Ketju jälleenmyyjille!

Mun kautta voi ostaa Herbalife-tuotteet (ravinto- ja ihonhoito). Painonpudotus, urheilu tai haluat vain voida hyvin, ota yhteyttä. Painonpudotusta voi tehdä yksin tai yhdessä mutta aina tukea saatavilla. Asun itse Jyväskylässä mutta toki voit olla muualtakin. Tehdään tästä vuodesta paras. Tässä myös huikea lisäansiomahdollisuus.
marjo.koivunen@hotmail.com
 
Olen ketjuun jo aiemmin kirjoittanut, mutta jonkun verran on tilanteet muuttuneet, niin päivitän tähän vähän tietoja. =)

Herbalife-tuotteet mm. painonhallintaan (niin painon nostoon kuin pudottamiseenkin), hyvinvointiin, urheilun tueksi. Eri tuotteilla ja eri "ohjelmalla" pääset tavoitteisiisi. Niin sisäistä kuin ulkoistakin ravitsemusta, koko kropalle ja mielelle! Syksyllä lanseerattiin kokonaan uusi tuotesarja suunnattuna erityisesti ammatti- ja aktiiviurheilijoille! Tutustu 24-sarjaan Herbalife24 | Virallinen sivusto

Itse olen ollut todella tyytyväinen saamiini tuotetuloksiin (mm. v 2007 -20kg/6kk, kahdesti olen tullut raskaaksi hormonitoiminnan tasapainoittuessa oikeanlaisella ravitsemuksella + monta muuta "pientä" juttua, 2011 keväällä pudotin painoa 14kg, projekti jatkuu: tilanne tammikuun alussa = -17kg painosta, (-18 kg rasvasta) -4 vaatekokoa eli 52 -> 44). Jälleenmyyjänä aloitin alun perin saadakseni tuotteet omaan käyttöön edullisemmin, mutta lisätulot alkoivat jossain vaiheessa houkutella ;) Äitiyslomaraha vaihtui keväällä 2011 kotihoidontukeen ja nyt rakennan vakaata toimintaa, jotta voin olla kotiäitinä pidempään ja tavoitteenani on työllistää itseni näillä töillä jatkossakin, päiväkotimaailma ei enää houkuttele.. Etsin siis sekä uusia asiakkaita että jälleenmyyjiä. Ota yhteyttä niin kerron mielelläni lisää!
sanna . molsa @gmail.com (poista välilyönnit)

Teemme hyvinvointikartoituksia ja kehoanalyysejä (maksuttomia molemmat), pidämme kotikutsuja ja ympäri Suomen järjestetään tilaisuuksia, joissa on mahdollisuus kuulla niin ravitsemuksesta kuin liiketoiminnastakin, ohjaamme painonpudotusryhmiä, järjestämme ihonhoitoiltoja jne. Työtapoja on monia ja voit ajatella hyvinvointiohjaajan työtä joko mukavana harrastuksena tai vaikka uutena urana, ihan miten itse haluatkin!

Espoon Kivenlahteen olemme avanneet yhteistyössä muutaman muun jälleenmyyjän kanssa hyvinvointikeskuksen, tilan jossa järjestämme viikoittain asiakas/infoiltoja, koulutuksia, ihonhoitotilaisuuksia jne.
Vuoden ensimmäinen PainonPudotusHaaste -ryhmä on käynnissä parasta aikaa, seuraava ryhmä starttaa maalis-huhtikuun vaihteessa, lisätiedot ryhmistä päivitetään nettisivuille

Käy samalla vastaamassa kotisivujen kyselyyn ja voita proteiinituotteita tai ihonhoitoillan! KYSELY

Joka maanantai käymme mukavalla porukalla Kivenlahden KimppaKävelyllä, lisätiedot täältä
 
Toimin nykyisellään myös Energetix-korujen jälleenmyyjänä.

Jos haluat, voin tulla Mikkelin ympäristössä pitämään tuote-esittelyn kotiisi tai työpaikallesi.

