Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

Voi harmi Domi ! Vastoinkäymiset on tosi ikäviä varsinkin hoitojen yhteydessä. Yritä selvitä ja jos asia on sellainen, mikä voisi omaa mieltä helpottaa puhumalla, niin pyydä reilusti vaikka ihan kriisikeskuksesta apua. Olen kokeillut tuota itse ja on ollut hyötyä, kun pääsee puhumaan ikävistä asioista jonkun kanssa, toivottavasti helpottaisi myös sinun tilanteessasi. Kovasti tsemppiä ja toivotaan, että elämä on tuonut tarpeeksi negatiivista ja siirtyisi sinun kohdallasi taas hyviin juttuihin :)
 
Pkssk lapsettomuushoidon keskustelijat

Nimi, ikä , monesko lapsi, mistä asti yritetty, milloin hoitoihin, missä vikaa, mikä hoito.

love-, # 26&26 # ensimäinen # yritystä 2012-> # pkssk tammi2015 # siitiöt # 3.IVF/ICSI

Domi # 36&34 # ensimmäinen # 4/12 # selittämätön # hoidot pkssk 2013-2017 (3xIVF/ICSI joista 13 siirtoa 2-3pv, ilman tulosta) Nyt: yksityisellä Lpr # 4.IVF/2.PAS

emppu11 # 26&26 # ensimäinen # ya 11/2016 # hoitoihin 11/2017 # ovulaatiohäiriöt #

Janitainen # 37&39 # ensimmäinen # yritys 12/15 # selittämätön(?) # pkssk 8/17

Piinat :rolleyes:



Hoitojen myötä onnistuneet! (y)

Gerbera_81
VoiKukka:) (3.IVF/3.PAS)
Piusy (1.inssi)
 
Viimeksi muokattu:
En viitti heti perään heittää uutta listaa, nii muokkaatko Domi tuohon mullekinet iät on 26&26?

Tänään ois 0-ultra, vuoto alkoi eilen niikuin pitikin, nyt peukutetaan et punktio osuisi vkolla17 maanantaille nin ei tarviisi saiuttaa tärkeällä viikolla töistä, sopivasti koulutusviikolle sattuu punktio näillä näkymin :confused: työpaikasta ei oo vielä kuulunu mitään, joten tuskin sitä saan. :cautious:

Oon nyt pitäny vähän taukoa palstaltakin.. Tsemppiä jokaiselle tahollaan! :love:
 
Mites emppu11 menee?
Entäs sulla janitainen?
Domille tosi suuret pahoittelut ja osanotot! ❤ aivan kuin tässä ei ois tarpeeksi :poop: ja kestämistä, niin elämä heittää vielä vähän tuskaa niskaan :( voimia!
Mites on sumujen yms. kanssa nyt mennyt?

Oon pari päivää tänne yrittäny kirjottaa, mutta jotenkin aina onnistun hävittämään koko tekstin :rolleyes:

Mulla alkoi siis toissapäivänä bemfola 150IU, tiistaina orgalutran jarruksi ja to tsekkaus.
Mitä säätöä on ollutkin nyt aikataulujen kanssa! :mad: tähän asti kaikki hoidot sattunu hyvin töiden lomaan, eikä oo tarvinnu säätää hirveemmin niin nyt oli jo 0-ultran kanssa haasteita kun polille ei käynyt kuin yksi ja tietty aika ja päivä yms. Saa nähä kui loppuaika menee :ROFLMAO:
Oletettu punktioajankohta ois vkolla 17 keskiviikko.
En oo kummemmin oireta lääkkeistä ikinä saanu, nii ai luoja eilen aamulla :ROFLMAO: tosiaan pe eka piikki makkaroihin ja la aamun mie vaan itkin :giggle: ei ees ollu surku tai mitään mut katoin telkkarii ja itkin kaikelle mahdolliselle… yritin siinä sit itku-nauru-tärinöissäni selittää isännälle et mikä on. Ihan pelottaa mitä loppuaika tulee olemaan…
 
Moikka kaikille, töissä on semmosta hässäkkää, niin ei oo tullut tällä käytyä - tosin eipä mulla mitään asiaakaan ole ollut :D

Toivon teille kaikkea hyvää/onnea tälle kierrokselle Domi ja love-!!

