Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

joo, siis meillä on loppu vuodesta täyttävä vuoden vanha hoidoissa saatu lapsi. Nyt sitten sisarusta yritetään. Hoidoissa ollaan oltu ja tämä pieni sai alkunsa kolmannesta ivf:stä. On se tieto tulla aiemmissa ketjuissa
Onnea kaikille piinailuihin ja toisilla näyttää jo hyvältä :love: mulla ei ole mitään tuntemuksia ollut eikä kai niitä vielä olisikaan ei ainakaan tuon ensimmäisen kohdalla ollut. Harmittaa vaan ku unohdin yhtenä iltana ottaa terot:cautious:

Tervetuloa myös uudelle kanssa kulkijalle, toivotaan että helpolla lapsi tulisi ettei tarvitse näihin rankkoihin hoitoihin lähteä (y)
 
vipe1986 löytyikö viivat takaisin? Tais tuolla toisessa olla että oli hävinnyt? :unsure: näen miekin tossa siun kuvassa viivasen! Toivotaan että se nyt vahvistuu sieltä! :love:

VoiKukka mites sun piina? :)


Itsehän kanssa tein pp8 rfsu:n r-testin ja näytti samanlaista hailuraa.
Pp10 tein pc, joska haalea, mutta selkeä plussa. Samoin eilen pp11 ja tänään pp12. Selkeää tummumista/vahvistumista ei oo havaittavissa mut ehkä vähän.. En vielä uskalla innostua, edellinen kemiallinen oli niin kova isku vasten kasvoja ja pelottaa pirusti et jos tääkin on. Oireitakaan ei liiemmin ole, välillä menkkajomoa ja tissit/nännit toki arat. Lämpö seilaillut 35.5-36.7. Yhtä piinaa tää nyt kyl on :p

Alla kuva tän illan testistä 6h pidätyksellä
https://aijaa.com/ExYUHW
 
@love- oii onnea plussasta :love: taidatte @VoiKukka:) kanssa päästä rehvailee kesäkuussa. Mie en tähän tällä kertaa pääse mukaan ku ne viivat hävis tai no pc oli just ja just valossa erottuva haamu.
Testaan pp 14 vielä kerran ja sit lopetan lääkkeet ja katotaan millon uus pas jos viimeisistä kolmesta joku selviää.
Itehän vuodin hieman verta jo muistaakseni pp 6 ja 7 ja nyt samaa nii eiköhän ne menkat sieltä ala lääkkeiden läpi..
 
Heipä hei! Tulin nyt vielä kertomaan kuulumisiani kun olette pyörineet mielessä ja oon käyny lueskelemassa teitä pitkin kesää.
Meidän poika syntyi 8.8.18. Synnytys oli aivan järkyttävän pitkä 58h ja kipeä. Lähti käyntiin vesien menolla mutta siihempä tyssäs ja apukeinoja käyttöön, angustaa söin yhden päivän, seuraavana päivänä oksitosiinia ja seuraavana yönä poika syntyikin imukuppi avusteisesti. Lähes kaikki puudutteet käytiin läpi - epiduraali, pudendaalipuudut, epin bolukset ja spinaali. Mutta poika oli terve. Oltiin koko seurannassa kun arvio pyöri aina 4000g pintaan mutta syliini sain 3470g 50cm rakkautta.
Alkuun olimme sinivalohoidossakin puolitoista vuorokautta ja poitsun solisluu murtui synnytyksessä mutta kaikki nämä takana päin.
Viikonloppuna poika sai nimenkin. Kiitos tuhannesti teille tsempeistä raskautumiseen.

Toivotaan että teilläkin alkaisi sujua ja saataisiin lisää pieniä varpaita!!
 
Meillä oli seuranta ultra torstaina ja nyt ei tästä kierrosta inssiä tehä. Kp 12 ei ollu munasolut tarpeeks kypsyneitä ja edellinen tyhjennysvuoto oli ns kesken jääny ja tiputtelu vuotoo ollu. Maanantaina alotan 10 päivän terolut kuurin ja jos ei luomuplussaa tule niin ens kierron alussa letrot ja mahdollusesti pistokset ja sit kokeillaan inssiä. Kyllä harmitti iha jäätävän paljon kun ei luomukiertoon inssi onnistunu.
 
Mikäs loven tilanne on?
Mie luulen että tällä kertaa ei onnistumista tullut sen verran on nyt useampana päivänä vatsaan koskenu ei kyllä vielä vuoda.
Harmi mandariini... ettei inssi onnistunut, aina se vaan harmittaa ku yrittäminen venyy, mutta minäkin toivon että luomuna pikkuinen saisi alkunsa (y)
Harmi myös vipen puolesta :(
 
VoiKukka ootko testaillut? :)

täällä ei oireita pahemmin edelleenkään..  väsymystä iltapäivisin ja iltaisin huonoa/etovaa oloa. Testissä viivat lähes tasavahvat. Tiistaina loppuu lääkkeet, joten senhän jälkeen sitä näkee et kestääkö vuotamatta kontrollikäyntiin saakka. Polillekkin pääsen soittamaan vasta tiistaina..
 
