Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

mammuliinos :hug: ei sanat riitä... olen niin pahoillani puolestanne! vieläkö te kerkiitte tänä keväänä PASsiin? mietin vaan itekkin jos se on taas edessä....

Jaksamista sulle, murehdi rauhassa hetki....

soja

ps.poli lienee ma vielä kiinni pääsiäisen takia, soittele jo huomenna?
 
Niin se on ihmisellä laho pää, kun ei muista näitä pääsiäisen pyhiä. Nooh, kuitenkin...ihmeellistä tää mun vuoto...sitä ei tule paljoo, ja on sellasta rusehtavaa. Mitä ihmettä!!! Eipä oo ikinä tällasta ollu.... Täytyyki laittaa viestii miehelle, että tuo testin töistä tulleessaan...niin samahan tuo on testata huomenna pp14, jos tää vuoto pysyy tällasena. Oon jostaki lukenu, että pientä vuotoo voi tulla vaikka plussaiski. Nooh tää on varmaan tällasta toiveajattelua...! Katon viel tään tilanteen pyhien yli ja jos on negaa niin tiistaina sit yhteyttä polille.
Paljon kiitoksia haleista ja tsempistä (jospa tää vielä kääntyis voitoks)
 
No niinhän siinä sitten kävi, että ihan oikeet menkat alko. Nooh...on jo kuitenki toivuttu pettymyksestä ja katse kohti tulevaa....! Meille kuitenki iloa tuo meidän pieni ihmeemme. Jep, no eikun pääsiäisen viettoon ja miehen synttäreitä juhlimaan :)
Hyvää pääsiäistä teille!!!!
 
Jep jep. Pääsiäinen ohi ja juhlat juhlittu. Tuli otettua taas kerran "ne viimeiset siiderit"! Toivon, että ei tartte ottaa taas ainakaan vuoteen...!

Soittelin tänään polille ja taas meni se puolituntinen ennekun pääsin läpi..oli taas porukalla polille asiaa. Keretään velä tänä keväänä tehä yks PAS! Lähettävät reseptit ja muut postissa ja sit aletaan Zumenonit itekseen.
Mutta nyt on lähettävä kauppaan jääkaappiin täydennystä hakemaan...
 
Mammuliinos: Hyvä juttu että kerkiätte PAS:iin vielä ennen kesätaukoa =)

Mulle pukkaa Flunssaa. Eilen illalla kipeytyi kurkku ja nyt tuntuu olevan pää räkää täynnä. toivottavasti menee nopsaan ohi.
 
omaa no, testasin sitten tänään pp12 ja negahan se, oikeen täydellisen puhdas ja kirkas

pitää sit vielä to aamuna testata uudestaan ja soittaa polille.... josko vielä PASin kerkeis tänä keväänä.... vaikka ei kyllä kiinnosta ei yhtään. Nyt paha,tyhjä olo
 
soja: On niin pahoillani, kun vaan voi ihminen olla.
Mie lopetin luget, kun vuoto alko, mitäs niitä enää tunkemaan, jos juttu on jo ohi.
Voin suurinpiirtein arvata mitkä fiilikset. Jos et haluu PAS:is enää tänä keväänä, niin lepää kesän yli ja sit syksyllä uudella onnella. Voihan se tauko tehä hyvääkin, ei tarviis piinailla ja muuta. Mie ite mietin kesätaukoo, mutta kuitenki aateltiin, että yritetään ja menetämpä sitten järkeni lopullisesti ja suren koko kesän, kun se ei kuitenkaan onnistu.

Rosetta: Pikaista paranemista

Se on tää kevät flunssan aikaa..ja naapurissa on myös vatsatautia. Kohan ei vaan tänne meille tule.
 
