Keskenmenon jälkeen kuumeilevat

@Kiira29 En osaa sanoa oikeastaan onko oireita vai ei.. Aina ku oikeen miettii, ni kylhän sellasen etovan olon saan. :ROFLMAO: Vasemmalla on nyt jonkun aikaa nippaillut aika kovasti ja alavatsa on tosi pömppö (jos oonki vaan lihonu?:giggle:) Rinnat tuntuvat tosi turpeilta, ja verisuonet tosiaan näkyvillä on. Tänään luulen ainakin, että nännit hieman suuremmat olisivat tai ainakin niitä pieniä nystyröitä olisi tullut pari lisää? Kyllä tässä itteensä niin äkkiä huijaa..:confused:

Ehkä yritän malttaa testausta ainaki sunnuntaihin.:D
 
Viimeksi muokattu:
@Toiveinen Sun oireet kuulostaa kyllä mun korvaan tosi lupaavilta! :) en tiiä tosin miten sulla mut mulla ei kyllä ikinä tule mitään raskauteen viittaviakaan oireita jos on menkat alkamassa, joten sun tilas oisin kyl jo ihan plussafiiliksillä (y) jänätään sun puolesta täällä!
 
@Kiira29 Muistaakseni viime kierrossakin kuvittelin ainakin, että rinnat olis turpeemmat, alavatsan kipuilua tuli vrk ennen menkkoja, ja tässä nyt toki on kaiketi useampi päivä vielä niihin. Oon kyllä aika skeptinen näistä mun oireista. Kyllähän sitä kaikkee itestään huomaa kun oikein toivoo..:oops: Ettei olisi sitten ihan niin rikki, jos ne menkat sieltä sitten alkaakin.:censored:
Mutta jep, jännityksellä nyt odotan! :)
 
Heippa kaikille! En oo käyny pitkään aikaan, kun raskauspuheet on ollu tauolla. Ihanaa ja huippua kaikille plussanneille <3

Nyt mieskin on väläyttäny vihreää valoa vauvahaaveille, mutta sillä ehdolla, että aloitan terapian. Itsellä on paljon traumoja jne. Mitkä ovat vaikuttaneet esikoisen raskaus-ja vauva-aikana. Ja vaikuttavat edelleen. Lupasin aloittaa, koska hän on aivan oikeassa, mutta on vain ollut suuri kynnys mennä.

Täällä on nyt siis ensimmäiset kuumotus viikot käynnissä!! :D Viikon päästä pitäisi alkaa menkat. Tässä on vain sellainen huono puoli, että tunnen todella hyvin kroppani ja kiertoni on kellontarkka. Joten huomaan heti kaiken poikkeavan. Edellisenkin raskauden(km) tiesin varmaksi 4-5 päivää ennen kuin menkat jäivät pois. Vaikka oireet onkin olleet lähinnä pieniä. Ja sekin on, että ollaan tultu kuitenkin todella helposti raskaaksi, vaikka ovatkin menneet kesken, niin heti aattelee, että noni nyt oon raskaana, vaikka on ihan hyvin mahdollista että en ole. Peitto kun on heilunut pe-la yönä ja ovis oli pe. että mahdollisuus on, mutta ei kovinkaan suuri. Tässä nyt on tutkiskeltu tissejä ja huomioitu alapää limoja :D :D

Onko täällä muita jotka ovat huomanneet limojen muuttuvan? Mulla on siis normaalisti oviksen jälkeen se perus kuivakausi, mutta edellisessä raskaudessa sitä ei tullutkaan, vaan jatkui ja jatkui vuoto. Sama on nyttenkin, ei tullu kuivaa kautta.. :D Kyllä sitä vauvakuumeissaan kaikkea vahtaa :D
 
@Tyttönen93 kovasti tärppionnea täältäkin! :) Kyllä siitä juttelemisesta on kovasti apua, sekä näistä kesksuteluryhmistä, joissa saa vertaistukea! :love: Itsellä aluksi kkm jälkeen tuntui ihan riittävältä, kun sai miehen kanssa asiasta juteltua, sekä parin kaverin kanssa (vanhemmille tai sisaruksille en ole kertonut mitään), joille olin raskaudesta silloin kertonut. Kuitenkin nyt parina viime kk:na ollut tosi ahdistavia hetkiä, sillä vanhemmilta tullut ajoittain vähän ''painostaviakin'' kommenteja, kovin toivovat lapsenlapsia, ymmärrettävästi. Monesti itku siinä tuli myöehmmin vauva -keskustelujen jälkeen. Jälkikäteen harmittaa, etten heille kertonut silloin raskaudesta, koska kun kkm tuli ilmi, ei enää ainakaan siinä kohtaa halunnut asiasta vanhemmille mainita mitään, etteivät he 'turhaan' asiaa miettisi..:unsure: Nyt ajattelin, että jos nyt tässä kierrossa tärppää tai kun joskus tärppää, niin kerron kyllä vanhemmille asiasta melko nopeasti, jotta ehkä jatkossa painostavalta tuntuvat kommentit jäisivät pois ja jos km jälleen tulisi, niin siitä voisi heidänkin kanssaan keskustella.:sick:

Noista vv -limoista en osaa tarkalleen sanoa, sillä aina oviksen jälkeen kyllä limailu hellittänyt jonkin verran, mutta aina sitä päivittäin hieman tullut kuitenkin. En ole varsinaista kunnon kuivaa kautta varmaan ollenkaan kokenut. Tai ainakaan en ole huomannut, olen vasta tällä yk enemmän vv kiinnittänyt huomiota.:ninja:
 
@Toiveinen Siis mullahan terapiaan meno ei johdu keskenmenoista vaan lapsuuden traumoista..Mutta kyllä niistä km on mukava jutella täällä ja ukollekkin höpötellä, se ymmärtää :) Kyllä ne muiden vauvapuheet aina harmittaa ja itkettää. Itse kerroin äidille ja muutamalle siskolle heti kun tiesin olevani raskaana ja kerroin myös päivittäin kuulumisia. Eletään puhelimen kautta hyvinkin tiiviisti :) No ehkä he joo ymmärtäisivät sitten olla painostamatta, ehkä kannattaa puhua :)

Täällä tutkiskellaan raskausoireita!! Tissit kipeytyy varsinkin iltaa kohden ja ärsykkeen saamana rupeaa kihelmöimään, tuntuu samalta kuin maidonnousu rintoihin/heruminen :D Ukon pistin eilen puristeleen, että kuvittelenko mää vaan vai onko ne turpeemmat. Miehen mielestä on hieman turpeemmat :D Mullahan siis ei ennen menkkoja oikein tissit oireile. Väsyttää välillä rankasti ja iltaa kohden myös pientä ellotusta. Tänään siis dpo11. En oo ollu yhdessäkään raskaudessa kovin suurioireinen, esikoisesta tissit oli kyllä TOSI kipeät, mutta kahdessa seuraavassa ei niinkään, muuta kuin jomotti ja kihelmöi. Täällä toivo on suuri ja jos ois raskaana, niin sais kyllä jo pysyä kyydissä.
 
Täällä tehty eka testi, vaikka lupasin etten tee ennen kuin perjantaina!! Puhdas negahan se oli ja vaikka tiedän, että siinä ei vielä välttämättä näy mitään (tänään siis dpo12) niin silti sylettää! Aattelin, että kai siinä nyt joku haamu edes näkyisi..plaaaah Heti tulee, että nonii! Nyt oon kuvitellu vaan pahoinvoinnit ja tissikivut..
 
@Toiveinen testasin jo eilen, tosin illalla ja ei-niin-herkällä testillä :ROFLMAO: Tuloksen saat arvata itse :D Olen aiemmin käyttänyt vain herkkiä testejä, niin en tiedä milloin näiden edes "pitäisi" näyttää plussaa. Herkällä on irronnut haalea viiva dpo11, niin ehkä näillä testeillä kannattaa testata vasta menkkojen alkamispäivänä. Yritän nyt malttaa vähän mieleni, kun ei nyt liene kauhean todennäköistä että olisin tuntenut oviksen väärin. :whistle:

@Tyttönen93 Äh, voi harmi :unsure: mitä testejä sulla on? Helpostihan se tuosta vielä plussaksi muuttuu :)
 
Ihan Pregcheckin testejä kaupasta. Noo viimeksikkin sain kunnon plussan vasta kun menkat oli jo myöhässä, noi ei helposti haamuile :D tais tulla sellanen haamujen haamu päivää ennen ku menkkojen piti alkaa. Mutta se meni kesken ja vuosi koko hiton 2 vkoa ja testit vaan vahvistu kunnes vuosi lopulta kokonaan pois.

Mää täällä @Fritang pidän peukkuja sun puolesta!! Ja tosiaan nuo ei niin herkät testit kannattaa tehä vasta sillon ku menkat on myöhässä tai niiku sinä päivänä ku pitäs alkaa :) Eikä niiku minä :D
 

Yhteistyössä