Voit tilata tuotteita myös kätevästi suoraan verkkokaupasta osoitteessa http://magneettikorutsannasiiteri.energetix-wellness.com/fi

Myös ja varsinkin jälleenmyynnistä kiinnostuneet, ottakaa yhteyttä! Aivan uskomattomia tuotteita, nämä myy itse itsensä!

-Sanna-
asiakaspalvelu@maustemekka.net
 
kotigastronomi

Toimin kotigastronomituotteiden jälleenmyyjänä Pohjois-Savossa.
Tuotteet ovat lisäaineettomia, tuoreita ja aromikkaita ihanuuksia kotikeittiöihin:

- mausteet, maustesekoitukset
- keitot, padat, kastikkeet ja dibit
- leivontatuotteet ja makeiset
- maustekahvit, teet ja rooibosteet ym.
Touhu on vienyt aivan mukanaan, tuotteet ovat ihania omassa käytössä ja helppoja myydä toisillekkin. Kotikutsujen lisäksi voi pitää tuote-esittelyjä työpailoilla, harrasteporukoille ym. Lisäksi tuotteet soveltuvat seurojen ja luokkien varainhankintaan ja yritysten liikelahjoiksi. Mahdollisuuksia on monia!

Kuopion seutu kaipaa lisää jälleenmyyjiä ja nyt onkin mainio aika liittyä mukaan tähän makuhermoja kutkuttavaan toimintaan :heart:Ystävänpäivänä:heart: mukaan pääsee extraedullisesti!

Jos kaipaat mukavaa lisäaskaretta tai muuten olet kiinnostunut aiheesta, ota reippaasti yhteyttä~ kerron enemmän!
:flower:Jaana / kauppinenjaana@gmail.com
 
Oulussa ja lähiseudulla:

Haluatko järjestää kotonasi Design kutsut, joilla esitellään suomalaisia design tuotteita, sisustukseen ja itselle? Esittelen tuotteita ja avustan sisustusratkaisuissa. Emäntä saa lahjan tai alennuksen tilaamistaan tekstiileistä.

Valikoimassani on Klo Designin sisustustekstiilejä ja asusteita. Kankaat painetaan käsityönä ja tuotteet ommellaan käsin Turussa, kts. video: Klodesign - YouTube

Lisätietoja tuotteista: Klo Design

Mikäli kiinnostuit, ota yhteyttä oulu@klodesign.fi
 
Oriflamen edustajana alennukset ovat 25% kaikista kosmetiikka hinnoista, myös jo alennuksessa olevista (oheistuotteet 12,5%). Edustaja aloittaminen on helppoa ja täysin ilmaista. Rekisteröin sinut, jotta pääset Oriflame sivuille tutustumaan tuotteisiin ja tekemään tilauksen. Tuotteet, voit tilata vain itsellesi/perheellesi tai voit suositella Oriflamea myös ystävillesi. Silloin saat provikkaa myynnistä. Posti tuo tuotteet kotiisi tai lähimpään Matkahuollon paikkaan. Minimitilaus summaa ei ole ja voit tehdä tilauksen niin usein kuin haluat.
Ruotsalainen Oriflame brändi on tunnettu luonnon raaka-aineiden käytöstä, mutta samalla on hyödynnetty tutkittua tiedettä. Uusia tuotteita kehitellään koko ajan ja uusia raaka-aineita hyödynnetään kosmetiikan käyttöön.
Meillä on käytössä esite, joka vaihtuu noin kolmen viikon välein(sama on nettisivuilla Oriflame - Oriflame cosmetics luettavissa). Uutuuksia tulee joka jakso ja ihania tarjouksia löytyy lehti täynnä. Meikki tuotteet ovat ajanhermoilla ja usealla tuotteella on patentti suojaamassa hyvää tuotetta. Oriflamella on kahden viikon tyytyväisyystakuu eli jos esim. värisävy on väärä voi tuotteen palauttaa tai vaihtaa.

