Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

@heikura79 älä huoli, raskaus ei mene kesken terolut kuurin takia :) jos siis raskaus alkaa. olen ite syönyt paljonkin terolutia. terolut on siis keltarauhashormonia. vuotokaan ei ala terolut kuurin loputtua jos raskaus on alkanut
:)Kiitos tiedosta.Sain äsken ovistestiin todella tumman viivan,itseasiassa oli vahvempi kun se tarkistusviiva!
Olen ehkä tyhmä kun uskon raskauden mahdollisuuteen vaikka tohtori toisin sanoi.Mutta sama tohtori sanoi joulukuussa että kohtu on tyhjä ja kuukauden kuluttua olin kaavinnassa;)
 
  • Tykkää
Reactions: Pia87
kp 18 ja ovistikut vain haamuilee, kp 16 oli hieman tummempi viiva, mutta ei lähelläkään tasavahvaa.. Oletteko huomanneet eroa PC:n ja onestepin(/halpatestin) ovistikuissa? Viime kierrossa onesteppiin tuli todella selkeä plussa, mutta nyt pcllä testatessa tuota yhtä viivaa ei voi mitenkään kutsua plussaksi :( Ovisoireita oli kuluvalla viikolla kyllä, ja ne on nyt pikkuhiljaa kadonneet.
Ajattelin tikutella vielä viikonlopun yli ja sitten taas odotellaan.. Seuraavaan kiertoon sitten taidan tilailla halpatestin tikkuja.
 
Täällä on tullut monta viestiä mun edellisen jälkeen, kiva että keskustelu käy :)

@Naadis ja muutkin. Kiitti siitä keskustelulinkistä! Mä tulin nyt siihen tulokseen, etten ota greippimehua käyttöön, kun eiköhän noita limoja ole ihan tarpeeksi ja toisekseen hampaille tuo aine on aikamoista. Jos alkaa olla kuivaa, niin sitten mietin uudelleen.

Ja näihin "taika-aineisiin" liittyen vielä. Joku sanoi jossain näistä keskusteluista, että vehnänalkioöljy on aikamoinen vitamiinipommi, niin onko siinä siis muitakin vitamiineja kuin E:tä? Sittenhän pitää katsoa, ettei tule liikaa jotain, kun on nuo monivitamiinit (Multivita).

@Leikkuri Kiva, että sun menkat alkoi :) Eiköhän täällä perässä tulla, tänään vasta päivän myöhässä normaaliaikatauluun nähden (normisti lyhyt kierto 25 pv) ja tällä hetkellä arvelen, että ens ke-pe alkavat. Saas nähdä kuinka runsaana tulevat. Mä oon jo kahtena yönä nähnyt unta, että menkat alkaa, viime yönä näin myös unta omasta tyttövauvasta. Tai en tiedä, mä jotenkin ajattelin että se on tyttö.

Sitten voisin vielä kysyä, oletteko olleet väsyneitä silloin km:n jälkeen? Mulla tulee uni yleensä todella aikaisin :sleep: mutta sitten vastaavasti heräänkin aikaisin. Ja muutenkin iltaisin tuntuu, ettei jaksa tehdä mitään.
 
@Maaria1980 Vehnänalkioöljy on e-vitamiini pommi, muita vitskuja siinä ei ole, monivitamiini + öljy niin ee menee vähän suositusten yli (naisilla suositus 8mg/vrk ja mulla tulee nyt 26mg) mutta vaikka e on rasvaliukoinen, on se vähiten myrkyllinen rasvaliukoisista. Tutkimuksissa ei ole havaittu ongelmia edes 300mg/vrk annoksilla useiden viikkojen käytössä.
Mä olen vahvasti sitä mieltä, että suomen vitamiinien suositusraja-arvot on aika matalia
 
  • Tykkää
Reactions: Hyppymassu
Päivitetääs tännekin kuulumisia. Kokonais Yk 9 ja yk 5 km jälkeen starttasi alkuviikosta. Masentavaa mutta nyt on taas vähän parempi mieli kun pahin pettymysmasennus selätetty hetkeksi.

Tosta greippimehusta niin en oo nyt tässä yrityksessä käyttäny mut esikoisen yritysaikana testasin ja se aiheutti kyllä limojen lisääntymistä mulla liiaksikin. Mitäs se vehnänalkoöljy siis tekee tai tukee tässä yrityksessä? Pitäisikö sitä vaikka kokeilla.
 
Greippimehukommentti täältäkin suunnalta.En löytäny kaupasta kun verigreippimehua(100%) joten ostin sitä.Aloin litkimään alkukierrosta lasillisen päivässä ja AIVAN ÄLYTTÖMÄT limat!o_O!
Ei niinku ikinä oo ollu tommosta.Huvittavinta ehkä että samana päivänä makasin gynen pöydällä (mies) joka totesi hieman huvittuneena että limat on ainakin hyvät:ROFLMAO::whistle:
 
Hei! Oon nyt vahan pihalla asioista kun ei ole lahipiirissa muita keskenmenon kokeneita. Kuinka pian teilla on suunnilleen alkanut kierto km:n jalkeen? Mulla tyhjeni kohtu ilman toimenpiteita alle viikossa tilanteen toteamisesta (otatin testin jos selviais syy, siksi kai tyhjeni niin helposti kun kohdunsuuta avasivat), vuotokin loppui.. olin ymmartanyt etta jatkuisi jopa viikkoja! Paatettiin olla miettimatta raskaaksi tulemista, mutta kun taas tulee paivittain touhuttua, niin en voi olla ajattelematta etta saattaako tasta jo kuinka pian tarpata uusiksi :ROFLMAO:
 
@Maaria1980 hyvä et menkat alkoi myös siellä, se on helpottavaa :) nyt sit vaan alkaa taas se piinailu :geek:

Onpa harmi @Pia87 :unsure: tsemppiä uuteen kiertoon!

