Keskiansiot?

Heips,

millaisia palkkoja ihmiset nykyään saavat? Kiinnostaisi tietää onko sitä itse ihan "palkkakuopassa" kun toimin tavallisena assistenttina. Mitä normaaliperheessä siis on isän ja äidin palkat yhteensä? Jos siis molemmat töissä tai vaan toinen..Toiveissa olis jäädä kotiin vauvan synnyttyä mutta ei taida olla rahallisesti mahdollista..
 
meillä mies tällä hetkellä työtön ja minä kotiäitinä ja tulot yhteensä 0euroo (kelan mukaan) silloin kun mies oli töissä ja itse kotona niin yhteensä tuloja oli kk noin1200euroo et pien tulosii ollaan. =)
 
Herran jestas! Mitä te ihmiset teette työksenne kun tuommosia määriä kilahtaa kassaan? Meillä keskimäärin kuukaudessa on netto yhteensä 2700e.. toki se vaihtelee kun ukko on rekkakuski ja palkka on tunteihin sidottu.. itse kauppaan lääkkeitä oriolalla puhelinmyyjänä
 
Kiistelty paperityöläinen ja insinööri, siitä nettotulot 3900/kk.
Menot on tosin mitoitettu tulojen mukaan eli iso asuntolaina on alla eikä noilla tuloilla todellakaan pröystäillä tai tehdä ulkomaanmatkoja. Mutta niitä paljon puhuttuja elämän valintojahan nää on.
 
Rantapallo
Mulla vuositulot noin 20000e ja miehellä noin 41000....Silti ei hurrata kun miehen tuloista menee parit elatusmaksut ja lainaakin on!Pärjätty on ja nälkää ei ikinä oo nähty... =)
 
maukunen


Meillä koti-äippä saa 516e,kksiinä on jo kolmen lapsikorotukset.
Mies saa saman, kun juuri putosi ansiosidonnaiselta.eli 2kertaa 516.
Ja sitten tietysti lapsi-lisät 341,50kk. Ja vielä asumistuki 560ekk.
Elikkä 1933e,kk yhteensä.

Vuokra, 1000e, puhelin, ruokamenot,jota meillä menee on kolme murrosikäistä. Lääkkeet, ja vaatetus...

Siitä jokainen voi laskeskella että, mitä jää...
Ei mitään...

Terv. Maukunen
 
onellinen
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.07.2005 klo 12:03 Heidi kirjoitti:
Herran jestas! Mitä te ihmiset teette työksenne kun tuommosia määriä kilahtaa kassaan? Meillä keskimäärin kuukaudessa on netto yhteensä 2700e.. toki se vaihtelee kun ukko on rekkakuski ja palkka on tunteihin sidottu.. itse kauppaan lääkkeitä oriolalla puhelinmyyjänä
Meillä isäntä tienaa 42.000E /vuodessa. 5-vuorotyötä painaa kemianalan tehtaassa.
 
Nelthilta
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.07.2005 klo 22:43 vieras kirjoitti:
Käteen tulee 3200 - valtion konttorityöläinen ja insinööri. Talossa yksi lapsi. Hyvin tullaan toimeen kun vertaa opintotukiaikoihin ;)
Suunnilleen samanverran toinen valtiolla (FM) ja toinen yksityisellä (TkT). Jää joka kuukausi puolet säästöön, kun on asunto maksettuna ja jotenkin ollaan opittu elämään vaatimattomasti. Saa nähdä, miten käy lapsen tultua :)
 
filmaist
Ollaan akateemisia ja keskituloisia, eli molempien bruttopalkat vähän yli 2000. Verojen jälkeen siis yhteensä käytettävissä noin 3000.

Mitään ei jää säästöön vuokran, ruokalaskun, muiden laskujen, kahden päivähoitomaksun ja työssäkäyntikulujen (autot) jälkeen. Ei lomailla etelässä eikä syödä ravintolassa, ja ostetaan vaan välttämättömät.
 
Strawberry Shortcake
Bruttoa taitaa olla reilut 5000e, siitä sit verot pois :/ Akat. koulutettuja mekin ollaan molemmat, eikä silti tienata sen enempää kuin 2-asteen koulutetutkaan.
 

Yhteistyössä