Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

Kauheasti on kirjoteltu ja ketjukin tainnut välissä vaihtua. Olen kaikki (mielestäni) lukenut,vaikka on tullut nyt laiskasti täällä käytyä. Jotenkin alkoi taas tympimään koko keskenmeno niin paljon, etten jaksanut edes tulla vertaistukea hakemaan... täällä odotellaan edelleen menkkoja sen jälkee... ja vappunahan keskenmeno tuli... noh,tämän kuun lopussa voin soittaa lääkäriaikaa... ei ole usko kovinkaan korkealla että ne ennen sitä alkaisi.

Pahoittelut omanapaisuudesta.
 
Kauheasti on kirjoteltu ja ketjukin tainnut välissä vaihtua. Olen kaikki (mielestäni) lukenut,vaikka on tullut nyt laiskasti täällä käytyä. Jotenkin alkoi taas tympimään koko keskenmeno niin paljon, etten jaksanut edes tulla vertaistukea hakemaan... täällä odotellaan edelleen menkkoja sen jälkee... ja vappunahan keskenmeno tuli... noh,tämän kuun lopussa voin soittaa lääkäriaikaa... ei ole usko kovinkaan korkealla että ne ennen sitä alkaisi.

Pahoittelut omanapaisuudesta.
Siis eikö sulla ole tullut yhtään menkkoja sen jälkeen? Kannattaa mennä lääkäriin.
 
Kauheasti on kirjoteltu ja ketjukin tainnut välissä vaihtua. Olen kaikki (mielestäni) lukenut,vaikka on tullut nyt laiskasti täällä käytyä. Jotenkin alkoi taas tympimään koko keskenmeno niin paljon, etten jaksanut edes tulla vertaistukea hakemaan... täällä odotellaan edelleen menkkoja sen jälkee... ja vappunahan keskenmeno tuli... noh,tämän kuun lopussa voin soittaa lääkäriaikaa... ei ole usko kovinkaan korkealla että ne ennen sitä alkaisi.

Pahoittelut omanapaisuudesta.
Sinuna soittelisin vaikka heti huomenna lääkäriaikaa. Ei noin kauaa tarvitse odotella. Tsemppiä ja jaksamista!
 
  • Tykkää
Reactions: Vauveli vanhalle
Rouva Pii Poo ja vauveli vanhalle,ei tosiaan yhtiäkään menkkoja ja viime kuun puolella soittelin, niin tämä kuu kuulemma vielä odotellaan ja sitten varataan lääkäriaikaa... taitaapi olla niin paljon lomia ettei ennen sitä anneta aikoja kun ei ole hengenhätä (vaikka siltä se tuntuu :confused:)
Ehkä mä sen verran hätäilen ja soitan aikaa jo ennen kuun loppua ,antakoon ajan sitten vaikka vasta ens kuun alkuun...
 
  • Tykkää
Reactions: Vauveli vanhalle
Pyllerölyllerö tervetuloa saamaan vertaistukea. Pakko sanoa, että sovit hyvin joukkoon (vaikka en tänne ketään toivokaan), kun noin hienosti kuvailit asiat ja eritteet. Anteeksi kun revin heti mustaa huumoria kipeästä asiasta :(
Pakko se on repiä huumoriakin. Paremmin kestää nää ikävät eritteet ja muut... Juuh!
Mä oon lähdössä festareille viikonloppuna ja tarkoitus olis jonotella eturivi paikkaa ihan hyvän aikaa. Eli tuota... NYT saa tää vuoto eritteineen pysyä tälläisenään tai mieluusti niukentua.
Mietin kyllä, et pitäskö käydä pyytää vanhainkodilta muutamat teippi tenat kokoa XL. :-D
Sit mun tuurilla tapaan idolini kasvotusten ja pääsen halaamaan. :-D
Hah haa... No, joo jos kaikki menis hyvin.

Todellisuudessa alkaa tää vuoto ahdistaa. Ihan hirveä halu olisi pian tulla raskaaksi, mutta taas toisaalta paniikki jo nyt, että entä jos taas...
 
