaala henkilökunnan puolesta. Eihän mun edes aivan ulkopuolisena ihmisenä kuuluisi tietää miksi tämä tyttö oli siellä.
    Mutta näinpä vaan siinä avoimesta ovesta hoitaja huikkasi lääkärille, että hällä olis huoneessa nyt se tyttö joka haluaa abortin.
    Lääkäri ei ehtinyt ottaa häntä vastaan joten hoitaja pyysi tyttöä istumaan odotustilaan hetkeksi.
    Eli näin tämä selvis mulle. Tyttö istui ja itki siinä viereisellä tuolilla.
    En oikein tiennyt mitä mun olis kuulunut tehdä. Ja juurikun olin päättänyt, että teen tai sanon jotain,mut kutsuttiin sisään.
    Toki en tiedä mitä olisin sanonut, tuskin kömpelö taputus olalle ja sanonta kyllä se siitä tuntemattomalta tädiltä, olisi paljoa lohtua tuonut.
    Itse olen 15 vuotiaana saanut km noin rv 4-5 en siis tiennyt edes olevani raskaana. Söin pillereitä ja niistä huolimatta. Mutta tämä todettiin tosiaan vasta, kun menin outojen vuotojen ja kipujen takia päivystykseen.
    Sekin oli sen jälkeen hetken aikaa jonkinlaista tunneryöppyä, että en voi edes kuvitella millaista tuonikäisenä on kokea jotain tuollaista.
    Kyllä siinä varmasti kaikki tuki tulisi tarpeen.
    Itse en tuota km koskaan laske jos nykyään puhun keskenmenoistamme tai yrityksestämme. Kun ei se koske mua ja miestä. Niin en jaksa alkaa selittään. Se on vain sellanen kummitus tuolla jossain mistä ei useinkaan puhuta :whistle:

Mulla tosiaan tulee sun ninimerkistä mieleen harry potterin pöllö :D Mutta sulla olikin oikein merkitys ninimerkille :love:

7. Aurorials

Aurorials Jäsen

Rekisteröitynyt:
    14.11.2017
    Saadut tykkäykset:
    23
    Moi!

Liityn nyt tälle puolelle sitten, vaikka olo on kovin tyhjä vielä.
    Me saatiin siis esikoista yrittää reilun vuoden ja hän synty 12/18. Mentiin heinäkuussa naimisiin ja oltiin päätetty että sit saa toinen tulla. Ja sehän nappas heti kyytiin, mulla tosin oli koko ajan jotenkin semmonen olo ettei kaikki ole hyvin, jotenkin tosi epä raskaana oleva olo. Ja niinhän se meni sit viime sunnuntaina kesken rv9. Tää on siis eka keskenmeno mulle, ja toivon vaan että kroppa ja kierto palautuis mahdollisimman pian että pääsis uuteen yritykseen

Aurorials, 30, ya 7/19, km 9/19 rv9, yk 1

8. hanba

hanba Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    23.04.2019
    Saadut tykkäykset:
    53
    @Aurorials Pahoittelut keskenmenosta❤️ Se ajatus itellekin heti tuli, että kunpa koko homma olis fyysisesti äkkiä ohi että pääsis yrittään uudelleen. Siitä on kohta 2kk kun mun kkm todettiin eikä vielä ole päästy ensimmäiseen km jälkeiseen ovulaatioon asti. Kärsivällisyyttä tämä siis vaatii. Toivotaan että sulla palautuu sit heti kierto normaaliksi ja uusi tärppi käy nopeasti.:rolleyes:

9. hanba

hanba Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    23.04.2019
    Saadut tykkäykset:
    53
    Täällä odotellaan ovulaatiota. Flo ennustaa sitä jo huomiselle, mutta minkäänlaisia oloja ei ole vielä siihen suuntaan. Saattaa olla että menee siis ens viikon puolelle.:) Koitan testailla mielenkiinnosta, jospa sen onnistuis testeillä kiinni saamaan.