Mites emppu11, onko mitään tuntemuksia? Eikös siitä kohta jo 2vkoa?
Mullakin tosiaan viimeksi nappas kiinni pihdeillä, ja tosiaan ei mitään miellyttävä tunne...Enkä muista onko siemenistä sen kummemmin kommentoitu kuin, että hyvältä näyttää/ok.

En tosiaan saanut soitettua polille, mutta nyt ilmeisesti VIISI päivää etuajassa alkoi menkat, niin jos nyt soittelen seuraavaa askelta.
Btw, muistatteko onko täällä, että saa (vain) 3 inssiä? Tuolla inseminaatioketjussa tuli vain puheeksi, että jossain oli, että vaan 3 saa. Mulla nimittäin sitten seuraava olisi viimeinen..Mikä sinänsä ärsyttää kun oli puhetta, että olisi jo viimeksi otettu ne menopurit(tms), niin sitten kuitenkin ne sanoi, että ei sittenkään...Toki ei kai näitä loputtomiin jatketa, mutta...

Pakko vielä avautua..anteeksi...
Nimittäin tänään iski (alkanut vuoto ei toki auta asiaan) ns. pelko, että joku läheinen ystäväni tulee raskaaksi. Siis kuitenkin olen pystynyt tähän asti olemaan vilpittömästi iloinen ystävieni puolesta, mutta nyt iski pelko etten pystykään olemaan vilpittömästi onnellinen heidän puolestaan. :unsure:
Sinänsä olen jo niin "vanha" ettei noita onneksi pulpahtele enää kuin sieniä sateella...Tuli vain ilmi, että eräällä erittäin hyvällä ystävällä on "kolmas saa tulla" -vaihe menossa...

Niin ja vielä Domille lämmin osanottoni, ja jaksamista arjen pyörityksen jatkamiseen <3
 
@Domi lle tsempit!! Oliko tänään siis siirto? Muistanko oikein? Ja lämmin osanottoni

@love- tsempit piikittelyyn (y)

Mites @emppu11?

@janitainen, meille tehtiin aikoinaan 5 inssiä, 2 luonnonkiertoon ja 3 piikittelyjen avulla. Ja tuo pelko että ei osaa olla vilpittömästi onnellinen toisten puolesta on niinkuin niiiiiiin tuttu!! Muistan kun oma siskoni sai kaksi lasta sinä aikana kun yritettiin ja oltiin hoidoissa niin hänen puolestaan osasin olla oikeasti onnellinen, mutta kun joku ystävä/tuttu/sukulainen/kumminkaimanserkku ilmoitti raskaudesta olin niin kateellinen ja surullinen ja vihainen :cry: Ei siinä auttanut vaikka kuinka ajatteli ettei se ole itseltä pois... ainoastaan jos tiesi että raskaus oli hoidoilla alkanut ei tullut sellaista "pettynyttä" oloa :unsure:
Itse siis ajattelen että kaikki tunteet on sallittuja ja vaikka ne ei aina olekaan järkeviä on ne aina oikeita sille ihmiselle joka niitä tuntee... en osaa selittää mutta jos joku saa kiinni mitä tarkoitan... Ja mikä on tullut itselle järkytyksenä on se, että ajoittain yhä edelleen kun kuulen jonkun olevan raskaana, tulee niitä samoja fiiliksiä ja tunteita pintaan!! Siis se on oikeasti täysin älytöntä, mutta vuosien hoidot ja yritykset ja pettymykset ovat jotenkin muovanneet ja jättäneet niin syvät arvet mitkä ottavat aikaa parantua, lie ikinä parantuvat kokonaan? Ja välillä kun käyn esim kaupalla, tunnen syyllisyyttä siitä että meillä hoidot onnistuivat (n) kun siis ei voi tietää että kuka se kaupassa oleva pari on sellainen joka käy hoidoissa... että kyllä nämä hoidot oikeasti voivat jättää vaikka minkälaisia jälkiä :unsure:

Ja miulle voi laittaa tuonne listaan että 3.ivf:n tuoresiirto siis toi plussan

Tsemppiä kaikille tasapuolisesti ja toivottavasti teitä ei haitannut kun avauduin tänne...
 
Voiha jehna, miul o menny nyt kyl iha ohi et Domilla on jo nyt siirto :eek::whistle: soriii! Mut minuukin kiinnostaa et miten meni?

janitainen ja Gerbera_81 noihin fiiliksiin on helppo samastua. :unsure: ja Gerbera_81 tottakai täällä saa käydä avautumassa :) mites sulla muuten menee?

Meillä oli kummitytön synttärit viikonloppuna ja miten taas raastoi sydäntä nähdä isäntä leikkimässä viraiden mukana tulleen pari vuotiaan kanssa… ja se ajatus jos en koskaan voi suoda hälle mahdolisuutta omaan :cry:
mutta huomasin kanssa pientä "edistystä" isännänkin suhteen, eilen ekaa kertaa sanoi että täähän hoito sit onnistuu. o_O tähän asti hällä usko ollut aivan nolla. Jospa silläkin alkaa vauvakuumetta olla oikeesti :whistle:
Ja tänään sain tiedon että sain sen duunipaikan, jospa tästä elämä lähtis uusille raiteille (y)
 
Oho onpas täällä ollut ihan ruuhkaa parin päivän aikana :D

janitainen mitenkäs se nyt niin ajoissa alkoi o_O Mutta hyvä, niin pääsette taas hoidoissa eteenpäin. Noista inssejen määrästä en kyllä osaa sanoa... Toi on tosi inhottava fiilis varsinkin sit kun se iskee kunnolla päälle :unsure:

love- hassua, että ajat oli niinkin tiukassa. Taitaa olla ruuhkaa siellä nyt keväällä sitten. Hitsi noiden oireiden kanssa, tosi ikävää! Mulla on nyt tullut kanssa pelkistä 3tbl teroluteista/pv kauheita hormonihirviö oloja ja pinna on kireellä kokoajan.

Täällä tänään siis pp(?)12 ja keskiviikkona olisi virallinen testipäivä, mutta päätinkin tänään aamulla tehdä testin tuon keskiviikon aikataulujen hankaluuden vuoksi ja sain haamun! Ja vielä sellaisen minkä mieskin näki selvästi :ROFLMAO: Mutta kyseessä siis onestepin 10miu että en tiedä kuinka luotettava tuo on. En oo kyllä aiemmin saanut siihen muuta kun puhdasta valkoista, että jotain siellä ainakin on ilmeisesti tapahtunut. Kävin tänään hakemassa apteekista pari digiä, josko niitä kokeilis sitten to tai pe :)
 