Oriflamessa voit ansaita kolmella tavalla ja tavan voi itse päättää.
1. Säästää ostamalla Oriflame-tuotteita edullisemmin kuin muut.
2. Näytä esitettä muille ja kerätä tilauksia. Saat myyntiprovision.
3. pitää kutsuja, jossa pienellä vaivalla saa myyntiä aikaan(minulta saat esittelytuotteet ja esittelijän)

Ota yhteyttä minuun ja kerron enemmän.
Hanna Aalto, Oriflame senior myyntipäällikkö
puh. 0407515534 hanna_h_a@hotmail.com
 
Haluaisitko ottaa itsellesi Oriflamen asiakasnumeron? Se ei maksa mitään, eikä velvoita mihinkään. Eli ei ole velvoitetta tilata tiettyä määrää esim. jaksossa tai vuodessa, vaan voi tehdä tilauksen silloin kun siltä tuntuu :) Oma alennus kosmetiikasta on 25%, muista tuotteista 12,5%. Aloituspakettia ei ole eli ei tarvitse tilata tiettyä määrää tuotteita heti aluksi. Ja tilauksen mukana tulee lasku.

Yksi jakso on n. 3 vk, jaksoja on vuodessa 17. Jos ei tee tilausta kolmeen jaksoon, loppuvat sähköpostiviestit (sähköpostia tulee keskimäärin kerran jaksossa) Oriflamelta, muuta ei tapahdu, eli asiakasnumero pysyy :) Vuosimaksuja ei ole :) Meillä on aika kivoja kampanjoita, mutta niihinkin voi osallistua oman valinnan mukaan. Oriflame katsoo aktiiviseksi tilaukseksi (eli osallistuu niihin kampanjoihin) 110 KP:n (kampanjapiste) tilauksen. 110 kampanjapistettä on noin 147 €. Pientoimituslisan raja on 50 KP, eli noin 65 €.

Tämä on myös helppo tapa ansaita vähän extraa jos haluat, näytät vain kuvastoa kavereille, työpaikalla, sukulaisille jne :)

Ota yhteyttä asiakaspalvelu@maustemekka.net tai rekisteröidy itse Maustemekka - Oriflame-j osoitteesta löytyvän linkin takaa. :)
 
Oriflame-edustaja

Kenestä vaan voi tulla Oriflame-edustaja. Edustajana oleminen on joustavaa, Oriflame sopii mihin tahansa elämäntyyliin. Halusitpa sitten vain lisäansioita, kokopäiväisen työn tai jopa taloudellisen riippumattomuuden, Oriflame sopii sinulle! Jotkut oriflamelaisista ovat kotiäitejä, opiskelijoita tai eläkeläisiä, jotkut toimivat Oriflamessa päivätyön vastapainoksi. Oriflame sopii kaikille, sillä meillä määräät itse työtahtisi ja -tapasi, ja myös ansiosi riippuvat panoksestasi.

Oriflame palkitsee muutenkin kuin rahassa. Se antaa uutta mielenkiintoista tekemistä ja uusia ystäviä. Hyvästä työstä palkitaan palkinnoilla, jotka voivat olla esimerkiksi tavaroita, tapahtumia tai matkoja kotimaassa ja ulkomaille.

Edustaja voi osallistua Oriflamen järjestämiin koulutuksiin. Kauneus on trendiherkkä ala, ja Oriflame ajan hengessä elävä yritys. Kun tunnet tuotteet, toiminnan ja alan, motivoidut ja saavutat enemmän.

Oriflamessa on aina meneillään jotain mielenkiintoista ja mukavaa. Tukenasi on osaava joukko oriflamelaisia, jotka auttavat mielellään.

Rekisteröidyttyäsi Oriflame -edustajaksi saat tilaamistasi tuotteista -25 % alennuksen, vaikka tilaisit tuotteita vain oman perheesi käyttöön !

