Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

@Minji Miksipä ei 32v...ya 10/16...km 2/17 rv 7...yk 6 km jälkeen ja käytössä letrozol

Ovulaatio tuli ja meni kp 16. Tosiaan vedenjuonti lisäsi limoja verrattuna edelliseen letrokieroon. On nyt ollut ovulaation aikaan pientä tiputtelua, että huomaa kyllä siitäkin että jotain on tekeillä. Ovulaatio vain tapahtuu n. 12h ovisplussasta että pitää osata ennakoida.

Yritän vähentää asian miettimistä, mutta onhan se koko ajan kumminkin mielessä ja löydän itseni joko täältä lukemassa muiden juttuja tai pohtimassa pitäisikö ostaa raskaustestejä varastoon. Yritän kovasti nyt olla testaamatta turhaan eli ei ennen dpo 12 ainakaan.
 
Mulla dpo on ehkä 8 tai 11 ja pitihän sitä jo r-testejä tehä. :whistle: Negojahan ne, tai sitten jotain viivan tynkää olen näkevänäni... Ens viikolla vasta pitäs menkkojen ehkä alkaa, joten ehtii vielä mitä vaan tapahtua. :rolleyes:

Mulla kyllä omasta mielestäni ollut jo jos jonkimmoisia oireita.. Vai liekkö menkkojen tulo + stressi tekee tepposia.. :whistle:
 
Mites täällä on muilla toi km jälkeinen vuoto ollut? itellä alkoi 5.11 päivä ja vuosi reilun viikon kunnes tiputtanut ja lähes kokonaan loppui. 13.11 kävin polilla ultrassa, tyhjentynyt itsekseen niin hyvin, ettei lääkkeitä ja vuoto tuolloin oli lähes loppunut. Kunnes eilen seksi ja juoksu aiheutti kunnon vuotamisen (,enemmän jopa kun tuolloin kun km todettiin) myös hyytymiä.. Ei ole ollut kipuja, ajattelin nyt pari päivää tarkkailla ja sitten vasta soitella polille. näin lääkäri ohjeisti jos vuodossa tulee muutoksia
 
Keijukuningatar...29 v.....ya 5/18.........km 12/15 rv 5, km 6/18 rv7....yk 4 km jälkeen

Kierrot 45-60 päivää joten vasta yk4 kesäkuisen km jälkeen. Tänään kp1 ja luulin olevani raskaana kun oli samat oireet kun keskenmenneessä mut mitäpä tuosta:cry:
 
Täällä kp 14 ja ovisplussa tänään.

Miten ajoitetuista talletteluista ootte plussanneet? Ennen ovista, sen aikana vai jopa jälkeen? Eilen illalla talleteltu, mietin jaksaako siellä porukka vielä porskuttaa jos h-hetki menee huomiseen :coffee: Jossain luki, että simpat saattaa viihtyä jopa 5vrk mutta tuntuu niin pitkältä ajalta! o_O
 
@joulutoive tallettelisin kyllä varmuuden vuoksi tänäänkin, jos vaan on mahdollista ja innostusta löytyy. Kyllähän ne simpat tosiaan taitaa useamman päivän elossa pysyä, mutta mistäs sitä kukaan varmuudella aina tietää (n) Parashan olisi tietysti talletella ennen ovista, ovispäivänä ja vielä jälkeenkin jos haluaa kaikki päivät hyödyntää :LOL:

Täällä tänään dpo 5-6, vielä tämä viikko jännitettävää, sunnuntaina ajattelin testailla :barefoot:
 
Äh, ärsyttää. Kävin lääkärille ruikuttamassa niukasta vuodosta ja tiputteluvuodoista ja lähdin sieltä Primolut-resepti kädessä pois. Noita pitäisi syödä 10 pv, jonka jälkeen tulee kierron normalisoiva tyhjennysvuoto. Näinköhän hormonit rauhoittuu yhdellä kuurilla... Jotenkin oon myös ymmärtänyt, että tämäntyyppisiä lääkkeitä vedetään yleensä oviksesta eteenpäin, mutta lääkäri käski aloittaa kuurin heti. Mulla on nyt kp 5... Kai tuo lääkäri paremmin tietää..? Onko kukaan muu popsinut Primoluteja?
 
