kestääkö vaiko ei?

  • Viestiketjun aloittaja minäpä vaan
  • Ensimmäinen viesti
Unelma Anelma
Olin 15 kun alettiin seurustelemaan, 16 mentiin kihloihin ja 22 kun naimisiin ja samana vuonna synty tuo meidän rakas täystuho. :heart:
Yhteistä taivalta takana siis 8½ vuotta. Välillä alamäkiä valillä ylämäkiä, mut valat vannottu niin hyvinä kuin huonoina päivinäkin ja toivotavasti kestää hautaan asti. :saint:
 
Pomperipossa
Olin 19v. ja mies 20v., kun tapasimme. Nyt takana reilu 9 vuotta onnellista yhteiseloa ja 4kk avioliittoa, kaksi lasta ja kolmas polskii masussa. Taloprojekti menneillään. Elämä hymyilee :heart:

Ai niin, meän kummanki parhaimpien ystävien laavstoorit ovat alkaneet 17-20v. ja joka pari on yhä yhdessä. :) :heart: :)

 
ite olin 15 (melkein 16) kun aloimme seurustella ja mieheni oli vain vuotta vanhempi.Kahden vuoden seurustelun jälkeen menimme kihloihin.Tänä vuonna tulee 8v täyteen,meillä on kaksi ihanaa lasta(3v ja 1v9kk) ja naimisiin menimme viime heinäkuussa.Rakkaus kukoistaa ja kyllä me pysymme yhdessä loppuun asti.Olemme kokeneet jo niin paljon yhdessä,ettei meidän suhdetta kaada mikään.
 
Aloimme seurustelemaan 16-vuotiaina, nyt oltu yhdessä 12 vuotta, lapsia 2 kpl, mutta naimisiin emme ole vielä ehtineet, ehkä ensi kesänä, kun nuorempi oppii kävelemään, että saadaan morsiuspoikakin. Tai sit seuraavana kesänä... :heart:
 
Anne25 harmaana
Täytettiin molemmat 15 sinä kesänä kun tavattiin ja ens elokuussa ollaan oltu 12 vuotta yhdes. Kaks kertaa on pidetty noin kuukauden tauko seurustelussa. Kihloissa ollaan oltu 4 vuotta.
 
Mulla ei kestänyt. Olin 15 kun ekan kerran aloin seurustella, se kesti vuoden. Toinen suhde 1v3kk, kolmas (oltiin kihloissakin) 1v5kk. Ja nämä siis alle 20-vuotiaana. Mutta toisaalta mun sisko on ollut saman miehen kanssa 15-vuotiaasta, nyt 22 ja edelleen yhdessä ja erittäin onnellisia, ja mun äiti oli 16 kun alkoi isän kanssa seurustella, nyt 31 vuotta naimisissa eikä kummallakaan ole ollut muita sinä aikana! Että kyllä se vähän riippuu siitä, kuka sattuu kohdalle ensimmäisenä ja tietysti siitäkin, mitä suhteelta haluaa... Itse en ollut valmis sitoutumaan vielä nuorempana ja kaikki suhteet kaatui enemmän tai vähemmän siihen, että halusin vielä kokea ja nähdä elämää ja ihmisiä.
 
Ukkojenaiti
Meillä on kestänyt. :) Olin 15, kun aloimme seurustelemaan, avomieheni oli tuolloin juuri 18 täyttänyt. Yhdessä ollaan vieläkin, yhteistä taivalta takana pian 8 vuotta. Pikku-ukkoja meillä on kaksi, kolmannesta haaveillaan. Kihloihin ei olla vielä ehditty, näin elämässä on rakkaani mielestä enemmän haastetta. ;)
 
Äikiliini
Olin 16 ja mies 21 kun tavattiin. Samana vuonna oltiin muutama kk erossa. Nyt ollaan oltu naimisissa melkein 4 vuotta ja kahden lapsen onnellisia vanhempia. Meillä siis pieni breikki teki hyvää ja sen jälkeen on osannut arvostaa toista eikä pitänyt itsestään selvyytenä. Toivottavasti tämä kestää hautaan asti!!!
 
miz6
Ensimmäinen 'suuri rakkaus' ei kestänyt; olin 14v sillon kun tavattiin ja aika pian 18v-synttäreitteni jälkeen erottiin, ja sillon se aika tuntui TODELLA saavutukselta... Ehdittiin olla pieni aika kihloissakin ja neljästä vuodesta kolme asuttiin avoliitossa. Ikäeroa oli 9 vuotta.

Nykyisen mieheni kanssa ollaan lyöttäydytty yhteen kun olin just 19v ja hän 23v. Nyt ollaan 22v/26v ja esikoinen syntynee 03/05!! Kihloista saatika naimisiin menosta ei olla puhuttu, mutta rakkautta löytyy!!! :heart: :heart:
 
blondi
Mulla ei kestäny. Seurustelin 7v. nuoruuden rakkauden kanssa ja olishan se pitäny tietää, että ei se kestä ku oli taukojakin aina välillä. 24-vuotiaana tapasin sit sen oikean.
 
minniliini
olin itse 14 ja mieheni 15 kun aloimme.nyt olemme olleet 10v.yhessä ja lauantaina menimme naimisiin:) meillä on yksi vuotias poika ja kaikki välilämme on kunnossa,vastoinkäymisiä on ollut,mutta olemme selvinneet niistä yhdessä.se ollaan opittu,että ihan kaikesta mikä mieltä painaa pitää puhua! :heart:
 

Yhteistyössä