Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

Miten muuten teil on menkat ollu km. Jälkeen? Normit vai extra pahemmat... Mulla ollu menkkajomoo ja vaik mitä. Oiretta ja en normi oireile menkoist abaut ikään... Mietin onko tulos ihan kauheet kivut ym (toki varmasti yksilöllistä). Tein r testin kp 25/28 ja negaa ja uskon että negaa on eikä muuks muutu... Alkais nyt menkat ni pääsis taas uuteen kiertoon.

Oli kauhee ku muhun iski joku optimistisuus viime kierros. Olin heti niin varma et eka yk km jälkeen tärppää nyt seuraavat yritykset aijon kyl tukevasti jalat maassa ilman turhia innostuksia...

munsarjaakin vihloo koko aika lämmöt kohol ei kuumetta mut raskaana en oo
 
Mulla on muuten nyt yk 6 menossa.
Ja nyt ovulaatiopäivä. Nykyään saan ovisplussan ja ovulaation aina samana päivänä. Tärinäkivusta tunnistaa. Tosin nyt en illallla testannut, eilen iltapäivällä vielä selvä nega, mutta aamusta plussaa ja nyt Ovulaatiokipuja. Nyt on 2 päivää tihuttanit verta ovislimaan, yleensä vaan yhtenä päivänä, eli päivä ennen ovulaatiota. Toivon tämän tarkottavan että nyt ois joku extra hyvä ovulaatio ja mahdollisuudet raskauteen hyvät :D
Tällä kertaa en testaile jo dpo 10. Tai no parempi varmaan olla lupailematta mitään, kun testit kaapissa kuumottelee. :D
 
Miten muuten teil on menkat ollu km. Jälkeen? Normit vai extra pahemmat... Mulla ollu menkkajomoo ja vaik mitä. Oiretta ja en normi oireile menkoist abaut ikään... Mietin onko tulos ihan kauheet kivut ym (toki varmasti yksilöllistä). Tein r testin kp 25/28 ja negaa ja uskon että negaa on eikä muuks muutu... Alkais nyt menkat ni pääsis taas uuteen kiertoon.

Oli kauhee ku muhun iski joku optimistisuus viime kierros. Olin heti niin varma et eka yk km jälkeen tärppää nyt seuraavat yritykset aijon kyl tukevasti jalat maassa ilman turhia innostuksia...

munsarjaakin vihloo koko aika lämmöt kohol ei kuumetta mut raskaana en oo

Mulla on keskenmenon jälkeen ollut muutama normaalia niukempi vuoto. Mut kivut on pysynyt aikalailla samana. Viime menkat oli niukat mutta vähemmän kivuliaat kun yleensä. Oireet mulla alkaa n. Viikko ennen menkkoja. Se on ollut aika pitkään samallailla. Ja ne oireet sopis niin raskauteen, kuin perus PMS oireiksi. Tosin sillon plussa kierrossa mulla oli alaselän kuumotusta ja poskienkuumotusta, mitä ei normikierrossa oo koskaan :) ja se kylmyys oli ihan eri levelillä menkkoja edeltävään kylmä-kuuma episodiin :D

Plussatuulia (y)
 
Niin tosiaan mullakin on lämmöt ollu koholla, selkä kipui mutta niit en voi laskee oikeen oireeksi ku mulla selkä kipee harvase päivä ärsyttää ku raskaus oiretta mut ei raskautta
Sanopa muuta. Minullakin on ollut km jälkeen joka kierrossa kaikki mahdolliset oireet, mutta ei raskautta. Se on uskomatonta mitä kaikkea alkaa kuvitella/huomata itsessään kun niin kovasti raskautta toivoo :cautious:
 