Itse toimin aloittelevana edustajana Etelä-Pohjanmaalla Lapualla. Alla olevan linkin kautta voit rekisteröityä edustajaksi, tai tilata tuotteita kauttani. Lapuan/Kauhajärven aluella pyrin toimittamaan tilausen kotiovellesi :)

Oriflame
 
KJP
KOUVOLAn seutu:

Olen aloittanut luomupuuvillaisten NOSH ORGANICS lastenvaatteiden kotikutsuesittelyn ja jälleenmyynnin Kouvolassa. Täällä ei ole muita ko. vaatteiden jälleenmyyjiä. Voit tutustua tuotteisiin nettisivuillani: [url]http://www.katipekkanen.fi[/URL]

Jälleenmyyn edelleen myös SATUNALLEtuotteita.

Tällä hetkellä voimassa mm. seuraavat tarjoukset:
NOSH ORGANICS talvimalliston jäljellä olevat bodyt 15 eur/kpl, paidat 17 eur/kpl

Varaa kotikutsuaikasi (Nosh Organics ja/tai Satunallet) viimeistään ma 19.03.2012 -> saat kutsuillasi 25%:n alennuksen omista ostoksistasi/omasta tilauksestasi, kutsuvaraukset ajalle 25.03.-30.06.2012

Jätä Satunalletilaus minulle viimeistään ma 19.03.2012 -> saat 20%:n alennuksen tilauksestasi

Jätä NOSH ORGANICS kesämalliston ennakkotilauksesi viim. ke 21.03.2012 -> saat 15%:n alennuksen tilauksestasi

Koska tämä ilmoitus tuli näin viime tipassa, voit kysellä tarjouksia vielä tällä viikolla maanantain jälkeenkin ;)
 
Haluaisitko olla oma pomosi ja työskennellä itsesi hyväksi?
Avonin konsulttina teet mielekästä ja palkitsevaa työtä omilla ehdoillasi.

Liity mukaan toiminnalliseen tiimiini.

Uusille lähteville konsulteille 40€ arvoinen tuotesetti aloituslahjaksi kun ensitilauksesi on 100€
lisäksi saat kampanja kohtaiset kannustuslahjat.

Aloittaminen ei maksa mitään ja pääset aloittamaan samantien kun olen luonut tunnukset sinulle.
Täysi tuki saatavilla niitä tarvitsevalle.

Ota yhteyttä niin kerron lisää kotipuotisunstar@gmail.com
 
Nyt jos koskaan kannattaa lähteä maustemyyjäksi! Aloitus maksaa vain 10 euroa (normaalisti 85 €) = LIKI RISKITÖNTÄ, kun lähdet 11.4 mennessä.

Laita viestiä rekrytointi@maustemekka.net ja kysy lisää!!!

Liittyessäsi tarvitset minun ID-numeron, joka on 13936.

J

HUOMIO etenkin pääkaupunkiseutu sekä Kouvola-Lappeenranta-Imatra-akseli! Jälleenmyyjistä PULAA!!!
 
Nyt jos koskaan kannattaa lähteä maustemyyjäksi! Aloitus maksaa vain 10 euroa (normaalisti 85 €) = LIKI RISKITÖNTÄ, kun lähdet 11.4 mennessä.

Laita viestiä rekrytointi@maustemekka.net ja kysy lisää!!!

Liittyessäsi tarvitset minun ID-numeron, joka on 13936.

J

HUOMIO etenkin pääkaupunkiseutu sekä Kouvola-Lappeenranta-Imatra-akseli! Jälleenmyyjistä PULAA!!!
 
KUINKA SINÄ VOIT ?

Foreverin Aloe Vera tuotteet ovat meidän perheelle
tulleet tutuiksi viiden vuoden aikana.

Kunnes eteeni tuli loistava tilaisuus tarttua toimeen
(lue; tajusin oman parhaani/hyvinvointini kiireisessä elämässä)
ja aloin itse suosittelemaan tuotteita kaikille hyvinvoinnista
kiinnostuneille omalla ID-numerollani.

Kokonaisvaltainen hyvinvointi on mahtava tunne.
Sen voimalla voin Suositella sinulle Aloe veraa!

Tällä hetkellä toimin kokopäiväisesti yrittäjänä Forever tuotteiden parissa
ja mielelläni tapaan sinut henkilökohtaisesti sekä
annan vinkkejä miten Forever voi vaikuttaa sinunkin
elämääsi yllättävästi, minä yllätyin!

