Keskenmenon jälkeen kuumeilevat

Täällä taas. Vähän on yksinpuheksi mennyt tämä meikäläisen keskustelu :unsure: Mutta kun en malta poiskaan olla :barefoot:
Tänään dpo 3 ja kp 20. Tilasin sitten viikkonäytölliset digiraskaustestit. 2 kpl oli paketissa hinta posteineen 21€. Vähän ovat tyyriitä raskaustesteiksi, vaikka kun mietin esikoisen aikaa niin silloin maksoivat tavalliset liuskat tuon verran!
Eilen tuli valvottua aika pitkään ja vaikka nukuinkin pitkään niin ihan järkyttäviä väsymysaaltoja tulee vähän väliä. Ja päätäkin meinaa alkaa särkemään. :confused: Olotila ei siis tällähetkellä kovinkaan kummoinen. Lämmöt nousivat tänään, joten ovulaatiosta olisi juurikin tuo kolme päivää sen mukaan. Ensi viikonloppuna ajattelin jo uittaa kusiliuskaa :sneaky:

@akorrzs jokos testasit? Tai varmaan jo sen olet tehnyt :whistle: Kerrohan mikä tulis tuli? :rolleyes:
 
Kiitos tuestanne, kävin kyllä lukemassa kommentit mutta en ole itse kyennyt nyt pariin päivään kirjoittamaan mitään.

Kuten arvasin oli se torstai pahin mahdollinen päivä jolloin ei itkusta ollut tulla loppua ja romahdus henkisesti paha. Pääsin onneksi työterveyshoitajan kanssa juttelemaan perjantaina ja varattua aikaa myös psykologin luokse, saa asiat purkaa vihdoin kunnolla. Luulin tosiaan että olin päässyt asian yli kun tässä uutta raskautta jo yritetty, mutta ehkä se kun ei uutta plussaa ole vielä tullut niin varmaan osaltaan vaikuttanut tähän romahdukseen. Nyt kuitenkin jo olo alkaa olla parempi. Ehkäpä se on sitten tämä yk6 joka toisi sen onnen myös meille. Sitä ensimmäistä omaa kun tässä kaivataan.

Niin ja onnea paljon täällä plussanneille :love:
 
@mira.flower - todellaki täällä toinen oireiden kyttääjä ja spekuloija! Voidaan ehkä perustaa oma ryhmä pian :D Itehän KIRJAAN kaikkia oireita, sekä kuviteltuja ylös joka kierrossa, näin jo esikoisen aikaan. On muutamat sivut tekstiä :D

Tohon virtsikseen en usko, pissaaminen sattui sen aamupäivän ajan vaan ja sen jälkeen ei mitään. Nyt lienee dpo4 ja satunnaisia pistoksia muniksissa tänään ollu sekä vkoloppuna muutamia menkkamaisia aaltoja. Mutta ei ne ainakaan raskaudesta vielä voi johtua. Ekat selvemmät oireet aiemmissa raskauksissa (1 lapsi, 2 km) on ollu dpo 5-7, eli ehkä tässä alkuviikosta voi saada jo osviittaa. Lisäksi mun luteaalivaihe kyllä lyhyt, eli dpo 10 melkeen näkyny testissä jotain haamua tai alkanu tiputella. Eli se osuu sunnuntaille. Varmaan hätähousuna jo la-aamuna testaan kun yksi testi löytyy kaapista :D ...jos nyt ei ennen sitä ala menkat/merkit menkoista.
 
  • Tykkää
Reactions: mira.flower
Joo oireiden bongailua täälläkin... Olen myös hätähousutestaillut halpiksilla. Viikonloppuna sain jotain viivanpaikkaa tai hyvin hyvin hailuraa (ei näkynyt kännykän kuvissa) pariin One Stepiin, jotka ei yleensä sellaista anna, ja ehdin vähän innostua, mutta tänä aamuna dpo11 näyttikin taas kirkkaan valkoista (n). Ehkä joku kiinnittymisyritys? Dpo 6 oli joku pieni notkahdus lämmöissä.

@SandraB ja @Ellen88 Tsemppiä!
 
