Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

@MonaLisa33 Mentiin tosiaan hoitoihin kun yritystä oli vuosi. Suurimmaksi syyksi paljastui hitaat siittiöt, sen lisäksi mulla oli matala amh ja kaikkee muuta pikkuvikaa. Yritettiin kerran inssiä ja siitä siirryttiin suoraan icsiin niiden siittiöiden takia. Ensimmäinen kierros ei tuottanut tulosta, mutta toisella kierroksella saatiin jo ihan kivasti alkioita. Tuoresiirrosta ei tullut plussaa mutta esikoinen tarttui mukaan ensimmäisestä sulatuksesta. Nyt tämä keskenmeno on täysin luomuylläri. Ikävä että päätyi näin, mutta oli ihana huomata että onnistuu ilman hoitojakin. Jos ei kevääseen mennessä tule plussaa niin mennää varmaan pakkasta sulattelee kun siellä odottaa vielä neljä alkiota :)

@Haavejuttu wau! Ei tarvi edes tihrustella jotta näkee viivan :love:
 
@MonaLisa33 Kurjaa, että teille ei ole vielä tullut uutta plussaa km jälkeen. Vuosi on kyllä pitkä aika odottaa, vaikka ei välttämättä tarkoitakaan, että olisi jotain vikaa. Plussatuulia teille (y)

@Haavejuttu vahvistumista viivalle (y)

Omia kuulumisia. Tein sunnuntaina päivällä digitestin, joka näytti 2-3 viikkoa. Vähän ehdin siitä jo huolestua, kun olisi mielestäni pitänyt olla jo yli 3. Tänään aamulla tein uuden digin ja nyt se sitten näytti 3+ :love: Edelleen on kyllä läsnä jatkuva huoli siitä, miten tässä käy. En ole vielä pystynyt oikein edes ajattelemaan mahdollisuutta, että tämäkin ei päättyisi km :unsure: Toivon kuitenkin, että kaikki menisi hyvin ja jossain vaiheessa tämä jatkuva huoli helpottaisi. Siirryn nyt täällä peloista huolimatta taka-alalle seurailemaan ja kai minut nyt voi siirtää plussanneisiin.

Kiitos kaikille täällä kirjoittaneille, tämä ryhmä on ollut iso ja korvaamaton tuki vaikeana aikana. Toivon kaikille tilanteiden mukaan joko tarrasukkia, vahvistumista tai plussia! Kaikki meistä ansaitsevat saada vauvan syliin asti :love:
 
@Eloveera-79 ihana kuulla! :barefoot:

@taatelinen olen niin iloinen sun puolesta! Ja toivon sydämestäni, että @hanba myös sinun tilasi todettaisiin normaaliraskaudeksi, ja molemmat pääsisitte maaliin asti! :love:

Tervehdykset ja tsempit kaikille muillekin! Kiva, että @kiuski tyhjennys alkaa olla loppusuoralla.

Minulla viimeisiä piinapäiviä viedään, tänään-torstaina pitäisi menkat alkaa. Kaksi puhdasta negaa olen jo testannut tosi varhaisilla dpo:illa, vaikka tiesin että siinä ei ole mitään järkeä. Kkm päättyneessä raskaudessakaan plussa ei tullut heti. Olisi vaan ollut niin hienoa saada synttärilahjaksi jonkinlainen haamujen haamu, kun pe oli synttärit :ROFLMAO:
 
@Eloveera-79 ihana kuulla! :barefoot:

@taatelinen olen niin iloinen sun puolesta! Ja toivon sydämestäni, että @hanba myös sinun tilasi todettaisiin normaaliraskaudeksi, ja molemmat pääsisitte maaliin asti! :love:

Tervehdykset ja tsempit kaikille muillekin! Kiva, että @kiuski tyhjennys alkaa olla loppusuoralla.

