Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

Mun menkat ei oo alkanut :eek::barefoot:o_O siis normaalisti aina ennen ne on alkanut 4pv terolutin loputtua. Paitsi niillä kerroilla, kun olen ollut raskaana..
Apua, mulla ei oo ollu tänään aikaa käydä mitään testiäkään hakemassa ja huomennakin pääsen vasta illalla..

Pelkään, että se näyttää negaa ja kierto on vielä Aivan sekasin kkm jäljiltä ja mä niin toivoin, että kierto olis tasaantunut heti terolutien avulla.. No mutta hätähousu mikä hätähousu, kyllähän se vaan vie aikaa ennenkuin hormonitoiminta palautuu semmosesta..

Mutta mua pelottaa myös, jos se sattuiskin oleen positiivinen :eek: lähinnä siis se, että uskaltaakohan sitä missä vaiheessa nauttia raskaudestaan. Toki sitä miettisi varmasti tapahtui se raskaus nyt tai puolenvuoden päästä.

Mutta eniten kaikista taidan pelätä sitä kuinka paljon petyn jos / kun testi näyttää negaa :barefoot:

No eikai tässä auta, kuin odottaa huomiseen iltaan joko menkat tästä vielä alkaa tai sitten jos ei niin illalla testin tekoon :barefoot:

Anteeksi omanapainen hössötys :whistle:
 
@Keijukuningatar onpa kurja tilanne :( toki yrittäminen ja keskenmenot on vaikea paikka miehellekin,vaikka kaikki ei niitä näytä ja kerro samalla tavalla, kuin me naiset.
Ehkä hänkin vielä muuttaa mielensä, kun aikaa kuluu.
Itselle se toki on kurjaa, kun kun joutuu odottamaan ja elämään epätietoisuudessa siitä, että haluaako mies aloittaa yrityksen ollenkaan enää..
Oletteko kuitenkin pystyneet keskustelemaan asiasta kunnolla? Molempien näkökulmista? Joskus nuo miehet ei itsekään tunnu tietävän mitä lopulta haluavat :D
 
Minä täällä edelleen piinailen, nyt siis kp 29/(28) toki en voi olla varma mikä kiertoni pituus on, mutta yleensä terolutien kanssa on 28 :barefoot:

Oireista ei oikein osaa päätellä mitään.. Muutama päivä sitten oli ihan menkka olo,mutta ne loppuivat pari pv sitten.
Eilen ja tänään on tullut valkovuotoa aika reilusti, olen muutaman kerran ollut aivan varma, että nyt ne menkat alko. Mutta eipä vaan alkanutkaan. Tämä toki taas on mulla kyllä raskausoire. Mutta on sitä ollut niinkin etten raskaana ole ollut.
Olen myös väsynyt ja tissit on kipeet (kun oon kaks päivää tökkiny niitä :ROFLMAO: ) mutta nämä oireet tulee myös aina terolut kierroissa.
Illalla vasta pääsen kauppaan..

Ja jos en raskaana ole toivon, että kk alkaisivat vielä tämän viikon aikana, ettei turhan pitkäksi venyisi kierto :poop:

Pitäiskö tuosta etusivun listasta ottaa nuo yrityskerrat pois, silloin kenenkään ei tarvitse päivittää sitä viikottain, siitä näkisi kuitenkin silti olellisimmat jutut. Ja voi sit vaan lisätä uusia kun tulee, kun nähtävästi kukaan ei kovin innoissaan ole tehtävään ryhtymässä :rolleyes:
 
No niin, eli viikonloppuna alko ruskea vuoto ja tänään kp 1. Hcg näytti negaa . Ei tehdä nyt sit enempää, koska se arvo tosiaan oli nega ja ne sano vaan, että sitä hormoonia ollut vaan vielä elimistössä ja jos siellä olis jotain niin arvot olisi isompia ym ym.
Mutta hei, nyt siis ekaan oikeaan kiertoon!!! Mähän taidan jopa olla vähän innoissani ;)
 
Mun mielestä noi yrityskerrat voisi pitää listassa. Mutta jos tehdään niin, että kun jotain muutettavaa on, niin jokainen itse muuttaa ja kuljetetaan listaa mukana? Painaa listan kohdalla vaan sitä ”vastaa” ja poistaa tekstikentästä alusta ja lopusta "[ QUOTE ]". Ei oo vaikeeta siis :) Kun etusivulla pitäminen ei onnistu muuta kuin jos aloittaja sitä päivittää ja @mira.flower ei täällä enää tietty niin paljon hengaa :)

@kosmo Eikö sulla ollut se, että sulle oltiin tarjoamassa töissä jotain vaativampaa tehtävää? Mitä teit asian suhteen? Mä tässä itse myös pohdiskelen työkuvioita. Voi olla, että ois uusia tehtäviä tiedossa.

Mulla on nyt kp 16 meneillään. Ovistikuttelut oli vähäisemmät tässä kierrossa reissun takia, joten en saanut ovista kiinni. Mutta oloista päätellen ois voinut olla kp 13 eli nyt ois meneillään dpo 3.
 
