Ketju jälleenmyyjille!

Haluatko lisätuloja?

Oletko valmis tekemään enemmän töitä ihanien tuotteiden parissa ja tapaamaan ihmisiä? Kuitenkin niin että sinulla on vapaus tehdä töitä niin vähän tai paljon kuin itse haluat.

Mausteet ja muut tuotteet kiinnostavat Sinua ja haluat myydä näitä maukkaita ja hyviä tuotteita myös muillekkin.

Tuotteita voit myydä joko kotikutsuilla, messuilla, markkinoilla, myyjäisissä, tapahtumissa jne. Valitse itsellesi sopiva tapa.

Olethan aktiivinen ja oma-aloitteinen.
Pidät ihmisten tapaamisesta ja uskallat ottaa heihin kontaktia. Pidät myymisestä ja esittelemisestä.

Sinun tulee itse huolehtia itse siitä, että hankit esittelyitä, kotikutsuja, asiakkaita jne mutta annan sinulle täyden tukeni ja autan sinua tarvittaessa saavuttamaan unelmalsi.

Aloittaminen on edullista, voit lähteä mukaan 25€ panostuksella (voimassa 14-28.2)
Aloitussetti sisältää kirjallista materiaalia joilla pääset hyvin alkuun.

Pääset osallistumaan koulutuksiimme joita järjestetään ympäri Suomea, ihaniin tapahtumiin sekä palkitseviin kilpailuihin joissa matkoja ja ihania ja arvokkaita tuote palkintoja.

Saat käyttöösi Kotigastronomin upeat työkalut, jälleenmyyjän nettisivustot, yrityksen ja minun taustatuen.

Tulosi koostuvat provisioista ja ovat täysin sidoksissa sinun omaan aktiivisuuteesi ja lisäksi meillä on todella kattava Bonus ohjelma joten bonuksille pääsee jo pienelläkin panostuksella.

Olen itse ostanut tuotteita aikasemmin messuilta ja tapahtumista mutta kerran päätin hyppää mukaan remmiin ja olen nyt todella innoissani tästä uudesta harrastuksesta koska tuotteita menee ihan oikeasti kaupaksi ja mikä parasta se on kuluva tuote joten asiakkaat palaavat luoksesi aina uudestaan ja uudestaan.

Kiinnostaisiko sinua hyppää mukaan remmiin?
Ota yhteyttä kotigastronomi.uusimaa@gmail.com
tai rekistöröidy mukaan sivujemme kautta käyttämällä ID numeroa 14125
 
Viimeksi muokattu:
Kotigastronomina voit toteuttaa unelmasi! Niin minäkin olen tehnyt jo 6,5 vuoden ajan ja koko ajan innostun asiasta enemmän ja enemmän! Nyt helmikuun kampanjana uusi jälleenmyyjä pääsee mukaan vain 25 eurolla ja annan täyden tukeni menestymisesi eteen. Kysy lisää maustemekka @ gmail.com

Jos haluat kokeilla jotain "uutta", hyppää mukaan maailman nopeimmin kasvavaan bisnekseen hyvinvoinnin alalle ja kysy lisää Arctic Nutrition-edustajan työstä. Ei vuosimaksuja, ei ostovelvoitteita, täysin kotimainen yritys ja vain kuusi helposti myytävää ja todella laadukasta tuotetta sekä ryhmän tuki ja mikä itselle oli tärkein juttu: yritys on kansainvälistymässä jo kuluvan vuoden aikana joten vain taivas on rajana menestyksen suhteen kun lähdet mukaan nyt ja teet pohjatyösi huolella! Laita viestiä arcticnutrition @ maustemekka.net ja kysy lisää!
 
Perfect Home on pohjoismaiden johtava sisustustuotteiden kotikutsumyyntiyritys. Olemme toimineet Suomessa vuodesta 2011, Norjassa vuodesta 1995. Tuotteet on tykättyjä ja työtä todella riittää. Meillä työ ei ole verkostomarkkinointia vaan voit keskittyä ihan vaan omaan työhösi verkoston kasvattamisen sijaan. Katso lisää Perfect Home - Etusivu tai FB:ssa Perfect Home Oy.

Toimin itse Turun alueella, mutta autan uusia jälleenmyyjiä alkuun missä tahansa asutkin. Olen hoitovapaalla, kutsuja pitämällä saan kivasti pientä lisätuloa, kauniita tuotteita omaan kotiin edullisemmin sekä tietysti sitä kultaakin arvokkaampaa omaa aikaa aikuisten kesken. Aloitusmaksu on 100e, sillä saat käyttöösi tuotteita yli 900 euron edestä.

Laita viestiä osoitteeseen jenni.menander(at)gmail.com niin kerron lisää.
 
ALOE VERA HYVINVOINTITUOTTEET!

Etsin uusia jälleenmyyjiä.

Oletko jo löytänyt luotettavan tavan turvata oman ja perheesi hyvinvoinnin ja talouden?

Haluatko esimerkiksi jäädä kotio hoitamaan lapsia?

Etsin iloiseen tiimiini uusia innokkaita jälleenmyyjiä ympäri Suomea! Ota yhteyttä niin kerron Sinullekin tästä upeasta mahdollisuudesta!

Työ sopii erinomaisesti toisen työn tai opiskelun oheen, myös kotiäideille sekä -isille lisäansioiksi. Työtä voit tehdä kuinka paljon itse haluat, miten, missä ja kenen kanssa!