Täälläki vuoto vihdoin loppunu, enää monena päivänä tullu vaa pyyhkiessa punaruskeeta tai ruskeeta limaa :) Viel ku raskaustestin saa negaks nii voiki alkaa ovista tikuttelee. Tissi kipu on edelleen läsnä, yli kuukauden jo ollu tissit kipeet. Ne kipeyty oviksesta seuraavana päivänä ja kipu ei oo hellittäny km:n jälkeen viä ollenkaan.
Migreeniä ollu kolmena aamuna heti herätessä ja jatkunu koko päivän, särky ollu tauolla vaan kun särkylääke vaikuttanu. Eli alkaisko hormonit pikku hiljaa tasottuun (n) Mulla on siis migreeniä aina oviksen aikoihin ja sit ennen menkkoja ja menkkojen alku päivinä kans. Toivottavasti toi migreeni enteilis jotain hyvää:D
 
  • Tykkää
Reactions: SandraB
@Lallastiina - testasitko tänään? Täällä jännäilen! ;)

@Päppyrä - mulla säily tuo rintojen kipu ekojen menkkojen loppuun! Toivotaan et nyt on keho pyörähtänyt uudelleen käyntiin!

Täällä dpo6 - eilen oli mojovia alapään tuntemuksia (painetta&tuikkimista) sekä menkkajomotuksia, illalla myös paleli! Turhankin lupaavaan kuuloista, ei vaan jaksais taas pettyä.

Mitenkäs jo aiemmin km kokeneet tai nyt raskautuneet (jos on linjoilla) - ootteko päässet alkuraskauden ultraan julkisella jos kierto ollut sekaisin tai kipuja? Jotenkin itse toivoisin että tällä omalla taustalla pääsisi (2km ja sekava kierto) jos joskus raskautuisi..
 
@SandraB hienoa, että pääset juttelemaan keskenmenosta ulkopuoliselle. Ei siitä ainakaan voi mitään haittaa olla. (y) Luulen, että meillä kaikilla hiukan kummittelee tuo laskettuaika takaraivossa. Itsekin mielelläni unohtaisin koko päivän, kun yleensäkin olen huono muistamaan päivämääriä. Tämä jostain syystä ei unohdu :unsure:

@Ellen88 no niin! Nyt saat vihdoin katsetta eteenpäin! Uutta yritystä kehiin ;)

@Päppyrä minulla oli tissikipu myös pitkään läsnä. Senkin jälkeen kun hcg oli laskenut niin silti ne vielä olivat isot ja arat. Tuo migreeni kuulostaa juurikin siltä, että hormonimuutoksia tapahtuu kehossa. Vaikka onkin todella inhottava vaiva niin tässä tapauksessa on hyvä, että tullut taas kuvioihin :barefoot:

@miniminimini Sähän voit testata jo parin päivän päästä! Onko testaus päivä jo vakiintunut mielessä? Voisin tulla testaamaan kaveriksi. :whistle: Saisi hyvän syyn testat ajoissa :LOL: Vähän olen pohdiskellut joko lauantai aamua tai sunnuntai aamua?
Tässä yksi päivä pohdin ihan tosissani, että alkaisin kirjaamaan näitä oireita ylös. Ja mitä näinkään! Teikäläinenhän sitä jo tekee! :LOL:

@Lallastiina nyt tänne kertomaan mikä tilanne on?!:X3:

On: Oviksesta alkaen on munasarjat kipuilleet joka päivä. Ja tänään tuntuu, että kipuilu on kaikonnut jonnekin (n) Niin kuin muutkin kaikki kuulostelemani pms oireet. Aiemmin tuntui, että nyt olisi tärppi käynyt! Enää en olekaan siitä niin varma. Tisseissä on sivussa joitakin tuntemuksia edelleen, mutta ne turpoavat ja kipeytyvät aina ennen menkkoja vähän. Sitten taas ajattelin, että nyt se muna olisi päässyt johtimia pitkin kohtuun asti ja siksi kipuilut loppuivat. Aargh! :X3: Nyt pitää jo lopettaa tällainen kyttäys! Enhän enää muuta pysty ajattelemaankaan! :ninja: Täytyy elämässä muutakin olla kuin raskautuminen. (n) Tänne tilataan loppu kierroksi uudet aivot, kiitos! :D
 
