Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

Kiitos vastauksista, Leikkuri ja Bea.S! (ei antanut merkata tällä kertaa)

Oli ne runsaammat, mutta lyhyemmät, niin se ihmetytti. Sinänsä aika kiva, että loppuivat kuin seinään. Yleensä mulla on lopuksi tuhrua ja tiputtelua, enkä oo siitä oikein tykännyt. Sanoi tuo ukko, että soita vaan kättärille, jos siitä saa mielenrauhaa. Hoidan ensin noita työttömyysasioita, ja sitten tää. Työt loppuivat siis perjantaina. Menin sitten kädettämään nettilomakkeiden kanssa, ja lisäksi pitää selvitellä opiskelujuttuja. Mutta eiköhän ne asiat kuntoon saada.
 
Onnea Naadis!!! :love:

Mulla on ekat menkat kkm jälkeen runsaat ja pikkaisen pidemmät, varmaan tuokin riippuu kuinka pitkällä raskaus oli? Mä kävin hgg-verikokeessa 4vko tyhjennyksestä ja samalla testasin vielä negan kotitestillä.

Kinder_kitty :(
 
  • Tykkää
Reactions: Naadis
Hmmmm ei mullakaan nyt mitkään ihmeelliset vuodot olleet,pari päivää runsaammin, pari päivä niukkaa ja 5 päivä vain puyhittäessä...aika normaalia. Odotin kans ehkä vähän runsaampia ja kivuliaampia "ekoiks"..

Mutta mä unohdin vielä tehdä varmistus testin...ootteko kaavinnan jälkeen vielä tehny,onko tarpeellista?

Täällä on alkanut täys tohina ja jouluvauvaa lähetään tosissaan tekemään :barefoot::love:
Minä tein raskaustestin 4pv kaavinnasta ja vaikka se oli neg. piti silti 3vk kaavinnasta käydä hcg kokeessa.
Täällä dpo10.Huominen on vielä teroja napsittava.
Aamulla iski ikäkriisi.Täytin 13.3 38v.Olen jo liian vanha tähän touhuun.Tuntuu että jos joskus tärppäisikin niin ehdin täyttää jo 39!!!
 
@Maaria1980 tsemppiä koulu/työasioihin!

@Naadis Awwawwaa:love:

Höh eihän mulle mitään mitää tarkistuksista puhuttu...täytyykin lukee ne yleisohjeet uudestaan...mulla oli tosi matala se arvo ennen kaavintaa 15 ja silti siellä oli tavaraa...mä haen testin tänään ja luotan nyt sit siihen...täällä on kyllä yritys aloitettu jälleen,jtp taktiikalla :)

@heikura79 tsempit ikäkriiseilyyn...mulla tulee 35 tänä vuonna ja se taitaa iskee nyt ensimmäistä kertaa kunnolla kun miettii näin "vauvantekoikää" :ROFLMAO:
 
Onnea @Naadis !

@Bea.S Multa ei kumma kyllä HCG:tä mitattu kertaakaan, eikä käsketty tehdä testejäkään. Kuukauden päästä pitää vaan mennä gynelle kontrolliin, tai päivystykseen jos nousee kuume tai haiseva vuoto.

Nyt on vain hyvin vähän vaaleaa tuhrua ja satunnaisia nipistelyjä mahan seudulla, jotka voi kyllä olla ilmaakin...
 
  • Tykkää
Reactions: Naadis
Mä elän piinapäiviä, kp 26 (tai dpo 12). Olen todella huono tunnistamaan mitään kierron tapahtumia kropassani enkä nytkään tunne mitään erikoista. En uskalla testata vielä, etten pety, kun täti kuitenkin tulee kylään parin päivän päästä. :(
 
Pitkästä aikaa täällä. Ollut taas niin kiire ja stressi päällä, ettei ole jaksanut kuin käydä lukemassa. Kohta täytyy alkaa etsiä uutta työpaikkaakin, niin ei jotenkaan ole vauvajutut olleet ykkössijalla.

