Keskenmenon jälkeen kuumeilevat

Täällä kp 1 alkanut :oops: ja luteaali on nähtävästi vain 11 päivää! :eek: Jotenkin olen ollut ihan siinä uskossa, että se olisi pidempi, kun kierrot ovat suhteellisen pitkät. Mutta eihän se sitä kerro... No, tuleepahan käyttöä noille 50 ovistestille jotka saapuivat eilen postissa :rolleyes: Kai se plussa olisi ollutkin liian hyvää tuuria meikäläiselle näin nopeasti km jälkeen. :notworthy: Epäilyttää, että mahdettiinko ehtiä ennen ovista petipuuhiin, kun oli niin kova kipu silloin plussa päivänä? Tästä viisastuneena pitääkin tässä kierrossa olla jo heti touhuamassa, kun alkaa viiva vahvistumaan. Ilmeisesti minulla ei tuo huippu näy kuin hetken ja siitä ovikseen ei ole kovinkaan montaa tuntia aikaa. (n) Sanovat ohjeet mitä tahansa. :cautious: Aina voi oppia uutta! (y)
Eiköhän naiset sovita, että tässä kierrossa plussataan kaikki! Ja koko konkkaronkka siirrytään tuonne odottajien puolelle! :LOL:
 
@mira.flower tsemppiä uuteen kiertoon. Tuo lh-huipun metsästäminen onkin välillä aikamoista työtä. Mulla testi vahveni ihan älyttömästi eilisestä joten nyt vois sanoa et ovistesti näyttää plussaa ja kivuista päätellen ovis on huomenna. Mulla on kyllä nää km:t tehneet ovulaatiosta huomattavasti kivuliaammat kuin ennen tai sitten sitä vaan kuuntelee itteänsä enemmän. Joo ja yhdyn tuohon samaan että plussataan vaan kaikki tästä kierrosta! Vielä lopuksi kuva aamusesta ovistestistä.
 

Attachments

Mulla tais alkaa menkat jo, ainaki kivuista ja vuodon selkeestä lisääntymisestä päätellen. Km:n toteemisesta on nyt 3,5 viikkoo ja sillon se vuotokin lisääntyny. Sitä ennen 5päivää oli tiputtelu vuotoo ja ei ollu kipuja.
Jos nyt vaikka viimenenki jälkivuoto loppuis ja päösis vihdoin uuteen yritykseen :)
 
Täällä kp 1 alkanut :oops: ja luteaali on nähtävästi vain 11 päivää! :eek: Jotenkin olen ollut ihan siinä uskossa, että se olisi pidempi, kun kierrot ovat suhteellisen pitkät. Mutta eihän se sitä kerro... No, tuleepahan käyttöä noille 50 ovistestille jotka saapuivat eilen postissa :rolleyes: Kai se plussa olisi ollutkin liian hyvää tuuria meikäläiselle näin nopeasti km jälkeen. :notworthy: Epäilyttää, että mahdettiinko ehtiä ennen ovista petipuuhiin, kun oli niin kova kipu silloin plussa päivänä? Tästä viisastuneena pitääkin tässä kierrossa olla jo heti touhuamassa, kun alkaa viiva vahvistumaan. Ilmeisesti minulla ei tuo huippu näy kuin hetken ja siitä ovikseen ei ole kovinkaan montaa tuntia aikaa. (n) Sanovat ohjeet mitä tahansa. :cautious: Aina voi oppia uutta! (y)
Eiköhän naiset sovita, että tässä kierrossa plussataan kaikki! Ja koko konkkaronkka siirrytään tuonne odottajien puolelle! :LOL:
Kohtalontoverini <3 Tää ON MEIDÄN KIERTO <3 Mulla kans lutaalivaihe vain 11päivää ja kp1 päivää ennen sua. Mä aloitin heti kaikki mahdolliset plussaa helpottamaan - greippiä, vitskuja, foolihappoa... jne! Ja aion kyllä pakottaa miehen puuhiin tiuhempaan kun yks tai kaks kertaa oviksen nurkilla :D

@Ensikatse - siellä päästäänkin tositoimiin ja piinailemaan myös! ;)

@Päppyrä voit liittyä mun ja @mira.flower kanssa nyt sitten tähän kiertoon melkeen päivälleen mukaan! Tammikuun 2019 lopussa vauvat syliin <3
 
Tsemppiä uuteen kiertoon meille kaikille (y)(y)!