Joo oli siirto, hyvin meni, ei ees tällä kertaa tarvinnut kiduttaa niillä pihdeillä, mut onhan tää nyt vaan tällänen et haettiin "ilmaa" 1200€ fiilis.. pakkanen nyt siis tyhjä.. ajattelen vaan et jokohan luovuttas, vai koittasko repii jostain vielä yhteen kierrokseen rahat.. jotenkin ei oo pienintäkään ajatusta edes et tästä vois jotain tulla.. Verikokeeseen voin mennä 25.4 tai sit kotitesti 28.4..
Onnea love- työpaikasta, koska aloitat siellä?
Aijoo empun piinailu ei ees oo tuossa listalla, mutta onnea viivoista! (y) Joko laitetaan onnistujiin?!!! ;)
Janitainen mullakaan ei kyllä ole mitään käsitystä monta inssiä tekevät.. joskus ikuisuus sitten meillekkin jokunen tehtiin, mutta en siis yhtään muista ees monta.. (toisaalta en koskaan oo oikeen tajunnut mitä hyötyä siitä voi olla jos ei oo siittiöissä vika, mutta tämä ihan vaan minun oma mielipide) Toki en kyllä usko enää että mistään muustakaan voi olla, jos ei oo mitään mitä korjata, vaan kaikki on aina niin loistavasti.. luulis et joku 15 loistavasta tilaisuudesta olisi onnistunut jos olisi onnistuakseen..
Ja ei toki haittaa Gerbera...
 
Viimeksi muokattu:
Pkssk lapsettomuushoidon keskustelijat

Nimi, ikä , monesko lapsi, mistä asti yritetty, milloin hoitoihin, missä vikaa, mikä hoito.

love-, # 26&26 # ensimäinen # yritystä 2012-> # pkssk tammi2015 # siitiöt # 3.IVF/ICSI

Domi # 36&34 # ensimmäinen # 4/12 # selittämätön # hoidot pkssk 2013-2017 (3xIVF/ICSI joista 13 siirtoa 2-3pv, ilman tulosta) Nyt: yksityisellä Lpr # 4.IVF/2.PAS

emppu11 # 26&26 # ensimäinen # ya 11/2016 # hoitoihin 11/2017 # ovulaatiohäiriöt # 1(?) inssi

Janitainen # 37&39 # ensimmäinen # yritys 12/15 # selittämätön(?) # pkssk 8/17 # 3.inssi

Piinat :rolleyes:
Domi 25.4/28.4 (5pv/16.4)




Hoitojen myötä onnistuneet! (y)

Gerbera_81 (3.IVF)
VoiKukka:) (3.IVF/3.PAS)
Piusy (1.inssi)
 
Arvasin, että jaatte/ymmärrätte ton iloitsemisen toisten puolesta. Mie en ees oo tässä niin syvällä kuin varmasti osa teistä... (Yritän aivopestä itseäni, että ilman lasta elämä voi olla ihan ok.)
Mikäköhän kevätruuhka polilla on, en taaskaan päässyt puhelimella läpi! Tosin tämä kierto tais mennä taas ns. ohi, ovulaatio taitaa sattua lauantaille...

Onnea love- duunipaikasta!! (y)
Ja mahtavaa emppu11!!! :barefoot:
Domin puolesta on sormet ja varpaat ristissä, toivotaan parasta ja pelätään pahinta.
 
  • Tykkää
Reactions: Domi
emppu11 onnea! Omakohtainen mielipide onestepistä, et jos siinä näät haamun nii näkyy sit muissakin testeissä :D vaikka onkin olevinan herkät testit niin kyllä mun kemiallinen teki paremmat viivat muihin kun onestepeihin (y) ootko vielä testaillu?

Domi jospa se ei ookkaan ilmaan heittämistä kun viimeks oli jo niin hyvät merkit, niin tää on sit se teidän :love: tsemppiä piinaan! (y)

Kiitos onnitteluista, uusi työ aökaa toukokuun alussa :) eli heti kun mun 2vkon irtisanomisaika päättyy niin samantien hyppään uusiin puikkoihin :geek: aika jännää! :giggle:

Huomenna oiois se UÄ2, näkee onko mitään vastetta lääkkeille. Ei ainakaan tunnu siltä :( ei minkäänlaisia tuntemuksia oo o_O sinut vaa et nahka rupee pakuuntuu tm ku ei bemfolankaan piikki meinaa upota.. Enkä kyl yhtään muistanu kui paljon "haastavampi" orgalutran on pistää.. :unsure:
 