@mira.flower - ollaan kyllä SAMIKSIA :DD Mä oon ajatellut et la-aamuna testaan jos ei sillon merkkejä menkoista vielä oo! Sä kans sillon? ;) Mulla olis sillon dpo9-10 jos oon kärryllä :D aiemmin tosiaan näytti jo silloin haamua! ...toisaalta myös tiputtelu alkanee viimeistään perjantaina jos menee kuten ennen, nyt ku kierto ylipitkä ni vaikea sanoa. Mut vitsit, mä ainaki kyttään (ja kirjaan :D) oireita, se mua vähä rauhoittaa ku saa ne sit kirjattua mielestä ulos. Tänne kans kyllä uudet aivot kelpais :D
 
Kiva että jollain näkyy, mun koneen näytöllä ei tahdo näkyä mitään! Kännykällä ehkä vähän.

Kääk, testit loppuu kesken! Enää kaks OS:ää ja sitten on kaks viikkonäytöllistä digiä jotka on lojuneet kaapissa tammikuusta asti. En ihan vielä uskalla digiä kuluttaa... Jos sais tuon OS:n ensin vähän vahvemmaksi.
 
Käyn välillä täällä lukemassa, mutta oma tilanne on pelkkää odottamista, niin ei ole raportoitavaa :D tänään vasta 2vko kaavinnasta (sain siis epikriisin ja olivat joutuneet myös kaaapimaan kun verenvuoto oli estänyt näkyvyyden tähystyksessä), eli menkkoja saa vielä odottaa. Mahtaako tulla edes lähellekään oman kierron mukaan ...
 
@Lallastiina mää nään tossa alemmassa kuvassa hailakan haamun :) Ylemmästä kuvasta en oo varma :/ Tosin mää oon huono näkeen testeissä mitää ennenku on melko selkee haamu :D

On: ihmeellinen kipu rantautu tänää (n) Vähä niinju oviskipu mut kovempana ku ennen ja samanlainen paine peräsuolessa/jossain ku oviksen aikaan. Tuntuu siltä ku ois kakkoshätä mut ei oo ja pinnistäminen tuntuu hyvin epämiellyttävälle(n) Unohdin tänä aamuna tehä rtestin et oisko se jo nega. No huomenna sitten. Jos se on edelleen positiivinen niin ovis on ainakin sitten pois laskuista vissiin..?
 
  • Tykkää
Reactions: Lallastiina
Tännehän on tullut viestejä..
@Lallastiina mie nään molemmissa haamut :love: nyt vain vahvistumisia:)
Nyt saa jännätä kyllä teidän useiden puolesta, piinaava loppuviikko tulossa. Testejä sit näkyville, mukava niitä tihrustella yhessä;)
Mulla r-testi näyttää negaa, joten pitää testailla jos vaikka ovis tuliski tähän km kiertoon, vaikka vähän epäilenkin että noinkohan nopeasti kroppa toipuis. Noista oireista, mulla ainakin ekan km jälkeen ovulaatiokivut voimistuivat ja muutenkin tuntuu ihme jomotuksia enemmän mitä ennen km. Saa nähä mitä tää toinen km saa oireille aikaiseksi.. Tai sitten sitä vain seuraa niin tarkasti kaikkea tuntemuksia, kumpa osaiskin vain olla ajattelematta koko vauva-asiaa ja ottaa rennosti:rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: Lallastiina
Ja raskaustesti edelleen positiivinen eli ovulaatioo nää kivut ei voi olla :( Soitan tänään neuvolaan ja kysyn et mitäs tehää ja jos ne ei tiedä nii iltapäivällä soitan omahoitajalle soittoajalla. Raskaustestin viiva ei oo haalistunu yhtää 2,5viikon takaseen. Inhottavaa ku tää pitkittyy näin :( Haluisin jo uutee kiertoo ja jättää tän km:n taakse :(
 
@miniminimini ei oo varmistettu. Ultrattiin sillon 25.3 ku ja todettiin km. Seuraavana päivänä oli hcg verikoe eli 26.3 ja arvo oli 250 ja 28.3 kävin lääkärillä joka teki vaan sisätutkimuksen ja sano, että vuoto on normaalia km vuotoo. Viime viikon torstaina eli 5.4 tein digi testin joka näytti vielä "raskaana 2-3".