Kaapistani löytyy myyntisuosikit ja tilauksia lähtee säännöllisesti.

Haluaisitko olla itsesi pomo ja määrätä oman työajan?
Tiimiini olet tervetullut, tehdään yhdessä haaveistasi totta!

Voit soittaa jo tänään minulle, niin tavataan !
0400 722 332 / Miia -Tampere

Matkakaan ei ole este tapaamiselle, vaan ajan järjestely kysymys,
ota yhteyttä vaikka et olisi Tampereelta!
 
Viimeksi muokattu:
PartyLiten itsenäinen Konsultti.

Oletko kiinnostunut kodinsisustamisesta, kyntilöiden lämpöisestä tunnelmasta, tuunaamisesta ja aurinkoisten päivien viettämisestä pihalla?

PartyLite tarjoaa kaikkea tätä ja paljon muuta!

- Meiltä saat kodinsisustamiseen luotettavat, monipuoliset, laadukkaat ja eläämääkin kestäviä sisustustuotteita..
- Meillä on kynttilöitä jokaiselle, väriä puutarhaan, iloisia kevätvärejä kesänjuhliin, lahjaksi hääparille, lahjakortteja sille, jolle et osaa itse valita tuotteita.
- Meidän tuotteita pystyy tuunaamaan vuoden aikojen mukaan.
- Nyt ihania pieniä eläimiä pihamaata koristamaan, lyhtyjä kynttilöille hämäriin kesäiltoihin ja ennen kaikkea aivan mahtava sitrushedelmäkynttilä, jolla saat hätistettyä hyttyset pois kimpustasi.

Kynttilät ovat myrkyttömiä!
Nämä kynttilät eivät savuta ollenkaan.
Laadukkaita ja palavat loppuun asti.

Tuotteilla on 2 viikon toimitusaika, maksat tuotteet verkkopankissa ja yksittäisiin tilauksiin lisätään postituskuluja.

MUTTA:
Nyt kannattaa napata naapuriakin hihasta kiinni, ottaa ystävien kanssa esite esille tai työkaveriporukan kanssa selata esitettä kahvitauolla ja tehdä yhteinen tilaus. (Kun tilaat kimppa-tilauksen, saat sen suoraan kotiisi, ilman toimituskuluja!) Toimi nopeasti, sillä tarjoustuotteita on tarjolla vain rajoitetusti.

Huomenna 1.5 tulee taas voimaan toukokuun asiakastarjoukset, toimi nopeasti, sillä niitä on vain rajoitetusti tarjolla! Ota osoitteet talteen ja toimi heti!

Tarjolla on ihanan iloisia kevään värisiä tuoksuttomia kynttilöitä! (joita on vain rajoitetusti tarjolla)

Partyclub - Tervetuloa
Kynttilät, Kynttiläsomisteet, Kotikutsut, Kodin sisustus | PartyLite

vastaan mielelläni lisäkysymyksiin:
Minuun saat yhteyden meiänkotona @ hotmail.com (poista välit!)

Voin lähettää sinulle myös paperiset versiot kuvastoista ja muutkin lehtiset postissa, mikäli tuotteemme kiinnostavat sinua!
Ota ihmeessä yhteyttä, voin samalla kertoa miten sinä voit saada alennusta tuotteista ja mahdollisesti jopa täysin ilmaisia tuotteita!

Ilmoittamalla minulle sähköposti osoitteesi, saat jatkossakin kuukauden tarjoukset suoraan sähköpostiisi!


EDIT: Nyt kannattaa myös aloittaa konsulttina. Saat mahtavan tuote-edun kun aloitat, lisäksi saat 450e arvoisen aloituspaketin 0e. ET sitoudu mihinkään! Ota yhteyttä niin kerron paljon muita syitä miksi kannattaa lähteä mukaan!
 