Voit ryhtyä jälleenmyyjäksi esimerkiksi äitiys- tai isyyslomalla vaikka tilaamalla aluksi hyvänolontuotteita vain perheellesi ja pikkuhiljaa myymään muille.

Ota rohkeasti yhteyttä niin kerron mielelläni lisää.
SÄHKÖPOSTI: vitadialoevera@hotmail.com
KOTISIVUT: Tervetuloa - Vitadialoevera
 
Toimin Arctic Nutrition-tuotteiden itsenäisenä jälleenmyyjänä ja haen ryhmääni uusia edustajia. Toimit siis itsenäisenä jälleenmyyjänä joko verokortilla tai yrittäjänä. Et ole palkkasuhteessa minuun etkä Arctic Nutritioniin.

Arctic Nutrition on täysin suomalainen, vuonna 1997 perustettu suoramyyntiyritys ja sen pääpaikka toimii Haminassa. Arctic Nutrition - kuten nimikin kertoo - valmistaa ravintoa arktisista oloista eli ns. suomalaista superfoodia. Tuoteperheeseen kuuluu vain kuusi tuotetta, mutta ne ovat sitäkin monipuolisempia. Neljä tuotetta on kotimaisia, loput kaksi tulee Havajilta. Tuoteperhe on helposti sisäistettävissä ja tuotteita voit myydä missä vain: ystäville, sukulaisille, kotikutsuilla, messuilla ja markkinoilla, omassa kaupassa, kampaamoliikkeessä, verkkokaupassa jne.

Yritys on tänä vuonna laajentamassa toimintaansa Venäjälle ja tämä tarjoaa myös meille suomalaisille edustajille ainutlaatuisen mahdollisuuden olla viemässä kotimaista osaamista ulkomaille ja hyötyä siitä taloudellisesti.

Miten?
- Venäjällä on erilaisissa verkostomarkkinoinneissa mukana yhtä paljon ihmisiä kuin Suomessa on koko väkiluku!!!
- Venäläisistä n. 50% käyttää jo erilaisia vitamiini- ja lisäravinnetuotteita ja liki 80% on sitä mieltä, että niiden käyttäminen edistäisi terveyttä huomattavasti.
- Venäläisistä vitamiinien ja lisäravinteiden käyttäjistä n. 40% ostaa tuotteensa apteekista tai luontaistuotekaupasta ja JOPA 50% ystävien suosittelemana eli eri verkostomarkkinointiyrityksiltä!
- Venäläiset pitävät TODELLA suuressa arvossa kaikkea suomalaista. Suomen luontoa, suomalaisia marjoja ja kaikkea Suomessa valmistettua. Made in Finland-merkillä voi sinne myydä melkein mitä vain ja näiden tuotteiden takana voi todella seisoa selkä suorassa.
- Hyvinvointiala on eniten kasvava ala koko maailmassa. Suomessakin edelleen, mutta Venäjälle suurin huippu on vasta tulossa.

Jos siis haluat olla etunenässä viemässä kotimaista osaamista ulkomaille, sinulla on ehkä jo kontakteja Venäjän suuntaan tai puhut itse venäjää, tämä voisi olla sinun juttusi!

Ota yhteyttä: arcticnutrition @ maustemekka.net ja kysy lisää!
 
Heippa!
Etsin perusteilla olevaan ORIFLAME ryhmääni innokkaita edustajia. Jos olet 18 vuotta ja kosmetiikasta kiinnostunut niin ota yhteyttä, kerron mielelläni lisää!

Oriflametuotteita myydään jaksoesitteiden avulla suoramyyntinä. Myynnistä sinä saat -25%.
Lisäksi uusi edustaja saa aloittajan edut sekä jaksottain on myös erilaisia kampanjoita. Tässä ei ole velvotteita, joten voit vaikka alkuun katsoa sopiiko tämä sinulle. Saat päättää itse ajankäyttösi! Voit myös hankkia tuotteita vain omalle perheellesi, saat ne -25%

susanne.vossi@lailanet.fi
 
Olen Oriflame-edustaja jo viidettä vuotta. Toimin aiemmin myös tiiminvetäjänä sekä senior tiiminvetäjänä, mutta muu työelämä vei välillä hetkeksi mennessään. Nyt tehdään paluuta Oriflamen maailmaan rytinällä ja kaipaisin ryhmääni aktiivisia ja innokaita myyntiedustajia lisää!

Toivon saavani sinutkin tiimiini, sillä Oriflame-toiminta on oikeasti tosi mukavaa ja tästä on helppo tykätä.
Liittyminen ei maksa mitään ja mitään pakkoja ja velvoitteita ei ole. Toimintaa voi siis kokeilla ja siitä voi jäädä halutessaan myös pois ilman kuluja. Riskejä ei siis ole. Verkostomarkkinoinnistakaan ei ole kyse, vaan ansaitseminen perustuu tuotteiden myyntiin.

