Kestovaipat

  • Viestiketjun aloittaja nasukk
  • Ensimmäinen viesti
nasukk
Ajattelin aloittaa vaikka poika vuoden. Nyt vinkkejä merkkejä yms kehiin.
Mitkä olleet kamalia ja mitkä niitä parhaita. Paljon en tiedä vaippaulusta ja pyörin netissä tässä välillä tutustumassa. Ruskovillalla oli aika pitkälahkeiset nuo vaippahousut näin myös pikkarimallisa. Mitä kaikkea tarviija onko järkee? No ainakin luonnon kannalta

Ei kun tosisaan olen aloittamassa joten jelpittäkää!
 
Tuittu harmaana
Mä käytän Jamiina merkkisiä taskuvaippoja, eli se on vaippakuori jonne itse pystyy lisäämään imuja tarvittavan määrän. Jamiinoita myy http://www.myllymuksut.com . Jamiinoissa on hyvää kapeus ja keveys, ei tule niin mahdottoman suurta pakettia pienellekään vauvalle. Wonderooseista en tykännyt, ne on älyttömän leveet haaroista ja se säätö on jotenkin ihmeellinen niissä. Villikset ei oo meitä varten, nekin on kokeiltu. Kannattaa ostaa yksittäisiä erilaisia vaippoja kokeeksi, silloin löytää itselleen mieluisimman mallin. www.babyidea.fi kirppiksellä saa hyvin myytyä sopimattomat vaipat pois ja hankittua uusia tilalle =) =) vaipoissa ei juurikaan nuo hinnat tipu, joten eikun kokeilemaan vaan eri merkkejä.
 
Sanna80 harmaana
Meillä on ollut alusta asti (nyt poika 5,5kk) käytössä vain ja ainoastaan Kushies Classic-vaippa ja Bumpyn vaippakuori. Ihan loistava keksintö ja olen ollut tosi tyytyväinen! Mutta jos ei uskalla "sokkona" tilata, niin kannattaa hommata paria eri laatua ja kokeilla mikä tuntuu mieleiseltä!
 
Sanna80!!!

Minkä kokoinen bumpy kuori sulla on ja kumpi noista kushies koosta?

Meillä käytetään 2kk vanhanlla neidillä, painoo hiukka yli 5kg. Kushies classic 4-10kg vaippaa ja bumpy 5-8kg yökuorta yöunilla. Melkein joka yö tuo vaippa kuitenkin päästää pissin läpi. Pissi tulee sieltä ylempää selästä. Vaipan imuläpäreeseen olen laittanut aina koko 30x30cm froteeneilön tai puolikkaan harson.

Jos osaat nyt auttaa tässä ongelmassa olen todella kiitollinen! :flower:
 

Yhteistyössä