@Keijukuningatar olen pahoillani. Ei tää munkaa vauvaprojekti nii helppo oo. Mies oli kauan vastaan ja yhtäkkiä ei enää käyttäny kortsua. Tiesi et vauva voi tulla. Eli ei missään vaiheessa hänen kanssaan suullisesti sovittu yrittämisestä vaikka kysyin monta kertaa. Sit tulin raskaaksi ja mies ei kyennyt edes keskustelee asiasta. Ei ollu vihainen mutta hämmentynyt. Km jälkee vasta avautu et olipa harmi et kävi näin.

Yritän sanoo, et miehet ihan oikeesti on niin yksinkertaisia koneita, et ei ne välttis kykene ees sopimaan mitää, vaikka 99% tämänkin ryhmän kirjoittajien puolesta en varmasti voi puhua.

Mitä jos että ees sopis vauvanteosta ja katot vähä mite se sit ite haluu toimia..

Toi oli vaa esimerkki..

Mulla tänää dpo7 maha kipuillu koko päivän. Nii ja pinna ollu TODELLA kireellä. Saa nähä tuleeko lasta tai sitä p****a...
 
@RUSKA82 joo ja km jälkeen mies innoissaan puhu yrittämisestä, mutta ei sitä näkemystä voi sillä nimellä kutsua.. lähinnä sattuman kauppaa jos hänen metodeillaan yritetään perhettä perustaa :D

Täällä kp18. Illalla juili vatsaa kummasti.. mietin oisko ovulaatio(lue toivon..). Yleensä ovulaatio tullut ko14-18. Hedelmällisyystietokonekkin aivan sekaisin, kun raskauden aikana se jäi laatikkoon, joten sekään ei ole perillä kierrosta eikä uskalla kertoa ovulaation tapahtumisesta mulle :(

Kirjoitin taivaaseen lähteneelle pienelle kirjeen. Helpotti oloa kummasti, kun sai puskea taas näitä tunteita johonkin.

Minä niin toivon teille muille plussatuulia ja jo teille plussanneille mahottomasti onnea ja sitä että kyytiläiset pysyy matkassa sitkeästi! <3
 
Miehet ei aina vaan ymmärrä meitä naisia. Toki poikkeuksiakin on.

Oma napa: eilen illalla mulla tuli nänneistä kirkasta nestettä?!? Vauva unia oon nähny ny pari pv ja viime yönä näin unen jossa tein rt:n ja siinä oli kaks tummaa punaista viivaa, unessa mieheni hyppi ilosta (?!?) . No arvakkaapa mitä tein nyt aamulla. No raskaustestin. Oli vaa pakko tehä ku uni oli nii...
Negaa se tietty näytti. Dpo 8 vasta meneilää :ROFLMAO: hätähousu uskoo uniin...
 
@Keijukuningatar tsemppiä sinne mielenmyllerryksiin!

@ipanassu ajattelin itse käydä laskettuna päivänä viemässä tuntemattomien haudalle kukan. Jotenkin mieltä helpotti ajatus siitä, että jonkun eleen voi tehdä.

On: ferritiini 7 eli tujulla rautakuurilla ollaan hetken aikaa, 2kk päästä uudet näytteet. Metallin makua suussa, mutta johtuisiko raudan syönnistä. Mitään muuta raskausoiretta ei ainakaan ole.
 
Viimeksi muokattu:
Nyt alkaa olla kyllä jo kuviteltuja oireita, ihan ku olis vähän etova olo. Mutta mitään muuta ei kyllä ole. Ajattelin olla ihan lunkisti tän kierron, mutta kyllä tässä alkaa pientä jännitystä olla dpo10.
 
Tulin pitkästä aikaa tänne moikkaamaan! Vähän aikaa kirjoittelin, mutta aika vähän on mitään kuulumisia tai etenemistä tapahtunut helmikuisen keskenmenon jälkeen, ettei ole ollut kerrottavaa. Ensimmäinen kierto keskenmenon jälkeen kesti lähes 90 päivää ja lyhyemmiksi olen välillä saanut muutoinkin pitkiä kiertoja vain maca-jauheella.

Sain onnekseni kumminkin keskenmenon yhteydessä lääkäriltä lähetelupauksen 6kk päähän keskenmenosta, syynä pitkät kierrot ja niinpä on päästy julkiselle puolelle nyt aloittamaan kevyitä hoitoja. Lähes kaksi vuotta yritystä takana ja paljon pettymyksiä.

Kourassa on letrozol-resepti, mutta katsotaan milloin ne voi aloittaa. Kierto on nyt kp22 ja ovulaatiota ei ole näkynyt. Pitäisi saada tämä kierto loppumaan ennen kuin päästään ensimmäiseen letrokiertoon.

Lueskelen kaikkien kirjoituksia säännöllisesti täältä taustalta :)
 
Täällä myös toissa päivänä testattu nega ja menkkoja ei näy edelleenkään :devil:
Äh tätä mä just pelkäsin, että kierto on ihan sekasin. En edes ollut negasta niin pettynyt, kun tästä ettei kierto oo tasanen.
Toki näissä menee aikaa, mutta silti se harmittaa.
Eli ei auta kuin odottaa koska ne sieltä viitsisivät saapua..