Minun tiimiläiselläni on mahdollisuus osallistua kaikkeen sähköisesti, jos maantieteellisesti ei pääse esim. tiimi-iltoihin paikalle. Tapanani on lähettää paljon sähköpostia ja pyrin olemaan kaikella tapaa tiimiläiseni tukena toiminnassaan. Aloitusvaihe toki on se meitä molempia paljon työllistävä, kun tutustutaan eri asioihin ja aloitusvaiheessa on ne kaikki erityisimmät tsempin paikat, kun aloittajan ohjelma kannustaa starttaamaan vauhdikkaasti erilaisten palkintojen kera. Nytkin on meneillään aloittajan ohjelma, jossa voi saada erilaisia tuotteita veloituksetta tai vain muutamalla eurolla.

En velvoita tiimiläistäni mihinkään minimitasoon, mutta toki tsemppaan monin tavoin, jotta työ olisi mielekästä sekä minulle että tiimiläiselle! Itse tosin huomasin aloittaessani aikanaan, että hyvin nopeasti Oriflame ”vei mukanaan” ja innostuin aina vain enemmän. Erilaiset kampanjat ja kilpailut myös saivat helposti tempaistua mukaansa, kun oli mukava tavoitella erilaisia tuotepalkintoja tai matkoja. Tietysti aina pitää muistaa myös kohtuus eli työn on oltava mukavaa, eikä vain suorittamista.

Perusideana on siis esitellä tuotteita ja/tai jaksoesitteitä tuttaville, sukulaisille jne. ja kerätä heiltä tilauksia. Kun olet tehnyt netin kautta tilauksesi, saat tuotteet haluamallasi tavalla toimitettuina ja sitten voit toimittaa ne asiakkaillesi. Maksu tuotteista kannattaa ottaa asiakkailta viimeistään tuotteen toimitusvaiheessa, ettei vaan jää rahoja maailmalle. Itse maksat tuotteet Oriflamelle sitten esim. tuotteiden mukana tulleella laskulla, jossa tuotteet ovat siis pääsääntöisesti 25% edullisempia kuin esitehinnat. Tässä välissä tapahtuu siis sinun provisiosi saaminen. Jos innostut keräämään pienen tuotevalikoiman itselle, on todettu kyllä, että pitämällä kauneusiltoja eli kutsuja, saa parhaan myynnin.

Oriflamessa päätät siis täysin itse, mitä haluat tehdä ja kuinka paljon ansaita vai haluatko vain mukavan harrastuksen. Tätä voi tehdä siis täysin itselleen sopivalla painotuksella. Työajat ja ajantarve riippuvat siitä, millaisia tavoitteita itsellesi asetat. Oriflame voi olla vähän aikaa vievä harrastus tai tuottoisa kokopäivätyö, sinä päätät! Riippumatta siitä, haluatko käyttää hyviä tuotteita edullisesti, ansaita ekstraa tai luoda uran, Oriflame muotoutuu elämääsi. Oriflame palkitsee muutenkin kuin rahassa. Se antaa uutta mielenkiintoista tekemistä ja uusia ystäviä. Hyvästä työstä palkitaan palkinnoilla, jotka voivat olla esimerkiksi tavaroita, tapahtumia tai matkoja kotimaassa ja ulkomaille. Myyntiedustaja voi osallistua Oriflamen järjestämiin koulutuksiin. Aina on meneillään jotain mielenkiintoista ja mukavaa. Tukenasi on osaava joukko oriflamelaisia, jotka auttavat mielellään ja tietenkin minä tiimin kokoajana.

Tuotevalikoimasta voisin kertoa sen verran, että perinteisen meikkimaailman lisäksi Oriflamelta löytyy myös koko perheen ihonhoito- ja puhdistustuotteet, valtavat määrät tuoksuja, Wellness-hyvinvointituotteet ja vaihdellen myös muodikkaita asusteita. Ihana sarja on myös Reilun kaupan sertifikaateilla varustettu Ecobeauty. Vartalo- ja hiustenhoitotuotteet kuuluvat myös valikoimaan. Koko valikoiman löydät netistä osoitteesta Oriflame - Meikit, ihonhoito, tuoksut, vartalonhoito, Wellness, asusteet ja paljon muuta. - Oriflame cosmetics ja tietenkin jaksoesitteistä.

Kaikilla tuotteilla on täydellinen 14 vrk:n palautus- ja vaihto-oikeus ja Oriflame on Suomen Asiakkuusmarkkinointiliiton jäsen ja noudattaa Reilun Pelin Sääntöjä.
Oriflame-tuotteita ei ole koskaan testattu eläimillä. Emme ole myöskään testanneet tai testauttaneet tuotteiden raaka-aineita elämillä. Myös alihankkijamme sitoutuvat noudattamaan Oriflamen linjauksia ympäristön- ja eläintensuojelusta.

Toivottavasti innostut tulemaan mukaan tiimiini, sillä tätä voi aidosti suositella! Laita viestiä minulle, niin kerron lisää! Nyt on erinomainen aika startata!

oriflameposti@gmail.com
 
Haen uusia AVON-konsultteja tiimiini :)
Ei liittymis- tai jäsenmaksua! Teet omaan tahtiin, tilaten itsellesi tai sitten teet tästä lisäansio mahdollisuuden!
Tilauksen ollessa vähintään 80€, saat 25% alennuksen tuotteet ILMAN TOIMITUSKULUJA. Lisäksi kannustusohjelman upeita tuotteita erittäin edullisesti tai veloituksetta!
Minä tarjoan sinulle täyden tukeni, autan sinua luomaan oman asiakaskuntasi ja olen tukena, minkä oven avaatkaan Avon maailmassa!
Ota yhteyttä: info@heikunkeikun.fi