Minulla viimeisiä piinapäiviä viedään, tänään-torstaina pitäisi menkat alkaa. Kaksi puhdasta negaa olen jo testannut tosi varhaisilla dpo:illa, vaikka tiesin että siinä ei ole mitään järkeä. Kkm päättyneessä raskaudessakaan plussa ei tullut heti. Olisi vaan ollut niin hienoa saada synttärilahjaksi jonkinlainen haamujen haamu, kun pe oli synttärit :ROFLMAO:
Kiitos.❤ Toivottavasti sullekin pian plussa pärähtäis testiin, mieluiten tietysti jo tästä kierrosta!:love: Ja hyvää myöhäistä syntymäpäivää!:)
 
Syyskuinen raskaus päättyi kaksi viikkoa sitten runsaaseen verenvuotoon heti alkuviikoilla. Olen lapsettomuushoidoissa (tosin tämä raskaus alkoi luomuna hoitotauolla), ja tänään mitattiin raskaushormoni verestä: n. 40 eli koholla vielä. Minulla ei ole säännöllistä kiertoa, joten vain digitestin perusteella voin väittää että raskaus päättyi raskausviikolla 3-4, eli heti alettuaan.

Kontrolliverikoe on ensi viikolla, ja kuun lopussa voin käynnistää kuukautiset lääkkeillä. Sinänsä kiva onnistuminen yli vuoden yrittämisen jälkeen, että tulin ylipäätään raskaaksi. Tuntuu kuitenkin epäreilulta, että raskaus päättyikin näin nopeasti, kun vihdoin onnistuimme. Mutta uuteen nousuun tästä vaan, pahemmalta varmasti tuntuisi menettää raskaus myöhemmillä viikoilla. Osanottoni kaikille sen kokeneille, ja muille kohtalotovereille.
 
@MonaLisa33 Toivottavasti pian tärppää! Tässä touhussa muutama viikkokin tuntuu jo tuskastuttavan pitkältä, mutta voin vain kuvitella miltä vuosi tuntuu.

@Disco Volante Voimia toipumiseen!

Omia kuulumisia: Maanantaina tuli keskenmenovuodon alkamisesta 2 viikkoa täyteen ja vuoto lakkasi. En ole koskaan tunnistanut ovulaatiota (enkä tikuttanut) ja toisten ovislimat on lähinnä kuulostaneet oudoilta. Nyt kuitenkin tuli maanantaina sellaista settiä, että päätettiin koittaa olisko se tässä. Lähdin illalla työreissulle ja siinä oli sopivasti hetki aikaa työpäivän jälkeen. :LOL:

En nyt tullut testanneeksi negaa raskaustestillä, mutta ei kai siitä haittaa ole? Miksi se testi oikeastaan edes tehdään? Jos raskaushormonit on vielä koholla, niin tuskin uusi raskaus onnistuu.
 
Raskaustesti tehdään sen varmistamiseksi, että kohtu on tyhjentynyt täysin ja raskaushormonin taso laskenut normaaliin. Raskaaksi ei tosiaan voi tulla, kunnes hormonitoiminta mahdollistaa raskauden. Itselle myös on tärkeää tieto, milloin voi yrittää taas, mutta tilanteeni on tietysti erilainen, kun normaalia kiertoa ei ole ja aloitan vuodot lääkkeillä.
 
Mä kans haluan tietää että raskaustesti on nollilla ennen uuden yrittämistä. Keskenmenon jälkeen kierto voi olla mitä on ja kestää ties kui kauan. Jossain vaiheessa jos tekee testin niin ei tiedä että onko viiva keskenmenoa vielä vai uutta, sitten helposti luisuu siihen kierteeseen jossa ravataan labroissa että nouseeko hcg, mitä viikot pitäisi olla kun ultrassa ei näy mitään, kontrollia viikko tolkulla jne. Mulle myös sairaalassa suositeltiin odottaa ensin ihan ne menkat juuri näiden takia :)
 
