Keskenmenon jälkeen kuumeilevat

@Päppyrä, aika vähän aikaahan sulla vasta on kmstä. Mutta tosi huonosti mun mielestä hoidetaan toi jälkiseuranta monissa paikoissa, mullakin laski hcg 17, lääkäri (puhelimessa) sanoi että se ei enää näy testissä. No, vuoto kun ei vaan loppunut niin kuitenkaan kohtu ei ollut tyhjä, vaikka hcg laskikin. Ja 7 viikkoa sai vuotaa ennen kun pääsi tutkimuksiin :cautious:
 
Niinhän siinä sitten kävi ettei ehtinyt ovistestejä ottaa käyttöön. Raskaana ollaan (y) tänään soitin gynen polille ja sain ensi viikon tiistaiksi ajan alkuraskauden ultraan kun se mulle tyhjennyksen jälkeen luvattiin. Toivotaan että siellä joku on ja kaikki olis hyvin tällä kertaa. Tänään siis 5+0.
 
@helskatti ONNEA! Oliko sulla usemapi km vai miten sait ultra-lupauksen? Mahtavaa joka tapauksessa!

On kyllä toiveita nostattavaa, että plussia tulee! <3
Mulla on ollut vain yksi TM joka tammikuussa todettiin vasta rv 12+0. Näköjään täällä meillä päin ei olla ilmeisesti niin tiukkoja noiden ultrien kanssa. Tällä kertaa olisin kyllä joka tapauksessa mennyt vaikka sitten yksityiselle jos ei kunnalliselle ois päässyt.


Ja kiitos onnitteluista. :) pitikin äsken siirtää aikaa ensi viikon perjantaille. Toivottavasti siellä on sitten kaikki hyvin koska ollaan lähdössä häämatkalle samana päivänä. :LOL: ihan kuitenkin Suomessa pysytään ja viikonloppureissu vaan tulossa.
 
@Lallastiina voi ny :poop:! :( Mikä siinä on, että vain käväisee antamassa toivoa, mutta ei ymmärrä jäädä? On toi niin väärin :unsure:

On: Täällä oman navan ympärillä pyöriminen jatkuu... Lämmöt ovat edelleen pysyneet hiukan koholla. Nyt alkanut tulemaan hiukan limaista valkkaria alakerrasta, kuivan kauden jälkeen. Ja aika kovia paukkuja pääsee myös säännöllisesti siitä viereisestä reijästä :LOL: Menkkamaista paineen tunnetta tulee vatsalle ajoittain. Tässäpä taitaa olla suurelta osin tämän päivän huomiot. :whistle: Niin ja väsymys painaa päälle aika ajoin. Se alkoi jo viime kierrosta ennen menkkoja uutena pms-oireena km jälkeen. Kiva, kun voinut hyvin noin viikon verran kierron aikana ja muuten ihme hormonioirehtelua. :X3:
 
@mira.flower mä hätäpäissäni testasin aamulla kun on muka niiiiin selvät oireet, mulla on aiemmissa raskauksissa aina ollu tätä vihlontaa ja nyt sitä on taas! MUTTA testaan huomennakin, koska tänään ainaki DPO8 (mitä oikeasti odotit nainen???) oli ihan tyylipuhdas KIRKAS valkoinen, nega :D
 
@miniminimini aika harvoilla vielä näkyy. Joillakin ei näy edes menkkojen alkamispäivänä vielä mitään! :cautious: Huomennakin on meillä molemmilla tooosi aikaista :LOL: Mutta minkäs sitä mahtaa itselleen. Viimeksi testasin tasan silloin, kun menkat piti alkaa eli rv 4+0, ja haamu tuli silloin. Nyt menkkojen pitäisi alkaa viimeistään vasta viiden päivän päästä :barefoot: Hope so, eivät tulisi ollenkaan ainakaan seuraavaan vuoteen! :p Raskaustesti odottaa kyllä jo kaapissa huomista aamua. :D

On: Välillä hengästyn helposti ja muutenkin olotila ei ole kovinkaan hyvä. Netistä olen käynyt lukemassa kilpirauhasen vajaatoiminnan oireita (n), kun ollut niin huono olo.
Hetki sitten vertailin lämpöjäni viime kuun kiertoon. Tällä hetkellä lämpö on 0,5 astetta korkeammalla, kuin viimeksi tässä kohtaa kiertoa. :barefoot: Kaikkea sitä edes tulee mieleen :ninja: Alan pikkuhiljaa ymmärtää sanan " piinapäivät" merkityksen yhä paremmin! :X3:
 
