Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

@mira.flower ihan ymmärrettävää että huoli on, itselläkin olisi. Mutta muista kaikki voi silti olla hyvin just noil viikoil oireet yleensä vähenee ja olikohan just siitä kun ruskuaispussi surkastuu ja istukka sen tilalle? Ja mitä noihin digin viikkoihin tulee se ei ole luotettava mittari monet kymmenet ovat olleet koskaan saamatta testiin sitä 3+ vaikka kaikki oli hyvin ja raskaus meni loppuun saakka! Näin siis kun nämä pari vuotta olen eri keskusteluita lueskellut. Kovasti tsemppiä <3

Kiitos kaikille myötätunnosta. Ovis on yhä tuloillaan, nyt joku kp25 en ees tiiä enää. Mies ei halua puhua ollenkaan aiheesta ei siis mitään kuulemma ei jaksa ja stessiä ja väsynyt ja painostusta. Sanoi tosissaan sillo viimeks kun kirjottelin että josko lopetan tikuttelut ja lisäravinteet että turhaan teet/syöt. Makkarissa hiljasta ollut pitemmän aikaa ja on ollu tulee jos tullakseen meininki siis reilu vuoden. Että en tiedä jatkuuko tjottailu ja jää herran huomaan sattuuko yksiin oviksen kaa. Oon ihan rikki. Alan pikkuhiljaa haudata vauvatoiveita kun kuume on niin kova että tässähän satuttaa itseään vaan.

Onnea plussasta @joojoo1 ihana juttu:love:

@Noups alkaa olla siellä ovis käsillä!

@Marlen jee se on kiva että luteaali normaali! Mulla oli km jälkeen 15 josta yllätyin kun sitä ennen oli pari kertaa 10.

@Ninnu118 onnea oviksen metsästykseen! Mulla limoja tulee yli viikko ennen ovista!

@Minji tsemppiä piinaviikkoon! Jännittävää! Toivotaab parasta :love:

@RUSKA82 oletko testannut tänään? Tsempit!
Voi että on hankala tilanne teillä kotona. Saattaa olla tyhmä kysymys, mut ootko kertonu miehelles mitä tuntemuksia vauva ja odotus sinussa herättää. Tietääkö se kui tärkee juttu se on..

Mulla mies kans ahistu siitä, ku kuulemma painostin. Lakkasin puhumasta koko vauva aiheesta ja sit yhtäkkiä (pari kk myöhemmin) mies jätti kortsun ite pois. Mulla ainakin on välillä niin sulkeutunut mies kotona, et vaikea avata salaista arkkua. Kaikki ei tykkää jutella ja avata asioita :/
 
@RUSKA82 taitaa siinä haalea minun silmään ainakin olla! Josko vahvistuisi :) mukana jännittämässä.. (y)

@joojoo1 tsemppiä ja onnea! Ihana ois, kun saisitte seuraavassa ultrassa ihania uutisia:love:

Haleja uusille <3

Itsellä täällä menossa kp 24. 5 päivää odotettuihin kuukautisiin. Vatsaa juilinut. Oon jotenki nii varustautunu menkkoihin, etten ees osaa maalailla pinkkejä pilviä ympärille aioin malttaa odottaa kuukautisia nyt sen viikon ehkä ennen testausta. Enkä ole ostanut kaappiin testejäkään, ettei tule hätäiltyä (y)
Muutenki tuntuu, että km jälkeen, on niin peloissaan uutta raskautta kohtaan, ettei edes "halua lasta", VAIKKA TODELLAKIN HALUTAAN (n):oops::love:
 
@Nonsk tervetuloa mukaan ja pahoittelut keskenmenosta! Pitkä yritys teillä vielä kaiken lisäksi takana :( toivottavasti uusi tärppi tulisi pian! Alkoiko raskaus ihan luomusti?

@RUSKA82 nään kyllä haamun! Toivottavasti vahvistuu! Milloin testaat uusiksi?

@sucrine tervetuloa myös mukaan ja pahoittelut kokemastasi keskenmenosta :( miksi gyne suositteli odottamaan yksiä kuukautisia? Niin paljon eri ohjeita annetaan asian suhteen!