Minäkin tulen tänne valitettavasti. En tuolla odottajissa pitkään pysynyt.
Ei tule meille maalisvauvaa, vaikka ensin testikin niin lupasi.
Mulla kyllä oli päässä heti sellainen tunne, että ei mene hyvin. Ja niin se vaan pää kertoi ennen ultraa...

Elikkäs taustatietoa...
Kuumeillut olen oikeestaan "koko ikäni". Lapsiakin on useanpi, mutta vielä yksi tai kaksi perheeseen mahtuisi.

Keskenmenoja mulla on useampi. Esikoista ennen kaksi, sitten lasten välillä jokunen. Viimeisimmät tässä kesällä.
Eli kemialinen tuossa kesäkuun alussa ja sitten kemialisen jälkeisestä kierrosta heti plussa ja testitkin vahvistui hienosti ja digissäkin viikot lisääntyi nätisti. Mutta päässä jyskytti. Ei, ei tuu maalisvauvaa.
Oireet oli hyvin vähäisiä ja loppuivatkin me vähäiset oireet sitten lähes heti digin raskaana 3+ tuloksen jälkeen.
Ultraan yksityiselle 2.8 (viikkoja piti olla ainakin sen 7+ testien mukaankin jo). Nooh tuulimuna tai hyvin aikaisilla viikoilla kehitys pysähtynyt (eli tyyliin 5 viikolla). Tyhjälle näytti sikiöpussi.
4.8 varmistus ultra polilla ja 5.8 tyhjennys tehtiin sairaalalla. Ultraus ennen kotiin pääsyä. Tyhjälle näyttää, ei näy sikiöpussia. Limakalvon paksuuden mittasi. Enkä nyt muista mitä paksuudeksi sanoi.

Vuoto ei ole ollut missään vaiheessa hirmuisen suurta. Ei ekoja menkkapäiviä suurenpaa. Ekana päivänä tuli hyytymiä, mutta ei niitäkään hirveästi. Odotin enempi ja voimakkaampaa vuotoa.
Vuotaa edelleen, mutta ei mitään suurta. Sidettä tarvii pitää. Sellaisia pieniä pieniä hyytymiä/haituloita välilläkin, mut tosiaan tyyliin puolet riisijyvästä, mut ei ihan puhdasta verta kuitenkaan. Mutta tosiaan vuoto nyt niukempaa. Välillä vähän juilii mahaa, mut olo ihan ok fyysisesti.
Loppuis vaan tää vuoto.

Harmittaa vietävästi tietenkin tämä.
Olisihan se maalisvauva ollut mukava ja ihana. Vaikka toki se vauva on ihana tulisi se missä kuussa tahansa. <3

Mitenkä kauan teillä on tuo vuoto kestänyt km:n jälkeen? Millaista se on ollut? Hitsi, kun en edes muista edellisestä kunnon keskenmenosta mitenkä se kesti. Kuitenkin menkat alkoi vajaa kk km:sta. Mitä mä nyt noita mun käppyröitä (lämpökäyrä/oviskäppyröitä) katselen. 6.6.2013 tyhjennys (rv 9+, kkm pienen koko vastasi 6+), 2,7 menkat, 24.7 menkat ja tuosta 24.7 alkaneesta kierrosta sit tuo meijän kuopus sai alkunsa. Toivottavasti nyt nyttekin kierto palautuu nopeasti.

NYT KP 6 (jos tuosta tyhjennyspäivästä lasketaan).
km:t 6/94, 1/96, 8/07, 6/13, 8/16.
Kemialisia en tuohon merkannut.

Kaikille toivotaan plussaa ja pysyvää raskautta!!
Just nyt olo on sellainen vähän, että uskaltaako. Kestääkö mun pää sitä menetyksen pelkoa.






Pakko se on repiä huumoriakin. Paremmin kestää nää ikävät eritteet ja muut... Juuh!
Mä oon lähdössä festareille viikonloppuna ja tarkoitus olis jonotella eturivi paikkaa ihan hyvän aikaa. Eli tuota... NYT saa tää vuoto eritteineen pysyä tälläisenään tai mieluusti niukentua.
Mietin kyllä, et pitäskö käydä pyytää vanhainkodilta muutamat teippi tenat kokoa XL. :-D
Sit mun tuurilla tapaan idolini kasvotusten ja pääsen halaamaan. :-D
Hah haa... No, joo jos kaikki menis hyvin.