@Kerttttu Kyllä mulla aavistus oli ja hieman outoja tuntemuksia. Etovaa oloa ja mielialan vaihteluja, rajuja sellasia. Nyt on samaa plus muitakin, mutta pitäis malttaa oottaa, että menkat oikeesti myöhässä. Varsinki ku kierrosta mitää hajua. Tää oottaminen ei oo mun vahvinta alaa :whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: Kerttttu
Oletteko plussakierroissa huomanneet ovulaation jälkeen eroa valkovuodossa verrattuna niihin kiertoihin kun on tullut menkat? (n)

Mulla on nyt ovulaatiosta lähtien ollut tosi paljon valkkaria joka päivä, muistelisin että viime kierrossa oli kyllä ovulaation jälkeen jonkin aikaa kuiva kausi. Tärppikierroissa en ole koskaan asiaa tutkiskellut niin en tiedä mitenkä niissä on ollut :D toivottavasti tämä enteilisi hyvää :p
 
Täällä taitaa olla yk4 kkm jälkeen. Ei odotettu yksiä kuukautisia, joten lasketaan että tämä on neljäs yk.

Nyt on kp 17 tässä kuussa en ole tikuttanut, en mittaillut lämpöjä enkä tehnyt yhtään mitään, koska menkkojen alettua oon vähän aatellu, ettei mun oireet koskaan oo niitä oikeita ovis oireita kuitenkaan.
Jos mä en oo muutamaa kertaa lukuunottamatta koskaan ovuloinu luomuna, niin miten mä nyt yhtäkkiä alkaisin ovuloimaan säännöllisesti.
Eli on vaan mun omaa kuvitelmaa..
Ja kkm jälkeen, tuntemukset on ollu aina oikeella puolella ja se mulla on aina ollu täynnä rakkuloita (pco) joten se tuskin toimii ollenkaan..

Tänään onkin vasen puoli nipistellyt ja aamupäivällä tuli kananmuna limaa kai ? Ainakin se oli venyvää ja kirkasta.. joten nyt taas kuvittelen, että josko se olis tää vasen puoli mikä toimis :whistle:

Niin kovasti sitä ihminen vauvaa haluaa, että haluaa uskoa jokaisen pienen nipistyksen, kuplinnan tai minkä tahansa, olevan joko ovulaatio oireita tai sitten myöhemmässä kierron vaiheessa raskausoireita :poop::cautious:

@Hannaah mulla on kaikissa raskauksissa tullut alkuraskaudessa paljon valkovuotoa. Ehkä jo ennen plussa testiä alkanut.
Mutta on ollut myös sellasissakin kierroissa missä en oo raskaana ollut, joten ite en voi luottaa siihen.
Mutta monella kuulemma hedelmöittymisen jälkeen alkaa runsas valkovuoto (y)
 
@Hannaah Muistelen että valkovuoto lisääntyi ennen plussatestiä tai siinä tienoilla, mutta muutoin on ollut kuiva kausi ovulaatiosta uuden kierron alkuun. Joillakin kyllä on alkanut jo miltei ovulaation jälkeen, mitä olen palstoilta lukenut.

Oma ovulaatio oli ja meni. Hirveän hitaasti menee aika aina tässä uutta kiertoa odotellessa. Eilen koski vatsaa, mutta en muista oliko ihan samanlaista kuin siinä kierrossa kun plussasin. Silloin oli selkeä kipu joka säteili ihan reiteen saakka dpo6. Lisäksi tänään aamulla meinasin lähteä oksentamaan, mutta se meni nopeasti ohi. Oikeasti nämä kaikki oireet johtuvat varmasti dieetistä, joka sentään sujuu hyvin.
 
