Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

Mulla tehtiin ja poistettiin siinä niitä istukan rippeitä. Pari päivää toimenpiteen jälkeen oli niukkavuotoista, sitten alkoi ikään kuin menkat, kestikin sellaiset 5 päivää ja sitten loppui. En tiedä oliko se vain jälkivuotoa vai oliko ne oikeasti menkat, mutta reilummin tosiaan vuoteli. Toivottavasti sullakin kyse jostain tällaisesta tavallisesta vuotelusta!
Ok. Lohduttava kuulla, että muillakin. Lääkäri sanoi, että seuraillaan. Jos tulee todella runsaaksi tai kuumetta niin suoraan sairaalaan.
 
Tsemppiä uusille keskenmenon kokeneille :cry: Ja onnea uuden raskauden yrittämiseen, toivottavasti se tapahtuu silloin kun sitä toivoo. Antakaa kuitenkin itsellenne aikaa toipua niin henkisesti kuin fyysisestikin.

Kävin tänään jälkitarkistuksessa ja siellä oli todella mukava nuori lääkäri joka kyseli vointia ja oli ymmärtäväinen. Laittoi lähetteen hcg mittaukseen ja samalla katsotaan perusverenkuvakin. Nyt kuitenkin näyttäis siltä että raskaana ollaan uudelleen, eilisestä aamun testistä tän päivän testi oli selvästi tummunut ja taidan uskaltautua siirtyä tuonne odotuspuolelle. Tyhjennyksestä nyt reilu kuukausi aikaa :) Että näköjään se voi tapahtua näinkin nopeasti mutta pelkohan tässä on et käy samoin kun ei oo ehtinyt edes menkkoja tulla välissä ja mulle sanottiin et pitäis oottaa ne yhdet menkat ennen seuraavaa mut menikin eritavalla. Keskeytetty oli käytössä tän kuun eikä näköjään toiminut :LOL:

Paljon tsemppiä kaikille :love:
 
Jaahas, taisin hihkua liian aikasin... Kemiallinen taitaa olla, iltapissasta tehty testi oli haaleempi ja tän aamun digi neganäytti :unsure: Ei taida kroppa olla vielä valmis uuteen raskauteen. Eli jäädään tänne odotteleen menkkojen alkamistas ja tjottaillen kohti uutta kiertoa. Pettymys on mutta ei tässä kiirettä ole :)
 
Kookospieni: pahoittelut kemiallisesta!

Kapsukka: voi ei! Elämä on niin epäreilua! Voimia!

Joku kyseli hysteria kookasta. Mulle tehty se vuosi sitten kun kohtuun jäänyt istukan palasia ja sen jälkeen ei kyllä vuotanut oikeastaan ollenkaan. En tiedä mistä johtui..

On: kp36 eikä menkkoja näy ovisplussasta huolimatta. Voi olla että joutuu käynnistelemään menkat hormoneilla. Niin tylsää kun keho ei suostu toimimaan mutta tähän totuttu.. Kohti ivf.ää mennään..
 
Kapsukka;Voimia!
Kookospieni;En ole koskaan (kai) kokenu kemiallista,mutta jotenki voisin kuvitella että tunteet on aikas sekavat.Voimia myös sinulle ja rohkeutta uuteen yritykseen.

Itselle ei mitään uutta.Tuskaista oviksen odottelua..
 
Heippa,

Keskemeno todettu tänään. Kohtu oli jo tyhjä,hcg seuranta kuitenkin. Haluavat sulkea kohdun ulkopuolisen raskauden pois laskuista. Eli toinen km peräkkäin, huoh. Vetää kyllä mielen matalaksi ja alkaa mielessä liikkua, että saadaankohan koskaan omaa lasta. Mutta olen helpottunut jos tämä meni näin "helposti", viimeeksi oli ihan kamalaa ja keskenmeno venyi ja venyi.
Onneksi on tälläisiä paikkoja, joissa voi jakaa tuntojaan :)
 
@Leikkuri pahoittelut ja voimia ♥

Mulla dpo 14 vaihtui Kp 1/28-30 ja yk 4 km jälkeen alkaa. Kaikkinensa tää ois yk 8. Kierto jäi ennätyslyhyeksi, vain 26 pv. Joka kierto km jälkeen ollut lyhyempi kuin edellinen, kun mun normikierto yleensä 30 pv. Masentaa ja itkettää :cry:
 
Täällä taas..
Tänään varhaisultrassa todettu rv 7+5, ettei sikiö ole elossa..sairaalaan ja sieltä tyhjennyslääkkeet. Mä en taida enää uskaltaa yrittää..kyllähän se lääkärikin antoi ymmärtää, että tällä iällä (38v) tämä on hyvin tavallista..ettei keho jaksa raskautta. Kai se on uskottava, et liian vanha lisääntymään..
 
Kookospieni..voi kunpa olisitkin saanu uuden alun heti..
Leikkuri ja Mirrix voimia teille todella paljon!!


Omaa:
Mua on taas viimeaikoina ärsyttäny kaikki raskauteen liittyvät asiat ja yrittämiset.. hitto vie ku tää vaihe kärsittiin jo ennen kkm:ää. ja ny taas huomaan samoja "yrittämisen" merkkejä, jokaisen pienen oireen aavistamisen mahd. Raskausoireeksi.. että sitä voikin tuhlata aikaa miettimiseen
 
(n)Pitipä tulla tänne ihmettelemään..tänään kp10 tai 11.HIRMUSET limat????!!! (anteeksi suorasukaisuuteni) En ymmärrä...onko nyt niin että pitkittyneen kkm:n ja kaavinnan jälkeen kroppa on AIVAN sekaisin.Viimekuussa pongasin oviksen kp18 vai oliko 19.Ovistestin tein aamulla 9 maissa (2h pidätys) ja ei mitään..
 