Viimeksi muokattu:
Satunallet perhe sisältää kymmeniä opettavia ja kehittäviä pelejä ja palapelejä perheen pienimmille! Lisäksi ihastuttavat käsinuket ja Heyen palapelit saa Satunalleilta yksinoikeudella Suomessa.

Haluatko sinä viettää ystävien kanssa mukavan illan, missä esittelyn lomassa lapset saavat pelailla yhdessä aikuisten kanssa tai muovailla? Saat kätevästi tehtyä ostokset ja ennenkaikkea hyödyt rahallisesti; Illan emäntä saa illan myynnistä -10% tuotteita itselleen ja kiitoskukkasen. Jokaisesta kutsuilla sovitusta jatkokutsusta hyödyt myös prosenttialennuksen muodossa. Toimin Nurmijärven alueella ja sen lähikunnissa mutta sovitusti myös kauempanakin. Lisäksi tulemme mielellämme kerhoihin,leikkipuistoihin ja muihin tapahtumiin!

Etsimme myös uusia jälleenmyyjiä Satunallen tuotteille, mikäli kiinnostuit, ota yhteyttä niin kerron lisää!:)

Esittelyihin voidaan ottaa sovitusti myös muita valikoimamme tuotteita!:flower:

info(a)heikunkeikun.fi
Lastenpuoti Heikunkeikun, Rankempaa Asennetta!
 
Olen Tinttu.com-tuotteiden kotikutsuesittelijä Nurmijärven + lähikuntien alueella.
Eli Espoo, Hki, Vantaa, Vihti, jne.

Ihania lapsellisia lastenvaatteita ja hassuja hattuja sekä satumaisia sisustustapetteja ja -tarroja.
Toukokuussa on tulossa kesämallistoakin – t-paitoja ja ties mitä muuta ihanaa.

Jos olisit kiinnostunut järjestämään kotikutsut - emännänlahjat ovat, sanottaisiinko kohtuulliset :) - kipin kapin varaamaan oma esittely ja mainostamaan sitä kaikille lapsellisille kavereille!
Voit myös vinkata kerhoporukalle, leikkipuistoon tai työpaikalle toivottavasta esittelystä. Tai jos joku kaverisi tykkää järjestää kutsuja, niin kerropas hänelle minusta. :)
Voit viesteillä osoitteeseen katja.kattimus@gmail.com tai soittaa 041-5461447.

Tuotteisiin voi tutustua Tinttu.com-sivuilla, mutta mietipäs miten ihanaa olisi päästä hiplaamaankin niitä. ;)

Tinttu.com
 
Toimin Tupperware-jälleenmyyjänä akselilla Pori-Rauma-Laitila-Eura (ym). Jos olet kiinnostunut toimimaan emäntänä/isäntänä ja saamaan itsellesi (ja tietyin viikoin myös vieraillesi) mukavan lisälahjan laadukkaiden tuotteidemme lisäksi, ota rohkeasti yhteyttä minuun yksityisviestillä! Et sitoudu mihinkään.

Lisäksi rekrytoimme koko ajan lisää jälleenmyyjiä eli jos haluat tienata helpolla, ja ennen kaikkea mukavalla tavalla taskurahaa, saat lisätietoa minulta! :) Ja tietenkään pelkkä tiedustelu ei sinua edelleenkään sido mihinkään! ;) Et tarvitse myyjänkoulusta tai edes y-tunnusta. Tupperwarea voit kokeilla 4 viikkoa ja jos harrastus ei sovikaan sinulle, voit aina lopettaa ilman mitään selityksiä!

Vastaan kaikkiin kysymksiin ja miettisiin, eli rohkeasti vain yksityisviestiä minulle päin! :) (Ja huom! Tämä harrastushan sopii kaiken ikäisille aina 18-vuodesta ylös päin. ;))
 