Viimeksi muokattu:
@Vilmalotta näyttää siltä, että se sitten sinun vuoro saada piinailla parin viikon päästä. Saa nähdä tuleeko @Ensikatse kaveriksi! (y) Aivan järkyttäviä nämä oviksen jälkeiset päivät... :confused:

@Lallastiina siellä saa taas keräillä itseään henkisesti seuraavaan taistoon. :notworthy: Onko sinulla ikinä testattu keltahormoni arvoja? Kun eikö näitä kemiallisia ole nyt useampi ollut, vai oliko vasta ensimmäinen? Ihan ei muista... (n) Jotain hyvää sentään, ettei kierto venynyt tuon kemiallisen jälkeen. Jos mikään nyt lohduttaa... :unsure:

@miniminimini mitä sinulle kuuluu? Joko menkat alkoi, kun on ollut hiljaiseloa? :unsure: Silloin ei paljon huvita täällä kuumeilla... :notworthy:

On: Testasin taas tänään dpo 10, ja kun oikein tihrustaa niin ehkä jonkin näköisen viivanpaikan voi hyvällä uskolla siinä tikussa nähdä. :whistle: Hyvin mahdollista, että on henkinen viivanpaikka, mutta aina se hiukan nostattaa tunnelmaa! :LOL: Huomenna aamulla uutta testiä, vaikka tekisi mieli tehdä se jo heti! Mutta kun tiedän, ettei siellä mitään näkyisi. :X3: Mitäköhän ovistikku sanoisi? :rolleyes: Tätä ajatusrataa.... :ROFLMAO:
 
@Vilmalotta näyttää siltä, että se sitten sinun vuoro saada piinailla parin viikon päästä. Saa nähdä tuleeko @Ensikatse kaveriksi! (y) Aivan järkyttäviä nämä oviksen jälkeiset päivät... :confused:

@Lallastiina siellä saa taas keräillä itseään henkisesti seuraavaan taistoon. :notworthy: Onko sinulla ikinä testattu keltahormoni arvoja? Kun eikö näitä kemiallisia ole nyt useampi ollut, vai oliko vasta ensimmäinen? Ihan ei muista... (n) Jotain hyvää sentään, ettei kierto venynyt tuon kemiallisen jälkeen. Jos mikään nyt lohduttaa... :unsure:

@miniminimini mitä sinulle kuuluu? Joko menkat alkoi, kun on ollut hiljaiseloa? :unsure: Silloin ei paljon huvita täällä kuumeilla... :notworthy:

On: Testasin taas tänään dpo 10, ja kun oikein tihrustaa niin ehkä jonkin näköisen viivanpaikan voi hyvällä uskolla siinä tikussa nähdä. :whistle: Hyvin mahdollista, että on henkinen viivanpaikka, mutta aina se hiukan nostattaa tunnelmaa! :LOL: Huomenna aamulla uutta testiä, vaikka tekisi mieli tehdä se jo heti! Mutta kun tiedän, ettei siellä mitään näkyisi. :X3: Mitäköhän ovistikku sanoisi? :rolleyes: Tätä ajatusrataa.... :ROFLMAO:
Eilen ja tänään testattu ja ihan putipuhdasta megaa näyttää! Eilen oli ihan olo et menkat alkaa, tänään täysin oireeton olo! Yleensä alkaa pientä tuhrua viim dpo10(eli tänään) mut ei ainakaan vielä mitään. Pisimmillään pn luetaalivaihe ollu nyt esikoisen jälkeen sen 11pvä, eli huomenna sit vielä testaan jos ei menkat ala, mut ei kovin toiveikas olo oo, ku aiemmin on jo dpo 10 ollu haamua/viivaa kunnolla!

Toivotaan et siellä viiva vahvistuu! Laita sit kuvaa :)
 
@mira.flower Toivotaan että testissä näkyy huomenna jotakin selvemmin (y)!

Itse asiassa kemialliseksi tämä on mulle ensimmäinen, tai siis onhan niitä tietysti voinut olla muttei ainakaan ennen ole testeihin tarttunut, en ole kyllä joka kierrossa niin ahkerasti testaillutkaan. Eka siis viime vuoden alussa oli tuulimuna joka todettiin ja kaavittiin 9. vkolla, ja toinen nyt tammikuussa meni itsestään kesken jo 6. viikon alussa. Nyt on siis kokoelmassa kolme erilaista mönkään mennyttä luomuhedelmöitystä... :unsure: Ei oo tietoa mistä kiikastaa. Progesteroniahan olen käyttänyt loppukierrossa 200 mg päivässä lähinnä "varmuuden vuoksi" lääkärin suosituksesta. Taso testattiin mutta sattumoisin just siinä kierrossa josta sain ekan plussan, ja silloin olikin normia korkeammat arvot.
 
