Keskeytetty yhdyntä

Kuinka moni on tullut raskaaksi keskeytetystä yhdynnästä? Itse sitä harrastin p.ystävän kanssa n.2kk ja sit yllättäen tuli ero... ehkäisylaastarit hommasin, mut en ehtinyt niitä aloittaa. Suhteen alussa otin yhdet jälkiehkäisypillerit ja seuraavana kuukautena tuli kahdet menkat (ensimmäiset alkoivat 5. päivä ja toiset 31.päivä), eli minulla taisi olla tuuria etten raskautunut?

Eka menkkojen jälkeen laskin ovulaatiolaskurilla milloin ovis on ollut ja oltiin oltu yhdynnässä 2 päivää ennen ovulaatiota ja tavallaan just sinä päivänä kun ovis olis pitänyt olla ( tai päivä sen jälkeen ). Olisko mahdollista että jälkiehkäisypillerit olisivat siirtäneet ovulaatiota ja en siksi raskautunut?
Tavallaan tämä on yhtä jankkausta, mutta ihmettelen vain miten ei vahinkoa tapahtunut, koska olin melko varma et niin on voinut käydä... mies piti sitä myös mahdollisena.

Oireitakin on muka ollut (vieläkin! heh.), äkillisiä alavatsan vihlaisuja, vatsan jomotusta, ummetusta, väsymystä, nyt on rinnatkin kipeet... seuraaviin menkkoihin ei kyllä olekaan kuin 4-5 päivää! ;) taitaa olla menkkojen oireita! :D
 
Juu ei varmasti tulekaan, enkä niin väittänytkään. Kysymys lähinnä olikin että kuinka moni näin on kuitenkin raskautunut. Että kuinka "yleistä" se on.

Jos on kokemuksia niin olisi kiva kuulla. Jos ei ole, niin voi vaikka siirtyä seuraavaan aiheeseen... ;)
 
mixa
näin mies näkökulmasta ajatellen keskeytetty yhdyntä on ainakin minun mielestäni tosi julmaa. juuri silloin kun tekee kaikkein parhaimmalta niin viedään suurinpiirtein nami suusta.

enkä oikein usko että se on edes mikään varma ehkäisykonsti koska kyllä kokoajan miehen "elimestä " tihkuu niitä touhutippoja.

 
mixa
näin mies näkökulmasta ajatellen keskeytetty yhdyntä on ainakin minun mielestäni tosi julmaa. juuri silloin kun tekee kaikkein parhaimmalta niin viedään suurinpiirtein nami suusta.

enkä oikein usko että se on edes mikään varma ehkäisykonsti koska kyllä kokoajan miehen "elimestä " tihkuu niitä touhutippoja.

 
Toimii.....jos mies osaa...tietenkin jos nainen on kauhian hedelmällinen et pelkkä näkeminen riittää niin voihan siitä tuloksiakin tulla mutta normaaleissa olosuhteissa en usko et raksaaksi tulee ihan helpolla =) kun suurin osa mitä sieltä tulee muutenkin ulos niin on ihan muuta roipetta kun siimahäntiä..Komentoikaa ja kertokaa kokemuksia..
 
näin meillä
me käytettiin keskeytettyä yhdyntää ainoana ehkäisykeinona kaks vuotta ja hyvin toimi. sitte ku päätettiin alkaa vaavin tekoon niin tulin ekasta kierrosta raskaaks :heart:
 
eulis
Keskeytetty oli meillä käytössä parisen vuotta ja sitten tulin raskaaksi ko. menetelmästä huolimatta. Raskaus ei ollut suunniteltu, mutta ei myösään katastrofi, nyt kuopus on viisivuotias ihana tytöntyllerö.
 