Mulla on kyllä omalta kohdalta usko nyt mennyt koko hommaan, mutta jatketaan nyt kuitenkin yritystä.
Ovistestailun jätin kokonaan jo viime vuoden lopussa, kierto on kuitenkin suht tasainen eli oviksen ajankohdan ei pitäis paria päivää enempää vaihdella. Mennään joka toinen päivä -meiningillä kp:stä 9-10 alkaen 3-4 kertaa, plus sitten muuten vielä kierron aikana "huvin vuoksi" sen mukaan miten sattuu viitsimään.
 
@Ensikatse jaaha siellä onkin nyt rakkautta ilmassa tässä muutamina päivinä tiuhempaan tahtiin! :D Toivottavasti parin viikon päästä nähdään tuloksia :love:

@miniminimini @Päppyrä @Lallastiina mehän päästään kaikki jännäilemään lähes samoihin aikoihin. :barefoot:

Täällä vihdoin tänään vuoto alkanut kunnolla. Ehdin jo vähän pelästyä, ettei sitä tule kuin ihan vähän vain. Eikä siten limakalvokaan olisi kovinkaan paksu, mutta tulihan sitä. (y) Aika paljon pieniä hyytymiä näyttää edelleen olevan joukossa, mutta eiköhän siellä aina jonkin verran ole. Välillä enemmän ja välillä vähemmän. Nyt taas vähän enemmän. Viimeksi vuoto oli yllättävän lyhyt kestoinen. Saapi nähdä milloin nyt loppuu? :sneaky:
 
@mira.flower toivottavasti vkl ja ma tallettelut riittää, mies on sen verta kaukana töissä ettei aina kierrot oikein natsaa kohilleen.. Sehän tässä vauvahaaveilussa onkin tuonut omat haasteet ja tunneskaalat ku toinen on yleensä vain vkl kotona, mut näillä on mentävä eteenpäin..ja onhan nuo kaks km osoittaneet että yritystä on.. Mutta nyt alkaakin nämä hitaat piinapäivät..:mad:
 
@Ensikatse toivomme siis parasta! Eiköhän nuo kerrat riitä. Ovat simpat sopivasti odottelemassa asemissa :giggle:

Mulla menkat ovat jo lähes loppu! :eek: Km jälkeen niistä on kadonnut kaksi päivää ja vuotoa varmaan ainakin puolet vähemmän. (n) Ennen olen niin toivonut tällaisia menkkoja, mutta tässä kohtaa en ole yhtään varma onko se kovinkaan hyvä asia... Ei auta kuin ihmetellä näitä kropan muutoksia :cautious:
Mä niin haluaisin kääntää ajatukset off asentoon tästä koko vauva asiasta. :cool:
 
@mira.flower - täällä taas tällä kertaa oli ihan supervuotavat menkat, edelliset ihan minit. Ihan ihmeellistä. Alkukierrosta tosiaan aina tuntuu niin pitkälle ees oottaa ovista, saati piinapäiviä.

Sain gyne-ajan vajaan parin vkon päähän (epäillään kystia). Kävin sattumalta esikoisen aikaanki gynellä just kp 15 (nytki tuli aika ihan munkilla tuohon :D) ja sillon se gyne sano, että ovis tapahtuu parin-kolmen päivän päästä ja siitä kierrosta sit tärppäs, toivon et tää on nyt joku enne ja nyt käy samoin :D
 
  • Tykkää
Reactions: mira.flower
Vitsi, että tänään on taas vaikee päivä :( Siskolla oli tänään nt-ultra ja kaikki hyvin siellä. Meillä piti lasketutajat olla iha pari-kolmen viikon sisällä. Miks mää en saanu mun vauvaa :cry: Sillä ny kolmas raskaus menossa ja kahdesta aiemmasta syntyny vauva. Toisaalta oon jotenkin ilonen sen puolesta, mut toisaalta niin v**un katkera, että miks meistä kahdesta mulla menee aina kaikki vaikeimman kautta. Miksen ees yhessä asiassa elämässä voinu päästä helpolla...
 