Lisäksi Kotigastronomin tuotteet tai toiminta kiinnostaa, pääset kauttani mukaan! :)

Lastenpuoti Heikunkeikun
 
Jos Oriflamen edustajuus kiinnostaa, niin meidän tiimiin kannattaa liittyä :) Aivan ihanat tiiminvetäjät, jotka auttaa alkuun! Tosi hyvät FB-sivut, joista saa kaiken tarvittavan infon! Ja palkitsevat aina henkilökohtaisesti hyvin menestyneitä edustajia :) EI VELVOITA MIHINKÄÄN!

http://fi.oriflame.com/recruits/online-registration.jhtml?sponsor=8115490

Tuolta linkistä pääsee meidän tiimiin mukaan!

Heidin Oriflame

Tuolta löytyy myös tietoa :)
 
Viimeksi muokattu:
Toimin Arctic Nutrition-tuotteiden itsenäisenä jälleenmyyjänä ja haen ryhmääni uusia edustajia. Toimit siis itsenäisenä jälleenmyyjänä joko verokortilla tai yrittäjänä. Et ole palkkasuhteessa minuun etkä Arctic Nutritioniin.

Arctic Nutrition on täysin suomalainen, vuonna 1997 perustettu suoramyyntiyritys ja sen pääpaikka toimii Haminassa. Arctic Nutrition - kuten nimikin kertoo - valmistaa ravintoa arktisista oloista eli ns. suomalaista superfoodia. Tuoteperheeseen kuuluu vain kuusi tuotetta, mutta ne ovat sitäkin monipuolisempia. Neljä tuotetta on kotimaisia, loput kaksi tulee Havajilta. Tuoteperhe on helposti sisäistettävissä ja tuotteita voit myydä missä vain: ystäville, sukulaisille, kotikutsuilla, messuilla ja markkinoilla, omassa kaupassa, kampaamoliikkeessä, verkkokaupassa jne.

Yritys on tänä vuonna laajentamassa toimintaansa Venäjälle ja tämä tarjoaa myös meille suomalaisille edustajille ainutlaatuisen mahdollisuuden olla viemässä kotimaista osaamista ulkomaille ja hyötyä siitä taloudellisesti.

Miten?
- Venäjällä on erilaisissa verkostomarkkinoinneissa mukana yhtä paljon ihmisiä kuin Suomessa on koko väkiluku!!!
- Venäläisistä n. 50% käyttää jo erilaisia vitamiini- ja lisäravinnetuotteita ja liki 80% on sitä mieltä, että niiden käyttäminen edistäisi terveyttä huomattavasti.
- Venäläisistä vitamiinien ja lisäravinteiden käyttäjistä n. 40% ostaa tuotteensa apteekista tai luontaistuotekaupasta ja JOPA 50% ystävien suosittelemana eli eri verkostomarkkinointiyrityksiltä!
- Venäläiset pitävät TODELLA suuressa arvossa kaikkea suomalaista. Suomen luontoa, suomalaisia marjoja ja kaikkea Suomessa valmistettua. Made in Finland-merkillä voi sinne myydä melkein mitä vain ja näiden tuotteiden takana voi todella seisoa selkä suorassa.
- Hyvinvointiala on eniten kasvava ala koko maailmassa. Suomessakin edelleen, mutta Venäjälle suurin huippu on vasta tulossa.

Jos siis haluat olla etunenässä viemässä kotimaista osaamista ulkomaille, sinulla on ehkä jo kontakteja Venäjän suuntaan tai puhut itse venäjää, tämä voisi olla sinun juttusi!

Ota yhteyttä: arcticnutrition @ maustemekka.net ja kysy lisää!
Venäjän markkinoiden avautuminen todellakin tapahtuu nyt, kuluvan vuoden aikana, tarkalleen ottaen lokakuun alussa. Tämä on ensimmäinen kerta, kun vastaavaa firmaa ollaan viemässä Suomesta ulkomaille ja on ihan sanoinkuvaamattoman iso mahdollisuus meille SUOMALAISILLE edustajille!

Kysy lisää mahdollisuudesta päästä hyödyntämään täysillä aukeavat Venäjänmarkkinat heti lähtölaukaukseen! Onko sinulla varaa sanoa ei tälle mahdollisuudelle? Minulla ei ollut! arcticnutrition@maustemekka.net
 
Hyvää Päivää kaikki Etelä-Savolaiset!

Olen Lr Health & Beauty Systems jälleenmyyjä. Tuotevalikoimaan kuuluvat tuoksut, kosmetiikka, korut sekä Aloe Vera tuotteet. Tuotteet ovat korkealaatuisia. Tuotteista 90 % valmistetaan Saksassa.

Haluatko järjestää esittelyn kotonasi tai työpaikallasi.

Vai haluaisitko liittyä mukaan. Voit saada mukavat lisäansiot tai jopa päätoimen
ryhtymällä itsenäiseksi jälleenmyyjäksi.

Jos asuinpaikkasi on Mikkeli, Kangasniemi, Pieksämäki, Ristiina, Juva, Mäntyharju tai Juva, niin otapa yhteyttä. Suunnitellaan yhteistyökuviot,

Ystävällisesti
Anja Partti
LR Health & Beauty
 
Viimeksi muokattu:
Viihdytkö kauneuden parissa?