Tulen tänne kanssa moikkaamaan, taidettiin muutes Hanba olla samaan aikaan helmikuisissa . Oon sun jännityksessä messissä, toivotaan että saisit pian rauhallisemman mielen ja pääsisit nauttimaan mahdollisesta raskaudesta. Vaikean ja kivuliaan kkm (heinäkuu-19) + kohtutulehduksen jälkeen nyt yk2, kiertopäivä 19 meneillään, en oo ihan varma dpo:sta koska en tikuta, mutta uskoisin sen olevan jotain dpo 7. Nyt neljättä päivää tuttua kipua alaselässä ja alavatsassa, välillä säteilee sääriin, muistan kivun viime raskaudesta joka sitten päätyi kkm. Esikoista siis täällä toivotaan. Kipu tuntuu vähän siltä kuin että tietyt alueet laajenisivat alaselässä ja vetää ikään kuin ulospäin kehosta, ei aivan tavallista menkkakipua. Muutoin olen energisempi, ei pms:än tähän vaiheeseen kuuluvaa agressiota. Rinnat eivät arasta yhtään mikä edellisessä raskaudessa oli se ensimmäinen selkee merkki. Nyt vaan jännitetään sitten. Neuvokaas kokeneemmat että minä päivänä kantsisi eka kertaa testata ja millä testillä?
 
Tulen tänne kanssa moikkaamaan, taidettiin muutes Hanba olla samaan aikaan helmikuisissa . Oon sun jännityksessä messissä, toivotaan että saisit pian rauhallisemman mielen ja pääsisit nauttimaan mahdollisesta raskaudesta. Vaikean ja kivuliaan kkm (heinäkuu-19) + kohtutulehduksen jälkeen nyt yk2, kiertopäivä 19 meneillään, en oo ihan varma dpo:sta koska en tikuta, mutta uskoisin sen olevan jotain dpo 7. Nyt neljättä päivää tuttua kipua alaselässä ja alavatsassa, välillä säteilee sääriin, muistan kivun viime raskaudesta joka sitten päätyi kkm. Esikoista siis täällä toivotaan. Kipu tuntuu vähän siltä kuin että tietyt alueet laajenisivat alaselässä ja vetää ikään kuin ulospäin kehosta, ei aivan tavallista menkkakipua. Muutoin olen energisempi, ei pms:än tähän vaiheeseen kuuluvaa agressiota. Rinnat eivät arasta yhtään mikä edellisessä raskaudessa oli se ensimmäinen selkee merkki. Nyt vaan jännitetään sitten. Neuvokaas kokeneemmat että minä päivänä kantsisi eka kertaa testata ja millä testillä?

Hei, mie muistan sinut myös!! Pahoittelut vielä keskenmenosta!❤ Kamalaa että oot joutunu kärsimään vielä päälle kohtutulehduksestakin. Toivottavasti teillä nyt pian tärppi kävisi!:love:

Aattelisin, että dpo 11-12 vois olla aikaisintaan hyvä hetki testata? Niinä päivinä oon aina ite saanu sellasen haamun mitä ei oo tarvinnu kissojen ja koirien kanssa ettiä ja on ihan hyvin kuvaankin saanu napattua. Toki jos kärsivällisyyttä riittää niin suosittelen oottelemaan sinne menkkojen alkamispäivään, ei ainakaan tarvi sit arvailla ja pienempi riski että bongaa jonku kemiallisen (ellei sitte ehdottomasti halua niistäkin tietää).
 
