Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

No voi harmi emppu11 mulla huomenna (ti) kp13 ja näyttäisi tänään ovistesti plussaa - eli kävin turhaan hakemassa sen ovitrellen :cautious: nooh, jos sattuu vahinko etten tartte sitä, niin annan vaikka jollekin teistä..

Ei oo ainakaan mulla mies reissuhommissa, itellä jonkin verran tänä keväänä Hesan reissuja tiedossa, mm. keskiviikkona ja seuraavana ma taas lentelen ees takasin. Ja tosiaan edellinen kierto "meni ohi" miun työreissun takia.
 
@janitainen Voi ei :D Toivotaan kuitenkin mielummin, että tästä tärppäisi! Ja tsempit piinailuun!

Noi reissut on kyllä tosi hankalia ja juuri, kun ei niitä työreissuja pysty ovulaation mukaan suunnittelemaan. Meillä mies pois kesäaikaan su-to yleensä, joten silloin ei voi kyllä mitään hoitoja suunnitella ja taitaa yrityskin jäädä tauolle tai ainakin vähemmälle silloin... Koskas tuo kesätauko on yleensä polilla ollut?
 
emppu11 harmi että teiltä kierto meni ohi :unsure: jospa seuraava olisi jo parempi! Meilläkään ei mies ole reissuhommissa.. Mutta voi kuvitella kuinka vaikeaa on suunnielut kun toinen on reissussa! Polin kesätauko on muistaakseni alkanut ennen juhannusta ja loppunut elokuun puoleen väliin mennessä.

janitainen mites siellä menee? :)


Mulla menee päin @#!&%^.
Terolut ollut nyt tukilääkityksenä (ja toki gonapeptyl) ja jo toista kertaa vuoto alka läpi. Viime siirrossa alkoi pp11 ja nyt alkoi tuhruttelee jo pp7! :mad: ei oo viel menkkavuotomainen, ennemminki tiputtelua tää eikä hytymyiä, mut selkeesti pelkkää verta :unsure: Netin oo kolunnu läpi tilanteista joissa vuoto ei ollutkaan turmio, mutta ei oo lippu enää kovin korkealla.. Eiköhän tää ollut taas tässä ja nokka kohti kolmatta ja viimeistä hoitoa :cry:
 
Voi :poop: love- onko tullut muutosta tilanteeseen?

Mulla sinänsä inssi meni ok (mitä nyt lääkäri nappas miun kohdunnipukasta jollain pihdeillä :D sattu ihan jonkun verran...)
Mutta koko viime viikko meni hurjaa vauhtia ohi..Jossain vaiheessa olin vielä toiveikas, mutta nyt tuntuu, että ei onnistu ei.. Terolutit taitaa aiheuttaa rintojen herkkyyttä - mitään muita oireita ei ole.

Mites muut - onko suunnitteilla hoitoja?
 
janitainen tsemppiä piinaan! :) lisäile listaan ittes jos haluat :) mulle ei terolutista tuu mitään oireita… vähn ehkä jopa mälsää :D
Tilanne edelleen sma, ähän ruhoittunut tiuttelu, mut edelleen vuotaa. Kertaakaan ei edes siteellistä ole tullut, muttei edelleenkään luottoa ole. Viivyttelen vaan tuomiota eikä oo ollu halujakaan ees testattestata ja tuijotella tyhjää tiestiä :oops:
 
Domi meinasin yrittää soittaa jo ma tai ti. Tosin paskamaisesti aamuvuoro molempina päivinä et läpi pitää päästä en voi soittoaikaa ottaa :unsure: lyhyellä oli edellinen. Mut joudun kuitenkin seuraavaan kiertoon oottaa jos nyt tää vuoto oli viikko sitten ellei nyt lääkkeiden lopetuksen jälkeen ala kunnon tyhjennysvuoto, ruskeaa tuhruu edelleen. Et kerkeekö sittenkään. Oon kyl meinannu et rupeen sukanvarteen keräämään et kokeillaan se yksityinenkin.. Ehkä..