@kiuski mäkin muistan sut! Joo siis edelleen mennään samalla tiellä kuin aiemmin, ei oo tullut ketään syliin asti. Tai no tämä yksi keskenmennyt raskaus on ollut vain, ja sekin tosiaan alkoi kun oltiin molemmat laihtunut kymmenisen kiloa. Että liekö vaan sattumaa vai onko tällä pienellä ylipainolla tosiaan noin kova vaikutus..? Mulla on nyt kilot tuleet takaisin, mutta yritän nyt taas aktivoitua liikkumiseen. Pidin kunnon 2kk kesätauon niin on ollut hankala palata ruotuun :D
Viime aikoina mieleen ei kyllä tullut ekana vauva tai vastaava, tuntuu että töissä on niin kova hoppu ja hommaa rästissä että taitaa tulla uniinkin. Viime yönä nimittäin näin unta että meille tuli vauva, mutta hänelle ei ollut hankittuna MITÄÄN. En ollut edes hakenut äitiyspakkausta tai mitään vapaita tai rahoja. Sit se vauva vaan oli mulla kainalossa jossain sairaalavaatteissa Prismassa kun yritin etsiä jotain säähän sopivaa vauvan vaatetusta ja sitä ei meinannut löytyä... :confused:
Ai mikä kodin metsästys ja muuttunut työnkuva.. :whistle:
 
Tilannepäivitys. Kp 26/28-29, raskauskeijun one stepiin tuli haamu testiajalla. Hitsi kun en osaa lisätä tänne kuvaa. Siis hyvin haalea viiva, mutta punertava kuitenkin. En tiedä miten usein ko. testit antaa vääriä positiivisia. Mut siis ovulaatio oli kp 15, siitä laskettuna tänään dpo 11. Vielä dpo 9 kun testasin hetken mielijohteesta pc:n, nii se oli puhdas nega, myös kuivuttuaan. Mitään oireita ei oikeastaan ole ollu. Tän viikon alussa ma ja ti tuli veristä vuotoa seksin jälkeen ja ehdin jo hermoilla että nyt alko uudelleen vuotohäiriöt, kun vastaavaa ollu siis aiemminkin. Ei ole todellakaan yhtään raskautunut olo, ja tän päivän testin piti todistaa vielä että en ole raskaana ja että voin alkaa asennoitua uuteen kiertoon.

No, nyt se piina sit vasta alkoi ja toki pelkään nyt/epäilen että tuo on vaan joku virheviiva/kemiallinen. Ja mun ei ikinä pitäny alkaa testailemaan näin aikaisilla dpo:lla.. Ihminen on heikko.:unsure:
 
Toivottavasti @hanba viiva vahvistuisi (y)

Täällä kp 14 ja ovistestit näyttää tältä: IMG_20190926_131322__01.jpgYlempi on aamupissasta ja alempi n. 12 aikaan tehty. Eiköhän tänään illalla ole plussa, miehelle jo sanoin että tänään on peittojen heiluttelu -päivä ja huomenna myös :D
 
Toivottavasti @hanba viiva vahvistuisi (y)

Täällä kp 14 ja ovistestit näyttää tältä: katso liitettä 8117Ylempi on aamupissasta ja alempi n. 12 aikaan tehty. Eiköhän tänään illalla ole plussa, miehelle jo sanoin että tänään on peittojen heiluttelu -päivä ja huomenna myös :D
Näyttää kyllä siltä, että plussa on lähellä ellei jo ole!(y) Ite en saanu raskauskeijun liuskatesteihin tasavahvoja (vaan just tuollaisen mikä tuo sun alempi), mutta digi oli sit plussa kuitenkin.
 
Näyttää kyllä siltä, että plussa on lähellä ellei jo ole!(y) Ite en saanu raskauskeijun liuskatesteihin tasavahvoja (vaan just tuollaisen mikä tuo sun alempi), mutta digi oli sit plussa kuitenkin.
Mulla tullut joka kierrossa tasavahvat tai jopa tummempi kuin kontrolliviiva, mutta olen kuullut monilta ettei kaikille anna tasavahvoja. Mutta uskon että mulla vielä viiva tuosta vähän tumenee. Kivut on semmoset että on joku megaovis tulossa, ei siis mitään sietämättömiä kipuja mutta aiempiin ovulaatiokipuihin verrattuna on voimakkaat kivut.
 