@ipanassu ymmärrän ristiriitaiset tunteesi. Toivottavasti siellä menkat jättäisi tulematta (y)

Kyllä mä nyt sitten luen ne lauantai iltaiset ovistesti viivat plussaksi! Sunnuntai aamun ja illan testit oli nimittäin haalistuneet ja oireita on ollut kyllä runsaasti. Ikinä ennen ei oo kyllä ollu noin lyhytaikaista lh-piikkiä! Eli tänään ois 1dpo, pääsee taas piinailemaan iiks!! Menispä nää piinapäivät nopsaa :D
 
@RUSKA82 kyllä minä ainakin viivan näen :barefoot: toivottavasti vahvistuisi, menkat pysyisi poissa ja teillekin kevät vauva saapuisi :love:

@ipanassu itsekin koko ajan toivoo, että raskautuisipa pian, mutta viime kierron loppupuolella huomasin ajattelevani, että toivottavasti en olisikaan raskaana, koska ajatus raskaudesta alkoi pelottaa todella paljon.. tai enemmänkin se menetyksen pelko, jos niin kävisi taas. Miten siitä sitten selviää?
Mutta nyt taas näin kp 5 odotan innolla sitä, että taas on edessä uusi mahdollisuus raskautua.. ihmis mieli ob kummallinen :ROFLMAO:

@mira.flower voi ei, onpa stressaava tilanne. Toivottavasti kaikki kuitenkin olisi hyvin :love:

Tervetuloa uusille, ikävää että tähän ketjuun ollaa jouduttu,mutta täällä on mukava jakaa tuntemuksiaan toisille sekä kysyä neuvoa mieltä askarruttaviin asioihin (y)

Mä olen juonut loppu raskauksissa vadelman lehtiteetä, koska olin lukenut sen toisilla voimistavan supistuksia. No kuitenkin, meidän kuopus on ainoa luomu lapsi ja sehän tärppäsi toisen lapsemme ollessa vasta 3kk ikäinen :LOL: myös kuopuksen aikaan join loppuraskaudesta tuota teetä ja myös kuopuksen syntymän jälkeen kk alkoivat aika pian ja olivat säännölliset.
Ajattelin tämän johtuvan jostain vauva hormoneista. Mutta olisiko oikeesti tuo tee voinut saada sen aikaan, että kierto pysy hetken tasaisena (n)o_O
Koska alkuvuodesta luin tuosta teestä, että joillain se olisi auttanut tasaamaan ylipitkiä kiertoja, joten kokeilin sitä. Ja siitä raskauduinkin tämän kkm :eek:
Nyt aloin taas juomaan tota teetä ja yleensä kk ovat runsaat ja todella pitkät.
Nyt ne oli 2pv tosi runsaat ja eilen illalla huomasin että alkavat jo loppu.
Tänään on kp 5 ja vielä ei ole tullut siteeseen mitään.
En tiedä mitä ihmettä tuo tee tekee mun kropalle, enkä väitä että se jotain ihme ainetta on millä raskaaksi tulee,mutta jos sillä saan mukavammat kk, niin siitäkin syystä sitä jo kannattaa juoda (y)
 
@mira.flower joo, tuota oon pohtinut. Tosin joku jossain kirjotti että jos hcg alkaa laskea niin muu hormoonitoiminta heräisi eloon (n) vähän arvelluttaa. Joo no, jonkun kystan(?) se bongasi ja siihen saan ajan että selvitetään tarkemmin..

@RUSKA82 ihan ku joku haamu?! (y)

@Noups oli luomuraskaus, ei olla hoidoissa...

Meilläkin mies tuntui alkuun ahdistuvan mun vauvakuumeilusta, mutta kuitenkin itse sitten ehdotti pillereiden poisjättöä jonkun ajan jälkeen. Myös mun ovistestailut taitaa antaa painetta, haluaa tietää muttei sit kuitenkaan halua tietää o_O Se on tjottailija, mä yrittäjä :D
 
Pahoittelut @Nonsk ja @sucrine :cry: niin väärin kun keskenmenoja tapahtuu. Toivottavasti pääsette pian taas sorvin ääreen <3

@RUSKA82 oi haamu! Jännittää varmasti aamuinen testitulos, toivotaan plussaa!:love:

Täällä yllättynyt olo, mies sanoi että voidaan talletella ja yrittää vauvaa sitten kun ovis varma. Joka oireiden perusteella tulossa pian. Ehkä jopa huomenna. Testaillutkin oon ja ovisplussa. Taas vaihteeksi. Vähän epäilyttää kun ollut tuuliviiri.. viimeks ovis meni hukkaan kun ei jaksanutkaan puuhailla. Että entä jos taas käy niin. Tietää kyllä miten tärkeää mulle mutta omat halut sen määrittää ilmeisesti. Eli tjottailua ehkä sitten kuitenkin! Sama täällä, minä yritän ja mies tjottailee. Olisin niin halunnut talletella jo.. Toivottavasti nyt ovis tulis ennen kp 50:rolleyes:

@ipanassu tuttu tunne! Pelkoja ja epäilystä vaikka sydän sanoo että vauvan haluan! Varsinkin nyt kun km jälkee tuntuu että miten ja millon uskaltais sit alkaa luottaa että kaikki vois mennä hyvin jos uusi raskaus alkaa.

@kosmo huomasin nyt vadelmanlehtiteen vaikuttavan menkkoihin, ekat päivät vuosi paljon ja loput radikaalisti vähemmän kuin normaalisti. Nyt oon juonu kupin melkein joka päivä. Tykkään kanssa sitä juoda eikä makukaan oo paha!
 
Ihanaa @Keijukuningatar , että mies muuttikin mielensä asian suhteen!! Toivottavasti ovis tulisi sinne pian. On kyllä varmasti raskasta, että mies muuttaa mielipidettään ja se vähentää sitten luottamista sanomisiin. Mutta toivottavasti hän nyt pysyisi mukana hommassa :)

2dpo ja vasemmalle alavatsaa vihloo välillä ja tuntuu et säteilee tonne alakertaan asti. Oisko se keltarauhanen siellä? :D tunnistatteko ovulaatiota edeltävät, ovulaation aikaan olevat ja ovulaation jälkeen olevat oireet? Ja onko eroja miltä kipu/jomottelut tuntuu eri vaiheissa?
 
Tein aamupissasta one stepin testin ja edelleen hyvin haamu on. Nyt 28/28 ei minkäänlaista veristä/ruskeaa vuotoa ole näkyny. Pelkään et täs on taas jotain mätää tässä hommassa. Sanotaa näin et kuukautisten ujous ja tikun haalee viiva vaikuttas raskaudelta, mut mun olo ei oo semmonen yhtää. Ei oo mitää oireita missää.
 
Eilen tuli pyyhittäessä paperiin pari rusehtavaa pientä riekaletta ja päivän mittaan tissikipukin hävisi. Tein töistä kotiin päästyäni raskaustestin ja nega se oli. Jotain vaivanpaikkaa siinä koitin tihrustaa, mutta nega se oli. Tänään testasin uudelleen ja nega edelleen. Oon niin pettynyt, kun tässä kierrossa oli nippailua ja tissien arkuutta, niin toiveet oli korkealla :cry: To-la pitäis menkat alkaa. Ei tästä vaan tuu mitään... :(
 
@Noups Perusteli menkkojen yli odottamista sillä, että kohtu olisi varmasti tyhjentynyt km jälkeen. Sitä kun ei tarkisteta mitenkään. Ja kun on just vuotanut viikkokaupalla eikä selkeästi kerralla.

@kosmo Olen luullut ettei vadelmanlehtitee sovi raskaana mutta nähtävästi se onkin poikkeus yrttiteestä. Ehdin hankkia sitä juuri ennen raskautumista mutta en uskaltanut juoda plussan jälkeen. Pitääkin ottaa se nyt käyttöön.

@Keijukuningatar Kiitos. (y)

@Minji @RUSKA82 Höh, kurjaa. :(
 
Olen pitänyt vähän hiljaiseloa täältä. Edelleen kuitenkin yrittäminen jatkuu.

@Nonsk ja @sucrine Pahoittelut, että tekin jouduitte tänne. :( Toivottavasti suru vaihtuisi nopeasti pysyvään plussaan ja iloon.

@Minji Eikä! :( Vaikutti jo niin lupaavalta tämä kierto! :cry:

@RUSKA82 Onko viiva yhtään vahvistunut aiemmasta? Vielähän se voisi tummua.