Nyt on dpo 12 ja testit negaa, tuskin enää plussaksi muuttuu ja dpo 9 one stepissä oli joku typerä viivan paikka tai valehaamu :poop: Miksi tämä on niin vaikeeta, miks toiset onnistuu heti ja toiset yrittää vuosia. Itku pääsi aamulla kun niitä nega testejä tuijotin ja nuo kysymykset pyöri päässä. Nyt lähtee sitten kokonaisuudessaan yk 14 käyntiin :cry: En tiedä miten kauan jaksan edes yrittää kun joka kuukausi joutuu pettymään, ja kun sen plussan sai vihdoin viime kierrossa niin iloa riitti vain viikko :unsure:
 
Nyt on dpo 12 ja testit negaa, tuskin enää plussaksi muuttuu ja dpo 9 one stepissä oli joku typerä viivan paikka tai valehaamu :poop: Miksi tämä on niin vaikeeta, miks toiset onnistuu heti ja toiset yrittää vuosia. Itku pääsi aamulla kun niitä nega testejä tuijotin ja nuo kysymykset pyöri päässä. Nyt lähtee sitten kokonaisuudessaan yk 14 käyntiin :cry: En tiedä miten kauan jaksan edes yrittää kun joka kuukausi joutuu pettymään, ja kun sen plussan sai vihdoin viime kierrossa niin iloa riitti vain viikko :unsure:
Olen pahoillani negasta!!:( Se on pahinta kun ei tiedä että milloin se onnistuu ja montako pettymystä ennen sitä joutuu vielä kokemaan. Odottamisen odottaminen on jotain, mihin ei ollu osannut varautua ennenku tähän hommaan alkoi. Toivotan sulle sylin täydeltä tsemppiä.❤
 
Hanba, kiitos tsempeistä ja vinkeistä! Odottelen vielä muutaman päivän ja sit kokeilen, esim sillä cb:n herkällä. Jänniä aikoja sinäkin elät, voi ku meille molemmille tärppäis ❤❤

Haavejuttu ❤ varmasti mieli maassa ja halu heittää hanskat tiskiin..
 
@kiuski @Disco Volante Kiitos valaisusta! Ehkäpä teen sitten vielä testin vaikka huomenna aamusta. Mulla oli kohtu tyhjä jo pari viikkoa sitten ja se varmistettiin vielä naistentaudeilla ultralla uudelleen. Vuosin tyhjäksi kolmessa päivässä, mutta siltä se kyllä tuntuikin!

@Haavejuttu Paljon lämpimiä ajatuksia siihen suuntaan!

Mulla kävi just vieraana kolme vanhaa ystävää neljän lapsensa ja yhden pian syntyvän kanssa. Huomasin itsekin, etten ehkä ole ihan entinen itseni toisten seurassa vaikka luulin jo voivani ihan hyvin. Väkisillä hiipi mieleen tuleeko meistä lapsiperhe ikinä. Meillä yritys on kestänyt vasta tosi vähän aikaa, joten en voi edes kuvitella mitä tuntemuksia käy läpi vuosia yrittänyt.
 
Nyt on dpo 12 ja testit negaa, tuskin enää plussaksi muuttuu ja dpo 9 one stepissä oli joku typerä viivan paikka tai valehaamu :poop: Miksi tämä on niin vaikeeta, miks toiset onnistuu heti ja toiset yrittää vuosia. Itku pääsi aamulla kun niitä nega testejä tuijotin ja nuo kysymykset pyöri päässä. Nyt lähtee sitten kokonaisuudessaan yk 14 käyntiin :cry: En tiedä miten kauan jaksan edes yrittää kun joka kuukausi joutuu pettymään, ja kun sen plussan sai vihdoin viime kierrossa niin iloa riitti vain viikko :unsure:
Voi itku, mie niin ymmärrän! Ihan paska olo ja samoja aatoksia täälläkin :cry:

Tänään alkoi kp1 ja yk5 kkm:n jälkeen. Vuodenvaihteessa tulee vuosi yrittämisen aloituksesta, kokonaisuudessaan ollaan valmistauduttu n 1,5 vuotta kun on pitänyt ensin hoitaa tietyt asiat kuntoon. Puhumattakaan henkisesti valmistautumisesta - minulle vanhemmaksi tähtääminen ei ole ollut ollenkaan itsestäänselvyys.. Nyt tuntuu vaan niin pahalta, että lasta ei vain kuulu kun viimein olisi siihen valmis :cry:
 