Omanapainen päivitys...
Tämä kierto meni sitten ohi työmatkan takia :mad: Siis ois alotettu se menopur, mutta kun pitäs mennä ultraan, niin oon Hesassa :unsure: Seuraavakin kierto on siinä ja siinä sattuuko just siihen kun oon taas työmatkalla (sekin on niiiiin turha kokous, että..) Yritän tiristää kierron vaikka väkisin 27päiväseksi :D
 
No voi kökkäre janitainen.. etkö vois käydä hesassa ultrassa? :sneaky::D
Hyvin siellä kaikki on love.. hetkinen siis nyt on eka ultraus piikittelyjen alettua? Ollut se 0 ultra mikä on ennen kasvattelun alkua? Vai onko mulla vaan mennyt jotenkin ohi (ei yllättäs) et paljon siellä on kasvamassa.. vai nimenomaan huomennako selvii? Tehän saitte aika paljon viimeksi? Mutta siis ei mulla yleensä oo juuri tuntunut ainakaan heti alkuks mitään.. et elä panikoi :LOL:
 
janitainen tosiaan oisko mahdollista käyfä hesassa ultrassa? :) mut jos tää menee ohi nii toivottavasti sit seuraavaan pääsette tekee! (y)

Domi joo tänään eka ultra piikittelyjen jälkeen. Mulla on aina punktioitu se n.24solua, joista loppupeleissä molemmilla kerroilla hedelmöittyi 9. Ekalla kiekolla 1 hiipui, toisella 4. En kyllä yhtään enää luota e vois jotenki tosi hyvin mennä :ROFLMAO: en uskalla ku sit lyö vasten kasvoja :rolleyes: näkee sit ens viikolla kui käy.

Oon kanssa paininu et jättäskö suosiolla syksyyn sit siirron... Ehkä kerkeis yhen passin tekee ennen kesätaukoa, mutta työ saattaa mennä alta :unsure: koska nykyään ne samperin 6kk koeajat :mad:

Muoks. Polilla käyty, vasemmalla tulossa 8 joista 4 oli 13-14mm ja 4 oli 11-12mm. Oikeella 15, 10 tais olla isompia ja 5 pienempiä.
Eikä paljoo siirrosta kyselty/annettu vaihtoehtoja. Tiistaina punktio ja perjantaina tuoresiirto :love:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Domi
Hienoa -love että tuli hyviä uutisia, tsemppiä ensiviikolle! (y)

En ollut piinailijoissa kun oon koittanu pysytellä poissa täältä turhan stressaamisen takia :D Mutta siis tiistaina tein clearbluen digin, joka kertoi raskaana 1-2 viikkoa :rolleyes: Nyt toivotaan, että pysyy matkassa! Siirryn siis ikuisena pessimistinä ainakin toistaiseksi onnistujiin / 1. inssi :)

Ja kovasti tsemppiä kaikille!!!!
 
Pkssk lapsettomuushoidon keskustelijat

Nimi, ikä , monesko lapsi, mistä asti yritetty, milloin hoitoihin, missä vikaa, mikä hoito.

love-, # 26&26 # ensimäinen # yritystä 2012-> # pkssk tammi2015 # siitiöt # 3.IVF/ICSI

Domi # 36&34 # ensimmäinen # 4/12 # selittämätön # hoidot pkssk 2013-2017 (3xIVF/ICSI joista 13 siirtoa 2-3pv, ilman tulosta) Nyt: yksityisellä Lpr # 4.IVF/2.PAS

emppu11 # 26&26 # ensimäinen # ya 11/2016 # hoitoihin 11/2017 # ovulaatiohäiriöt # 1(?) inssi

Janitainen # 37&39 # ensimmäinen # yritys 12/15 # selittämätön(?) # pkssk 8/17 # 3.inssi

Piinat :rolleyes:
Domi 25.4/28.4 (5pv/16.4)




