Keskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
ööh se varmaanki nriippuu toisesta esim kaikkien kaa ei pysty jotenkin kun ei ymmärrä tai ihmettlee mitä toinen puhuu aj se uuppuu että voi syventää sitä kysymksin ja mihin se tartina vie e i sitä tiedä ihan mikä aihe vaan juu ei se aina luonnistu syitä voi olla joku tunteen tuoma jänniyys tai joku muu lukko? mut siis sellanen ihminen on paras jonka kaa voi vapaasti tietty jutella jsut niinkuin tuntuu esim käytiin msua keksuteluu aj mä sanoin että tuossa ja tuossa se tunne droppas ja sit sanoi omat jnee jnee mut niinkuin kehtas sanoo ku nties että voi ilmasta ja kaikenlaista sellasta et voi sanoo sen oman mielipiteensä eikä se tarkotia sellast töksäyttelyä vaan se miltä tuntuu esim olin tota mieltä et tossa se ääni jäi vajaaks sellnen rakentava j a et kestää ah sellanen on hyvä keksutelu ja luo voimaa kahden välille.
 
9mmm
ja tulee siis oikeesti selanen jotenki pökeryttävä hyvä olo niissä on paljonkin sitä henksitä voimaa ainakin mun mieestä ja erättää koomasta mun ongelma on toki et vaivun välillä omaan maailmaan ja sit on vaikee olla ulospäin suuntautunut j aturhauttaakin välillä ku jotenkin myös rakastan sitä oaa maailmaani tosi paljon ja siellä on kiva viettää aikaa :)
 
Yleensä siitä, kun keskustelet jonkun kanssa asiasta, siitä kuinka keskustelu käytännössä tapahtuu.
Kuka puhuu ja milloin
Kuka kuuntelee ja milloin.
Kuka esittää kysymykset ja miksi.
Ymmärrätkö kuinka tyhmältä saat itsesi kuulostamaan?
Keskustelu on ihmisten vuorovaikutusta. Siinä ei ole sääntöjä kuka puhuu ja milloinkin ja koska voi röyhtäistä.
 
vierailija
En vaivautunut edes klikkaamaan ties mitä paskalinkkiä
"News24-sivusto kirjoittaa, että saksalaisessa huutokaupassa myytiin juuri harvinainen toimiva Apple-1 vanhojen tietokoneiden keräilyä harrastavalle insinöörille. Hinta nousi 110 000 euroon. Tämä voi kuulostaa paljolta, mutta hinta jäi alle odotusten.

Vuoden 1976 malli--- !
 
Hyvä keskustelu mun mielestä on sellainen missä puhujat on läsnä (y)

Ei siis sitä, että näprätään puhelimen, tabletin yms. Kanssa, vaan keskitytään siihen jutteluun. :)

Toinen mikä tekee hyvän keskustelun on se, että keskustelun toinenkin osapuoli vastaa, ettei toiselle puhujalle tule oloa että puhunpas tässä seinälle :LOL:
 

Yhteistyössä