Keskenmenon jälkeen kuumeilevat

@Kiira29 alavatsalla aika-ajoin nippailua ja vihlaisuja. Sitte syödessä ruuat jää kesken, jotenki ei sit teekkään mieli syödä yhtäkkiä. Ja nännipihoihin tosiaan selvästi nystyröitä tullu lisää.:). La ois vissii 9.8. mikäli kaikki menis vaa hyvin. :love:
Ouu et Kiira usko yhtää että ois tärpänny? :unsure:
@Tyttönen93 voihan olla että tänään vaan oireettomampi päivä?:oops: Millon koitat testata taas? :)
 
@Tyttönen93 :( toivotaan tosiaan että oireet huomenna palaisivat!

@Kiira29 Huomenna aamulla ajattelin. Pahoinvointi on jatkunut tänään aamusta iltaan ja alavatsalla on outo tunne. Odotan kyllä silti negaa, varmaan vain stressi + menkat tulossa. Huomenna pitäisi puhua sadan ihmisen edessä aiheesta josta en tiedä mitään, niin kyllähän sitä ihmisellä vähemmästäkin tulee huono olo :LOL:
 
@Toiveinen toivon niin sun puolesta, että jaksaa pieni pitää kiinni! :)

Aattelin huomenna aamulla testata herkällä ja tavallisella, eilen alko vuotaan, että varmaan kemiallinen oli kun kävin niin voimakkaat raskausoireet. Toissapäivänä sai ihan miettiä millon tarvii oksentaa ja tissit tuntu räjähtävän. Testaan vaan siksi siis, että on nyt joko halee tai nega, saa varmuuden.

Mies on ihana <3 Soitin sille aamulla itku kurkussa, että kui mua ärsyttää!! Ois helpompaa joko olla raskaana tai sitte ei olla ollenkaa, ei mitään kemiallisia tai keskenmenoja enää! Mies oli sitte ihana ja totes mulle, että jos me nyt oikeesti halutaan vauva, niin ehkä meidän tarvii vähän paremmin yrittää. Kun mehän siis raskaudutaan kun vähän sinne päin hutasee, nii se meinas, että ei tulis nii helposti tämmösiä, kun vähän säännöllisemmin jne. Onneks mulla on tää maailman ihanin 1v8kk taapero tässä <3

Onko sulla @Fritang mitään hajua sun kierroista? Että millon sulla pitäs menkat alkaa? Niin kauan on toivoa kun alapää ei vuoda :D
 
@Toiveinen saako siirtää plussanneisiin? :)

@Tyttönen93 Voi kurjuus :( Onneksi mies on tukena. Mutta pakko sanoa, etten usko että yrittämisellä vs. "yrittämisellä" on juurikaan eroa lopputuloksen kannalta. Ihan vakavissaan mekin ollaan raskautta yritetty, ja kesken ovat silti menneet.

Mulla on nyt dpo12 ja kahden viime kierron perusteella menkkojen pitäisi alkaa lauantaina. Tosin jos oikeasti ovuloin silloin kun luulen ovuloineeni, niin en mitenkään voi olla raskaana, se ovulaatio kun tuli varmasti väärältä puolelta :D

Katselin jo ensi kiertoa, oviksen pitäisi tulla miehen vapaapäivien tienoilla <3 ehkä ensi kierto olisi vihdoin The Kierto :love:
 
No joo, toisaalta niinkin, mutta lähinnä sillä ajatuksella, kun on tutkittu, että siittiötkin on terveempiä ja parempi laatuisia kun seksi on säännöllistä eli ejakuloi useemmin :D Meillä kun seksiä saattaa olla vaan kerran kuussa mun vammasen suolistosairauden takia.

Ehkä se @Fritang olisi, toivotaan parasta! :)
 
@Fritang Voihan nega. Onneks on vielä toivoa kun menkat ei oo alkaneet! :)

Ens kierrosta mullakin on hyvä fiilis, sillon tärppää! :D (koitan vaihtaa tän mun ei tää ikinä onnistu negatiivisen ajattelun positiivisempaan suuntaan josko siitä olis apua).