Älä ihmettele

Käytimme keskeytystä ehkäisynä neljä vuotta enkä tullut raskaaksi. Kun sitten päätimme, että oli lapsen aika ja lopetimme keskeyttelyn, lapsi sai alkunsa kolmessa kuukaudessa. Kyllä se keskeytys voi hyvinkin toimia.
 
maija-mehiläinen
eipähän tuo meillä ole pettänyt..ja tuskin pettääkään..jotenkin tuntu että on mainettaan parempi ehkäisy keino. Vaikka joka puolella lukee että ei sovi ehkäisyksi =) Mutta em silti suosittele sellaisille joille vauvan tulo olisi ongelma: =)
 
No kyllä on 100% toiminut meilläkin,harmi vaan!!Joka kuukausi toivon ja rukoilen että edes yks pieni simppa olis karannu ja laittanu vaavin alulle MUTTA EI!!Meillä toiminut nyt viimeset 4 v ,ja vauvakuume on järkyttävä!!Mies ei vaan suostu menee loppuun asti,niin ei taatusti vauvaa meille tällä menetelmällä tule.Toimii paremmin kun kavereiden ehkäisyt,kaks kierukka pettänyt ja pillerit yhellä ja kortsu kahdella.Että silleen!
 
maija-mehiläinen
ihan sama täällä, minä aina jaksan toivoa että mieheltä pääsisi edes pikkasen tavaraa mutta ei niin ei...ja monta vuotta ollaan harrrastettu, minun kumi allergian takia kortsut ei käy ja sairauden vuoksi en voi käyttää mitään hormooni juttua..Olen todellakin todennut tämän toimivan jopa paremmin kuin muu ehkäisy. siskolla 2 pilleri raskautta, kaverilla 1 ja eräällä naapurilla kierukka vauva mutta meillä ei ja mitään muuta ei käytössä kuin keskeytetty :D
 
No niin olen arvellutkin että ei keskeyttämällä varmaan voi simppoja päästä karkuun,onhan joku tutkumuskin että vasta siemensyöksyssä niitä simmpoja tulee eikä ennen sitä.pitäsköhän asentaa kierukka ,taitais olla enemmän toivoa että se pettäisi.. :LOL: No,toivon kuitenkin että joskus se vahinko kävis,kyllä mieskin vauvasta tykkäis,ei olis mikään katasrtroof.Ehkäpä siksi tälläseen ehkäsyyn suostuukin :D
 
maija-mahiläinen
Ihan uteliaisuuttani viellä sellasta kysyisin että uskallatteko myö oviksen aikaan harrastaa keskeytettyä. Me harrastetaan. Ei me kuiteskaan olla mitenkään viallisia, koska meillä on yksi lapsi. Unohdin mainita aiemmin.
 
Juu ,kyllä ollaan myös oviksen aikaan kun ei oo muuta ehkäisyä,mutta eipä ole mitään tapahtunut.Olen kyllä tältäkin palstalta lukenut että jotkut ovat keskeytetyllä raskautuneet,mutta ehkä heidän siipansa ovat vähemmän tarkkoja kuin oma ukkoni.Jotenkin hassua että tätä pidetään hyvin epävarmana keinona ehkäistä kun näinkin hyvin toimii!
 
Naikkonen
Me aloitettiin käyttää tätä ehkäisymenetelmää helmikuun lopulla menkkojen jälkeen.. Maaliskuussa jäi menkat pois ja ilmeni että olen raskaana.. että näin meillä. :D
 
klainari
Me ollaan käytetty keskeytettyä yhdyntää monta vuotta, ei oo vahinkoja sattunu. Aina kun on alettu lapsia(3kpl)yrittämään tehdä, niin on melkeinpä heti onnistunut. Mä kyllä toivoisin, että tulisin taas raskaaks, mutta kun mies ei innostu asiasta...
 
PahaSilmä
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.03.2007 klo 17:13 mixa kirjoitti:
näin mies näkökulmasta ajatellen keskeytetty yhdyntä on ainakin minun mielestäni tosi julmaa. juuri silloin kun tekee kaikkein parhaimmalta niin viedään suurinpiirtein nami suusta.

enkä oikein usko että se on edes mikään varma ehkäisykonsti koska kyllä kokoajan miehen "elimestä " tihkuu niitä touhutippoja.

No ihan samaa mieltä! Vaikka en mies olekkaan. Me halutaan mun miehen kanssa aina laueta samaan aikaan ja tommonen ois kyl ihan hirveetä ähellystä ja sotkemista.
 
Bobo
Meillä tuo viimeinen (kolmas) oli kyllä ihan vahinko ja justiinsa tuollaisen keskeytetyn tulos. Sen lisäksi luulen, ettei opittu tuostakaan, vaan taas on kuukautiset myöhässä... Meillä on aina lähtenyt lapset tulemaan pelkästä ajatuksesta. Kun on ajateltu, että olisihan se kiva, niin johan pukkaa...
 

Yhteistyössä