Keskenmenon jälkeen kuumeilevat

Tuonne jo uuden alotuksen aiheesta laitoin ennen kun huomasin tämän ketjun (antakaa anteeks uudelle käyttäjälle :) ) mitä mieltä ootte, voiko kuukausi km jälkeen olla uudestaan raskaana? Meillä yritetään kolmatta ihanuutta, km oli kuukausi sitten, lääkkeellisesti tyhjennettiin rv9, kun sikiön kehitys oli loppunut rv6+ ja syke hävinnyt.. :( viikko sitten tein testin joka oli selvä nega, ihmettelin kuitenkin koko viime viikon oloani (väsymys, suonenveto jaloissa yms) tänään sitten iltapäivällä tein testin ja sain haamu plussan. Oonkohan kattonu sen edellisen negan oikein, koko ajan vaan on mielessä se että tuo haamu tuli vaan sen edellisen raskauden takia, vai voisko jo nyt olla uudestaan raskaana? En tiiä vaikuttaako asiaan se että mulla oli tosi lyhyt jälkivuoto (ainakii omasta mielestäni) n.viikko.
 
@_jnn_ Voit olla uudestaan raskaana :) tarkistettiinko sulta että kohtu tyhjeni? Toki jos raskausmateriaalia on jäänyt kohtuun niin testi voi näyttää km jälkeen myös positiivista. Tarkastettiinko sulla jossain välissä onko kohtu tyhjentynyt kokonaan?
 
@_jnn_ Voit olla uudestaan raskaana :) tarkistettiinko sulta että kohtu tyhjeni? Toki jos raskausmateriaalia on jäänyt kohtuun niin testi voi näyttää km jälkeen myös positiivista. Tarkastettiinko sulla jossain välissä onko kohtu tyhjentynyt kokonaan?
Ei oo vielä tarkistettu, tulevalla viikolla jälkitarkki loppuviikosta, jos on uus raskaus niin näkiskö sen ultralla jo silloin, mutta tuo viikon takanen nega ihmetyttää, niin kovasti toivon uutta raskautta, mutta pelottaa vaan että jos onkin taas uusi surun aihe, voisko oikeesti jo kuukausi km jälkeen olla raskaana.. millonkahan kannattais testi tehä uudelleen?
 
@_jnn_ voi kun teillä tärppäisi pian, tai olisi jo tärpännyt! :) km:n jälkeen pari kuukautta sitten googletin ihan hulluna niitä nettikeskusteluita missä porukka oli tullut uudestaan raskaaksi ihan heti km:n jälkeen. Aivan superihanaa. :)
Saisitkohan verikokeilla selville uuden raskauden mahdollisuutta? Jälkitarkastuksessa pitäisi kyllä nähdä ainakin onko kohtu tyhjentynyt kokonaan. En tiedä näkyykö uusi alkio vielä noilla potentiaalisilla viikoilla ultrassa?

Täällä päästään testaamaan ehkä keskiviikkona... reissun takia testaus ei onnistu. Tänään on närästänyt ja lenssuoireillut. Ja ihon kunto muuttui yössä. Perin kummallista, mutta yritän olla toiveajattelematta.

Elämme jännittäviä aikoja. Käyn tiistaina verikokeessa ja perjantaina olisi vatsaontelon tähystysoperaatio - jos en ole raskaana.

Että sellaista. :D miten mä olen tällaisessa tilanteessa!
 
Teitkös @_jnn_ testin? :)

@Santso tsemppiä odotteluun, toivotaan parasta :giggle:

Olen ihmetellyt kaavinnan jälkeisiä helppoja menkkoja mut prkl nyt ollaan näköjään palattu vanhalle tasolle :mad: Suurin annos Miranaxia mennyt eikä juuri mitään vaikutusta...

Ovis- ja raskaustestitkin tuli tilattua, riittänevät ainakin neljäksi tai viideksi kierroksi.
 
Viimeksi muokattu:
@Kiira29 Vähän kaikkiin :D Ovistestit on Sofin, niitä mulla on viime aikoina ollut muutenkin niin helppo verrata. Sitten tilasin niitä OneStepin herkkiä raskaustestejä ja Sofin ei-niin-herkkiä. Herkillä voi tarkastaa onko ylipäätään raskaana ja jos on, niin Sofin testeillä sitten seurata viivan vahvistumista. Ei sen hankalampaa :ROFLMAO:
 
@Kiira29 ja @Fritang sekä muutkin uudet tuttavuudet @Santso ja @_jnn_ , kumpa plussatuuli kävisi nyt täällä teillekin!  (y):love:

@Fritang kurja olo ihan varmasti, kun ajattelee noita päivämääriä.. Meilläkin oli sen ensimmäisen la 12.1, niin tuntuu välillä niin väärältä, et hitsit kun mulla vois olla nyt se iso masu ja vauva pian meillä sylissä, mutta himpuran kkm.. :( Ja P. S. Oikein hyvä lahjatoive, toivon sitä myös sulle! :p

Mulla sen kkm jälkeen ekat menkat oli ihan hirveet, vuosin ku Niagaran putous ja kramppeja vatsaa sen 8 päivään :mad: Sen jälkeen muut menkat oli jo siedettävämmät.. Yleensä menkat niukat ja melko kivuttomat siis ennen kkm.