Nenä on edelleen ihan tukossa, mutta muuten jo vähän parempi olo. Onneksi ei ole kuitenkaan kuumetta tullut =). Me pidetäään kans välikierto tän jälkeen ja sitten varmaan kesäkuun eka viikolla viimeinen kolmas inssi. Eipähän tunnu kesätauko niin pitkälle kun menee jännäilyt kesäkuun loppupuolelle ja syyskuun alustahan poli sitten taas aukeaa.
 
moi! mites rosetta flunssa? mites muuten menee?

mammuliinos mehän mennään sitten taas samoissa, myökin vielä just keretään PAS toukokuun lopussa tekemään. syön nyt yhen listan femostonia ja sitten alkaa zumet... ei ihan vielä innosta, mut kyl se taas tästä, ja mitä nopeempaa kaikki ois ohi, sen parempi. Jos sit löytäis taas suunnan elämään. nyt oon aika eksyksissä....
 
Rosetta: Liityn nyt sun kans tähän flunssaisten joukkoon. Mulla alko kurkku vaan kipeytyy...toivotaan et tää tästä talttuu nopeella.

Soja: Mie en ees osaa kuvitella miltä susta tuntuu...tavallaan mulla on kyllä kokemusta lapsettomuudesta ja sen läpikäymisestä, mutta kumminki sitten kerran plussanneena, en voi täysin tietää tuskaasi. En voi muuta, kun tsempata sua niin täysillä kun vaan voin.
itekki pitäis käydä hakee Zumet ja luget apteekista. Ja taas alkaa se ravaaminen polilla...niiiiiiin paljon kilometrejä! Mie nyt rupesin oottamaan silleen loppujen lopuks aika innolla sitä PAS:ia, koska viimeks plussasin PAS:sista ja tietty odotukset on aivan liian korkeella. Tiedän putoavani korkeelta ja kovaa, mutta tuleepahan kesä ja ajatukset tästä asiasta voi heittää täysin romukoppaan hetkeks.
no mutta täytyypi tästä lähtee iltapuuhiin ja nukkumaan jotta jaksaa taas aamulla olla virkeenä....

 
Negahan se oli niin kuin arvelinkin oli tätiä voi sitten ruveta torstaille tai perjaille odottelemaan ja mahdollissimman lyhyttä seuraavaa luomukiertoa. Kesäkuussa sitten viimeistä inssiä pelkkien menopurien avustamana. Nyt ei ainakaan jaksa hirveästi siltä mitään toivoa, mutta saapahan sen sitten pois alta ja syksyllä sitten suorilta IVF-hoitoa aloittelemaan.
 
Rosetta: Mie en kans sillon inssien aikaan pitäny minkäänlaista toivoa yllä. Mulle tehtiin inssi ilman mitään lääkkeitä ja kolme niitä riitti vallan hyvin. Ja sitten kun päästiin IVF:ään niin jotenki vaan tuntu siltä että tää voi oikeesti toimiakkin...ja toimi onneks. Onhan joku varmaan tullu inssistäki raskaaks, mutta....en ees tiedä. En ainakaa mie tullu...
Ottaskohan päiväunet, kun taitaahan tuo ruveta väsyttämmään.... :eek: haukotus
 
Juu, enpä oo miekään jaksanut missään vaiheessa uskoa että insseillä tärppäis. Kyllähän joillakin tuuri käy ja tärppää, mutta enpä taida minäkään siihen porukkaan kuulua. Mulla on seuraavassa inssissä vaan menopur pistokset kp5 alkaen, clomit jää pois. Toivottavasti kierto pysyy hallinnassa niin keretään tehdä se inssi vielä ennen syksyä. Mulla kun on luomuna joskus kierron pituus yli 40 päivääkin ollut.
 
rosetta :hug: :hug: toivottavasti ennätätte vielä inssiin. Mie muuten syön nyt tän välin femostonia, just sen takia, että kierto pysyy haluttuna.... (kun miul ei oo menkkoja muuten ollenkaan)

Jaksamista meille kaikille!
 

Yhteistyössä