@Tyttönen93 Laitat miehen "omiin hommiin" ni pysyy siittiöt hyvinä ;) Ihana kun sun mies jaksaa tsempata! :)
 
@Fritang no hmh, toivotaan vielä silti, että tikkuun ilmestyisi 2 viivaa. Ja jollei, niin ensikierrosta sitten! (y)

En tiedä, uskaltaisko nyt luottaa että plussa se on :love: Kai voit minut niihin siirtää, mutta kyllä täällä vielä kirjoittelen niin kauan, että nään, onko tuolla maksussa jotakin ellei mee sitte kesken.. Kyllä niin tuo edellinen km painaa mieltä. :unsure:

@Tyttönen93 voi tylsä, kumpa sinullakin ensikierrosta tulisi plussa! Toi kemiallinen on kyllä ihan per*eestä..:( onneks sun mies ajattelee kuitenki noin ja jaksaa kuunnella ku tekee mieli raivota. <3
 
@Kiira29 miehellä samat iloiset, mutta epävarmat odotukset. Kovin harmittelee myös aiempaa kkm. :unsure: Tänään ei vielä ollu tasavahvat.. Oon hätäpäissäni päivittäin tehny.  Eilen illalla join aika paljon vettäni en tiedä voiko vaikuttaa tän aamun tulokseen miten paljon. Tai pahimmassa tapauksessa kemiallinen. :( o_O Laitan kuvan. :ROFLMAO:
 

Attachments

@Toiveinen Hyvältä näyttää! Lisään sut nyt plussanneisiin. Aika harva sieltä on enää takaisin tullut. :)

Mun "testaan vasta lauantaina" = testasin tänään. :D Nega taas. Nyt jään odottelemaan menkkoja. Pahoinvointi kyllä jatkuu vielä, toivottavasti jää menkkoihin. :mad:

Tässä kierrossa en testannut ovista, mutta tuntuu ettei se nyt mitenkään vähentänyt stressiä, pikemminkin lisäsi kun ovis tulikin vähän myöhemmin kuin yleensä. Joten taidan ottaa ensi kiertoon testit takaisin... Ja samalla tilata herkkiä raskaustestejä, kun niistä on kertynyt kokemusta ja tiedän koska plussan pitäisi näkyä. Oisko jotain suosituksia, jos ei halua OneStepejä eikä myöskään mitään helkutin kalliita? :D
 
@Fritang Mulla ei oo kokemusta kun Onestepin herkistä jotka tuli ovulaatiotestien mukana. Mulla ainakin toimi näytti km jälkeen negaa niiku pitikin ilman mitään viivanpaikkoja ja sillon raskauden aikana plussa näky niinku pitikii :D

Mulla on 5 ovulaatiotestiä jälellä.. ens kierrossa käytän ne loppuun ja sit aattelin että en osta uusia ainakaan sitä seuraavaan kiertoon jos sinne mennään vaan katon olisko ilman testailua rennompi fiilis (ellen sitten sorru muuttamaan tätä toimintasuunnitelmaa)
Mulla tosiaan oli Onestepin ovulaatiotestejä ja niistä en tykännyt, seuraavaks koitan jotakii muuta, onko niistä suosituksia?`:)
 
@Kiira29 Siltä osin minäkin olen tyytyväinen OneSteppeihin. Ne kuitenkin vahvistuvat toooodella hitaasti, siis tasavahvoja viivoja saa kuulemma joskus 6+0 tjs. No jaa, ehkä tilaan silti niitä.

Sofin ovistestit on olleet ihan kivoja. Joskus niissä on vähän eroja sen kontrolliviivan vahvuudessa, ja itselläni testit näyttävät plussaa yli vuorokauden. Tosin kyllä se vahvin testi sieltä on lopulta aina erottunut, kun keskenään vertaa.
 
