Keskenmenon jälkeen kuumeilevat

@_jnn_ ootpa jännän äärellä siellä! Minunkin yhdellä hyvällä ystävällä raskaus näkyi plussana testissä vasta viikon kuukautisten myöhästymisen jälkeen! Nyt tuhisee muutaman kuukauden ikäinen tyyppi sylissä :)

Ja omaa napaa: ristus että on maha kipiä. Toivottavasti toipuisi seuraavaan ovikseen mennessä :D
 


Lykkään tikkukuvani tännekin. Ei näköjään tullut aikaista ovista, höh. Mies on huomenna vielä kotona mutta sitten sillä alkaa taas työt... No, tuskin oviskaan tulee oikealta puolelta, joten ei sillä kai niin väliä.
 
@Fritang voi höh! No elkää silti luovuttako tän kierron suhteen. Mitä vaan voi vielä tapahtua!

Mä oon funtsinut tota oviksen tikuttamista... ne kaksi kertaa kun oon tullut raskaaksi, niin juuri silloin en ollut edes miettinyt raskautumisasioita. Syksylläkin just silloin keskityin vaan elämiseen (=töihin).

Tikuttaisko vai eikö? Ehkä en tikuta... mutta marssin greippikauppaan.
 
@Fritang Voi höh, toivotaan että tulis super myöhänen ovis kuitenkin sieltä oikeelta puolelta (oliko se sun "oikea" puoli vasen? ) ja kerkeis mies tulla kotiin takasin :)

Mä en oo vielä ees testannut ovista, pitäsköhän ite tänään aloittaa, mulla on vaan 5 testiä jälellä ni oon tässä koittanut pähkäillä että missä kohtaa ne kantsis käyttää, onko järkee joka toinen pvä tikuttaa?
 
Kiitos, toivotaan tosiaan että oikea puoli ovuloisi. Mies lupasi uhrautua torstaina vaikka onkin varmaan kuolemanväsynyt. :D Joo vasen on oikea. :D

@Santso Mä olen todennut että omalla kohdalla on melkein se ja sama tikuttaako, jos tulee aikainen ovis niin ei ehdi stressata, jos tulee myöhäinen niin stressaan joka tapauksessa :rolleyes: Mutta tikuilla ei toisaalta tule sitä oloa että meniköhän ovis jo ohi...

@Kiira29 Joka toinen päivä on varmaan liian harvoin. Kaksi kiertoa sitten mulla taisi olla kolme testiä jäljellä niin tein ekan silloin kun alkoi olla ovisoireet päällä. Samana iltana tehty olikin sitten jo plussa. :) Mutta jos ei oireile niin hyvin niin ehkä alottaisin kaksi päivää ennen aikaisinta ovista.
 
@Fritang haha, ihana mies, uhrautuu yhteisen hyvän edessä :D

Mulla on kyllä niin oireeton ovulaatio ettei järkeekään, halut ehkä sillon ovulaation aikana hieman lisääntyneet, mutta muuten ei kyllä mitään mistä sais kiinni. Näköjään kalenterin mukaan ovulaatio heittelee kp 11-18.. eh, onpas helppoa tietää.. ehkä siis alotan tänään ja katon miten menee :D
 
@Fritang Hyvä vaan ku tunnet ja tiiät, niin mäki toivoisin, helpottais tässä kohtaa elämää kummasti. Olin niin aatellut että ens kierron koitan mennä ilman testejä, mutta ehkä nyt jos en noilla kiinni saa ni ostan kaupasta paketin jatkoksi :D
 
Heippa kaikki, toivottavasti saatte ovulaatiot kiinni ja hyödynnettyä!:) @_jnn_ ja tsemppiä, kumpa sieltä plussa myöhässä tulisi!(y)

Tulin tänne kertoilemaan vähän omasta tilanteesta, tiedä sitten, tulenko pian takaisin tänne piinailemaan ovulaatiota ja uutta raskautta toiveikkaana odottamaan.. Mulla nimittäin eilen illasta alkoi verinen vuoto joka edelleen jatkuu ja melko runsaanakin (tummaa verta, ehkä hyytymiäkin..). Soittelin aamusta neuvolaan ja kävin otattamassa verikokeen (hcg), jonka tuloksen kuulen vasta keskiviikkona.. Jos hcg suhteellisen korkea, niin loppuviikosta ilmeisesti perjantaina (tällöin n.6+2) pääsisin ultraan, jolloin tsekataan tilanne, että onko siellä enää mitään vai mistä vuoto johtuu jollei km ole. Keskenmenoa siis kyllä vahvasti epäilen..:cry:
 
Voi @Toiveinen toivon koko sydämestäni että siellä olisi kaikki hyvin ja pieni pysyisi matkassa! Oma km vähän liian lähellä syksyssä vielä, tuntuu siltä ettei sulla VOI olla samaa tuuria, johan tässä on km-uutisia jo ollut... Voihan vuoto olla ihan harmitontakin - joillainhan tulee valemenkat halki raskauden!

@Fritang tuntisinpa mäkin niitä ovisoireita. Katsotaan miten oirehtimisen käy nyt skopian jälkeen... mielenkiintoisia ja toiveikkaita aikoja elämme!
 
Oi ei @Toiveinen :( Toivottavasti kääntyy vielä parhain päin! Itku tulee sun puolesta, mulla itellä on justiin noilla vkoilla menny molemmat kesken ja se on pskaa! Niin iso halirutistus kun vaan mahollista <3

Plussatuulia kaikille kovasti! :) @_jnn_ Jospa se plussa olisi! :) Toivotaan parasta!

Ja mää oon taas chattailu taukoa pitäny kun ollu yhtä hullunmyllyä taas! Podin hirveetä väsymystä yli viikon, aivan tuskaa kun mitään ei saanu aikaseksi ja ei vaan jaksanu! Peiton heilutuskin jäi, kun nukahti pystyyn, mutta se tilanne on onneksi nyt korjattu sopivasti kun oviskin on loppuviikosta ;) Jospa täällä onnais!! Nyt siis kp11.
Itsellä jos nyt raskautuisin niin olis syyskuussa la ja myös ensimmäisen km la oli 20. syyskuuta..Jotenkin raastavaa. Meillä pitäs niin olla jo vauva. Toisen km la ois 6.5! Mutta eeeei..
 
@Tyttönen93 toivotaan että tärppää! Tuntuu että itsekin on ihan poikki ollut koko joulukuun... Olisipa jo loma...

Tein eilen iltapäivällä toisen ovistestin, joka olikin sitten jo melkein plussa. Tänään viiva oli jo kontrollia vahvempi, joten ovis on varmaan tänään tai huomenna. Sellainen olo ettei uskalla edes hengittää kun jännittää niin paljon kumpi puoli ovuloi... :confused: Ihan liian korkeat odotukset taas vaihteeksi :LOL:
 
@_jnn_ Höh, sulla oli niin lupaavat oireetkin. :unsure:

Joo ei tarvitse minunkaan joulun ihmeestä haaveilla. :cry: Olin niin toiveikas koska oikea puoli särki todella lupaavasti, selkeästi siellä jotain tapahtui. Kuitenkin pari tuntia ennen ovista kivut oikealla puolella yhtäkkiä lakkasivat ja vaihtuivat väärälle puolelle. Mä en jaksa tätä enää.
 

Yhteistyössä