@miniminimini ihan selvä enne! Ja tuo vuotokin kuulostaa oikein hyvältä tulevaisuutta ajatellen. :barefoot:

@Päppyrä niin tuttuja tunteita. Ei tuo sisko homma, mutta muuten. Pakko vain uskoa ja toivoa, että aika auttaisi tässäkin asiassa. Ja omat katkeruuden ja kateuden tunteet väistyisivät. :censored:

Mulla menkat kesti sitten yhden päivän! :eek: Taitaa olla estrogeenitasot aivan nollissa. :unsure: Nyt kun muistelen niin synnytyksen jälkeen meni joku puolivuotta, että menkat alkoivat. Plääh! Ei siis taida kropalla ainakaan mitään kiirettä uudestaan raskautua. :X3: Näyttää menevän vähän samaa rataa uudestaan. Voihan se niukkuus johtua myös stressistä ja surustakin. (n) Ei kyllä helpota omaa mieltä silti yhtään! :notworthy: Onneksi ajatukset suuntaavat pikkuhiljaa enemmän muihin asioihin, jos pääsisi tästä vauvavauvavauva kierteestä pois! :LOL:
 
Foolihappo kans auttaa rautaa imeytyyn! :)
Mulla on vuosia ollu rauta-arvot huonot, hb kuitenki ollu luokkaa 125-135 eli ihan ookoo hyvä. Mut ne muut arvot huonoja:( Toki viimesen vuoden aikana on noussu aika hyvin ne arvot, jos ei ois ollu nii ei oltais ees yritetty raskautta.

Kp 6 ja edelleen vähän tiputtelee(n) mulla menkat on yleensä kestää sen iha max 5päivää. Nää menkat on muutenki ollu tavallisesta poikkeevat et viel en huolestu :D Yleensä vuodan pari päivää runsaammin ja senkin suht tasasesti ja dit 2-3päivää vuoto on niukkaa/tiputtelua. Nyt vuoto on ollu sellasta, että saattaa mennä puoli päivää pelkällä tiputtelulla ja sitten yhtäkkiä holahtaa kunnolla ja sit taas tiputtelee. Ja ne hyytymät:sick:
Tänään verikokeet ja torstaina soitan neuvolaan ja kysyn tulokset ja jos vuotaa niin kysyn siitäkin. Aiemmin en viitti soittaa kun oon töissä ja inhottaa työpäivän aikana soittaa, en tiä miks :ROFLMAO:
 
Mä oon vielä palloillut tän ketjun ja joulukuisten välimaastossa lueskelemassa. Meillä oli viime viikolla 6+2 se alkuraskauden ultra, mutta ainakaan vielä siellä ei näkynyt muuta kuin raskaus kohdussa, joka tietysti on hyvä juttu sekin. (y) mutta alkiota ei vielä löytynyt. Sain kontrolliajan ensi viikolle jolloin 7+5, eli sillon kyllä pitäis jo kaiken järjen mukaan jotain näkyä. Ainakin se ultran tehnyt lääkäri oli sitä mieltä että tilanne sopii siihen ettei viikkoja ole vielä noin paljon mitä viimeisistä kk laskettuna olis. En oo vielä soittanut edes neuvolaan kun halusin oottaa että ultrassa on kaikki kunnossa ensin.

Jos nyt jotain hyvää voi sanoa niin ajatukset on edelleen positiiviset että joku sinne on mukaan tarttunut, sillä nyt oon neljättä päivää kärsinyt ihan hirveästä pahoinvoinnista ja kahtena päivänä myös oksentanut. Ainakin oireet hyvä merkki. :whistle:
 
@Päppyrä tarkoititko niitä ferritiini arvoja? Ovat paremmat mitä ennen? Millä olet saanut niitä nostettua? Vinkkejä kehiin! (y)

@helskatti tällä viikolla saat siis tietää, että kaikki on kunnossa? Tulehan kertomaan sitten kuulumiset! :)

Aah, vähän olen saanut ajatuksia jo pois tästä hankkeesta. Tietysti ajatukset käyvät vieläkin päivittäin raskautumisessa, mutta toiminta ei enää ole niin pakonomaista. Ja olotila hiukan rentoutuneempi. Onko se sitten tämä alkukierto vai auttaako aika? Vähän vielä ajatuksia tähän hetkeen ja tulevaisuuteen ilman km ja vauvaa. Niin olisin tyytyväinen. Pari viime kuukautta ovat menneet aivan ohi, kun päähän ei ole muuta mahtunut, kuin nuo kaksi asiaa. :unsure:
Ehkä nuo menkatkin rauhoittivat omaa mieltä, kun näyttää siltä ettei tässä ihan justiin uutta raskautta ole tulossa. Sen verran näyttivät niukoilta, ettei mitään mahdollisuuksia ole kiinnittymiseen. :cautious:
 
@mira.flower ootko kysynyt mistään tosta niukasta vuodosta, onko se sulla tyypillistä muulloin?