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  10. Eloveera-79

Rekisteröitynyt:
    12.07.2019
    Saadut tykkäykset:
    35
    Toi kierron normalisoituminen valitettavasti kestää.. netissä luki, että ovulaatio voi tulla jo parin viikon päästä keskenmenosta, mutta en ole kuullut yhtään käytännön tapausta, että olisi tullut.. Ehkä se on mahdollista, jos raskaus on ihan alussa (kemiallinen), mutta meitä on täällä useampia joilla on kestänyt 3-4 kuukautta..

Mulla on siinä mielessä jännä tilanne, että keskenmenosta on 5kk (otin Ovitrellen kp12, kun ultrassa näkyi johtavat rakkulat jo kp 5 ja keskenmenosta oli tuolloin 4.5kk).. Kuukautisten piti alkaa eilen.. No en uskalla testata, jos vaikka alkaa vielä tänään. Töissä vaan huomasin, että hengästyn ihmeellisesti. Olen alkanut juoda maitoa. Väsyttää. Rinnat on kipeät. Kasvot on kukkinut jo 1.5 viikkoa. Ehkä tämä on joku valeraskaus viimeisenä toivona ennen ivf.. :rolleyes:

11. taatelinen

taatelinen Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    05.09.2019
    Saadut tykkäykset:
    14
    Flon ennustukset ei tosiaan välttämättä osu ihan oikeaan. Viime kierrossa oli sekä oireiden että tikkujen perusteella ovis la-su yönä, mutta Flo laittoi oviksen seuraavalle tiistaille (huolimatta merkinnöistä). Silloin oli kyllä halut ja oireet pelkkä muisto.

Tässä kierrossa en ole tikuttanut ovista, koska aktiivinen yritys on tauolla. Itsehillintä on ollut hetkittäin koetuksella, kun kaapissa olisi kasa ovistestejä odottamassa... Mutta ilman ehkäisyä mennään niin eihän sitä tiedä vaikka kävisi "vahinko" :rolleyes: Mies on ollut poikkeuksellisen innokas petipuuhiin, joten veikkaan hänenkin vähän vahinkoa toivovan :D

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  12. hanba

hanba Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    23.04.2019
    Saadut tykkäykset:
    53
    Joo tiedän että vie aikansa ennenkuin normalisoituu, mutta toisilla se käy nopeammin kuin toisilla. Mulla ensimmäiset kuukautiset kkm jälkeen myöhästyi vaan noin viikon, joten siksi ajattelisin että aika kivasti keho on lähteny palautumaan.:) Pientä satunnaista jomottelua on ollu viime päivinä alavatsalla, että ehkä siellä kypsyy jotain. Yleensä oon saanu selkeät oireet ovulaatiosta, joten niitä odottelen. Silti myös testailen, koska menee se ovis joskus aika oireettomasti ohikin.

Sun oireet kuulostaa kyllä hyvältä, pidän peukkuja ihan oikealle raskaudelle!(y)

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  13. hanba

hanba Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    23.04.2019
    Saadut tykkäykset:
    53
    Joo siis eihän Flo nyt niin "fiksu" voi ollakaan että osais ennustaa tarkkaan. Se perustuu pitkälti kuitenkin käyttäjän omiin merkintöihin ja on luotettavin varmasti sellaisten oppikirjamaisten kiertojen kanssa. Pidän sitä lähinnä suunnan näyttäjänä.:)

Toivotaan teille nyt ylläriplussaa!:rolleyes: Se että ovi on aina avoin mahdollisuudelle ja seksiä on säännöllisesti, on kuitenkin kaiken perusta. Ei siinä oikeasti lopulta voi muuta tehä (jos on siis perusterve jne).

• Tykkään Tykkään x 1
    • Ihana! Ihana! x 1
    • List
  14. Aurorials

Aurorials Jäsen

Rekisteröitynyt:
    14.11.2017
    Saadut tykkäykset:
    23
    Hei
    Hirmusesti puhutaan aina niistä että kierron palautumiseen on mennyt todella kauan. Mutta kirjoitteleekos täällä kuinka moni jolla on normalisoitunut nopeasti? Useinhan niistä positiivisista kokemuksista kukaan ei kirjoita

15. taatelinen

taatelinen Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    05.09.2019
    Saadut tykkäykset:
    14
    @Aurorials Minulla kierto normalisoitui nopeasti. Vuoto kesti km jälkeen ehkä 8-9 päivää, joista viimeiset tiputtelua. Kävin ultrassa varmistamassa tyhjentymisen 12 päivää km alkamisen jälkeen. Silloin kohtu oli tyhjä ja lääkärin mukaan ovulaatio oli tulossa jo "muutaman päivän kuluttua". En tiedä voiko tähän vaikuttaa jotenkin se, että km hoitui lääkkeettömästi? (n) Olin silloin 7. viikolla, joten aika alussahan se raskaus myös oli.