Tässä vain pikainen omanapainen päivitys, tuun paremmalla ajalla lukemaan paremmin muiden jutut..
 
@Aileen Minulla oli letrot kaksi kiertoa ennen kkm käytössä..
2 viikkoa sitten todettiin kkm ja tänään raskaustesti nega! Eli odottelen vielä 2 viikkoa ja aloitan terolutit ja sitten letrot. Sain myös metut nyt :love:

Kyllä se taas tärppää, joskus!

Tsemppiä kaikille !!:love:
 
@kosmo Tuttu tunne tuo, että ei niinkään harmita edes nega, mutta ahdistaa kun ei kierto voi olla tasainen! o_O Mä söin 2kk Primolut-kuurin, kun meni hermot vuotohäiriöihin ja epäsäännöllisyyteen ja heti sen jälkeen tuli tämä plussa.

Mulla vaihtui se ultraus huomiselle, itsestä riippumattomasta syystä, soitettiin vaan kun ei olekaan perjantaina riittävästi lääkäreitä tms :ROFLMAO:

Raskaushormoni mulla oli noussut torstaista maanantaihin reilut 4000, luulisin että ihan ok nousu (y) Vaaleanpunaista "valkovuotoa" tullut nyt pari päivää. Sitä pidän hyvänä merkkinä, koska vastaavaa ei ole ikinä ollut (y) Ja mulla tosiaan ei ole kuin yksi kohdunulkoinen taustalla, ei siis kokemusta normaalista raskaudesta.:unsure:

Jännittää huominen aivan vietävästi, en tiedä miten pystyn käsitellä asian, jos tulee taas huonoja uutisia :unsure::cry:
 
@joojoo1 tsemppiä tähän päivään!!! Toivottavasti saat hyviä uutisia, täällä peukut pystyssä :love: tuuhan kertoo miten kävi!

Tsemppiä teille negan saaneille! Ja tuo on kyllä turhauttavaa, kun testi negaa ja vuoto ei ala. Toivottavasti kierrot teillä starttaa pian tai saatte plussaa testiin!

@Keijukuningatar olen todella pahoillani! Harmi, että miehesi vetäytyi kokonaan hommasta. Toivottavasti hän vain ottaa aika lisää ja saatte puhuttua ja hän lähtisi vielä hommaan mukaan! Tsemppiä.

@Minji mun mielestä tuo sun lista idea ois hyvä! Eli tehäänkö kokonaan uusi lista et saadaan se mitä kuljetellaan sitten mukana :)

Täällä jonkinnäköisiä ovisoireita ja tikuissa viivat vahvistuneet, ei kuitenkaan plussaa vielä. Tallettelut on kans aloitettu ja miehen kans sovittiin vauvanteko treffit aina joka toinen päivä :ROFLMAO: ihanan aikataulutettua, mut sitä se nyt vaan on tässä vaiheessa! :D toivottavasti ei tuu mitää muuttujia jotka sotkee meidän aikataulut o_O
 
Täällä tänään kp1 jes, kierto oli nyt 31pv eli ei paha. Tästä on hyvä jatkaa (y)

ihana @Noups nuo vauvanteko treffit :love: pakkohan ne on myös huumorilla osattava ottaa, vaikka se välillä työstä käy, niinkuin meillä mies sen joskus ilmaisi :whistle:

@Minji itseasiassa en vieläkään ole aivan varmaksi asiaa päättänyt :rolleyes: siis toki tää olis ihan huippu juttu,mutta mutta en tiedä. Mulla on ensi viiklo vielä aikaa antaa päätös.. Mies haluisi, että jäisin vallan lasten kanssa kotiin :eek: joten tässä on paljon mietittävää vielä.

@joojoo1 toivon todella että saisit hyviä uutisia ultrasta. Niitä me kaikki kaivataan, mä ainakin jaksan uskoa että itselläkin vielä hyvin käy. Kun huomaa, että toisiakin onnistaa kun vaan jaksaa yrittää.

Mä ajattelin tässä kierrossa koittaa tikuttaa ovista :barefoot: pitäis laittaa tilaukseen.

Plussatuulia muille piinailijoille :love:
 
Noniin ultrassa käyty! Odottelu jatkuu vielä ens viikkoon. Tämä lääkäri nauroi viime viikon lääkärin ku-epäilylle o_O Sanoi että nesterakkula on keltarauhasta tms?? ja kuuluu normaaliin alkuraskauteen ja raskaus on kohdussa! (y) Eli sen suhteen saa huokaista helpotuksesta :)

Sykkeitä ei vielä löytynyt, mutta sanoi että ihan kuin jotain pientä liikettä olisi :love: Tuulimunan mahdollisuus vielä kuitenkin on, kun ei voinut olla varma onko kohdussa alkio vai ei :unsure: Mutta helpotti kyllä tieto siitä, että kohdunulkoisesta ei ainakaan ole kyse! (y)
 

Yhteistyössä