Mulla kans vuoto lisääntyy ennen menkkoja eikä oo kuivia päiviä välissä. Mutta toisilla kuulemma se juurikin on enteillyt plussaa :geek:

On: täällä meni vähän hommat uusiksi, ovis taisin olla tänään. Eilen ilalla tuli ”limatulppa” eli sellainen selkeä klöntti joka tosi sitkeää ja tänään ollut selvä jomo oikealla ja rinnat kipeät + testi vihdoin haaleampi. Kp 22 eli mukava kierto tulossa, mutta toisaalta raskaus-kierrosakin ovis oli ultran mukaan 2 vkoa oletetun jälkeen. Toki en tiedä kehittyikö sikiö alusta asti liian hitaasti. Noh katsotaan nyt ainakin ensi viikon sunnuntaihin miten edistyy...
muilla kokemusta tuosta limatulpasta? Mulla tullut pari kertaa enneminkin.
 
Kp15 ja limat sen verran runsaana, että ovis varmaan tänään tai huomenna. Pientä painetta mahassa, mut ei sen enempää vielä ainakaan. Tällä viikolla on ollu vähän tavallista kosteemmat paikas muutenkin, mut tää on jo ihan next levelillä :D

Tänään ois keväisen raskauden laskettuaika :cry: Ja tuntuu pahalle, eilinen iltakin meni ahdituksessa ja itkiessä ja tästä illasta en odota yhtään helpompaa:cry:
 
Mulla oviksen jälkeen yleensä on muutaman päivän kuiva kausi ja sitten ennen menkkoja tulee jonkin verran valkovuotoa. Raskautuneessa kierrossa muistelisin että kuiva kausi jäi välistä (n)

Mun pitää varmaan tehdä joku varmistusnega, kun tällä viikolla joka aamu aamupalan jälkeen huono olo ja helpottaa sitten päivän edetessä. En kyllä yhtään epäilisi vaikka se ois mun tapa sairastaa töissä pienesti pörräävä vatsatauti kun en yleensä oo kipee... :cautious:

Ps. Mulla oli ajatus olla testaamatta ovista tässä kierrossa, mutta kuis taas kävi kun aamulla tilasin raskauskeijulta tikut ja nyt näkyi olevan postitettu. :whistle:
 
@Päppyrä i feel you :cry:
kyllähän tässä pari viime päivää on mennyt vähän sumussa. Suunnittelin meille viime viikolla jo paljon kaikkea tälle viikolle, jotta ajatukset saisi tästä päivästä toisaalle.
Ja tietysti meillä kuopus tuli kipeeksi ja peruttiin osa suunnitelmista..
Joten kotonahan me ollaan sisällä kökötetty tiistaista asti.. Eihän hän sille tietenkään mitään mahda..
Meillä tulee nyt vielä vanhat muistot pintaan tässä erilailla kuin aikaisempina vuosina mutta eilen tuli myös 6 vuotta ensimmäisestä kkm.
Toki kun välissä on onnistuneita raskauksia, se ei ole enää viime vuosina niin mieltä masentanut,vaikka se aina mielessä käy.
Mutta eilen ja tänään olen sitäkin miettinyt paljon..

Mutta ei meidän auta muu kuin, jatkaa eteenpäin ja toivoa että vielä jonain päivänä se oma pieni syliin saadaan :love:
 
Viimeksi muokattu:
Meitä on täällä kirjoittelemassa:


* Emppuelkku......30 v.......ya 9/17...........km 3/18 rv 12.......yk 8 km jälkeen

* Minji..................33 v...... ya 8/17...........kkm 4/18 rv 7........yk 8 km jälkeen

* Aileen...............32 v.......ya 10/16..........km 2/18 rv 7........yk 6 km jälkeen (letrozol)

* kosmo...............34 v....... ya 8/17..........kkm 6/18 rv 19.....yk 4 km jälkeen

* Noups...............27 v........ya 9/17..........kkm 6/18 rv11.......yk x km jälkeen

* Keijukuningatar...29 v.....ya 5/18.........km 12/15 rv 5, km 6/18 rv7....yk 4 km jälkeen

* Joulutoive.........24 v....... ya 11/17....tm 1/18 rv 11 ja km 6/18 rv 11.....yk 4 km jälkeen

* Salty.................. ........ya 12/17....... kkm 6/18 rv 11............yk x km jälkeen

* Ninnu118..........31v.........ya 12/17..........kkm 4/18, tm 8/18.....yk 3 km jälkeen