@Kiira29 Kyllähän se sen oma käsikin hommia tekee :D :D Tai sitten minun käsi sen hommia :D Meneepä tämä nyt härskiksi :D

@Toiveinen On nää kyllä ja vieläkin vaivaa huono olo vaikka hanat on auki..On se kyllä huippu tämmösissä asioissa vaikka muuten osaakin olla yks uuvelo välillä, mutta niinhän se minäkin ossaan :D Sitten helpottaa se, kun tietää, että toinenkin ihan oikeasti haluaa vauvan. Se on ollu vauvakuumeinen jo siitä asti kun esikoinen oli 6kk. Sehän se oli myös joka halus ruveta heti tekeen niitä lapsia kun yhteen mentiin. Olinkin sitten raskaana ennen kun oltiin keretty 4kk olemaan yhdessä :D

Kyllähän noi viivat näyttäs sulla vahvistuvan, eli kemiallinen tuskin on :) Nyt oot vaan täysillä raskaana ja nautit siitä ajasta! :)

@Fritang Tiedän tunteen! Tein ihan saman tässä kierrossa "testaan vasta perjantaina, oho olikin vasta keskiviikko" Sitä kun on malttamaton mieli ja odottaa josko edes pieni viiva näkys!
 
Ketju keskenmenon jälkeen lasta yrittäville. Tervetuloa!

Jos haluat listalle, kerro tietosi tai päivitä lista itse: paina "vastaa" ja poista tämän jälkeen lainaus-tagit (quote) viestin alusta ja lopusta. Muista muuttaa päivämäärä. :)

1.12.2017

Kirjoittelijat:

(nimi | ikä | keskenmenon ajankohta | monesko lapsi toiveissa)
Erätyttö………………..….kkm 4/17……………….1. lapsi
Fritang (25v)…………....km 2/17, tm 5/17……2.lapsi
hill4 (37v)………………...kkm 10/16………….....1. lapsi
Kiira29........................tm 01/13 + 7/13, kkm 5/15, km 10/17....2.lapsi
Lallastiina (35v)…….....tm 3/17………………….1. lapsi
Leikkuri (29v)……….....km 1/17, kkm 6/16....1. lapsi
Mrs.Ö (27v)……….….....rk 1/17……………………2. lapsi
Nannamariah89 (28)..km 05/16, km 09/16.. 2.lapsi
Niwhai (39v)……………..kkm 6/13, kem 8/13, 5/17 & 6/17….2. lapsi
Titi-uu89 (28v).............kkm 12/16, kem 5/17 & 8/17........2. lapsi
Tyttönen93 (24v)........km 1/17 & 9/17.........2. lapsi

Taustalla:


Plussanneet vuonna 2017:

Tammikuu:
ei päivitetty
Helmikuu: ei päivitetty
Maaliskuu: 1986/13, Norway, tupuna08, Naadis (kkm)
Huhtikuu: Fritang (tm), Tiha, Äitirouva M
Toukokuu: kookospieni, Kath, Kinder_Kitty, Daisy85, KeepGoing, Maaria1980
Kesäkuu: Risukko, Bea.S
Heinäkuu: Tiituu
Elokuu: Hantta81
Syyskuu: N93, heikura79, Hyrräpää, Lintunen85, Naadis
Lokakuu: Miiiii
Marraskuu: Toiveinen

Edellinen ketju:

https://kaksplus.fi/threads/keskenmenon-jaelkeen-kuumeilevat-kesae-2017.2491134/

Lyhenteitä:

km = (spontaani) keskenmeno
kkm= keskeytynyt keskenmeno
ku = kohdunulkoinen raskaus
tm = tuulimunaraskaus
kem = kemiallinen raskaus
rk = raskauden keskeytys

kp ?/? = meneillään oleva kiertopäivä / keskimäärin kierron pituus

dpo = Days Past Ovulation (päivää ovulaation jälkeen)
dpo -1 = ovisplussapäivä
dpo 0 = ovulaatiopäivä
dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä

yk = yrityskierto ja kuinka mones menossa
 
Viimeksi muokattu:
@Fritang itse tykkäsin ovistesteistä just siks, ku sit ainaki paremmin oviksesta ties, ni ei se si ressannu. :geek: Mä käytin niitä pc:n testeissä, kun en saanut aikaiseksi netistä mtn isoo pakettiin tilattua:coffee:

@Kiira29 mä käytin pc:n ovistestejä, jotka 10kpl joku 8€..:confused: Jollain varmasti toimii se, että ei testaa ovista, mulla ei:D

@Tyttönen93 huh huh!  ;):D
Mutta ihanaa että noin vauvakuumeinen ollut! Ei kaikki ollenkaan niin innokkaita heti oo. :p

Tänään oli kyllä semmonen olo että kyllä tässä raskaana ollaan, kun kokopäivän kauheasti väsyttänyt, ruokaa tavallaan tekee mieli toisaalta ei, ajoittain tänään ollu et ovat oloa, rinnat raskaat, hikoiluttaa ja kuumottaa, mitä vielä.. :ROFLMAO: Toivon niin, että tuolla masussa kyytiläinen olisi<3
 
  • Tykkää
Reactions: Tyttönen93
Pitkästä aikaa! :) Olen ollut näine raskautumisyrityksineni superturhautunut ja keskittynyt muihin asioihin (eli töihin). Siksi olen elänyt hiljaiseloa viime menkoista lähtien, mitkä muuten olivat aivan maailmanlopun menkat! Ekat oikeat kuukautiset km:n jälkeen. Aivan kamalat.

Sen jälkeen onkin oiretta ollut - naama on räjähtänyt aivan käsiin, enkä uskalla hakea lääkäristä mitään a-vitamiinilääkkeitä uuden raskauden toivossa. Näitä mollukoita onkin jo hankalaa peittää, ja iho tuntuu kyllä kipeältä. Kiitos km ja sekaisin mennyt hormonitoiminta. Miksei akne voisi puhjeta vaikka reiteen, sillä ne saisi piilotettua vaikka housuilla :D miksi kasvoihin ja kaulalle?

Sen lisäksi mulla on ollut puolivälissä kiertoa, ja kp20 asti ihmeellisiä kipuja alavatsalla vessakäynnin jälkeen ja aina liikkuessa. Hain antibioottikuurin (joka sopii raskaanaolevillekin) virtsikseen, muttei auttanut. Jossain vaiheessa kivut vaan loppuivat.

Ihme touhua - nyt kp 22 ja flunssaoireet, ja ihon kunto on parantunut! Mitä tapahtuu?

Millaisia teidän ovulaatiokivut ovat?
 
@Toiveinen ihanaa että sulla on paljon oireita :)

@Santso Mulla oviskivut kestää nykyään herra ties kuinka kauan. Varmaan viikon tai ylikin. Alkaa ehkä neljä päivää ennen ovista ja loppuu muutama päivä oviksen jälkeen. Itse ovis on sellainen "kipuhuippu" johon liittyy tärinäkipua. Tämä muutos tuli vasta keskenmenojen jälkeen. (n) Toivotaan että sulla olisi tärppi käynyt! Koska meinasit testata tai onko oviksesta mitään havaintoa?

@Kiira29 Täällä myös! Kp1, yk6(/10).

Laitan nyt oviksen tilaukseen kp10 tai kp11 niin osuisi miehen vapaapäivien kanssa sopivasti. Niin ja oikealta puoleltakin voisi tulla, kiitos :p Muuta en toivo joululahjaksi!

Tässä kuussa on viimeisimmän km laskettu aika. :cry: Kyllä riipaisee ja syvältä. Meillä piti olla jo vauva...
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Toiveinen
@Santso kiva ku tulit kertomaan kuulumisia. Mulla ovulaatio on ihan kivuton ja oireeton, ainut "oire" on että halut sillon korkeemmalla.

@Fritang Nonnii meillä on kierrot sitten samassa, päästään yhes piinailemaan ;) mulla toi kalenteri näyttää nyt ovista miten sattuu ku toi km ja tää pitkä kierto sekottaa! Mä laskin yrityskierron sieltä alusta km jälkeen tää olis yk1 kaiketi?
Ja voi ei, noi on aina rankkoi päiviä ku tajuaa että nyt pitäs olla vauva :( voiku ens kierto olis meidän ja päästäs yhessä odottajiin :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Toiveinen

Yhteistyössä