Mites sun sumuttelut ja elämä muuten? Luin toiselta palstalta kuulumisia
 
Moikkelis!
Tulin lueskelee teidän tarinoita pitkästä aikaa ja kauhee kun miulle tuli paha mieli kun kaikki vielä täällä ootte.. mie toivon aivan suunmattomasti teille tsemppiä ja voimia tuohon taisteluun pienen elämän saamiseksi tähän maailmaan!

Miulla kanssa otetiin pihdeillä ja napukkaa sillon suoristeltiin inssissä, todella ikävän tuntusta!

Ehkä ne kevät tuulet puhaltas teille piristystä!

Miut voi sieltä listalta napata pois

Tulen taas lueskelemaan myöhemmin
Terveisin piusy
 
Pöh love- :poop::( toivottavasti kuitenkin vielä tässä keväällä onnistuis hoito...
Oliko domi että nyt lähtee uusi hoito?
@Piusy mtäs muuta kuuluu? Miten on mennyt jne? Ois kiva kuulla enemmänkin :)

Omasta en osaa oikein sanoa..Siis välillä herää toivo, että entä jos.. Tavallaan tuolla alhaalla tuntuu välillä painetta, ja näköjään vissiin tulossa huuliherpeskin o_O mutta on mulla joskus menkkojenkin aikaan ollut, sekä töissä on aika kiirusta, ja miehen lähisukulainen kuoli aika yllättäen - et joo, se siitä stressittömämmästä kierrosta :D
En tiiä testaisinko tiistaina, vai ootanko alkaako menkat..Toisaalta jos testaa niin voi lopettaa terolutit. Tosin pitää ehkä hieman laskea päiviä millon ne kannattaa lopettaa, ettei osuis seuraavat menkat pääsiäiseen...Et eipä sinänsä uutta..
 
Heippa!

Tosiaan täällä paukutellaan rv 19+0 ja kokoakin alkaa olla jo. Ei ole oireitta selvitty mutta loppuunsa ei kyllä kärsimäänkään ole joutunut. Paljon on hankintoja tehty lähes kaikki jo kun niin edullisesti käytettynä tehny löytöjä..
 
  • Tykkää
Reactions: janitainen
Se on jännä miten saa itselleen oireita, vaikka tietää ettei onnistunut. Meinasin etten edes testaa, mutta testasin kuitenkin torstaina, pääseepähän sanomaan et on testattu, niin silti ajattelin, että entäs jos. Mutta joo, ei.
Pitää alkuviikosta soitella ja kysellä voisko kokeilla heti seuraavaan uudelleen. Nyt on molemmat kerrat ollut munasolu oikealla, niin kokeilis vasempaa (ja nyt ehkä ne menopurit mukaan).
Taisin terolutien avulla saada kiertoo hieman siirrettyä, niin osuu "the päivä" pääsiäisen jälkeen. (Toivottavasti ei vaan siirry liikaa..)

Mites love- oliko teillä jo suunnitelma seuraavasta stepistä?
 
@janitainen voi harmi ettei tästä tärpännyt! Onko sulla muuten saatu se kilppariarvo kuntoon jo? Toi pääsiäinen on kyllä vähän huonosti tossa häiritsemässä...

Täällä kp3 ja letrojen syönti alkaa, katsotaan nyt meneekö suoraan tuon pääsiäisen takia piloille tämä, mutta yleensä ovulaatio onneksi on tullut kp16 aikoihin noiden kasvattajalääkkeiden (niinkun mies sanoo :D) kanssa. En oo vielä ehtinyt soittaa polille, toivottavasti maanantaina ehtisi.

Kiinnostaisi minua myös @love- n suunnitelmat ja miten @Domi lla menee! :)
 
janitainen Aivan, niin syöt samaa annostusta vielä? Tuskin se arvo määräänsä enempää samalla annostuksella tippuu, mutta kyllä silti haluaisin itse sen ehkä varmistaa.