Ja tollon 25.3 ku km todettiin, nii lääkäri teki lähetteen taysiin, mutta sieltä ei oo kuulunut mitäön vieläkään. Ja lähete oli puoli kiireellinen eli 1-7 arkipäivän kuluessa ois pitäny ottaa yhteyttä. Tää stressaa niin paljon kun jätetään lääkärien taholta näin yksin ja ilman tietoa, että onko mitään kontrollia ja verikokeisiinkaan ei laitettu uutta lähetettä missä katottais, että se hcg on lähteny laskuun:(

Ärsyttävää miten huonosti hoidetaan tää km:mad: Ihan kun ei tää ois tarpeeks raskasta muutenkin :(
 
@Päppyrä kylläpä sinua nyt koetellaan, kun et pääse tuosta vuodosta eroon millään. :unsure: Mulla muistaakseni niissä lapuissa sanottiin, että kuudessa viikossa pitäisi vuoto loppua. Se on kyllä ihan järkyttävän pitkä aika! Toisaalta vuotaahan sitä synnytyksenkin jälkeen aika pitkään.. (n) Jos soittelet vuodosta jonnekin niin ehkä kannattaa hiukan liioitella kipujen kanssa, että pääsisit ultrattavaksi. Sano vaikka että illalla oli hiukan lämpöä lisänä niin luulisi pääsevän! :sneaky: Muuten voi olla aika nihkeetä hoidon kanssa :X3:

On: Luulin jo, etten olisi niin väsyksissä enää, mutta kylläpä taas tänä aamuna nukutti! Vaikkakin en ihan niin väsynyt ole ollut kuin ennen viime menkkoja. :sleep: Nyt sentään pysyn päivät hereillä. Alaselkäkin kipeytyi viikonloppuna, eikä meinaa mennä ohi nyt ollenkaan! :confused: Arvasin että tulee jumpasta kipeäksi, mutta voisi loppuakin jo.
Munisten kipuilut on loppuneet, mutta alavatsalla välillä outoa paineen tunnetta. Mitäs muita raskausoireita sitä kehittelis? :whistle: Ai niin! Naamaan on tullut pientä näppyä ja jopa kaulaan ja persukseen?! :eek: Ah, miten ihanaa :LOL:
 
Soitin neuvolaan ja se laitto hcg labrat johon pitää mennä kahen viikon päästä. Se sano, että toi hormoni voi laskee tosi hitaastikki alle 5:n. Ny on naamaki ku pahimmassa teini-iässä :confused: taitaa stressi tehä tehtäviään :(
 
Äh. Hain apteekista kolme Predictor Early -merkkistä testiä ja tein viimeisen OS:n. OS:ään ilmestyi taas hailu (ehkä vähän eilistäkin hailumpi) viiva, PE:hen ei niin mitään. Iltapäivällä tai huomenna vielä uusi yritys, mutta ei tämä nyt kovin lupaavaa ole... Menkkojen pitäisi alkaa ylihuomenna, jos ajoitin oviksen oikein.

@Päppyrä toivottavasti kivut lakkaisi jo!
 
Viimeksi muokattu:
@Päppyrä - hyvä että sait sentään verikokeisiin lähetteen! Mut jos tulee mitään oiretta ni sit vaan vaadit päästä ultraan!

@Lallastiina - voi itku, jospa se siitä lähtee tummumaan? tai sit on jotain kemiallista..

@mira.flower - mun tän päivän ja eilisen uusin oire on "rintojen turpeus" naurattaa jo itsäeänikin :D ja myös väsymys, tietty. Enhän tätä turpeutta voi esim kuvitella, eikä väsymys voi johtua esim esikoisen yöllisestä sekoilusta, ehei, raskausoireita ne on :D
 

Yhteistyössä