Todellisuudessa alkaa tää vuoto ahdistaa. Ihan hirveä halu olisi pian tulla raskaaksi, mutta taas toisaalta paniikki jo nyt, että entä jos taas...
Samaa odottelen että vuoto loppuisi. Tai oikeastaan se jo loppui. Mut alkoi taas tiputella. Ja menkka jomotuksia. Raskaustestikin edelleen plussa. Lääkkeellisestä tyhjennyksestä nyt 3 viikkoa ja 3 päivää.. Huoh. Haluis päästä jo uuteen yritykseen vaikka pelottaa että tulee uusi keskenmeno. Mut enemmän nyt pelottaa ettei saadakaan toista lasta:cry: Mut soitan huomenna naistenklinikalle ja vaadin pääsyä ultraan ja verikokeisiin. . Tervetuloa ja voi että kun kaikille pärähtäis plussaa ja vielä vauvakin. .. Tsemppiä festareilla (y)
 
Tervetuloa Pyllerö! Täällä ei saa viipyä pitkään!

Onnea kaikille viivoista....ja viivanpaikoista:)(y)

Tosi hiljaiseloa olen koittanut pitää mutta olen käynyt päivittäin lukemassa juttujanne. Omassa elämässä on nyt tapahtunut kaikenlaisia muita juttuja joten hiukan on vauva jutut olleet taka-alalla....kuitenkin aina mielessä.

Koulut alkaa huomenna ja kuopuskin suuntaa eskariin:cry:......olin niin siinä uskossa 3kk, että vien häntä eskariin vauvaa vaunuissa lykkien, mutta eipä se niin sitten loppujen lopuksi mennytkään....pikkuinen olisi nyt ollut 2 viikkoinen.......:cry:

Mutta omaanapaa sen verran että kp16 menossa ja limaa havaittavissa;). Mietin noita ovistestejä kierron alussa, mutta päätin just olla hankkimatta niitä ihan vielä......katotaan mitä tuleman pitää....

Sain pitää tässä yksi päivä pikkuista vauvaa sylissä ja uskokaa tai älkää niin koin sen hirmuisen terapeuttisena. Pelkäsin iskeekö hirmuinen suru ja katkeruus, mutta ei. Pikku ihminen tapitti silmillään ja syvälle katsoikin. Jotenkin valaiseva kohtaaminen........
 
Mikäs se aspiriinijuttu oli? Mulla oli hemoglobiini 145, eiks se oo aika korkee? Koska sitä pitää alkaa ottamaan? Ehkäpä tutkin tämänkin asian netistä.
Korkea hemoglobiini ei välttämättä tarkoita ns. paksua verta, ts., että hyytymistekijöissä olisi jotain vikaa. Sulla on mainio hb kyllä, vaikka oot vuotanut niin kauan! Mutta minidisperin tai primaspan hakusanaksi, niin löytyy lisätietoa sen vaikutuksesta.
 
  • Tykkää
Reactions: Vauveli vanhalle
Rouva Pii Poo Onneksi olkoon! Paljon tarrasukkia ja liimaa, että nyt pysyisi pikkuinen matkassa! :love:

Vauveli vanhalle Kiitos vastauksesta! Itsekin löysin netistä, että joillakin olisi tullut jo yhtä aikaisin kiinnittymisvuotoa. En kyllä tiedä oliko luotettavaa tietoa. Tosin löysin myös sen, että monilla, jolla kiinnittymisvuoto on tullut aikaisin, on mennyt raskaus kesken.. Miulla on sellainen oletus, että noin viikko ovulaatiosta tapahtuisi se kiinnittyminen tavallisesti. Se kuulostaa jo järkevämmältä. Ja et varmastikkaan ainut googlettelija ole, itsekin sorrun ihan viikoittain, ja alhaisimpina aikoina päivittäin, googlettelemaan kaikennäköistä! :ROFLMAO:

Armadillo Ootko testannu/testaatko tänään? Tule kertomaan sitten mitä testi näyttää, jos testaat. Täällä jännätään jo malttamattomana siun puolesta. :love:

Niin, ja tervetuloa uusille, vaikkei tänne ketään haluaisikaan joutuvan. :( Vertaistuki on täällä kyllä korvaamatonta. :love:

Omanapa Dpo 8-9 ja kp 27/28, enkä vieläkään ole sortunut testaamaan! Olen kyllä ylpeä itsestäni, kun en ole malttamattomana jo testannut liian aikaisilla dpo:illa. :ROFLMAO: Veikkaan että testin teon lykkääminen on tässä kierrossa johtunut siitä, että tässä viime päivien aikana miulle on tullu todella vahva olo siitä, että raskaana ollaan jälleen. Enemmän yllättyisin nyt negatiivisesta testistä/menkoista, kuin positiivisesta testistä. Eli korkealta tiputaan taas ja kovaa, jos testi onkin nega. On niin varma olo raskaudesta.

Nyt oireetkin on ollu jotain aivan muuta edellisiin huonosti päättyneisiin raskauksiin verrattuna. Toivomaani rintojen aristusta ei tässäkään kierrossa juuri ole ollut, niin kuin ei miulla koskaan muutenkaan olekaan, mutta uutena on kuitenkin päivittäinen etova olo ja eilen + tänään on tupakan aikana tullut yökkäysrefleksi. Ensimmäinen puolikas tupakasta menee helposti, mutta monesti olen joutunut tumppaamaan tupakan puolet poltettuani, kun rupeaa oksettamaan niin paljon. Montaa tupakkaa en kyllä nykyisin enää päivässä polta, kun tarkoitus on lopettaa ensi viikon maanantaina kesäloman loputtua ja tiedän, että hyvähän se olisi olla savuton jo lasta haaveillessaan. Plussattuani olen aina lopettanut, mutta raskauden päättymisen aiheuttama suru ja pettymys on ollut aina niin voimakas, että olen repsahtanut uudelleen. Monesti mietin, onko polttaminen ennen plussaa voinut johtaa raskauksien päättymiseen, mutta en viitsi itseäni sillä kiusata, kun monet ovat olleet jo pitkäänkin tietämättään raskaana, ennen kuin ovat tupakan jättäneet. Ja monet ovat polttaneet läpi raskaudenkin.

Ja pisteen iin päälle antaa tää silmätulehdus, jota miulla ei tosiaankaan ole ollut koko elämäni aikana, niin kauan kuin muistan, vaikka päivittäin piilolinssejäkin käytän. Kohdunnapukka on ollut pehmeä oviksesta alkaen ja valkovuotoa tulee reippaasti, vaikkakin se on klimppimäistä ja paksua, eikä oppikirjan mukaista ovisliman tyylistä. Oviksen jälkeen oli menkkamaista jomotusta ja nippailuja alavatsalla muutamana päivänä, mutta nyt ei ole loppukierrossa ollut lainkaan. Niin ja olen joka päivä aivastellut tässä kierrossa! Ei yhtään tyypillistä minulle. Lämmöt on myös ollu koholla, mutta tänään aamulämpö jostain syystä romahti 0,7C, joka on ainut asia, joka pistää nyt mietityttämään.. :unsure:

Tulipas paljon omanapailua.. Pahoittelut siitä.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Vauveli vanhalle
Minttumar tein äsken clearbluen plus puikkotestin ja ihan puhdas nega :unsure: toi lämpöjen tipahtaminen itseäkin tässä mietitytti, vaikka muuten on tässä kierrossa eniten oireita ollut... Juurikin tuota etomista esim auton kyydissä, jokapäiväistä mahan nippailua ja huimauksia. o_O tänään siis kp29/28 ja oikeastaan sen myöhäisen oviksen takia vois olettaa et menkat alkaisi vasta kp31 ehkä... Ärsyttävää kun ei yhtään tiedä. Toivottavasti se plussa sulle tulis! Koska meinaat sortua testaamaan? :ROFLMAO:
 