  • Tykkää
Reactions: hanba
Ei kannata välittää liikaa todennäköisyyksistä. Tilastot kertoo, että esim. yli 40-vuotiaista 50% on täysin hedelmättömiä ja vain 1% niistä yli 40-vuotiaista jotka haluaisi lapsia, tulee raskaaksi ja saa lapsia.. Raskaaksitulon aikakin pitäisi olla älyttömän pitkä suhteessa nuorempiin jne. En usko, että voin olla 1% joukossa kahdesti 9kk aikana.. :alien:Sen tiedän, että siittiöiden määrällä ja laadulla on iso merkitys. Rohkaisin miehen lopettamaan tupakoinnin ja alkoholin kittaamisen sekä syömään Inomania (vitamiinivalmiste). Siittiöiden määrä alun ongelmien jälkeen lisääntyi tarkasteluajanjaksolla siten, että näytteessä oli lopulta n. 470 milj. ja niistä 60% ui eteenpäin. Jos siittiöitä ei olisi ollut noin paljon, tuskin olisin tullut raskaaksi niin nopeasti kahdesti, kun todennäköisyydet ei ole alentuneen amh:n ja iän takia enää mun puolella. Toki omat elintavat: ei tupakkaa, ei alkoholia, ei tulehduskipulääkkeitä, monipuolista ruokaa, urheilua, auttoi jossain määrin..

Itse syön Retafer 100 mg, kun on lapsesta asti ollut raudan imeytymisessä ongelmia.
Sama täällä 2krt tullut raskaaksi tänä vuonna, yli 4-kymppisenä. Harmi vaan ettei oo kestänyt tai on ollut väärässä paikassa. Liekö sitten kumman soluissa vikaa. Mies polttaa reilusti ja on 48v. sekä juo olutta 2-3/3krt/vko. Hän ei ota purkista vitamiineja. Minä otan punaviiniä silloin tällöin, en polta, otan purkista melkein kaikki mahdolliset raskauden mahdollisuutta parantavat pillerit ja litkut.
BTW - täällä ois dpo2 tänään. Jännitettävää siis riittää ja viikon päästä saakin jo testata. (ehkä jo keskiviikkona) ainakin tallettelut osui kohdilleen. Eikä se kuulemma vaadi kuin sen yhden, joka pääsee perille... :rolleyes:
Mietin että jos kaksi kertaa - miksei kolmatta?
No, sen näkee sitten.
 
@hanba Minulla nyt aika sama tilanne. Todellista piinailua! :ROFLMAO:

Menkkojen pitäisi alkaa huomenna tai viimeistään sunnuntaina ja olen eilisen ja tämän päivän aikana testannut useamman haamun. Haluaisin olla innoissaan, mutta jotenkin on sellainen olo, että jos annan itseni innostua menkat alkaa ja kyseessä on vain kemiallinen. Kävin kurkkaamassa kesäkuisten ryhmää ja siellä kaikki olivat niin iloisen ja huolettoman oloisia. En tiedä voinko itse koskaan olla.(n)
 
@hanba Minulla nyt aika sama tilanne. Todellista piinailua! :ROFLMAO:

Menkkojen pitäisi alkaa huomenna tai viimeistään sunnuntaina ja olen eilisen ja tämän päivän aikana testannut useamman haamun. Haluaisin olla innoissaan, mutta jotenkin on sellainen olo, että jos annan itseni innostua menkat alkaa ja kyseessä on vain kemiallinen. Kävin kurkkaamassa kesäkuisten ryhmää ja siellä kaikki olivat niin iloisen ja huolettoman oloisia. En tiedä voinko itse koskaan olla.(n)

Huh, no me ollaan nyt niin samassa veneessä. Itelläkin tosi ristiriitainen olo. Tiedän ettei näin varhain saatu haamu oikeasti tarkoita juuri mitään, mutta kun se VOI tarkoittaa ja sitä haluais niiiiiin paljon. Toivottavasti sun viiva vahvistuu ja on ihan oikea plussa.:love:
 
Heippa.
En ole tänne kuin yhden viestin kirjoittanut, mutta nyt pitää purkaa omaa oloa ja en viitsi koko ajan vaivata yhtä ja samaa ystävää, joka keskenmenosta tietää.