VoiKukka ihanaa! :love: ootko vielä testaillu, vahvistuiko viiva? :love:

Mulla poliaika varattu parin vkn päähän :) sen jälkeen katotaan jatko, riippuen onko nyt tarrannut ja onko oikeassa paikassa. Ekaa kertaa tänään (pp18) testiin testiviiva piirtyi ennen kontrolliviivaa :LOL: kyllähän se vähän valaa uskoa että josko nyt viimein olisi meidän vuoro :love:
 
Kylläpä hyvään totuttiin kun saatiin Joensuussa näinkin pitkään pitää nuo punktiot ja passit. Nythän tää tilanne on sit ihan persiistä, jonot on noin puolen vuoden luokkaa ja esim. tässä kuussa hoitojonoon päässeet pääsevät aloittamaan hoidon kys:ssa vasta helmikuun tienoilla. Itsellä epäonnistuneet siirrot takana ja nyt pitäs taas odotella puoli vuotta, että päästään alottamaan uusi hoito..hitto.
Vuoden aikana näitä yrityskertoja tulee muutenkin niin vähän, että kyllä tää syö aika lailla kun koko homma siityy vaan eteenpäin.
 
Siirtyykö kaikki hoidot kyssiin?
Kyselen ku meiän kannalta ois nii et saatettaas saada maksusitoumus yksityiselle ivf ään ku kys semmosen tarjoaa toisinku joensuun sairaala.
Tätä ne ihmetteli ku yksityiselle siirryttiin et miksi jns ei meiän tilanteessa sitä antanu.

Paitsi ku on raja julkisella että 2 lasta nii meneekö se niin että yhteisistä lapsista lasketaan vai lasketaanko sekin että mulla on 2 ku toinen edellisestä suhteesta ja tää 1 yhteinen hoidoilla.
 
Kaksi yhteistä lasta on raja, kysyin asiaa vasta. Kyllä menee sitte pitkäks jonot enne oli paremmin ku ei tarvinnu odotella juur yhtään. Kuopiossahan on vaan punktiot ja siirrot, muuten hoidon suunnittelu on jns lääkäreillä.
 
Kontrolli takana, viikkoja vastaava alkio ja syke löytyi :love: nyt ollaan,ihmetellään ja odotetaan mitä tulevaisuus tuo. :love:

Loput 4 alkiota matkaavat kuopioon kunhan sen aika tulee. Saa nähdä jatkammeko silloin hoitoja.

Mikäs muiden tilanne? Voikukka?
 
Gerbera_81 kiitos! :love: on kyllä todella epätodellinen fiilis :p
Joo kysäsin loppujen alkioiden kohtaloa juuri sillä kun on kuullut että punktiot/pas:it on siirtyneet kuopioon. U kertoili että tekeevät nyt naistenpolilla remonttia ja kun remontti siirtyy labran/hormonipolin tiloihin niin silloin siellä olevat alkiot matkaa kuopioon. Kun ovat kuopiossa niin postissa tulee uudet pakastesopimukset. Eli tarkkaa tietoa ei ole milloin, mutta tiedon saa viimeistään silloin kun pakastesopimukset tulee postissa. :)
 
Ihana kuulla että lovella pieni papu siellä vatsassa kasvaa :love::love::love: kyllä työ olette sen ansainnu ja ihan kuka tahansa vauvaa haaveileva on ansainnut ilman muuta mutta eniten niille jotka hoidoissa käy vuosi kaudet, onnea odotukseen:love::love:
Mulla on ultra vasta puolentoista viikon päästä sillo viikkoja 8+1 jos tuolla nyt ylipäätään ketään on :cautious: oireita on mutta hyvin erilaiset ku esikoisen kanssa tai aika kultaa muistot :rolleyes:
Jännä miten tuo juttu muuttuu, mulle sanottiin että täällä olevat alkiot jää tänne ja seuraavissa hoidoissa tulevat ovat luonnollisesti Kuopiossa mutta on siitä toki aikaa ku kysyin... jos nyt tämä menee kunnialla loppuun saakka, mitähän tapahtuu niille neljälle blastolle jotka jää pakkaseen?? Luulen että taukoa pidetään ihan reilusti tai sitte on jopa lapsiluku täynnä ;) katsotaan nyt, kesäkuulle on aikaa vielä vaikka kuinka :eek:
Mutta hyvää alkutalven odotusta kaikille ja vielä kerran lovelle onnea :love::love::love:
 
VoiKukka onnea myös itsellesi! :love: kyllähän tuota tosiaan se 4 vuotta on hoitotaivalta takana, todella odotettu siis :D
Ne ylijäävät alkiot saa kai itse päättää että lahjoittaako eteenpäin (olikohan tutkimustarkoituksiin) vai heitetäänkö roskiin. Näin oon mielestäni lukenut. Mut jos säilyttää aiotte niin eikös se ollut et 5v on pakastesopimus voimassa ja uusitaan sitten tarvittaessa..?
 
VoiKukka oi, onnea! :love:
mulla ois seuraava ultra parin vkon päästä, silloinhan se loppullinen tuomio tulee. :) tosi positiivisin mielin oon kyl ollu ja yrittäny nauttia joka hetkestä :whistle: oireet olleet aika minimissään, muttei sekään kyllä pahaksi ole :LOL: ensi viikolla käyn antaa labrat seuloihin ja nää perus suk.p.taudit mitkä kyl polillakin jo tutkittu..
 

Yhteistyössä