Mulla on myös piinapäivät päällä, menkat pitäis alkaa varmaan ke tai to. Aiemmin viikonlopulla oli jo ihan sellanen olo, että olis voinut vaikka tärpätä, mutta nyt ne vähäisetkin oireet on kadonneet. Toisaalta odotukset ei edes ole kovin korkealla, kun ei oikein päästy kunnolla hyödyntämään ovispäiviä. Tänään tein herkän testin kun oli vaan pakko päästä uitteleen tikkuja ja puhdas nega...Ei oikein oloja mihinkään suuntaan, joten eiköhän ne menkat sieltä ajallaan ala. Niitä odotellessa siis :D

@hill4 Toivottavasti kuitenkin ois tärpännyt :)

@Naadis Onnea plussasta! :)

@Kinder_Kitty lle pahoittelut, seurailin sun tilannetta sivusta ja kylläpä oli ikävä tapahtumaketju, kun ehti jo toiveet nousta. Toivotaan, että teillä pian tärppäis :)
 
  • Tykkää
Reactions: Naadis
@Naadis Onnittelut täältäkin :)

@heikura79 Mullakin on jonkin verran ikäkriisiä. Olen noin vuoden nuorempi kuin sinä, parin viikon päästä täytän 37.
Olen vähän itsekseni miettinyt, milloin voisi mennä lapsettomuustutkimuksiin. En ole siis miehelle puhunut asiasta vielä mitään. Järkevästi ajatellen katsotaan nyt jokunen kierto, tuleeko uutta tärppiä. Tulihan tässä jo yksi tärppi, ja se tuli tavallaan aika helposti.

@Bea.S Teitkö raskaustestin jo? Eiköhän se negaa näyttänyt, kun ne apteekin testit on kuitenkin niin epäherkkiä... Outoa, ettei ne kertoneet noista seurannasta ja kontrollista tarkemmin. Mulla kun oli lääkkeellinen ja aikaisessa vaiheessa keskeytynyt, niin kotona tehtävä r-testi oli riittävä.
Ja mä oon kans katsellut noita suuria sivunumeroita, eli uusi ketju olis kiva. Ja mun mielestä joku lista palstailijoista ekaan viestiin olis hyvä, vai mitä ootte mieltä? Mitä tietoja siihen voisi laittaa? Vai masentaako sellainen vaan? Mut nythän ois hyvä, jos aloittaja pääsis täältä pois ja odottavien puolelle ;) Mut ymmärrän kyllä, Bea.S, että se heinäkuun odottajien listan kummittelu harmittaa. Käväisinkin (km:n jälkeen) siinä, ja huomasin tuon, mutta olin sen jo unohtanut.

Ja vielä lopuksi omaa napaa ja sitä mun menkka-asiaa. Tajusin sit lopulta maanantaina kysyä mun siskolta (jolla on ollut km:ja myös ja se on sairaanhoitajakin), ja se sanoi että ihan normaalia oli km:n jälkeen.
Eilen tein hätäisenä ekan ovistestin (kp8, ja kp9 tarvis vasta tehdä). Hyvin hailakka viiva tuli. Arvelisin, että ovis olisi viikonloppuna, tai sitten ens viikon alussa. Kierto oli 4 päivää pidempi km:n jälkeen, niin se tekee vähän hankalaksi tämän. Mut testipuikot kuitenkin riittää testailuun.
 
Mä tein testin kaupan liuskoilla. Kirkkaan valkoista näytti, joten tahdon uskoa että kaikki nyt ok.

Mullakin oviksen pitäis myös osua tähän viikonlopun korville...täällä oli muistaakseni aika moni samoissa kiertopäivissä (y) en malta olla laskuria kattomatta mutta se olis niin kuin tästä natsattavan jos 2017 baby vielä..

@Maaria1980 tee sä uusi ketju ;) ..tämän ketjun etusivu ei taida olla päivittyny sitten pitkiin aikoihin ja on muutenkin hieman sekavan näkönen...elokuisissa olin joo
 
Minulla menossa dpo13.Kierto kaavinnan jälkeen tasoittunu 28pv.Aikaisemmin tuhru on alkanu kp27(dpo13).
VAAN eipä tuhruta(n) ei pisaran pisaraa.
Eilen illalla paleli aivan älyttömästi.Kahden viltin alla hätäseen tarkeni.Flunssaa ei ole.
Olenko ihan tyhmä jos nyt kuitenki uskon tärppiin.
Vai sotkiko terolutkuuri kierron.Viimenen pilleri meni tiistaina.
Anteeksi omanapailu:)
 
N93
@heikura79 testaa! jännää !! :)

Täällä jatkuu vähäinen ruskea vuoto kaavinnan jälkeen. Siis todella minimaalinen mut onpa kuitenki.. Viikko ja 1 päivä kaavinnasta. Hohhoijaa:)
Toisaalta, eipä tarvi kytätä ovulaatiota tai uskoa tärppiin tai muutenkaan kuvitella itelle mitää raskausoireita, mukavaa vaihtelua
 

Yhteistyössä