Minttumar tein äsken clearbluen plus puikkotestin ja ihan puhdas nega :unsure: toi lämpöjen tipahtaminen itseäkin tässä mietitytti, vaikka muuten on tässä kierrossa eniten oireita ollut... Juurikin tuota etomista esim auton kyydissä, jokapäiväistä mahan nippailua ja huimauksia. o_O tänään siis kp29/28 ja oikeastaan sen myöhäisen oviksen takia vois olettaa et menkat alkaisi vasta kp31 ehkä... Ärsyttävää kun ei yhtään tiedä. Toivottavasti se plussa sulle tulis! Koska meinaat sortua testaamaan? :ROFLMAO:
Jos siulla oli myöhäinen ovis (ja kun menkkojakaan ei vielä kuulu), niin negahan voi vielä muuttua plussaksi. Toivon plussaa siulle! :love: Onko siulla ollu nyt sellanen olo, että menkat ois tulossa? Miulla pitäs normaalin kierron mukaan menkat alkaa lauantaina, mutta luulen myös, että myöhäisen oviksen takia venyisi kierto hiukan, ja alkaisivatkin kp 30 sunnuntaina tai kp 31 maanantaina. Miullakaan ei oo missään kierrossa näin paljon oireita ollu.. Tai ainakaan tätä etomista.. :sick: Tuosta testaamisesta en vielä yhtään tiedä.. Alunperin ajattelin, että testaisin huomenna aamusta (dpo 9-10), kun iltapäivällä mennään talon kauppakirjat allekirjoittamaan (ostettiin omakotitalo tässä välissä), niin olis kiva saada positiivinen tulos ennen sitä! :D Mutta toisaalta jos se sitten onkin nega.. Ja dpo:tkin on vielä niin pienet miulla, että näkyiskö testissä ees mitään.. En jaksais sitä arvuuttelua ja tihrustelua.. :D Veikkaan että viimeistään sunnuntaina sorrun testaamaan, ellen sitten jo huomenna aikaisempien suunnitelmien mukaan.. :ROFLMAO:
 
Jos siulla oli myöhäinen ovis (ja kun menkkojakaan ei vielä kuulu), niin negahan voi vielä muuttua plussaksi. Toivon plussaa siulle! :love: Onko siulla ollu nyt sellanen olo, että menkat ois tulossa? Miulla pitäs normaalin kierron mukaan menkat alkaa lauantaina, mutta luulen myös, että myöhäisen oviksen takia venyisi kierto hiukan, ja alkaisivatkin kp 30 sunnuntaina tai kp 31 maanantaina. Miullakaan ei oo missään kierrossa näin paljon oireita ollu.. Tai ainakaan tätä etomista.. :sick: Tuosta testaamisesta en vielä yhtään tiedä.. Alunperin ajattelin, että testaisin huomenna aamusta (dpo 9-10), kun iltapäivällä mennään talon kauppakirjat allekirjoittamaan (ostettiin omakotitalo tässä välissä), niin olis kiva saada positiivinen tulos ennen sitä! :D Mutta toisaalta jos se sitten onkin nega.. Ja dpo:tkin on vielä niin pienet miulla, että näkyiskö testissä ees mitään.. En jaksais sitä arvuuttelua ja tihrustelua.. :D Veikkaan että viimeistään sunnuntaina sorrun testaamaan, ellen sitten jo huomenna aikaisempien suunnitelmien mukaan.. :ROFLMAO:
Toivotaan vielä plussan tulevan, ja enhän mä pysty vain odottelemaan... Pakko hakea ees yks paketti PC:ä :D ei oikein oo menkkaoloa, ei mulla yleensä ookkaan muuta oiretta kuin ketutus ja se puuttuu :)
Viikonloppuna siis odotellaan sun testiviivoja (y) ja plussaa:love:
 
Viimeksi muokattu:
Toivotaan vielä plussan tulevan, ja enhän mä pysty vain odottelemaan... Pakko hakea ees yks paketti PC:ä :D ei oikein oo menkkaoloa, ei mulla yleensä ookkaan muuta oiretta kuin ketutus ja se puuttuu :)
Viikonloppuna siis odotellaan sun testiviivoja (y) ja plussaa:love:
Millonkas sie meinasit seuraavan kerran testailla? :) Miulla polttelis kyllä kaapissa yks pc-paketti.. Näinköhän maltan olla huomenna aamulla testaamatta.. :ROFLMAO:
 
Mää voin kertoa teille, että ette malta olla testaamatta :ROFLMAO: Aattelin jos ette itse sitä hoksaa :whistle:

Tsemppiä viivoihin! :love:

Niin ja koskas sitä voisi testailla, tänään jo dpo1 :ROFLMAO: Totta puhuen en odota yhtikäs mitään tältä kierrolta. Kuitenkin kemiallinen sekoitti pakkaa ja hymynaama tuli, vaikkei ovista ole. Oon niin positiivinen että oksat poes :oops: Ja en laske päiviä, mutta silti ne joka päivä jostain tulee mieleen useamman kerran.
 