Heippa! Eilen vahingossa bongasin tämän ketjun ja päätin nyt myös osallistua keskusteluun:)
Täälä 37-vuotias yhden lapsen (7/15) äiti.
Mulla siis km 9/19 eli nelisen viikkoa sitten rv9. Raskauduin heinäkuussa heti ekasta kierrosta. Vuoto km jälkeen kesti kolmisen viikkoa, kunnes menkat alkoivat. Kuukautiset tulivat erittäin runsaina ja kestivät viikon verran. Nyt sitten oltu pari päivää vuodottomia (y)
Km jälkeen sitä malttamattomana odotti, että pääsee mahdollisimman pian yrittämään uutta raskautta ja nyt vihdoin se alkaa olemaan ajankohtaista! Ovista siis odotellessa ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Norppa_88 ja hanba
Hyppään mukaan. Ensimmäinen raskaus loppui myöhäiseen raskauden keskeytykseen viikoilla 15+4 vakavan kehityshäiriön vuoksi. Kaunis pieni poikamme syntyi osastolla kauniina elokuusena iltana ja sen pienen hetken saimme olla perheenä. Me kolme. Käteen jäi järjetön suru, kaipuu ja tyhjiö. :cry:

Yritys aloitettiin huhtikuussa ja tärppäsi heti. Nyt epätoivoisesti toivoin, että olisi tärpännyt yhtä nopeasti, ja kaksi viikkoa sitten jälkitarkastuksessa (8vko keskeytyksestä) saimmekin luvan jatkaa yritystä uudelleen, sillä kaikki näytti hyvältä eikä ruumiinavauksessa ja tutkimuksissa löytynyt uusiutumisriskiä. Onneksi. Ovulaatiokin oli tapahtumassa lääkärin mukaan ihan muutaman päivän sisään, ja kyllä sitä peittoa heiluteltiin. Nyt koko viikon kestäneiden kovien vatsapistojen/repäisykipujen ja lauantai-illan juhlien vuoksi (jos olisin yhden tai pari uskaltanut ottaa) tein aamulla varmuuden vuoksi erittäin herkän clear bluen digital-testin (vaikka aloin epäillä että menkat on tulossa hyvin pian eilisillan menkkajomon ja pms-depiksen perusteella) ja negaa näytti. Vaikka tätä ennustelinkin, niin silti tuntuu niin kurjalta.

Tiedän, että tämä oli vasta eka yritys (yhdet menkat on tullut keskeytyksen jälkeen), mutta turhauttaa todella paljon ja suru nousee uudelleen pintaan. Kolmen kuukauden päästä meillä olisi kuulunut olla poikalapsi sylissä ja nyt on vain suunnaton ikävä ja epätoivo ilman tiedossa olevaa nyyttiä. Ja tuhkat siroteltuna muistolehtoon.

Tämä ketju on tarjonnut mulle suurta lohtua ja vertaistukea. Kiitos siis teille. <3

Hyppään mukaan:
Matisse, 29v, Ya 4/19, keskeytys 8/19 rv15+4, ja yk2 lähtee käyntiin kun menkat tässä parin päivän sisällä alkaa.
Valtavan suuren menetyksen olette joutuneet kokemaan. Olen pahoillani.❤ Toivottavasti teillä pian tärppää uudelleen, ja ihanaa että koet saavasi täältä lohtua ja vertaistukea. Nämä naiset täällä on kyllä uskomattoman vahvoja!
 
