Ketju jälleenmyyjille!

Jos olet kiinnostunut avonin kosmetiikasta mutta konsultti hukassa
Miksi et ottaisi tunnuksia omaan käyttöön ja pääset ihan itse tilaamaan tuotteet silloin kuin haluat
Jos kiinnostuksesi heräsi
ota yhteyttä
virpi.a.a@luukku.com tai yv:llä
 
Alkuperäinen kirjoittaja virpia:
Jos olet kiinnostunut avonin kosmetiikasta mutta konsultti hukassa
Miksi et ottaisi tunnuksia omaan käyttöön ja pääset ihan itse tilaamaan tuotteet silloin kuin haluat

Ihan totta??!! Saako Avonilta nykyään tilata koska tahtoo? Mä joku aika sitten kyselin siitä jämyilystä, mutta tyssäs siihen kun tilaukset pitäis tehdä tiettynä päivänä ja tiettynä kellonaikana? Onko se nyt poistunut? Ihan mahtavaa!! Paa mullee yyveenä lisätietoa!!
 
Moi!

Toimin Oriflamen tiiminvetäjänä ja otan sinut mielelläni mukaan ryhmääni!

Tuotteet on laadukkaita ja tunnettuja ja niitä on meillä tarjolla kaikille; vauvasta vaariin, miehille, naisille ja lapsille sekä tietenkin päästä varpaisiin :) eli asiaskaskuntaa kyllä löytyy!

Aloittaminen on todella helppoa: alkusijoituksia ei tarvita, itse asiassa missään vaiheessa ei tarvitse sijoittaa omaa rahaa, eikä ostopakkoa ole eli teet juuri senverran mitä haluat!
Lisäansiota tällä saa ja niitäkin tietenkin sitä enemmän mitä enemmän myyt mutta eteneminen on tehty tosi helpoksi!

Ja nyt jos koskaan kannattaa liittyä koska saat mahdollisuuden osallistua upealle kevätristeilylle Tallinkin Baltic Princessalla oriflamen mukana! Mutta toimi nopeasti!

kotisivujeni osoite on http://my.oriflame.fi/virpilatvala , voit liittyä suoraan sen kautta, soittaa tai laittaa yv:tä/sähköpostia niin minä otan yhteyttä sinuun ja kerron lisää!

Ja jos liityt kauttani maaliskuun loppuun mennessä saat ylimääräisen lahjan :) (risteilykampanja voimassa 11.3. saakka)

ROHKEASTI MUKAAN! Tässä hommassa et taatusti menetä mitään vaikka koittaisitkin!

Palaillaan!
:heart:
 
:wave: Kauneuskonsultteja Keski-Pohjanmaan alueelta?

Tahdotko mukaan mukavaan Avonilaisten maailmaan? Pidätkö kosmetiikasta, koruista ja laukuista? Asutko 06 alueella (myös muut alueet mahdollisia)? Jos vastasit KYLLÄ ylläoleviin kysymyksiin niin olet ehdottomasti etsimäni henkilö! :hug:

:heart: Avon on maailman suurin kosmetiikan suoramyyntitiyritys. Avon on yli 120 vuotta vanha yritys USA:sta ja toimii yli 120 maassa. Tuotteita ei testata eläimillä, pakkaukset ovat kierrätyskelpoisia, tuotteilla on 3kk:den palautusoikeus, Avon on yksi rintasyöpäkampanjan Roosanauha pääyhteistyökumppaneista, Avon tukee myös kotiväkivallan uhreja. Mistä muualta saat kaikki nämä edut? Tuotteemme ovat laadukkaita ja kohtuuhintaisia joita on helppo ja ilo myydä. Jos tarvitset lisätuloja tai vain mukavan harrastuksen itsellesi niin ota yhteyttä s-postiini ja jätä yhteystietosi niin otan sinuun pikimmiten yhteyttä jotta pääset tiimini jäseneksi.

:heart: Liittymällä nyt helmi- tai maaliskuun 2009 aikana saat lisäbonuksena minulta tuotepaketin kun teet ensimmäisessä tilauksessasi vähintään 80 euron tilauksen Avonin lahjan lisäksi (arvo 50 euroa)!

:heart: Saat myös kuvastoja, näytteitä sekä aloituspakkauksen liittyessäsi tiimiini. Eikä mikään maksa sinulle mitään. Ei sijoittamista tuotteisiin eikä aloitusmaksuja. Mikä voisi olla riskittömämpää? Tule mukaan ja innostu!



annenavon@gmail.com

http://www.webbisivu.com/annenavon
 

EI OLE VÄLIÄ MISTÄPÄIN OLET.
itse olen oulunläänistä joten voit olla sieltäkin ;)


KAIKISSA NÄISSÄ ON MAHDOLLISTA TIENATA LISÄÄ RAHAA SEKÄ SAADA ILMAISIA TUOTTEITA
eikä haittaa vaikka jossain näistä jo olet, kannattaa liittyä toiseenkin ja ottaa hyöty irti

jos joku kiinnostaa laita viestiä vip_avonkonsultti@hotmail.com


:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
 
[size=30pt]
Hyvän Olon Päivät- messut Imatran urheilutalolla viikonloppuna.

Osoite: Kotipolku 2, 55120 IMATRA

Avoinna: la-su 4. - 5.4.2009 klo 10-17

Minut tapaat keskikäytävältä reunasta numerosta 32.

Voit kokeilla Avon tuotteita, ostaa pankkikortilla - ei luottokortti,
osallistua arvontaan sekä liittyä konsultiksi paikanpäällä.