Minä lähdin aikoinani Oriflamen toimintaan mukaan sen takia, että RAKASTAN kosmetiikkaa ja halusin päästä käsiksi suureen määrään tuotteita alennettuun hintaan. Pikkuhiljaa aloin myymään tuotteita ja nyt innostukseni on kasvanut niin suureksi, että haluan koota oman tiimini ja auttaa heitä mukaan tähän innostavaan työhön!

Täällä onkin tullut esiin jo paljon tietoa Oriflamen toimintaan mukaan lähtemisestä (täysin ilmaista, eikä mitään tilauspakkoja ole. Mahdollisuus joko tilata ihan vain itselleen tai tavoitella suurempia unelmia!), joten en nyt turise siitä sen enempää. Lähtemällä minun tiimiini, voit olla varma, että saat täyden tukeni päästäksesi toimintaan kunnolla mukaan! Mikäli asut pk-seudulla, olet tervetullut myös jaksoiltoihin, jossa pääsemme jyvälle aina käynnissä olevan jakson erikoisuuksiin ja laitamme potkua myyntiin!

Jos taas haluaisit pelkästään tilata itsellesi/ystävillesi, sekin on täysin fine ja voin auttaa sinua löytämään juuri oikeat tuotteet. Minulla on käytössäni ihoanalysaattori ja se yhdessä perusteellisen tiedon kanssa auttaa löytämään juuri oikeat täsmätuotteet.

Yksi iso etu Oriflamessa on mielestäni se, että tuotevalikoima on todella laaja, aina perustuotteista sinne selektiivisemmän kosmetiikan puolelle. Se laajentaa asiakaskuntaa kummasti, kun jokaiselle löytyy jotain! Minulle on tärkeää se, että voin palvella kaikkia, olipa toiveet mitä tahansa. Kuten sanoin, teen tätä hommaa ensisijaisesti rakkaudesta kauneuteen ja hyvinvointiin, joten pyrin antamaan niin asiakkaillekin kuin tiimiläisilleni palasen tuota paloa ja tietoa kosmetiikkaa kohtaan.

Jos siis koet, että Oriflame ja oma tiimini voisi antaa sinulle jotain, edes hitusen, liity mukaan! Tärkeintä mielestäni tässä, niinkuin elämässä muutenkin, on nauttia tekemisen meiningistä ja kannustaa toinen toisiaan!

Lisää tietoa omasta toiminnastani löydät nettisivuiltani:

Mikäli haluat vain tilata tuotteita asiakkaanani, uusimman katalogin löydät täältä, josta voit suoraan klikata tuotteet ostoskoriisi.

Liity mukaan toimintaan laittamalla minulle viestiä osoitteeseen rellun.oriflame[at]gmail.com. Voit myös kysyä mitä vaan Oriflamea kohtaan, vastaan mielelläni!

Toivottavasti jokainen löytää itselleen sopivan harrastuksen tai työn, olipa se sitten mitä tahansa tässä ketjussa ollutta! Kuunnelkaa sydäntänne, se kertoo kyllä mikä on parasta! <3

Reeta
 
Haluatko lisätuloja tai peräti kokonaan uuden ammatin?
Olet sitten työelämässä, työtön, opiskelija, eläkkeellä tai kotona lasten kanssa, sinulla on loistavat mahdollisuudet menestyä LR-konsulttina.
LR-konsulttina voit myydä erittäin laadukkaita (tuotteita ei ole testattu eläimillä, eikä niiden valmistamiseen ole käytetty lapsityövoimaa) ihonhoito-, elimistön hyvinvointi-, hiustenhoito- ja eläintenhoitotuotteita sekä kosmetiikkaa.
Konsulttina saat tuotteet 30-40% edullisemmin ja lisäksi saat bonusta ostoista 3-21% kyseisen kuukauden myynnistä riippuen.
Lisäksi myydessäsi tuotteita, saat tuon 30-40% asiakkaalta suoraan itsellesi.
Tuloja saat kuitenkin muutenkin, kuin pelkästä myynnistä. Suosittelemalla yritystä esim. ystävillesi niin, että he ottavat itselleen tunnukset sinun kauttasi, saat bonukset myös heidän ostoistaan, sekä heidän alapuolellaan olevien ostoista jne.
Voit ottaa alapuolellesi konsultteja myös muualta kuin Suomesta.
Voit myös helposti saada käyttöösi auton (huollot ja kesä- sekä talvirenkaat firman puolesta. Maksat itse vain bensat ja vakuutukset)
Tuotteiden laadukkuudesta vielä sen verran, että itse olen löytänyt monia todella hyviä tuotteita, joita ilman tuskin enää haluan olla :)
Kerron mielelläni lisää, kuitenkaan tyrkyttämättä mitään :)
Laita viestiä mijotiam@gmail.com niin jutellaan lisää!
 
Tinttu.com - Design by Petronella on yritys, jolta löytyy valikoimistaan Hassut hatut, Lapselliset lastenvaatteet ja Satumaiset sisustustuotteet. Kaikki tuotteet ovat suomalaista suunnittelua ja perustuvat kuuden lapsen äidin, Satutaiteilija Petronellan luomaan mielikuvitusmaailmaan!