).( Täällä kurjaakin kurjemmat fiilikset. Kp 38 ja yk 5:ssa olen edelleen jumissa. Ovis oli 20 päivää sitten (laitoin irrotuspiikin). Oviksen jälkeen oli Luge-tuki ja viimeisestä Lugestakin on jo 8 päivää. R-testit näyttäneet max viivanpaikkaa. Gyne pakotti käymään eilen verikokeissa, koska sanoi, ettei ole normaalia, että vuoto antaa odottaa itseään näin kauan. Jo toista viikkoa ollut pää kipeä ja maha ollut turvoksissa. Tissikipua ei ole ollut missään vaiheessa. Pientä tiputtelua on jo toista päivää ja menkkoja odotan kuin kuuta nousevaa. En tiedä kumpi pelottaa enemmän, toinen kemiallinen heti perään vai se, että jokin muu on nyt vialla, kun vuoto ei ala. :( Pyydän anteeksi taas masistelevalta viestistä. :cry: Ehkä siirryn taas tuonne takavasemmalle taustailemaan.
 
Täällä yksi uusi liittyy porukkaan. Ehkä lähinnä seurailen taustalla, katsotaan. Mulla oli keskeytynyt keskenmeno reilu viikko sitten. Alko tulee itestään ulos ultrakäynnin jälkeen vkolla noin 12. Oli kyl keskeytynyt jo paljon aiemmin kun oli niin pieni, vain 12mm. Nyt vielä odottelen että vuoto loppuis, ihan pientä vaaleen ruskeeta ollu enää. Ikää on jo 36 ja eka lapsi toiveissa, joten välillä tulee paniikki ja negatiiviset ajatukset valtaa, mut koitan sit muistella kaikkia niitä jotka on onnistunu tän ikäisenä ja myöhemminkin. Tää tärppi tuli viiden kk yrityksen seurauksena. Toivottavasti seuraava tulis nopeemmin!

Niin ja nyt siis varmaan hormonit jotenki heittelee, kun on mulle epätyypillistä väsymystä (vai liekö flunssa?) ja yöllä välillä hikoilen ihan litimäräksi. Toivon että kierto pääsee pian vauhtiin. Yleensä ihan suht säännöllistä on ja tunnistan oviksen.
 
@sucrine vadelmanlehtiteetä ei suositella alkuraskaudessa/keskiraskaudessa, koska saattaa aiheuttaa supistuksia tms.. tarkkaan en itsekään tiedä.
Mutta nyt yritysaikana itse juon sitä kk alusta ovulaatioon saakka.
Ja raskaana ollessani olen juonut sitä rv 30 lähtien.
Juon vaihtelevasti 1-3 kuppia päivässä..
Ja siis toki enen itse tiedä mikä lääketieteellinen kanta on tähän teehen, mutta monet sitä keskustelupalstojen mukaan on käyttänyt loppuraskaudessa tai just kierron alkupuolella..
 
  • Tykkää
Reactions: sucrine
Kp29/28: https://aijaa.com/Kvp8mY

Kävin eile ostamas apteekin rt ku one stepit kohta loppuu. One stepillä testaan ens viikolla et onko viivat vahvistunut. Apteekin testin mukaan näyttäs et homma onnistu vaik pelkäsinki hulluna et yhdyntä oli liian aikasin. Onpahan todistettu et siittiöt elää tuolla meidän sisällä ainakin kolmepäivää.
Nyt tietty pelottaa et käykö niinkuin edellisessä raskaudessa. Aattelin käydä varhaisultrassa viikoilla 7-8. Vaikkakaan se ei mitään takaa. Neuvolaan ilmoittaudun vasta sen jälkeen. Viime raskaudes ei ollu aamupahoinvointia, eikä tissikipua, ei mitään. Ja se oli mulle jo merkki et jotain vialla ja niinhän se oli. Vuosia sitten kun olin raskaana ja sain lapsen syliini saakka nii sillon oli kunnon raskausoireet. Jotenkin pidän oireita hyvänä merkkinä.

Näillä mennään nyt....
 
Paljon onnea @RUSKA82 aivan ihanaa:love::love:
Muista että one stepit on aika kökköjä halpatestejä, ehkä niillä ei viivojen vahvistumista kannata mitata. Oikeesti, mullakaa ei viikossa tummunu yhtää esikoisen aikaan ne! Vaikka tiedän että on vaikeaa luottaa raskauteen, kaikki voi silti mennä hyvin!
 
@RUSKA82 joo one stepistä oon lukenut että ne on aika huonoja testejä. Pc-liuskat kai parempia, mutta mulla kyllä näytti cb ja first responsen ennemmin selkeää kun pc (n) hyvältä kuitenkin näyttäisi!