Sain ultra ajan juuri pääsiäisen jälkeen. Toivottavasti ovis tulee normaalisti letroista huolimatta niin ehtisi sen ekan inssin tehdä tähän kiertoon myös..
 
Heippahei!

Pahoittelut epäonnistumisesta janitainen! Mites nyt jatko?

Täällä päästään kolmas hoito tekee! :love: enhän sit saanut polille soiteltua kui vasta eilen :oops::censored: ja olinkin jo varma et kun hoitaja soittaa jatkosuunnitelmista niin ajatellaan tulevaa kiertoa, mutta kappas! Aloitin eilen primot ja parin viikon päähän on nolla ultra varattu! :) eli siis 3-4vkon päästä punktio.
Mulla on ensi viikolla työhaastattelu :confused: jos sais vähän paremmin tunteja ja inhimillisemmät työajat. :rolleyes: uudessa duunissa (sekin ravintola-alan kylläkin) ois enempi viikonloppuvapaita ja työmatka muuttuisi n.kilometrin mittaiseksi nykyisen parinkymmenen sijaan :D jännittää vähän et kui käy…
 
  • Tykkää
Reactions: Domi
Voi miten kiva love- ja emppu11!
Ja tsemppiä love, että tärppää myös duunin kanssa (y)

Mie yritin polille soittaa, ja siellähän oli ruuhkaa - otin takaisinsoiton, niin soitti vasta seuraavana päivänä, ja tietty juuri sillä hetkellä kun olin työpuhelimessa :notworthy:
Eli menkat kyllä sain mätsättyä pääsiäisen toiselle puolelle, mutta jääpä silti siirto tekemättä. Siis tavallaan harmittaa kun ois voinu kattoo ton toisen puolen, mutta toisaalta mietin viitinkö ilman niitä menopureja edes kokeilla.. (n) Äh, nyt kun tätä kirjoitan, niin pohdin et soittaisinko kuitenkin tiistaina polille vai en..
Mutta ne menopurit ois pitänyt aloittaa keskiviikkona..

Katoitteko muuten Akuutin, siinä oli lapsettomuushoidoista? Ei toki sen ihmeempää, kahden parin tarina. Liekö näihin vaan kiinnittää huomiota, vai onko niistä myös alettu puhumaan enemmän?
 
janitainen pitääkin katsoa tuo jakso jos löytyy netistä. Kyllä ainakin itse huomaa kiinnittävänsä huomion enemmän näihin asioihin kun osuu omalle kohdalle. Mitenkäs teit, soititko vielä polille?

love- toivottavasti saat sen paikan! ja hienoa, että onnistuu tuo kolmas hoito!

Täällä tänään aamulla sain juuri positiivisen testin ja olikin päivällä valmiiksi ultra. Letroista oli ollut vastetta ja huomenna päästään ekaan inssiin! Vitsi että nyt tuntuu jotenkin tosi hyvälle, kun on tulossa uusi auto ja koiran pentu ja tämä vielä lisäksi. Mutta väkisin alkaa kuitenkin aina miettimään, että ei voi olla liikaa kivoja asioita ilman niitä ikäviä juttuja... Eiköhän tämä tästä :)
 
Enkä saanut aikaiseksi/muistanut soittaa :oops: loppuviikosta uusi yritys :D

Muistutatko emppu11 mihin sulla tulee noi letrot? Mitä ne siis "tekee"?
Minkä rotuisen koiran hommasitte :) koiranpennut on kyllä ihania - ainakin välillä :LOL: itelläkin ollut aina välillä ajatuksissa, mutta ei oikein nyt ole mahdollista/järkevää..jos muutaman vuoden päästä sitten.