  • Tykkää
Reactions: minttumar
Millonkas sie meinasit seuraavan kerran testailla? :) Miulla polttelis kyllä kaapissa yks pc-paketti.. Näinköhän maltan olla huomenna aamulla testaamatta.. :ROFLMAO:
Huomenna tietty... :D enkä varmaan hirveesti negastakaan pety, koska sitä jotenkin odotanki. Jos menkat alkaa niin varaan heti ajan yksityiselle kunnon tarkistuksen ja aloitan greippimehun ja macan, sitä en oo vielä kokeillut :p
 
Huomenna tietty... :D enkä varmaan hirveesti negastakaan pety, koska sitä jotenkin odotanki. Jos menkat alkaa niin varaan heti ajan yksityiselle kunnon tarkistuksen ja aloitan greippimehun ja macan, sitä en oo vielä kokeillut :p
Hyvähyvä. :D Tulehan kertomaan sitten tuloksia! Plussatuulia! :love: Niin ja jos macan joudut ottaa käyttöön, ja oot yhtään herkkä yökkäilemään pahoista mauista, niin suosittelen ostamaan sen kapseleina. Tuo on jotain ihan kamalaa tuo maca-jauhe.. :sick: Maistuu homeelta, kellarilta ja mullalta. Mutta jos jauheena meinaat, niin kannattaa sekoittaa sitä maca-jauhetta kylmään kaakaoon (sain toisessa ketjussa tällaisen vinkin), niin menee paremmin alas. Tällä vinkillä ainakin itse saan tuon jauheen menemään. :D

Miulla oli tässä kierrossa uusina käytössä tuo macajauhe (tosin ei alkukierrosta asti) ja seleeni jo olevien vitamiinien lisäksi. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Armadillo
Tänään soitin naistenklinikalle vastaus siihen että r-testi positiivinen oli vaan ettei niitä kannata tehdä ne on niin herkkiä. Eli ei verikoetta. Paitsi jos vuoto runsasta yht äkkiä tai haisevaa. . Nyt varasin yksityiselle ultraääni ajan kun olen kärsimätön. Sanovat vaan että ensi viikolla sinulla varmaan alkaa menkat ja mä siihen entä jos ei niin ei silläkään ollut merkitystä. Huoh.
 
Haavekesälle tsempit! Aika omituista toimintaa. Itse opin ainekin omalla kohdalla keskenmenoa ennen sen että siihen omaan intuitioon pitää luottaa ja vaatia tarkkailua sen mukaan. Aion täällä joskus jos neuvolan asiakas vielä olen, sanoa asiasta. Suuren surun ja huolen alle jätettiin ihan yksin vaikka olisi voinut ja pitäny ultrata jo sillon. Jossittelu ei auta enää eikä mikään varmasti olis pelastanu sitä raskautta mutta mua olis pitäny kuunnella enemmän ja ottaa tosissaan eikä jättää vaan yksin murheitteni kanssa.
Kävin tänään antamassa verikokeen ja tulos tulee kai kahden aikaan. Mutta tosi niukka menkkavuoto on alkanut että ehkä tää ainekin on selvä peli. Millaisia menkkoja teillä muilla ollu keskenmenon jälkeen heti? Niukkoja vai runsaita? Kivut vai ilman?
 
Dpo 12 kp 25/27

Karmeet menkkakivut tuntunu tänään. Ihan särkee jalkojakin ja lantio välillä ihanku tulessa! Luulin jo, et menkat alko kun tuntu alapää niin märältä. Piti housujen läpiki kokeilla ettei vaan oo läpi mitään tullu! :D Ei ainakaa vielä oo vuotanu muuta ku valkovuotoo runsaasti alkkareihin!