Hoitojen myötä onnistuneet! (y)

Gerbera_81 (3.IVF)
VoiKukka:) (3.IVF/3.PAS)
Piusy (1.inssi)
emppu11
(1.inssi)
 
Domi kiitos! ❤ Tsempit on tervetulleet, pelottaa se jälkeinen olo :confused: viimeksi Gonapeptyliä irroituksessa käytettynä olo oli punktion jälkeen lähes mahtava, mutta ensimmäinen irroitus tehtiin silloin pregnylillä ja jälkiolot oli aivan hirveät!
Ja muutenkin ehkä "hiukan" turpea olo :cool:

Palaan enemmälti punktion jälkeen! (y)

Muoks.
Punktio ohi, 16 munasolua saatiin. Yli 20 varmaan punktioitiin ja pienimpiä loppuvaiheessa jätettiin kummaltakin puolen punktioimatta. Nyt oon sit loppuviikon sairaslomalla ja perjantain tuoresiirto peruttiin lievän hyperin vuoksi.

Kerkeen sopivasti "palata töihin" pariks päivää kun sitten 3.5 alkaa uusi työ. :) nyt vaan lepoa ja paljon juomista ja jännäillään huomiseen että selviää hedelmöittyneiden määrä (y)
 
Viimeksi muokattu:
Tänään tuli tieto siitä että 6 olisi kolmepäiväisinä menossa pakkaseen. Ihan hyvä lopputulos, vaikkakin vähän vähemman kuin aiemmin. Mutta jospa se laatu korvaisi määrän ;) nyt odotellaan vuotoa ja sen mukaan katsellaan keretäänkö siirtoa tehdä tähän kevääseen.

Mites emppu11 siellä menee?
Entäs mites sulla janitainen?
Domin kuulumisia oonkin tuolla toisessa ketjussa lukenut :unsure:ootko vielä testaillu/onko veritestin tulokset jo tullut?
 
Pkssk lapsettomuushoidon keskustelijat

Nimi, ikä , monesko lapsi, mistä asti yritetty, milloin hoitoihin, missä vikaa, mikä hoito.

love-, # 26&26 # ensimäinen # yritystä 2012-> # pkssk tammi2015 # siitiöt # 3.IVF/ICSI

Domi # 36&34 # ensimmäinen # 4/12 # selittämätön # hoidot pkssk 2013-2017 (3xIVF/ICSI joista 13 siirtoa 2-3pv, ilman tulosta) Nyt: yksityisellä Lpr takana 4.IVF (3.blasko siirtoa), pakkanen tyhjä ja tulevaisuus auki..

emppu11 # 26&26 # ensimäinen # ya 11/2016 # hoitoihin 11/2017 # ovulaatiohäiriöt # 1(?) inssi

Janitainen # 37&39 # ensimmäinen # yritys 12/15 # selittämätön(?) # pkssk 8/17 # 3.inssi

Piinat :rolleyes:





Hoitojen myötä onnistuneet! (y)

Gerbera_81 (3.IVF)
VoiKukka:) (3.IVF/3.PAS)
Piusy (1.inssi)
emppu11
(1.inssi)
 
Voi Domi :cry::(

love- tsemppiä uuteen työhön, se aina jonkin verran väsyttää kun on kuitenkin uuden opettelua jne.

Mulla ei ihmeitä, kiirettä töissä - hieman rauhoittuu kunnes taas kiihtyy :D Sattumalta tuli luomuyritystäkin, mutta en sellaiseen vahinkoon usko. (enkä jaksanut edes ovulaatiota testailla)

Osittain tuosta Domin tilanteesta tuli mieleen, ootteko käyneet (kukaan) joskus juttelemassa psykologille tms? Välillä mietin, että pitäiskö, mutta pelkään sitä jotenkin aika paljon. Siis, että romahdan jotenkin täysin tms.
 

Yhteistyössä