@mira.flower - mikäs siellä tilanne? Toivon niin sulle tärppiä!!!

@Lallastiina - kolmen mönkään menneen jälkeen on selvästi luvassa THE ONE ;) voimia kierron ekoihin päiviin ja sit uudella sykkeellä uuteen yritykseen.

ON: dpo11 ja tyylipuhdas nega, mut ei merkkejä menkoista jotka alkaneet dpo10-11 (kerran 12) välillä, yleensä niin, että päivää/kahta ennen pyyhkies hentoa verellä värjäytynyttä valkkaria. Nyt ei MITÄÄN!
Kp nyt 42..hohhoijaa. Aika heikolta alkaa tää raskautuminen näyttää.. varsinkin jos yhteen kiertoon menee se 1,5kk..

Onko täällä ketään, kellä olisi raskaudet näkyneet testeissä eri aikoihin? Eli voiko samalla ihmisellä nousta hormonit eri raskauksissa eri tahtiin? (joojoo, säälittävää toiveikkuutta)
 
@miniminimini mulla toi kesken menny raskaus näky vasta dpo 13 ilta testissä ekan kerran, sillon tosin testailin onestepeillä...

Huhhuh täällä iiiiha pikkasen haipakka viikonloppu takana. Perjai-illasta menin kaverille auttaan sen lapsen synttäreiden järjestämisessä ja ne synttärit oli eilen. Olin siis kaverilla koko vlopun ja mies oli mun vanhemmilla laittamassa autoo :D
Teki toisaalta iha hyvääki olla erossa miehestä pari päivää:D Eilen ku päästiin kotiin niin pelkkä miehen kosketus sai halut ihan törkeiks:ROFLMAO: Km:n jälkeen ei oo kyllä mulla noin kovia haluja ollukkaa ennen eilistä.
Edelleen tiputtelee verta :( Km:n toteemisesta tuli eilen siis kolme viikkoo ja oon jo niiiiin kyllästyny tähän vuoteluun. Miksei tää voi olla ohi jo :mad:

@mira.flower nooh mitä testi näyttää?:)
 
Täällä testi aivan valkoinen. Ei viivanpaikkaa, ei mitään. Eilisessä testissä näkyy vieläkin :cautious: No, uuden kierron alkua odotellessa. :unsure: Pms oireetkin hiukan helpottamaan päin. Mitä nyt illalla oli hiukan herkkä olo. Kuuluu meikäläisen oireen kuvaan. Nyt keräilen taas itseäni ja uusi yritys heti, kun on ovis tuloillaan! :) Eiköhän ne menkat ala viimeistään loppuviikkoon mennessä.
 
@Lallastiina, @miniminimini voi ei.. :cry: nyt ei muuta kuin päätä pystyyn ja kohti uutta kiertoa, jospa se olis se kierto (y)
@mira.flower voi höh, mutta pidetään vielä pieni toivo yllä.. :)
Mulla ovistesti nyt aamulla vahvempi mutta ei vielä plussaa, mut mieski lähti työreissuun, joten toivotaan pikaista ovista ja pitkäikäisiä siittiöitä tai sit ovis sais myöhästyä ihan kunnolla.. Miksei tää naisen kroppa voi toimia niinkuin ajatus:whistle:
 
@miniminimini Käsittääkseni voi hyvinkin vaihdella. Mulla näkyi eka raskaus vasta dpo12, aloitin testauksen kyllä jo pari päivää aiemmin. Toisesta en testannutkaan ennen kuin vasta dpo15 kun palasin reissusta, ja oli aika vahva viiva. Tämä viimeisin haamun haamu puolestaan ilmestyi jo dpo8 ja hävisi dpo11-12.
 
Viimeksi muokattu:
Lueskelin viestit läpi, en juurikaan muista mitä piti sanoa ja kenellekkin. Onnea kuitenkin plussista ja suuret tsempit uuteen kiertoon joutuneille. <3 Käyn täällä harvakseltaan lueskelemassa, jotenkin haluaa pitää asian hieman taka-alalla. :)

Täällä edellinen kierto oli 27 päivää, edellisten 32-37 sijasta, joten eihän sitä ovista hyödynnetty vaikka niin luultiin noitten päivien mukaan. Argh! Olin niin toiveissani että sain jo testinkin, vaikka en yleensä hätähousuile, mutta samana iltana alkoikin sitten melkein viikon etuajassa.
Noh kohti uusia tuulia.:censored:
 

Yhteistyössä