Mulla on taas vuotanut, olihan tässä 4 täyttä päivää että ei tullut mitään. En tiedä pitääkö olla yhteydessä klinikkaan vai ei, kun ei oo kipua ja vuoto kuitenkin niukkaa. Vai johtuuko tää vaan eilisestä toistemme tyydyttämisestä. Vai voiko se löydöskysta puhjeta ja vuotaa?

Puhelimella kirjoittaminen tänne on kyllä :poop::poop::D
 
Kp 10 ja tihkuttelee.. mitähän tää on. Toivottavasti ei uudet menkat ainakaan.. ei kirkkaan punaista vaan punertavaa vähän.. toivottavasti ei runsastu. Ompa ärsyttävää. Ovulaatiokin ( jos on tullakseen ) ois aikasintaan 5 pv päästä o_O
 
Alan siirtyyn pikkuhiljaa tonne toukokuisiin. Käyn kyllä vielä täällä lukemassa teiän juttuja. Ootte olleet sellainen tukiverkko mulle, et parempaa ois saanu etsiä!!

Potkaiskaa minua takamukseen nyt nii lujaa, että mun ei tarvis enää palata tänne itkemään. Toivon teille kaikille onnea yritykseen. Toivon teille kaikille sitä omaa vauvaa!! Pakko vaan nyt ajatella positiivisesti, et tää raskaus menee loppuun asti hyvin. Piste.
 
  • Tykkää
Reactions: Nonsk
Voimia @Emppuelkku ! Toivottavasti saat pian vastauksia johonkin suuntaan! Tuu ihmeessä päivittelemään tilannetta jos jaksat!

@Pihlaja36 tervetuloa mukaan ja pahoittelut keskenmenostasi! :(

@RUSKA82 onnea! :love: hieno viiva siellä! Toivon todella, että saat pienen vauvan syliin toukokuussa!

@Keijukuningatar ihana että pääset piinailemaan ja ajoitukset meni kohdalleen! Toivottavasti tärppää :love:

Voi tätä hulluutta mitä tää raskauden yritys aiheuttaa... Ostin just tuoreen smoothien ja heitin melkein kaikki pois kun tajusin, että siinä tais olla papaijaa.. ja oon joskus lukenut, että jossain papaijaa käytetään raskautta ehkäisemään... :ROFLMAO::ROFLMAO: sinne meni rahat ja hyvä smoothie (n):ROFLMAO: o
Onko muuten kellään tullut ovislimaa vielä ovulaation jälkeen? Mulla tuli vielä vähän tänään, muistelisin et aiemminki ois kyllä näin ollut o_O
 
  • Tykkää
Reactions: RUSKA82
@sucrine Voi ei, säkin jouduit tänne :( Pahoittelut keskenmenosta!

@Pihlaja36 Pahoittelut myös sulle keskenmenostasi! :(

@Emppuelkku Kurja tilanne tuollainen epätietoisuus!

@RUSKA82 Onnea!

Mulla alkoi tänään menkat ihan kunnolla. Kierto jäi normaalia lyhyemmäksi, vain 24 päivää. Yleensä on 25-28. Nyt sitten alkoi yk 6 keskenmenon jälkeen. @mira.flower olikin käynyt jo päivittämässä etusivulle, kiitos!

Sais jo alkaa kuulumaan sitä tärppiä. Keskenmennyt raskaus tärppäsi yk 8. Mietin silloin, että mitä jos uuden raskauden alkaminen kestää myös noin kauan. No eipä ainakaan paljon nopeammin ole alkamassa... Vai meneekö vaan vieläkin kauemmin :(
 
Kiitos @Emppuelkku ja @Minji.

Onnea @RUSKA82! Mahtavaa, että tulikin noin ihania uutisia. :love:

@Pihlaja36 Voi miten ikävä kuulla. :cry: Meillä tärppäsi kuudennesta kierrosta. Esikoinen täälläkin toiveissa, ikää on jokunen vuosi vähemmän kuin sulla. Väistämättä nyt mietityttää kuinka kauan uuteen tärppiin menee.

Tuo oikeastaan pyörii päässä päivittäin. Ja mitä jos tulee lisää keskenmenoja. :( Vuoto alkaa vihdoin olla loppu joten voi pikkuhiljaa alkaa jännittää, milloin menkat tulevat. Toivon ettei kierto mennyt aivan sekaisin.o_O:poop: Mietin myös testaisinko perjantaina, tulisiko rt:lla jo nega.
 

Yhteistyössä