Konsulttina saat Ovh-hinnoista vähintään 25% alennusta sekä ihania tarjouksia mm. uutuustuotteet paketteina aina vähintään -50%. Vähimmäisvaatimuksena on kutsut tai muu esittely esim. kerhoissa, kotonasi, päiväkodissa noin kerran-kaksi kertaa kuukaudessa. Tinttu.com tarjoaa emännänlahjat ja muut kannustimet kutsujen pitämiseen ja kutsuille voit ottaa myös lapset mukaan! Työ voi oman aktiivisuuden mukaan olla joko mukavaa vaihtelua arkeen tai keino ansaita enemmänkin ja sopii niin työssäkäyville kuin kotiäideillekin.

Tilaaminen tehdään verkkokaupan välityksellä – saat oman asiakastilin verkkokauppaan, jota kautta pystyt tilaamaan.

Miltä kuulostaa? Osoitteessa Etusivu näet tuotteitamme jos haluat katsella mitä ihanuuksia siellä on nyt myynnissä. Ihana sisävaatemallistomme pupuineen, peikkoineen ja lohikäärmeineen on ilmestynyt, eli nyt on hieno aika aloittaa!

Kikatuttavin terveisin
Heidi,
info@heikunkeikun.fi
Lastenpuoti Heikunkeikun
 
LR
Haluatko työskennellä ihanien ja laadukkaiden hyvinvointi- ja kauneustuotteiden parissa? LR Health & Beauty Systems tarjoaa mahdollisuuden myydä ja tienata oman innostuksen mukaan. Helppo ja edullinen aloitus, erittäin monipuolinen, maksuton sekä laaja koulutus ja tuki. Toiminta riskitöntä, lopettaa voi milloin vain. Ennen kaikkea, tuotteet ovat todella hyviä!

Ota yhteyttä, vaikka olisit kiinnostunut tilaamaan tuotteita vain itsellesi. Omilla tunnuksilla saat tuotteet jälleenmyyjähintaan, eikä ole pakko kaupitella muille. Tosin hyviä kokemuksia tulee helposti suositeltua muille, ja oman tilauksesi ohessa voit samalla tilata muillekin.

Valikoima on laaja: meikkejä, hajuvesiä, koruja, hyvinvointituotteita jne. Jokaiselle löytyy varmasti oma suosikki, tai esim. pienyrittäjän päätoimenkuvaan muutama myyntiä lisäävä sivutuote.

Kerron mielelläni lisää, ota yhteyttä sivujeni kautta LR Health & Beauty
Ei ole väliä mistä päin Suomea tai maailmaa olet, autan sinut alkuun joka tapauksessa!
 
Etsitkö lisätuloja, mukavaa ajanvietettä, energiaa tai uusia tuulia? Jos vastasit johonkin näistä "kyllä", etsin sinua! Tule itsenäiseksi jälleenmyyjäksi tiimiini!

Aikaisempaa kokemusta et tarvitse, opetan ja autan hyvään alkuun. Mukaan tarvitset vain iloisen mielen ja ikää vähintään 18vuotta.

Forever on v. -78 perustettu, kansainvälisesti arvostettu yritys, joka on maailman johtava aloe veran viljelijä ja tuottaja. Forever tuottaa luonnonmukaisesti korkealaatuisia hyvinvointituotteita, joissa suuressa osassa on pääainesosana tuorepuristettu aloe vera, suoraan Foreverin omilta viljelmiltä. Forever panostaa tuotteidensa korkeaan laatuun ja puhtauteen sekä ympäristötekijöihin.
Tuotteita on ihonhoitoon, kauneuteen ja terveyteen. Tuotteet ovat monikäyttöisiä ja monipuolisia, joten asiakaskunta on laaja. Tuotteet sopivat kaikille vauvasta vaariin, myös eläimille!
Aloe vera tuo hyvinvointia vatsalle, suolistolle, iholle, hiuksille ja kokonaisvaltaisesti koko keholle.

Itsenäisenä jälleenmyyjänä saat mm. tuotteet 30% alennuksella ja bonukset joka kuukausi omista (ja mahdollisen ryhmäsi) ostoista. Lisäksi loistava motivaatio-ohjelma kannustaa onnistumaan mahtavin etuuksin! Näiden lisäksi tietenkin saat myös mahtavia onnistumisenkokemuksia, ryhmäenergiaa jne.! :)

Itsenäisenä jälleenmyyjänä valitset itse oman työpanostuksesi ilman velvoituksia. Minimiostovaatimuksia tms. ei ole.

Kotiäiti, opiskelija, työssäkäyvä; itsenäisen jälleenmyyjän työ on helppo sovittaa jokaiseen elämäntilanteeseen. Itse olen tämän turvin hoitovapaalla.
Etsin myös tiimiini eläinten parissa viihtyviä viemään loistavia tuotteita eläinpiireihin eläinten hyvinvointiin!

Laita sähköpostilla tiedusteluja, kerron mielelläni lisää!
sandraa2099@gmail.com
 
Lisätienestiä ilman aloitusmaksuja!
Oriflamen avulla sinäkin voit tienata lisätuloja tai jopa saada itsellesi uuden ammatin! Haen ryhmääni ympäri Suomea kaiken ikäisiä ihmisiä myymään Oriflamen kosmetiikkaa. Oletko sinä yksi heistä?