Tervehdys! Edustan Dantellin Pyyhekutsuja Lappeenrannassa ja etsinkin nyt mukaan uusia asiakkaita ja jälleenmyyjiä. Valikoimaamme kuuluu mm. kylpytakit, pyyheliinat, kylpymatot, kylpytossut, lasten tuotteet, laudeliinat, saunamyssyt ja pefletit. Tuotteemme ovat haitta-aineetonta 100% puuvillaa. Kaikki tuotteet ovat sertifioituja Öko, BSCI, ISO- 9001- sertifikaateilla. Ne sopivat myös herkkäihoisille.
Myyn tuotteita tällä hetkellä katalogin ja internetin välityksellä. Voit tilata ilmaisen katalogin tai tutustua tuotteisiimme online-katalogimme kautta. Ostot teet kätevästi kauttani ja kaikilla tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus.
Etsin myös uusia jälleenmyyjiä! Kun aloitat nyt saat aloituspaketin ilmaiseksi (ostoja oltava 1500€/3kk). Aloituspaketti sisältää 20 erilaista mallia ja 15 tuotekuvastoa. Etunasi jälleenmyyjänä mm. loistava hinta/laatusuhde, ei vaihto/palautuksia, koska tuote on aina oikeankokoinen, esittely sujuu helposti ja nopeasti; ei rikkimeneviä tuotteita eikä tuotteet vanhene! Jälleenmyyjän provisio 30%
Jos kiinnostuit asiakkuudesta tai jälleenmyynnistä, niin vieraile kotisivullani Pyyhe Online - Kylpyhuonetekstiilien markkinointi ja myynti ja ota yhteyttä joko yhteydenottolomakkeella, sähköposilla tai puhelimitse.
 
Jos haluat Ihonhoito- meikkikonsultiksi niin ota yhteyttä allekirjoittaneeseen. Sinulla on rajattomat mahdollisuudet ansaita rahaa riippuen omasta panoksestasi. Sinulla ei tarvitse olla minkäänlaista alan koulutusta ja saat koulutusta ilmaiseksi heti alussa. Ja koulutus jatkuu koko uran ajan. Firma palkitsee ja kannustaa sinua eteenpäin. Saat vertaistukea paljon. Sinulla on vapaat kädet suunnitella työ ja vapaa-aika, eli työ sopii todella hyvin myös perheenäidille. Syy miksi en sano tässä tuotteen nimeä on yksinkertaisesti se että yhtiön säännöissä se ei sovi. Mutta jos haluat jonkin tuotteen konsultiksi niin tämä on yksinkertaisesti paras ja siinä on paras kate. Tuote on ollut USAn myydyin ihonhoito- ja meikkituotteissa jo pitkään. Suomessa tuotteet ovat olleet 20v. Ne ovat todella laadukkaita ja sopivat hyvinkin herkille ihoille. Tuoteita myydään vain tilaisuuksissa ja saat tarkat ohjeet miten toimia. Asiakas saa ennakkoanalyysin, tilaisuuden ja jälkiseurannan. Tuotteita itse kokeilemalla asiakas löytää omat tuotteensa konsultin avustuksella. Jokainen konsultti on itsenäinen ihonhoitokonsultti. Eli teet itse oman urasi. Jos edes vähän kiinnostuit niin ota yhteyttä niin laitan lisätietoa. Pidä itse tilaisuus niin tulen pitämään tilaisuuden sinulle ja ystävillesi. Tutustut samalla tuotteisiin ja konsultin työhön.

jarkkokimari@hotmail.com
 
Viimeksi muokattu:
Haluatko lisätuloja?

Oletko valmis tekemään enemmän töitä korujen maailmassa ja tapaamaan ihmisiä? Kuitenkin niin että sinulla on vapaus tehdä töitä niin vähän tai paljon kuin itse haluat.

Korut kiinnostavat Sinua ja haluat myydä näitä ihania, hyvää tekeviä ja vaikuttavia koruja.

Koruja voit myydä joko hoitolassasi, kampaamossa, aktiivisesti kotikutsuilla, messuilla, markkinoilla, myyjäisissä, tapahtumissa jne. Valitse itsellesi sopiva tapa.

Olethan aktiivinen ja oma-aloitteinen.
Pidät ihmisten tapaamisesta ja uskallat ottaa heihin kontaktia. Pidät myymisestä ja esittelemisestä.