Tsemppiä inssiin (y) kerrohan miten meni!
 
janitainen no voi hitsi! mut eiköhän sitä vielä ehdi :D mulla siis ovulointiongelmia, eli kasvatellaan niillä noita folleja. Ja siis toinen kultainennoutaja tulee vanhemman kaveriksi. :) En vaihtais kyllä tota pois mistään hinnasta ja veikkaan että tuo pentu myös sulattaa meidän sydämet vaikka oliskin rasittava joskus :D

Inssi oli tänään ja oli yllättävän kivulias! Vertaan sitä siihen aukiolotutkimukseen joka ei siis tuntunut oikein miltään, ainakaan tähän verrattuna. Oli ilmeisesti jotain tiellä, niin piti joillain pihdeillä tehdä tilaa ja se ei tuntunut kyllä mukavalle :( Rakkula ei ollu vielä puhjennu, sillon positiivisesta testistä noin 24h, mutta nyt illalla oli niin kovat alavatsakivut niin luulen, että taisi lähteä vauhdilla...

Millaiset noiden siittiöiden pitäisi olla ja tuleekohan tiedot niistä omakantaan? Mulle sanottiin vaan jotain, että liikkuvia olisi 95% mutta muuta en muista kun olin niin kauhuissani koko toimenpiteestä. :LOL:
 
Janitainen ei ole meillä uusi kierros 4 ivf/2pas tuolla Lappeenrannassa missä nyt ollaan vaan tehdään pas:sit täyslääkkeelliseen, eli tulee sumut kuten pitkänkaanvan kasvatteluissa.. mulla on siis nyt tässä ollut 5vk "vaihdevuodet"... eilen kävin limis ultrassa oli 7mm eli ok. nyt loppu synarella, zumenon jatkuu ja huomenna alkaa luget.. ma siirto. Sit onkin taas pakkanen tyhjä..
Emppu se pihdeillä kiinni ottaminen on ihan hirveen tuntusta.. kivulian juttu koko hommassa.. onneks ei aina joudu tekee sitä.. ja eihän se toki pitkään kestä.
Joko love oli 0 ultra? Kuin työpaikan kaa kävi?

Mulla muukin elämä koettelee aivan liikaa, en tiiä mitä paskaa voi vielä tapahtua kun on jo kalliokin sortunut jalkojen alta.. ei siis oikeestaan ees liiemmin kiinnosta koko siirto.. en tiedä miksi ees meen..
 
Pkssk lapsettomuushoidon keskustelijat

Nimi, ikä , monesko lapsi, mistä asti yritetty, milloin hoitoihin, missä vikaa, mikä hoito.

love-, #ensimäinen #yritystä 2012-> #pkssk tammi2015 #siitiöt # 3.IVF/ICSI

Domi # 36&34 # ensimmäinen # 4/12 # selittämätön# hoidot pkssk 2013-2017 (3xIVF/ICSI joista 13 siirtoa 2-3pv, ilman tulosta) Nyt: yksityisellä Lpr 4.IVF/2.PAS

emppu11 #ensimäinen #ya 11/2016 #hoitoihin 11/2017

Janitainen #37&39 #ensimmäinen #yritys 12/15 #selittämätön(?) #pkssk 8/17

Piinat :rolleyes:



Hoitojen myötä onnistuneet! (y)

Gerbera_81
VoiKukka:)
Piusy
(1.inssi)
 
Sorry, muokkailin vähän listaa, toivottavasti ei haittaa.. oliko Piusy teillä 1. inssi mikä onnistu? Ja jos gerbera ja voikukka:) käy lukee ni voisko saada teiltäkin mikä hoito oli the onnistunut.. oisko muille jotain päivitettävää? Ketään lisättävää? Tota ikä juttua mietin et otetaanko pois kun ei oo kaikilla.. vai antaako olla ketkä haluu kertoo..
 
Sorry, muokkailin vähän listaa, toivottavasti ei haittaa.. oliko Piusy teillä 1. inssi mikä onnistu? Ja jos gerbera ja voikukka:) käy lukee ni voisko saada teiltäkin mikä hoito oli the onnistunut.. oisko muille jotain päivitettävää? Ketään lisättävää? Tota ikä juttua mietin et otetaanko pois kun ei oo kaikilla.. vai antaako olla ketkä haluu kertoo..
Mulle voi laittaa ovulaatiohäiriöt ja meidän iäksi 26&26 :)
 

Yhteistyössä