Heikura79, musta tuntuu myös että munkin kroppa on sekaisin :(

13 pvä sitten kkm jälkivuoto/ loppui n. 6viikkoa keskenmenosta samalla alkoi ihan selkeä ovulaatiokipu + ovulaatiotesti +. viime lauantaina n. 8pvä ovulaatiosta tuli ruskea limavuoto (teelusikkallinen.. ei muuta)
Ehdin jo toivoa tuota kiinnittymisvuodoksi..
Nyt sitten en ehtiny testata kun eilen alkoi ruskea tuhruvuoto, joka muistuttaa tuota jälkivuoto tuhrua.. Tänään on jo meilkein loppu..
Tänään aamulla testasin varuiksi sofie onestep 25 raskaustestiin aamupissasta, johon tuli hailakka viiva/viivanpaikka..
Varuiksi sitten testasin pregearlyn 2 h pidätyksen jälkeen ja se selkeä nega..
Et ilmeisesti tuo sofie testi huijasi viivanpaikalla.. Ja tän nyt voi laskea jo kp2? Ilmeisesti limakalvot ei ehtinyt tarpeeksi kasvaa minkä takia vuoto on tosi minimaalinen.. :(
Ärsyttää tää. .Tulis ny kunnon vuoto et tietää satavarmasti missä mennään..
 
Vaikka mä niin kuvittelin, että mulla olis ollut selkärankaa olla testaamatta, mutta tänään aamulla pc puikko näytti ihan puhdasta negaa, onestepin ovisliuska kylläkin edelleen tosi tummaa kahta viivaa.. Taitaa nuo onestepit vaan pilailla mun kustannuksella :( viikonpäästä (jos siis kierto on niinkun pitäisi) alkaa menkat
 
Voimia @MirriX ja @Leikkuri
@Naadis voi harmi, oi jospa se vielä...

Mä päätin että tänään loppui kmvuoto,vuotopäiviä 22 (3vko). Selkä vähän vihoitteli alkuviikosta,mutta nyt mennyt ohi...tänään kamalat menkan alkamis juilimiset...mutta raskaustestissä haamulainen,äääh sen yhden kerran kun en sitä toista viivaa olisi halunut nähdä...mites nyt sitten eli kun haamua näyttää niin km vielä kesken, ei vuotoa...taiii siis yöltä side kuiva päivällä valkovuodon seassa joskus jotain pientä värimuutosta...sanoihan ne että 3-4vko päästä testaa...et malttaisko sitä ensviikon vielä odottaa...sit varmaan näytille...no ei tässä muu auta...alkaa käymään levottomaksi...
 
Voimia @MirriX ja @Leikkuri
@Naadis voi harmi, oi jospa se vielä...

Mä päätin että tänään loppui kmvuoto,vuotopäiviä 22 (3vko). Selkä vähän vihoitteli alkuviikosta,mutta nyt mennyt ohi...tänään kamalat menkan alkamis juilimiset...mutta raskaustestissä haamulainen,äääh sen yhden kerran kun en sitä toista viivaa olisi halunut nähdä...mites nyt sitten eli kun haamua näyttää niin km vielä kesken, ei vuotoa...taiii siis yöltä side kuiva päivällä valkovuodon seassa joskus jotain pientä värimuutosta...sanoihan ne että 3-4vko päästä testaa...et malttaisko sitä ensviikon vielä odottaa...sit varmaan näytille...no ei tässä muu auta...alkaa käymään levottomaksi...
Ehdottomasti tohtoriin näytille! Minulla lääkkeellisen jälkeen hcg huiteli tosi korkealla ja "kuivaa" kautta kesti parisenviikkoo kunnes hulahti pariin otteeseen ja muka kohtu tyhjä..kunnes kuukauden kuluttua löysin itseni embolisaatiosta ja kaavinnasta.Vasta kaavinnan jälkeen testi neg.
 
Ehdottomasti tohtoriin näytille! Minulla lääkkeellisen jälkeen hcg huiteli tosi korkealla ja "kuivaa" kautta kesti parisenviikkoo kunnes hulahti pariin otteeseen ja muka kohtu tyhjä..kunnes kuukauden kuluttua löysin itseni embolisaatiosta ja kaavinnasta.Vasta kaavinnan jälkeen testi neg.
No huiiiii...siis oliko sulla miten pitkä se ensimmäinen vuotojakso ennen kuivaa kautta? Mä kyllä uskon että hyvin tyhjennyin mutta helkkari kun kuulee että tosi monella jää riekaileita ja silti 4 viiikon jälkeen keskeytyksestä kaavintaa, näinkö sulla siis kävi? Hurjaa!!
 
No huiiiii...siis oliko sulla miten pitkä se ensimmäinen vuotojakso ennen kuivaa kautta? Mä kyllä uskon että hyvin tyhjennyin mutta helkkari kun kuulee että tosi monella jää riekaileita ja silti 4 viiikon jälkeen keskeytyksestä kaavintaa, näinkö sulla siis kävi? Hurjaa!!
Minulla tosiaan meni kauan että tuli nega testiin.
16.11 laitoin lääkkeet ja vuoti hyvin.Loppui kuitenki samana iltana ja sitten 30.11 hulahti kunnolla 1.12 ultra jossa tohtori totesi kohdun tyhjäksi ja kutistuneeksi.Tuosta muutaman päivän tuli ruskeaa tuhrua.9.12 hcg yli 220.Ja sitten 28.12 alkoi pieni kipu.29.12embolisaatio (Kohtu vastasi kooltaan rv10) ja 30.12 kaavinta.4.1 testi neg.
 

Yhteistyössä