Sinun tulee itse huolehtia itse siitä, että hankit esittelyitä, kotikutsuja, asiakkaita jne mutta annan sinulle täyden tukeni ja autan sinua tarvittaessa saavuttamaan unelmalsi.

Aloittaminen on edullista, voit lähteä mukaan 39€ panostuksella.
Aloitussetti sisältää yhden myydyimmistä koruistamme, esitteitä ja muutakin materiaalia jolla voit aloittaa toiminnan heti.

Pääset osallistumaan koulutuksiimme joita järjestetään ympäri Suomea, ihaniin tapahtumiin sekä palkitseviin kilpailuihin joissa matkoja ja ihania ja arvokkaita tuote palkintoja.

Saat käyttöösi Energetixin upeat työkalut, jälleenmyyjän nettisivustot, yrityksen ja minun taustatuen sekä pientä korvausta vastaan oman nettikaupan valmiina jaettavaksi. Ylläpito tehdään puolestasi aina nettikauppaan, mikä siis sen parempaa, vai mitä?

Tulosi koostuvat provisioista ja ovat täysin sidoksissa sinun omaan aktiivisuuteesi.

Olen itse ostanut koruja aikasemmin messuilta ja tapahtumista mutta kerran päätin hyppää mukaan remmiin ja olen nyt todella innoissani tästä uudesta harrastuksesta koska koruja menee ihan oikeasti kaupaksi :)

Kiinnostaisiko sinua hyppää mukaan remmiin? Ota yhteyttä kotipuotisunstar@gmail.com
 
Haluatko saada omille lapsillesi edullisemmin kivoja lastenvaatteita?

Löytyykö tuttavapiiristäsi sopivasti lapsiperheitä, joiden luokse pääsisit esittelemään näitä vaatteita?

Oletko kiinnostunut itsenäisestä jälleenmyyntityöstä, tai sinulla on verkkokauppa/liike?

Haluatko myydä kotimaista käsityötä, ekologisia vaihtoehtoja unohtamatta?

Jos oma vastauksesi on myöntävä, silloin kannattaa ottaa yhteyttä info@onnilainen.fi !

Onnilaisen lastenvaatteet on kasvava KOTIMAINEN lastenvaatemerkki, joka etsii lisää jälleenmyyjiä.Onnilaisen lastenvaatteille kaivataan jälleenmyyjiä niin liikkeistä, verkkokaupoista, kotiputiikeista, kotiesittelijöistä....

Käy tutustumassa tuotteisiin www.onnilainen.fi ja ota yhteyttä, ja lähde mukaan myymään iloisia Onnilaisia.

Tuija / www.onnilainen.fi
 
Haluatko ostaa kosmetiikkaa huippuedullisesti? Lähde mukaan Oriflameen!

Pääset heti hyödyntämään edustajan alennukset ja erilaisten kampanjoiden edut.

Omalla asiakasnumerolla voit tehdä tilauksia juuri niin usein kun haluat. Mukaanlähteminen ei kuitenkaan
velvoita sinua tekemään tilauksia tiettyyn tahtiin, vaan voit olla mukana juuri niin aktiivisesti kuin itse haluat.
Liittyminen ei myöskään maksa sinulle mitään.

Juuri tällä hetkellä on useita erilaisi etuja uudelle edustajalle, joten toimi nopeasti!
Edustajana saat ostettua kosmetiikkaa 25% edullisemmin ja lisäksi sinulla on mahdollisuus saada tuotteita täysin ilmaiseksi. Lisäksi voimassa on erilaisia kampanjoita, joissa voit tienata lahjakortteja, koruja, laukkuja yms. Innokkaimmat ja ahkerimmat voivat saada tästä myös tuntuvia lisäansiota. Näin myös minä, joka toimin tiiminvetäjänä ollessani hoitovapaalla pienten lasteni kanssa :)

Oman asiakasnumeron saat allaolevasta linkistä:
http://fi.oriflame.com/recruits/online-registration.jhtml?sponsor=2192193
Lisätietoja s_salokangas(a)yahoo.com
 

Yhteistyössä