* Hannaah.........................ya 5/18............kkm 8/18 rv 10..........yk 2 km jälkeen

* sucrine.............31 v........ya 12/17..........km 8/18..................yk 2 km jälkeen

* Nonsk..............28 v.........ya 9/15..........km 9/18.................. yk 2 km jälkeen

* tylleröinen_21.. ......ya 5/18..........kkm 9/18 rv 10+1..............yk 2 km jälkeen

* Päppyrä...........25 v........ya 1/18........ ......................yk 3 ku jälkeen

* kathii.................28 v........ya 8/18.........km 10/18 rv 8................yk 2 km jälkeen

* Kerttttu..............28 v........ya 8/18.........km 10/18 rv 7................yk 3 km jälkeen

* Rnna................28 v.........ya 9/18.........tm 10/18 rv 8................yk 1 tm jälkeen

* Marjusk.............27 v........ya 7/18.........km 11/18 rv 9................yk 1 km jälkeen


Plussanneet :love::love::love::love::love::love::love::love: :

* Ipanainen +9/18

* Ruska82........36v.... ya 5/18..... kkm7/18 rv 11..... + 9/18, yk 1 km jälkeen

* mira.flower.....35v.....ya 10/17....km 2/18 rv 11......+ 9/18, yk 7 km jälkeen

* joojoo1 + 9/18

* Marlen....... 36v.........ya 4/18.....tm 8/18 rv 12...... +11/18, yk 3 tm jälkeen
 
Viimeksi muokattu:
Tää piinailu on ihan hirveetä (n) Oon testaillut negoja ja saanu jotain hailuroita, mutta ei vahvistumista. Nyt aamulla tein herkän testin ja siihen jäi kuivunut viiva, mutta musta siinä ei ole väriäkään... :unsure: Menkkoja ei silti kuulu ja mulla aika voimakkaat raskausoireet (tai sit mulla oikeesti on tosi vilkas mieli ja niin suuri toive) Kierrosta näköjään tulossa pitkä, nyt menossa kp38.

No jos ens viikolla r-testit vielä selkeesti negoja,niin silloin ei enää haavettakaan, et heti ois tärpänny.. Saapa nähä sit millaset menkat sieltä on tulossa... :eek:
 
Tänään kp 10 eikä mitään päivitettävää. Nyt nappailtu tosiaan geleetä ja foolihappoa ja toivotaan nyt ainakin, että kierto tasaantuu. ” Lohdutuksena ” kuulin, että helposti voi mennä 8 kk, ennenkuin kroppa valmis uuteen raskauteen.. huh!
 
@Ninnu118 Ai sä olet kuullut tuollasta! Mä taas oon kuullut että km jälkeen nimenomaan yleensä raskaudutaan nopeasti, että kroppa olis jotenkin vastaanottavainen. Muistaakseni kätilökin niin puhui. Sellasta kyllä luin että WHO:n kansainvälinen suositus on että km jälkeen pitäis odottaa useita kuukausia, olikohan 6kk ennen uutta yritystä, mutta ko artikkelissa oltiin sitä mieltä että tuolle suositukselle ei ole mitään perusteita, ja että se pitäisi päivittää, koska tutkimusten mukaan mitä nopeammin raskautuu uudestaan niin sitä paremmin raskaudet sujuvat. Ja selvästihän täällä suomessa mitään tollasta rajoitetta olekaan, onneks.

Täällä kp12, tänään yllätyin kun olikin jo kananmunanvalkuaista, kun yleensä ovis vasta kp17 tienoilla. Ja sit kun tarkastelin limoja uudeleen myöhemmin niin olikin voidemaista. Outoa (n) Tuskin se ovis olis jo mennyt..
 
Mulla ainakin kroppa niin sekasin, että hyvinkin voi mennä useampi kk että tulen raskaaksi. Ja ainakaan mulla se toinen kerta ei toden sanonut mitään ja keskeytys. Just tuo kun sanotaan, että raskautus nopeammin niin ei mulla ainakaan vaikka kaikista lapsista oon heti ekalla yrittämällä tullu raskaaksi. Nyt ei vaan jostain syystä onnistu . Todella turhauttavaa
 

Yhteistyössä