Mun kierto oli noin 34 pv km jälkeen, normaalisti se on 29-30 päivää. Eli hiukan pidempi kierto oli nyt. Viimeeks kaikkien tyhjennys toimenpiteiden jälkeen oli suurinpiirtein sama kierto.
 
No joo, täällä vähän keulittiin. Ei tullutkaan kuin se aamuinen eilen. Nyt on kipukin mukana, normaalia kivuliaampi alku. Mulle sanottiinkin, että voi olla kivuliaammat ja runsaammat. Eli nyt kp1 ja kierto 29 päivää. Ihan siedettävää tämäkin.

Ja @Daisy85 mä sain lappuja mukaan, kun keskenmeno todettiin ja siinä sanotaan, että seuraavat menkat tulee 4-7 viikon kuluttua km:sta. Eiköhän ne sulla aika aikasin tule, kun km-vuotokin oli noin lyhyt. Jos siis tulevat ollenkaan;)

Mä parina päivänä yritin tikutella ovista, mutta sitten en pystynyt joka päivä tekemään testejä, niin en tiedä tapahtuiko ovista tai milloin se oli. Ja se tuhruvuoto kesti reilun pari viikkoa, niin eipä silloin saakaan yhdyntöjä harrastella. Päätettiin siis odotella menkkoja ja nyt taas seuraava yritys. :)
 
Ajattelin lisätä raskaaksi tulon mahdollisuuksia ja hakea uutta (unelma) työtä :D tänään dop 7 (eikös dop0 ole se päivä, kun ov testi näyttää plussaa?) ja kauhee polte ja hinku olisi jo testata.. Onko muilla kokemusta noista 10 mIU/ml testeistä, esim. raskauskeijulta tilattuna? :D
 
kerrotaan nyt tännekkin :D elikkäs pistin sen pregnylin 3.3 jossa on siis raskaushormonia.. se näkyy testeissä noin 10pvää.. no tilanne on nyt se et mulla alko dpo 6 järkyttävä pahoinvointi ja sitä on nyt ollut jokapäivä.. jos maha liian tyhjä niin siitä se pahoinvointi alkaa ja helpottaa heti kun syö (y) ja sit taas syömisen jälkeenkin saattaa alkaa pahoinvointi..ja lisäks kauhee nälkä ja aamusin nenä tukossa.. eilen sain pc:n testiin selkeen hailean värillisen toisen viivan mutta ei ole nyt varmaa et reagoigo vielä pregnyliin..no tänään on 11pvää pregnylistä ja edelleen tuli pc:hen samanlainen viiva.. huomenna uus pc aamusta ja jos siihenkin viiva tulee joka ois toivottavasti vahvistunut niin voin sanoa et nyt tärppäs :love: menkkojen pitäis alkaa vasta lauantaina et vielähän ne ehtii alkaa.. mut toivottavasti ei.. ja nyt siis dpo10.. lisäks mamin puikkotestiin tuli tänään reilusta 3h pissasta haamuviiva ja siinäkin punertavaa.. ja o-testi oli lähes plussa.. eli täällä on nyt niin jännät päivät tiedossa! ja nyt siis yk7 km:n jälkeen.. ja yritys alotettu 2015 tammikuussa. en ehkä olisi vielä eilen testannut mut näiden oireiden takia en malttanut olla testaamatta :D :sick::giggle::love:
 
  • Tykkää
Reactions: Leikkuri
Oi peukut pystyssä ja varovaiset onnittelut kinder kittylle!:love:

Heiiiiii piitkäst aikaa,no nyt mulla on kerrottaaakin :) mulla alko menkat!!Wooohooo...tammikuussa todettu keskenmeno->lääkkeellinen tyhjennys-> helmikuussa kaavinta ja nyt vihdoin ja viimein uusikierto ja yritys alkakoon..yritys aloitettu 07/16. Vielä kerkeis joulukuuhun ;)(y):love:
 
  • Tykkää
Reactions: Pia87 ja Leikkuri
@Naadis Mun tietääkseni ovisplussapäivä on dpo -1, seuraavana päivänä ovis eli sitten vasta dpo 0. Näiltä palstoilta olen oppinut ;):)

@Kinder_Kitty Pahoinvointi kuulostaisi ainakin lupaavalta raskausoireelta. Toivotaan, että viiva vahvistuu! Varovaiset onnittelut täältäkin!

Entäs @KeepGoing mikä tilanne?

Kiva nähdä sua taas, @Bea.S Ollaan näköjään ihan samoissa, eilen alkoi menkat ja nyt sitten kp2.

Eilisilta oli kyllä aika runsas vuodon puolesta, mutta lääkkeellisen jälkeen tapaa ollakin runsaat menkat. Tänään pitää sit juosta vessassa, kun toka päivä on muutenkin runsas, mitenköhän tällä kertaa? Olin suunnitellut ottavani rautalääkkeet illalla, mutta nukahdin ennen kuin sain otettua. :sleep:
 

Yhteistyössä