16. Haavejuttu

Haavejuttu Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    13.11.2017
    Saadut tykkäykset:
    444
    Moikka, vieläkö mahtuisi yksi keskenmenon jälkeen kuumeimeva mukaan? :)
    Plussasin viime viikolla, mutta viiva ei vahvistunutkaan ja eilen pc oli nega ja apteekin ultrassa vain hailura. Aavistin jo silloin että kaikki ei voi olla hyvin ja tänään aamu alkoikin verisellä vuodolla. Nyt piti jo särkylääkettä ottaa kun kivut alkoi, vuoto on venyvää ja paljon hyytymiä :poop: Aamu itkettiin mutta nyt katse on jo eteenpäin vaikka pahalta tuntuukin. Ajattelen kuitenkin että sille on syynsä miksi tämä meni nyt kesken.

Ajattelin että täällä olisi helppo jutella asioista kun kaikki muut on kokeneet saman :) Kellekkään kaverille tai sukulaisille en ehtinyt raskaudesta kertoa juurikin keskenmeno pelon takia, ja ei siis ole ketään kelle puhua asioista :unsure: Yrityksestäkään ei tiedä kuin pari läheisintä kaveria.

17. taatelinen

taatelinen Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    05.09.2019
    Saadut tykkäykset:
    14
    @Haavejuttu voi ei, pahoittelut :unsure: Tänne keskusteluun ei toivoisi kenenkään joutuvan, mutta tervetuloa. Toivottavasti saat tästä keskustelusta tukea toipumiseen. Itselleni tämä on ainakin ollut ihan korvaamaton tuki km jälkeisessä kipuilussa ja varsinkin, kun mieli on ollut maassa ja olo toivoton.

18. Haavejuttu

Haavejuttu Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    13.11.2017
    Saadut tykkäykset:
    444
    Kiitos. Mieli on tottakai maassa ja vessassa on inhottava käydä kun näkee sen veren ja hyytymät, toivottavasti tämä olisi pian ohi. Vuosi yritystä takana ja vihdoin tärppäsi mutta se onni päättyikin lyhyeen. Mutta tosiaan katse on jo eteenpäin ja nyt alan lukemaan tätä keskustelua vähän taaksepäin jotta tiedän missä kukakin menee (y)

Haavejuttu, 21v, ya 8/2018, km 9/2019 rv 5

19. Eloveera-79

Rekisteröitynyt:
    12.07.2019
    Saadut tykkäykset:
    35

Voi ei.. pahoitteluni. Toivottavasti seuraava kierto tuo pysyvän plussan!(y)

20. em85

em85 Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    01.01.2019
    Saadut tykkäykset:
    63
    Meitä on täällä kirjoittelemassa:

* Nonsk..............28 v........ya 9/15.........km 9/18........ yk 11 km jälkeen

*em85..............34v......ya8/17......kkm06/18 rv19+6... +04/19....yk7....kkm 06/19 rv 8 .... yk 1 kkm jälkeen

*Kikkakolmas......30v....km 5/19 rv11....yk5 km jälkeen

*Taatelinen.....33v......ya4/19.....km6/19 rv6+....... Yk4 km jälkeen

*hanba.... 27v....ya 3/19....kkm 7/19 7+3... yk1 kkm jälkeen

*titi-love.... 30v.... ya 1/19.... km 2/19 rv6... yk5 km jälkeen

*nessu87..... 32v.... ya 9/19.... km 9/19 rv4+6..... yk1 km jälkeen

*Hedvig.... 35v.... ya1/19.... kkm 5/19.....
    yk 3 kkm jälkeen

*Jonsku88.... 31v.... ya6/19.... kkm 7/19.... yk 1 kkm jälkeen

*Aurorials.... 30v... ya 7/19... km 9/19.... yk 1 km jälkeen

*Haavejuttu... 21v... ya 8/18... km 9/19... yk - km jälkeen

Plussanneet ::love::love::love::love::love:

* Ipanainen +9/18

* Ruska82........36v.... ya 5/18..... kkm7/18 rv 11..... + 9/18, yk 1 km jälkeen

* mira.flower....35v....ya 10/17....km 2/18 rv 11.......+ 9/18, yk 7 km jälkeen

* joojoo1 + 9/18

* Noups........27 v.........ya 9/17.....kkm 6/18 rv 11...... + 10/18

* Marlen....... 36 v........ya 4/18.....tm 8/18 rv 12...... +11/18, yk 3 tm jälkeen

* kosmo........34 v.........ya 8/17.....kkm 6/18 rv 19........ + 12/18, yk 4 km jälkeen

* kathii..........28 v.........ya 8/18.....km 10/18 rv 8......... + 12/18, yk 2 km jälkeen

* Kerttttu..............28 v........ya 8/18.........km 10/18 rv 7................ +12/18, yk 3 km jälkeen

* Hannaah.........................ya 5/18............kkm 8/18 rv 10, km 12/18 rv 6......... + yk 1 km jälkeen

* Ninnu118..........31v.........ya 12/17..........kkm 4/18, tm 8/18.....+ yk 4 km jälkeen

* sucrine.............31 v........ya 12/17..........km 8/18..................+2/19 yk 5 km jälkeen

* Minji..................33 v...... ya 8/17...........kkm 4/18 rv 7........+ 3/19 yk 11 km jälkeen

* Marjusk.............28 v.......ya 7/18........km 11/18 rv 9.......... + 3/19 yk 4 km jälkeen

*Em85.... 34v.....ya 8/17.....kkm 6/18 rv19+6..... +4/19..... yk7 kkm jälkeen (kkm06/19 rv8)

*topis…...26v…....ya 12/18…...kkm 2/19 rv 10+3….+4/19 yk 1 kkm jälkeen

*EG*..............30 v............ km 4/19........... +5/19 yk1 km jälkeen

*forester..........41v........... km 02/19........ +6/19 yk 2 km jälkeen

* Päppyrä...........25 v.......ya 1/18........KU 4/18..........+6/19 yk 10 KU jälkeen

*rainbowdream....23v... ya 3/19...km 4/19... +7/19 yk 3km jälkeen

*Apustaja......28v......ya 6/18....kkm 2/19 rv 12+4....+ 9/19 yk 7 kkm jälkeen

Halutettasi mukaan listalle laita punaisella seuraavat tiedot : ikä, yrityksen aloitus, koska km/kkm/tm/ku/ tapahtunut ja monesko yk sen jälkeen. Punaisella myös korjaukset.

21. em85

em85 Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    01.01.2019
    Saadut tykkäykset:
    63
  22. em85

em85 Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    01.01.2019
    Saadut tykkäykset:
    63
  23. Eloveera-79

Rekisteröitynyt:
    12.07.2019
    Saadut tykkäykset:
    35

En ole vielä uskaltanut. Ei ole kk alkaneet. Ajattelin aikaisintaan sunnuntaiaamuna tehdä. Sitten on kolme päivää myöhässä :whistle:. Viimeksi testasin viikon myöhässä, ja toki oli viiva, mutta yhtä vahva kuin testiviiva. Jännittää..

24. hanba

hanba Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    23.04.2019
    Saadut tykkäykset:
    53
    Kyllä se Flo vaan silti hyvin ennusti minun kohdalla; tänään sain ovisplussan digitestiin.:) Nyt kun sais tänään ja huomenna miehen peiton alle nii on taas tän kuun osalta kaikki mahdollinen tehty. Toivotaan parasta!:rolleyes:

• Tykkään Tykkään x 3
    • List
  25. Eloveera-79

Rekisteröitynyt:
    12.07.2019
    Saadut tykkäykset:
    35
    Uskalsin vihdoinkin testata 4+2 ja tässä tulos :whistle::

Liitetyt tiedostot:

Alibi
Anna