Aamulla tajusin, et mun tissit on kipeytyny ihan ympäriinsä. Siis jokapuolelta on hellänä ja tuntuu et jomottaa tai sillee viiltää nännien kohdalta mut tuolta sisältä!

Testin meinasin ostaa, mut jätin ostamatta. Testaan huomenna jos ei nyt menkat tänään ala. Aika lyhyt kierto tulis jos alkaski! Vaan 25pvää. Mulla on tuulimunan jälkeen kyl lyhentynykki 30-->27.. Varmaan ikäki (35) tekee. Mistä näistä tietää..

Eilen nukahin väkisillä sohvalle iltapäivästä ja yöunilleki oli pakko mennä aikaseen. Aamulla kun heräsin (klo 4.10) niin väsytti ihan tajuttomasti ja ihan oli olo ku olis juonu kunnon kännit edellisiltana! Suussaki maistu hirvee krapula. Hyi!! Väsymys on kyllä vaivannu viimeset 2 vkoo taas ihan huolella. Pitäs ehkä lekurissa käydä kyselee mistä vois johtua. Kilppariarvot oli viimeks kyllä viitearvojen sisällä tossa pari kk sit ja hemoglobiinikin 144, et tuskin on noista ainakaa kiinni..

Päivittäin tulee sellasia närästyksen tunteita. Niin ärsyttävän tuntusta! Mua kun ei ikinä muuten yleensä närästä kun just raskaana ollessa..

Voiku saisin plussan huomenna!! Älkää menkat alkako, pliiis!!!!!!!!
 
Btw. Oon niin vainoharhanen noitten testien kanssa, kun eilen illalla vielä miettikää kännykän taskulamppua vasten tihrustin sitä kuivunutta testiä. Viiva siitä kuulsi läpi, tuskin meinaa mitään siltikään. Ei hitto että osaa ihminen heittäytyä hulluks tämmösten asioiden takia! :whistle::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:;)
 
Haavekesälle tsempit! Aika omituista toimintaa. Itse opin ainekin omalla kohdalla keskenmenoa ennen sen että siihen omaan intuitioon pitää luottaa ja vaatia tarkkailua sen mukaan. Aion täällä joskus jos neuvolan asiakas vielä olen, sanoa asiasta. Suuren surun ja huolen alle jätettiin ihan yksin vaikka olisi voinut ja pitäny ultrata jo sillon. Jossittelu ei auta enää eikä mikään varmasti olis pelastanu sitä raskautta mutta mua olis pitäny kuunnella enemmän ja ottaa tosissaan eikä jättää vaan yksin murheitteni kanssa.
Kävin tänään antamassa verikokeen ja tulos tulee kai kahden aikaan. Mutta tosi niukka menkkavuoto on alkanut että ehkä tää ainekin on selvä peli. Millaisia menkkoja teillä muilla ollu keskenmenon jälkeen heti? Niukkoja vai runsaita? Kivut vai ilman?
Mulla alkuun tuli suht runsaasti. Sitten se hyyty ja alko aina uudelleen. Päivän saatto olla välillä side lähes puhdas mut sitte taas valahteli. Mulla tuli tosi vähän mitään hyytymiä vasn ihan kirkasta verta! Siks mä huolestuinki ja kävin 3krt mittauttaa hcgn. Hitaasti se laskiki kun 3vkon päästä oli vielä arvo 55. Mä en kipuillu juurikaan. Turhautti vaan lähes 2kk kulkee rätti housuissa :/
 
Haavekesä kyllä ne nyt sais sut jo kunnolla tutkia, eihän tollaseen tilanteeseen voi vaan jättää..murrr :mad:

Ovistesti tummaa viivaa ja mahakivut on aikasmoiset, ovis ollut/on tänään tai huomenna. Piinapäivät alkakoon :rolleyes:

Mamin testeillä on alennus, jos joku kiinnostuu sieltä tilaamaan..tuli huomattua kun itse jouduin tilaamaan lisää ja lisää ovistestejä, niitä kun nyt tässä kierrossa on kulunut aikas paljon :whistle::LOL:
 

Yhteistyössä