Oriflame on kosmetiikkayritys, jonka myyntikanava on suoramyynti.
Oriflame myy korkealaatuisia, puhtaisiin luonnon aktiiviaineisiin ja moderniin teknologiaan perustuvia ihonhoito- ja kosmetiikkatuotteita. Oriflamen jakelukanavan muodostavat itsenäiset Oriflame-edustajat, joille toiminta antaa lisätuloja ja mahdollisuuden kehittää itseään. Asiakkaalle tuotteiden ostaminen suoraan ystävältä on helppoa ja järkevää.

Kuka tahansa 18v. täyttänyt (16v. huoltajan luvalla) kosmetiikasta kiinnostunut voi ryhtyä Oriflame- edustajaksi. Edustaja voi ostaa Oriflame-kosmetiikkaa -25*% alennuksella.

Edustajaksi liittyminen on täysin ilmaista.

Voit saada mukavia lisäansioita tai halutessasi joustavan ja haastavan lisätyön.
Joka kolmas viikko ilmestyy uusi Oriflame – jaksoesite, joissa jokaisessa on monia upeita tarjouksia. Edustaja esittelee jaksoesitettä asiakkailleen ja kerää heidän tilaukset. Tuotteiden myyminen on helppoa, sillä tuotevalikoimassa on tuotteita naisille, miehille ja lapsille. Tilauksen edustaja tekee helpoiten netissä.

Ostaminen on turvallista, sillä kaikilla tuotteilla on 14 vrk:n täydellinen vaihto- ja palautusoikeus. Oriflame on Suomen Suoramarkkinointiliiton jäsenyritys, Reilun Pelin Jäsen ja noudattaa liiton laatimia alan yhteisiä eettisiä sääntöjä.

Edustajilla on halutessaan mahdollisuus kerätä oman ryhmänsä eli ryhtyä Oriflame-tiiminvetäjäksi.

Sinä päätät, kuinka paljon haluat toimintaasi panostaa! Ota yhteyttä tarja.maki-maunus@hotmail.com ja kysy lisätietoja!

Uuden Oriflamelaisen aloitusohjelma,liittymällä pääset tavoittelemaan näitä tuotteita:
http://www.originelli.fi/files/originelli/Tarpeellista/Uuden_edut_2013.pdf

Rekisteröinti
Jos haluat rekisteröityä edustajaksi, laita minulla sähköpostia

Uusin kuvasto
Online esite - Oriflame cosmetics

Tutustumisen arvoisia linkkejä:
Oriflame - Meikit, ihonhoito, tuoksut, vartalonhoito, Wellness, asusteet ja paljon muuta. - Oriflame cosmetics





Terveisin
Tarja Mäki-Maunus
 
Viimeksi muokattu:
Hei!

Nyt olisi edullisesti saatavilla Pupujussikoiden vuodevaatteita. Lopetan jälleenmyynnin ja nyt loput varastossa olevat tuotteet alennettuun hintaan. Löytyy mm. pinnasängyn reunapehmusteita, äitiyskopan reunapehmusteita, tilkkupeittoja, fleecehuopia, aluslakanoita, kylpypyyhkeitä, vauvatyynyjä, tyynynliinoja, hoitoalustoja, lokerikkoja, unipusseja ym...

Laita postia osoitteeseen: pupux.kauppa@gmail.com ja kysele lisää. Voin lähettää myös kuvia sähköpostitse, pupujussikoiden sivuilla tuotteet on myös nähtävillä.
 
Hei kaikki Kaksplussalaiset !
Olemme uusi korujen sekä korutarvikkeiden maahantuonti- ja vähittäismyyntiyritys, jonka lisäksi myös valmistamme koruja itse. Meillä ei ole perinteistä myymälätilaa, vaan toimimme ensisijaisesti internetissä osoitteessa www.eleanet.fi

Tuomme upeita koruja ulottuvillesi edullisesti ja lisäksi valmistamme yksilöllisiä design-koruja. Voit tilata koruja netistä vaivattomasti. Laajasta koruvalikoimastamme löydät helmikoruja, puolijalokivikoruja ja metallikoruja. Meiltä saat korusettejä, kaulakoruja, rannekoruja sekä korvakoruja. Meiltä löytyy myös hellyttävä lasten korusarja. Valikoimamme kasvaa koko ajan!

Päätuotteittamme ovat suomalaiset käsintehdyt korut ja eLeanetilla onkin oma korumallisto. Mallistomme syntyy aitona suomalaisena käsityönä suunnittelusta toteutukseen. Mallistomme tuotteet valmistetaan hyvin pieninä sarjoina sekä yksittäiskappaleina, joten näitä koruja käyttäessäsi yksilöllisyytesi on taattu! Näissä design-koruissamme käytämme useita eri materiaaleja kuten esimerkiksi hopeoituja ja kullattuja sekä hopeisia korutarvikkeita – ja tietenkin useita erilaisia helmiä kuten esimerkiksi makean veden helmiä, kristallihelmiä, puolijalokiviä ja korukiviä (akaatti, ametisti, jade, ruusukvartsi, marmori jne), käsinmaalattuja helmiä, upeasti kimaltelevia fasettihiottuja lasihelmiä ym ym. Olemme myös upeiden ulkomaalaisten korujen maahantuoja.