@Santso mulla oviskivut oikeestaan vaan yhtenä päivänä on ja silloinkin parin tunnin sisällä tuntuvat vihjaukset ja jomotukset. Muutoin ei ole kipuja siinä oviksen aikaan.:geek:
 
Tänään kp 24 ja haalea plussa. Edellinen kierto oli 24 päivää, yleensä joku 25-27... Tämä on nyt neljäs plussa vuoden sisään eli hyvin varovaisin mielin. Koko ajan sellanen tunne että menkat alkaisi ja yritän olla ajattelematta koko juttua, mutta se on helpommin sanottu kuin tehty. :cautious: Tekee mieli vaan ravata vessassa kattomassa tilannetta, vaikka tiedän että pitäisi vaan relata! Huomaan että mies on myös ihan täpinöissään vaikka yrittääkin vähän salata innostustaan. Kunpa ei nyt jouduttaisi pettymään. :barefoot:
 
Terve tännekin! Meillä yksi 2v lapsi ja km viime kesänä. Tuttuja ajatuksia @Toiveinen . Meillä laskettu aika olisi ollut helmikuussa ja varsinkin joulun olin jo ehtinyt kuvitella hyvin erilaiseksi kuin mitä se nyt on. Mutta näillä mennään! Kiva kuulla että muillakin on samanlaisia ajatuksia.

Onne hurjasti @Titi-uu89 ! Mulla YTHSn outo mutta hauska gynekologi tokaisi, keskenmenon jälkeisistä raskauksista että "ensin sitä pelkää että eikö raskautta tule ja sitten kun ne viivat tulee niin alkaakin pelätä keskenmenoa, kun ei uskalla iloitakaan. Mutta saa iloita vaikka pelottaa!" Se oli jotenkin lohdullista. Toivon kovasti, että kaikki menisi teillä hyvin! (y)
 
Tämä teki eilen aamulla selkeän nega testin :( toisaalta ihan jees, tiiän ainakin että ei sen keskenmenon jäljiltä oo mitään, mutta niin kovasti uutta raskautta toivon että en tiiä kuvittelenko jo vaan, mutta viimesen viikon oon ollu tosi väsynyt ja pienimmätkin asiat menee tunteisiin niin rankasti että itku tulee tiiä sitten heittääkö hormoonit muuten vaan, vai mitä tapahtuu..
 
Hellurei <3 aattelin tulla kertomaan tilannetietoja, koska kauhea helpotuksen ja kiitollisuuden puuska kaikille ympärilläoleville ihmisille, ihanaa että on tää ryhmä! :D

Laparoskopia ohi ja lääketokkurassa kohti kotia. Ihanaa että saivat säilytettyä koko munasarjan josta poistivat useamman kystan! Vastikään ilmestyneet selittämättömät kivut kävellessä ja treenatessa ei ollutkaan oviskipuja, vaan kystilla täytetty munasarja oli kiertynyt itsensä ympäri ja aiheuttanut kipuja.

Sellasta! Ja kp 1 tänään, kuukautiset starttas kaksi päivää ajoissa.

Mitenkäs muilla? @Fritang mitä kuuluu? :)
 
@Santso Mahtavaa että laparoskopia sujui hyvin! Pääsetkö nyt heti yrittämään? :)

Täällä kp6, testit tulivat tänään ja huomenna aloitan ovistikuttelut. Anoppi on tulossa viikonloppuna yöksi, joten ei mene aika pelkästään ovista kyttäillen :D Mies on ma-ti kotona, joten ovis saisi tulla viimeistään keskiviikkona (kp11?). Vähän on sellainen olo, että ovis tulisikin ajoissa, mutta saapa nyt nähdä. Yritän olla liikaa innostumatta tässä kierrossa. :)
 
Tämä jänskää edelleen, ei oo menkkoja kuulunu km:n jälkeen ja nyt muistu mieleen että viikko sitten oli ihan ovis kivun tapasia kipuja, ja nyt on ollu parina aamuna ihan järkyt alavatsa kivut, mutta ei tule kun vähä valkovuotoo. Ja tänään äklötti töissä ihan kaikki hajut työkavereiden hajuvesistä lihapulliin :censored: alan ite jo olla sillä kannalla että kuvittelen varmaan kaiken kun uutta niin kovasti toivon :unsure:(n)
 

Yhteistyössä