Täällä oli tosiaan runsaahkot menkat, oikeastaan vasta eilisen voi laskea ekaksi vuodottomaksi päiväksi. Nyt sit jäädään odottelemaan ovista, toivon kovasti, että se tulisi ajoissa, eikä vasta kp 30 johon olisi YLI KOLME VIIKKOA! huhheijaa. Tässä kierrossa aiotaan kuitenkin talletella ahkerammin :D
 
@miniminimini tämä vähäinen vuoto alkoi vasta keskenmenon jälkeen. Johtuisiko estrogeenin vähyydestä? Lisäksi ennen ja jälkeen tuollaista tiputtelua, mitä ei myöskään ole ennen ollut. Olen ennemminkin kärsinyt runsaasta vuodosta, joten eron kyllä huomaa :eek: Iän myötä runsaus hiukan helpottanut...
Nyt kun muistelin niin viimeksi synnytyksen jälkeen kesti menkkojen alkuun noin neljä kuukautta :X3: Tosin silloin loppui täysimetys. Ja tuostakin aikaa jo 15 vuotta! :D
Tämän ikäiselle kai suositellaan käymään lääkärissä, jos raskautta ei puoleen vuoteen ala kuulua. Ja km aikaa vasta pari kuukautta :rolleyes:
 
@mira.flower joo ferritiini on ollu alhanen ja on edelleen aika matala lisäks punasolut liian pieniä ja kalpeita ja jossain vaiheessa niitä oli myös liikaa (joka kertoo kans raudanpuutteesta) viimesimmissä labroissa punasoluarvot oli vähä paremmat ja enää niitä ei ollu liikaa :) ferritiini oli kaks vuotta sitten 9 ja nyt helmikuussa 23. Oon syöny sellasta rauta + b- & c-vitamiini juttua jonka nimee en muista, iha prismasta ostanu. Siinä on rautaa aika vähä mut maha ei kestä iha rautaarautaa. Lisäks syön raskausvitamiinia mitä kerkesin ostaan ennen keskenmenoo. Hirvenlihaa syön myös lihana ja paljon parsakaalia :)
 
Mää oon matkalla naistentautienpolille, eilen meni ilta ja osa yöstä päivystyksessä kovan vasemman puoleisen alamaha kivun takia ja labroista selvis, että hcg ei oo laskenu vaan noussut hieman. Kk sitten kun km todettiin arvo oli 250 viime yönä 436.
Jos oisin saanu kunnon seurannan niin tääkin ois huomattu jo kauan sitten:mad:Päivystyslääkäri ihmetteli kun en oo seurantaa saanut. Ja niin ihmettelen itekkin. Onneks tänään vihdoin jotain selviää, mutta ärsyttää huolella! Km:sta kuukausi aikaa...

Tämmöstä täällä :mad::cry:
 
@miniminimini kiitos <3 mietin kans et miten se voi nousta, mut ilmeisesti sinne on jääny jotain joka sitä vähä on nostanu :(
Voimia sullekkin <3 Tää km:n jälkeinen aika on niin paskaa, koko ajan muistaa, että mitkä viikot ois menossa jne. Siskolla oli viime viikolla nt-ultra ja meillä oli lasketut ajat kolmen viikon välein. Koko ajan muistutus asiasta lähellä :(

Mää oon niiiin loppu tähän keskenmenoon jo. Tai siis siihen, kun se ei oo ikinä ohi ja oireilee vaan. Turhauttaa. Kaveri heitti läpällä, että nyt sit ehkäsy käyttöön etten oo sen häissä 7/2019 raskaana viimesilläni tai just synnyttäny :D Tätä menoo ei oo pelkoo, että ainakaa synnyttäisin just häiden alla...
 
Noonnii, nyt pötkötän osastolla ja odotetaan labra tuloksia. Ultrassa gyne totes kohdunulkoisen raskauden. Ja ihmetteli ton terveyskeskuksen toimintaa joka on hoitanu mua tai siis jättäny hoitamatta. Kuukausi sitten km:n todennut lääkäri sano tehneensä lähetteen tänne naistentautien polille, mutta täällä ei mitään oo näkyny. Vaan eilen yöllä laitettu lähete. Eli se päivystävä lääkäri sillon kk sitten on sohlannu jotain kunnolla:mad: sit ku labrat valmistuu niin saan sen pistoslääkkeen ja sit tulee kuukauden kielto yrittää raskautta
 
@Päppyrä voi että miten paskaa! Nyt sit palautetta menemään!! Ihan kohtuutonta! Mitäs se pistos tekee? Onko sulla vielä kaavinta tms edessä?

Koita ottaa se kk rennosti ja NAUTTIA ettei tarvi miettiä oviksia ja piinailla, mulle ainaki se tauko kk teki näin jälkikäteen tosi hyvää! Voimia!
 

Yhteistyössä