Olen tosiaan jo 7 lasta saanut ja nyt koin ensimmäisen keskenmenoni. Tiedän, että olen ollut onnekas, kun olen saanut niin monta lasta ilman ongelmia. Nyt sitten tämä keskenmeno käänsi kaiken jotenkin päälaelleen. Mietin koko ajan, että mikä kehossani on nyt vialla ja voiko runsas ylipaino olla syynä tähän.
Lisäksi huomaan, että raskauden ja vauvan kaipuu ovat huipussaan ja samaan aikaan olen aivan kauhusta kankeana, että jos testi näyttää sitten parin viikon päästä plussaa ja raskaus meneekin jälleen kesken. Eli pelko tuli näköjään jäädäkseen.

Ja yksi asia mitä huomaan miettiväni on, että onko minulla oikeus surra, kun keskenmeno sattui niin varhaisilla viikoilla(4+3)?

Anteeksi tällainen omanapainen purkaus:unsure:
 
Huh, no me ollaan nyt niin samassa veneessä. Itelläkin tosi ristiriitainen olo. Tiedän ettei näin varhain saatu haamu oikeasti tarkoita juuri mitään, mutta kun se VOI tarkoittaa ja sitä haluais niiiiiin paljon. Toivottavasti sun viiva vahvistuu ja on ihan oikea plussa.:love:
Olisi kiva jos päästäisiin nyt molemmat kesäkuisiin. Vahvistumista myös sinne siis (y)

Ja tietysti kaikille muillekin onnekasta kiertoa :)
 
@mimmiliina mielestäni keskenmenoa voi ja saa surea jokainen tavallaan koki sen missä vaiheessa tahansa. Ja sullakin tää on nyt just tapahtunut silloin se tuntuu musertavalta sekä voisin kuvitella, että 7 onnistuneen raskauden jälkeen ei ehkä enää osannut edes pelätä tälläistä. Joten tätä kaikkea on senkin takia varmasti vaikea käsitellä.
Ja km jälkeen tunteet heittelee aina sellaista vuoristorataa. Ajan myötä ne helpottuu. Ja ihminen on vain niin hölmö, että kaiken tämä jälkeen sitä silti lähtee tähän hommaan pää edellä uudestaan ja se pelko kyllä kulkee siinä mukana, toisinaan vahvempana ja toisinaan lievempänä.
Mutta eroon siitä ei taida päästä tai itse en ainakaan usko, että enää osaisin kovin rennosti uutta raskautta ottaa aluksi.
Tänne on hyvä tulla purkamaan tunteita.ja kaikki tunteet on sallittua :love:
 
Ja varovaiset onnittelut @taatelinen ja toivotaan @hanba että sinunkin viivasi olisi oikea viiva :love:

Itsellä tänään dbo 1 (y)
koitan yrittää ottaa rennosti seuraavat kaksi viikkoa ja hokea itselleni vähän väliä, että älä ala haaveilemaan vielä yhtään mitään ja samalla pohdin, että mullakun on vielä noita onestepin herkkiä r.testejä kaapissa että voisko niitä dippailla koko loppukierron :ROFLMAO::ninja::whistle:
 
Viimeksi muokattu:
Kauhea tunnemyrsky päällä! Olen innoissaan, mutta ahdistaa ja pelottaa, että meneekö tämäkin kesken. Hämmentynyt olo, tässä kierrossa ei tuntunut tärpänneen, kun nippailut sun muut loppui viikko oviksesta (n) Mutta kyllä tämä nyt mielestäni plussalta vaikuttaa. Tänään olisi siis lyhyimmän kierron mukaan alkanut menkat.
https://aijaa.com/ghfLhj

Oireitakin alkaa taas vähän olla, lähinnä huimausta ja etovaa oloa. Heräsin tunti ennen herätyskelloa ihan hikisenä ja yöllä pissalle. Eilen ällötti jonkun naisen hajuvesi, vaikka yleensä saa olla aikamoiset axe-myrkyt ennen kuin edes huomaan asiaa :ROFLMAO:
 
Taatelinen, aivan selkeä plussa :love::love::love:. Paljon onnea❤! Toivottavasti pieni tarraa tiukasti kiinni ❤. Samoin Hanba, toivottavasti viiva vahvistuu:love:! Aivan ihania ja toiveikkaita uutisia täällä!