Tervetuloa ostoksille osoitteeseen http://www.eleanet.fi- voit myös liittyä kauppamme uutiskirjeen tilaajaksi linkillä Liity postituslistalle | eLeanet

Kannattaa käydä myös tykkäämässä meistä osoitteessa http://www.facebook.com/eLeanet.fi , sillä arvomme Facebookissa koruja tykkääjien kesken ja lisäksi jaamme siellä kuponkikoodeja, joilla saa verkkokaupastamme alennusta :)

Etsimme jatkuvasti myös uusia korujemme jälleenmyyjiä. Jos olet kiinnostunut toimimaan jälleenmyyjänämme, otathan yhteyttä sähköpostise osoitteeseemme kauppa@eleanet.fi !
 
Nyt olis kysyntää uusille korumyyjille! Yritys on saksalainen Energetix Bingen, jolla on jälleenmyyjiä jo yli 30 maassa. Korut ovat laadukkaita design-koruja, joilla kahden vuoden takuu! Käy itse toteamassa: ENERGETIX - Home

Tätä voi tehdä sivutoimisesti oman työn ohella tai hoitovapaalla ollessa tai päätoimisesti. Porkkanana hyvistä myynneistä mm. matkoja. Itsekin olin reilu viikko sitte Berliinissä palkintomatkalla, vaikka aloitin jälleenmyyjänä toukokuun lopussa.

Jälleenmyyjän saamat edut

• Perusinvestointi aloituspakkaukseen on vain 46 euroa.
Pakkaus sisältää kantolaukun, kuvastot, esitteet ja 27 euron Energetix-rannekkeen. Lisäksi tulee tämä Jälleenmyyjän käsikirja, josta saa hyviä neuvoja liiketoiminnan aloittamiseen ja eteenpäin viemiseen,

• Vähäiset toimintakustannukset; ei tarvita toimistoa, varastoa eikä työntekijöitä,

• Suoritukseen perustuvat tulot,

• Joustavat työajat; työaika voidaan sovittaa muihin velvollisuuksiin ja elämäntilanteeseen sopiviksi,

• Tyytyväiset asiakkaat takaavat liiketoiminnan jatkuvuuden,

• Ei vähimmäismyyntiin liittyvää pakkoa,

• Lyhyet toimitusajat,

• Itsenäinen työ; voi valita kenen kanssa haluaa työskennellä,

• Ryhmän ja yrityksen tuki – joiden kautta opitaan tuntemaan monia mukavia ihmisiä.

Ota yhteyttä jos kiinnostaa! adiella(at)elisanet.fi
 
LIITTYISITKÖ RYHMÄÄNI? Nyt on mahdollista saada ekstralahjoja
Laita viestiä niin kerron mielelläni lisää!

Katso, mitä upeita etuja saat, kun rekisteröidyt nyt Oriflame-edustajaksi ja osallistut upeaan uuden Oriflame-edustajan aloituskampanjaan. Aloittaminen Oriflamessa on sinulle täysin maksutonta! Kampanja on voimassa jaksoilla 13-14/2013
(10.9.-21.10.2013)
1. VAIHE:
Kun uusi Oriflame-edustaja tekee vähintään 55 kampanjapisteen* tilauksen ensimmäisellä tilausjaksollaan, eli jaksolla 13 tai 14, saa hän LAHJAKSI Swedish Spa -setin tilauksensa mukana.

2. VAIHE:
Kun uusi Oriflame-edustaja tekee vähintään 55 kampanjapisteen* tilauksen myös toisella tilausjaksollaan, saa hän LAHJAKSI tyylikkään kosmetiikkalaukun ja Oriflame Beauty Wonder Lash Mascaran tilauksensa mukana.

3. VAIHE:
Kun uusi Oriflame-edustaja tekee vähintään 55 kampanjapisteen tilauksen myös kolmannella tilausjaksollaan, ja kaikkien kolmen jakson tilausten yhteissumma on vähintään 330 kampanjapistettä*, saa hän lahjaksi ylellisen pehmeän pyyhesetin tilauksensa mukana.

*Kampanjapisteillä tarkoitetaan esitteessä olevan myyntihinnan ja
saamasi edustaja-alennuksen erotusta.

susanne.vossi@lailanet.fi
 
Välitön kasvojen kohotus alle 30 minuutissa ilman kirurgiaa!

Merkittävä kasvojenkohotushoito, joka tasoittaa ihon pintaa, muokkaa kasvojen piirteitä ja tekee ihosta pehmeän ja säteilevän, jopa yhdellä hoitokerralla.

- parabeeniton
- luonnon tehoaineita ja kasviuutteita
– dermatologisesti testattu

Välittömät vaikutukset:
- Kohottaa ja kiinteyttää ennennäkemättömällä tavalla
- Ravitsee ihonalaista kudosta (epidermista)
- Parantaa ihon joustavuutta
- Puhdistaa ihon ja huokoset syvältä
- Parantaa ihon rakennetta
- Rauhoittaa, korjaa ja suojelee ihoa
- Kosteuttaa
- Tuo hohtoa iholle

Tällä hetkellä Suomessa on alle 20 jälleenmyyjää. Jos haluat olla etunenässä menestymässä, liity voitolliseen tiimiini ja luo itsellesi hyvät kuukausiansiot !

Lisätietoja saat laittamalla viestiä sähköpostiini jaana@jasie.fi. Tutustutaan tuotteeseen sekä toisiimme!
 

Yhteistyössä