Meitä on täällä kirjoittelemassa:

* Nonsk..............28 v........ya 9/15.........km 9/18........ yk 12 km jälkeen

*em85..............34v......ya8/17......kkm06/18 rv19+6... +04/19....yk7....kkm 06/19 rv 8 .... yk 2 kkm jälkeen

*Kikkakolmas......30v....km 5/19 rv11....yk6 km jälkeen

*titi-love.... 30v.... ya 1/19.... km 2/19 rv6... yk5 km jälkeen

*nessu87..... 32v.... ya 9/19.... km 9/19 rv4+6..... yk1 km jälkeen

*Hedvig.... 35v.... ya1/19.... kkm 5/19.....
yk 5 kkm jälkeen

*Jonsku88.... 31v.... ya6/19.... kkm 7/19.... yk 2 kkm jälkeen

*Aurorials.... 30v... ya 7/19... km 9/19.... yk 1 km jälkeen

*Haavejuttu... 21v... ya 8/18... km 9/19... yk 2 km jälkeen

*123_kirppu... 32v.... ya 7/19... km 9/19.... yk1 km jälkeen

*Matisse.... 29v..... Ya 4/19..... keskeytys 8/19 rv15+4...... yk2 keskeytyksen jälkeen


Plussanneet ::love::love::love::love::love:

* Ipanainen +9/18

* Ruska82........36v.... ya 5/18..... kkm7/18 rv 11..... + 9/18, yk 1 km jälkeen

* mira.flower....35v....ya 10/17....km 2/18 rv 11.......+ 9/18, yk 7 km jälkeen

* joojoo1 + 9/18

* Noups........27 v.........ya 9/17.....kkm 6/18 rv 11...... + 10/18

* Marlen....... 36 v........ya 4/18.....tm 8/18 rv 12...... +11/18, yk 3 tm jälkeen

* kosmo........34 v.........ya 8/17.....kkm 6/18 rv 19........ + 12/18, yk 4 km jälkeen

* kathii..........28 v.........ya 8/18.....km 10/18 rv 8......... + 12/18, yk 2 km jälkeen

* Kerttttu..............28 v........ya 8/18.........km 10/18 rv 7................ +12/18, yk 3 km jälkeen

* Hannaah.........................ya 5/18............kkm 8/18 rv 10, km 12/18 rv 6......... + yk 1 km jälkeen

* Ninnu118..........31v.........ya 12/17..........kkm 4/18, tm 8/18.....+ yk 4 km jälkeen

* sucrine.............31 v........ya 12/17..........km 8/18..................+2/19 yk 5 km jälkeen

* Minji..................33 v...... ya 8/17...........kkm 4/18 rv 7........+ 3/19 yk 11 km jälkeen

* Marjusk.............28 v.......ya 7/18........km 11/18 rv 9.......... + 3/19 yk 4 km jälkeen

*Em85.... 34v.....ya 8/17.....kkm 6/18 rv19+6..... +4/19..... yk7 kkm jälkeen (kkm06/19 rv8)

*topis…...26v…....ya 12/18…...kkm 2/19 rv 10+3….+4/19 yk 1 kkm jälkeen

*EG*..............30 v............ km 4/19........... +5/19 yk1 km jälkeen

*forester..........41v........... km 02/19........ +6/19 yk 2 km jälkeen

* Päppyrä...........25 v.......ya 1/18........KU 4/18..........+6/19 yk 10 KU jälkeen

*rainbowdream....23v... ya 3/19...km 4/19... +7/19 yk 3km jälkeen

*Apustaja......28v......ya 6/18....kkm 2/19 rv 12+4....+ 9/19 yk 7 kkm jälkeen

*Eloveera-79..... 40v....ya 10/18....... km4/19 rv 16+0......+9/19 yk 2 km jälkeen

*Taatelinen.....33v......ya4/19.....km6/19 rv6+....... + 9/19 Yk4 km jälkeen

*hanba.... 27v....ya 3/19....kkm 7/19 7+3... +9/19 yk1 kkm jälkeen

Halutettasi mukaan listalle laita punaisella seuraavat tiedot : ikä, yrityksen aloitus, koska km/kkm/tm/ku/ tapahtunut ja monesko yk sen jälkeen. Punaisella myös korjaukset.
 