Mimmiliina, pahoittelut keskenmenosta :(❤

Minulla on ensi viikon alussa hcg kontrolli. Nyt on päällä toiset kuukautiset tyhjennyspäivästä katsoen. Mulla ollut siis tyhjennysvuoto 3vko, kuukautiset, outo välivuoto ja nyt toiset erittäin runsaat kuukautiset. Jospa näillä vuodoilla ”kemiallinen raskaus” elimistöstä vihdoin loppuisi.

Oli puhetta vitamiineista. Itse syön tällä hetkellä rautaa ja folaattia. Rautaa lähinnä näiden vuotojen takia, koska hb ei ole mulla koskaan ollut mitenkään korkea.
 
@Nonsk Te ette ole olleet missään hoidoissakaan vai? Me mentiin tosiaan hoitoihin ja icsin kautta saatiin vauva joka on nyt jo 1v 3kk :love: Tämä keskenmeno olikin sitten ihana luomuylläri joka päättyi näin.. :cautious: Pakkasessa tosiaan on onneksi alkioita että ei tarvitse aloittaa uutta piikitysrymbaa jos luomuna ei enää tärppää! Tekee varmasti ihan hyvää että kaikki ajatukset ei pyöri vaan raskauden ympärillä (y) Kunpa itsekkin voisin olla yhtä tyyni :ROFLMAO:

@hanba ja @taatelinen Onnea viivoista, toivottavasti pysyy molemmat matkassa mukana :love:

@mimmiliina Eikai se viikkoja katso milloin saa surra ja milloin ei. Kyllähän ne toiveet ja haaveet nousee jo heti siitä plussasta ja tulee rytinällä alas kun meneekin kesken. Itsellä todettiin rv9 että pienen sydän lakkasi lyömästä rv8 ja mietin ihan samaa että onko mulla oikeutta surra koska oli niin "alussa".

@mursutin No toivottavasti jo loppuisi.. Inhottavaa kun venyy ja kestää ja ja :cautious:
 
@taatelinen Onneksi olkoon, kyllä se hyvältä viivalta näyttää!!:love: Millä testillä testasit ja mikä dpo?

Kiitos tsempeistä @em85 ja @mursutin :love:

Toivottavasti tämä kierto olis @em85 teidän!❤

@mursutin Onpas kyllä vaan kestänyt vuodot jo kauan. Luulis nyt että tuolla menolla on jo joka paikka puhdistunu. Toivottavasti vuoto loppuu ja pääsette pian uudelleen yrittämään.:rolleyes:

@mimmiliina Pahoittelut keskenmenosta.❤ Kyllä se vaan varmasti ihan yhtä paljon sattuu ja ihan yhtä suuri järkytys on, tapahtuipa se missä elämäntilanteessa tahansa. Anna itelles aikaa toipua. Tämä ryhmä on erittäin hyvä vertaistuki.:love:

Täällä nyt dpo 12, one stepiin (10miu) jälleen haamu, samoin kuin 25miu pc:hen. Muistaakseni ekassa raskaudessa sain ekan haamun näihin samoihin aikoihin. Kyllä vielä vaan hirvittää ja jännittää kun menkkojen alkamispäivä on flon mukaan vasta ma. Koko pitkä viikonloppu menee piinaillessa ja toiveita nostattaessa. En edes uskalla ajatella miten lujaa täältä voi sitten tulla alas.:unsure:

Onko nyt vinkkejä mitä testejä hakea kaupasta? Pakkohan tätä testailua on nyt jatkaa läpi vklp...
 

Yhteistyössä