Viimeksi muokattu:
Hyppään mukaan. Ensimmäinen raskaus loppui myöhäiseen raskauden keskeytykseen viikoilla 15+4 vakavan kehityshäiriön vuoksi. Kaunis pieni poikamme syntyi osastolla kauniina elokuusena iltana ja sen pienen hetken saimme olla perheenä. Me kolme. Käteen jäi järjetön suru, kaipuu ja tyhjiö. :cry:

Yritys aloitettiin huhtikuussa ja tärppäsi heti. Nyt epätoivoisesti toivoin, että olisi tärpännyt yhtä nopeasti, ja kaksi viikkoa sitten jälkitarkastuksessa (8vko keskeytyksestä) saimmekin luvan jatkaa yritystä uudelleen, sillä kaikki näytti hyvältä eikä ruumiinavauksessa ja tutkimuksissa löytynyt uusiutumisriskiä. Onneksi. Ovulaatiokin oli tapahtumassa lääkärin mukaan ihan muutaman päivän sisään, ja kyllä sitä peittoa heiluteltiin. Nyt koko viikon kestäneiden kovien vatsapistojen/repäisykipujen ja lauantai-illan juhlien vuoksi (jos olisin yhden tai pari uskaltanut ottaa) tein aamulla varmuuden vuoksi erittäin herkän clear bluen digital-testin (vaikka aloin epäillä että menkat on tulossa hyvin pian eilisillan menkkajomon ja pms-depiksen perusteella) ja negaa näytti. Vaikka tätä ennustelinkin, niin silti tuntuu niin kurjalta.

Tiedän, että tämä oli vasta eka yritys (yhdet menkat on tullut keskeytyksen jälkeen), mutta turhauttaa todella paljon ja suru nousee uudelleen pintaan. Kolmen kuukauden päästä meillä olisi kuulunut olla poikalapsi sylissä ja nyt on vain suunnaton ikävä ja epätoivo ilman tiedossa olevaa nyyttiä. Ja tuhkat siroteltuna muistolehtoon.

Tämä ketju on tarjonnut mulle suurta lohtua ja vertaistukea. Kiitos siis teille. <3

Hyppään mukaan:
Matisse, 29v, Ya 4/19, keskeytys 8/19 rv15+4, ja yk2 lähtee käyntiin kun menkat tässä parin päivän sisällä alkaa.
Hirveän surullista kun keskeytys tuli jo noin pitkällä. Voimia suruun ja tsemppiä uuteen yritykseen!
 
Voi @Matisse tosi ikävä kuulla! :( On varmasti todella raskas kokemus. Voimia ja toivotaan uutta raskautumista pian! ❤

Pahoittelut nyös @Cantaloupe ! Toivottavasti pääsette pian tallettelemaan :love:

@hanba huh että sulla on kyllä ollut (ja on varmaan edelleen) stressaavan jännittäviä aikoja! Se epävarmuus/epäuskoisuus on kyllä sitkeä "kaveri", etenkin ku on kokenut menetyksen niin vähän aikaa sitten. Ultrattiinko sinua muuten tällä viikolla?

@em85 minulle voisi päivittää yk5 kun seur kerran teet päivityksen :)

Minulla edelleen mieli maassa tämän yrittämisen ja joka kuukautisen pettymyksen kanssa. Pitäisi pystyä katsomaan asiaa "laatikon ulkopuolelta" ja välillä kyllä pystynkin. Vaan ei näille tunteilleen mitään voi. Kun elämässä/perheessä on aina ollut niin paljon huolta ja sairautta, niin tuntuu kurjalta käydä tätäkin läpi näin vaikean kautta. Mutta tiedän, että eihän tälle mitään voi, eikä asia ole minun käsissä...

 

Yhteistyössä