Hyvän Olon Päivät on hyvinvointilan messu- ja luentotapahtuma.
Tapahtumatiedot: http://www.hyvanolonpaivat.com

 
ORIFLAME :wave:

Vielä ehtii mukaan risteilykampanjaan.
Kun nyt liityt ryhmääni ja teet tilauksesi 11.3 mennessä, sinulla on mahdollisuus päästä Oriflamen upealle risteilylle Tallinkin Baltic princessalle toukokuussa!

Lisätietoja kerron mielelläni yv.llä.
 
Forever Living Products on maailman johtava Aloe Vera -tuotteiden valmistaja. Tuotteet myydään maailman laajuisen jakeluverkoston kautta. Yritys on perustettu 1978 ja Suomessa tuotteita on jälleenmyyty n. 10 vuotta. Yrityksellä on patentoitu stabilointimenetelmä, jonka ansiosta tuotteissa käytetty aloe vera vastaa täysin tuoretta kasvia. www.foreverliving.se
Forever on hieno mahdollisuus ansaita lisätuloja. Muodostamalla oman organisaation voit kasvattaa ansioitasi huomattavasti. Suosittelen kaikille lämpimästi! Itse olen toiminut jälleenmyyjänä vuoden ja etsin omaan ryhmääni positiivisia ihmisiä. Joten kaikki kiinnostuneet laittakaa viestiä. mira.minkkinen@surffi.fi
 
Hei!

Kiinnostaako alusvaatekutsut? Ja mahdollisesti lisäansiot? Ja olet vielä Kaakkois-Suomesta? Ota silloin yv:llä yhteyttä minuun.

Olen PXC-alusvaatteiden jälleenmyyjä ja tulen mielelläni pitämään alusvaate-esittelyn Sinulle ja ystävillesi. Emäntänä saat omasta tilauksestasi alennusta!

Ja jos haluat alkaa tekemään samaa kuin minä, eli pitämään alusvaate-esittelyjä ja saamaan lisäansioita, niin siinäkin tapauksessa ota yhteyttä. Olet lämpimästi tervetullut joukkoomme!
 
Minun tiimiini Oulunsalon alueella ottaa mielellään myös sinut mukaan ihanaan Avon toimintaan. Tuotteet ovat siis ihonhoito- ja kosmetiikkatuotteita, sekä koruja ja laukkuja. Mahtavia vaihtuvia valikoimia kolmen viikon välein vaihtuvista kuvastoista. Tilauksia voi tehdä avonille niin paljon itse haluat, vain sinä päätätä mitä tilaat, Ei jälleenmyyntipakkoa, joten vain itsellesikin voit tilata. Käy tutustu e-kuvasto: www.avon.fi.

KAIKKI YMPÄRI SUOMEA MYÖS VOIVAT LIITTYÄ TIIMIINI ILMAISEKSI! ;) Ottakaa yhteyttä! hannariikka@gmail.com
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
:attn: KOTIGASTRONOMI-MYYJISTÄ HUUTAVA PULA! :attn:

Oikeasti, kysyntää kutsuille riittäisi enemmän kun myyjiä on niitä pitämään, minuun otetaan viikottain yhteyttä ympäri Suomea ja pyydetään kutsuja pitämään, ja on tosi noloa sanoa, että ei pystytä hoitamaan. Ota siis rohkeasti yhteyttä ja kysy, tämä on helppoa hommaa ja voit tehdä todella satunnaisesti vaikka keikan tai pari vuoteen mutta mahdollisuus on myös täystyöllistää itsensä varsin kohtuullisella palkalla!
:wave:
Peesaan Sannaa ja myös täällä länsirannikolla / Satakunnassa olis töitä myyjille paljon!
Ota rohkeasti vaan yhteyttä - otan jatkuvasti uusia jälleenmyyjiä tiimiini. Saat minulta aina liittymisedun ja TÄYDEN tuen toiminnallesi. Jos olet läheltä, niin saat jopa ihan "kädestä pitäen" - opetusta tarvittaessa, esim. kutsujen pitämiseen. ;)

Yhteyden saa y:llä tai meilitse: lisa_ansioita@netti.fi
 
Oriflamen suuret ALE-päivät!

Vain tänään ja huomenna 9-10.3 kaikista kosmetiikkatuotteista -50% normaalihinnasta!Tämä tarjous on vain kerran vuodessa, joten nyt kannattaa hyödyntää ja tilata omat suosikkituotteensa tosi edullisesti.

Voit tilata joko kauttani, tai annan sinulle oman asiakasnumeron, jolla saat tilattua paketin omalle kotiovellesi.

Käy tutustumassa www.oriflame.fi ja ota yhteyttä yv.llä

Nyt kannattaa toimia nopeasti, tämä tarjous ei toistu enää tänä vuonna!
 
:attn: :flower: PIDÄ KIIRETTÄ-kaikki ketkä ottavat kauttani tilaustunnukset aikavälillä 01.03-15.03 saavat minulta lahjaksi MARIMEKKO FOR AVON RIPSIVÄRI, SEKÄ MARIMEKKO FOR AVON-kasvopaletin!!!
Samalla saat upean tilaajalahjan AVON:ilta. Etu on jopa 80? arvoinen. Ota yhteyttä, jutellaan lisää


Käy katsomassa kotisivuja-tee päätös ja ota yhteyttä!http://avonlpr.suntuubi.com


AVON kauneuskonsultilla ei ole tuotteiden myynnissä varastoindin pakkoa ja tuotteet tulevat noin 2 viikon aikaselle laskulle. Omia rahoja ei siis tarvitse missään vaiheessa sijoittaa mihinkään. Samoin kuljetus postiin yli 80? tilauksesta, ilmaista. Sinulla ei ole siis mitään muuta päänsärkyä kuin nauttia tuotelahjoista ja 25% alennuksesta ilman, että joutuisit laittamaan omia rahoja kiinni.
 
Hei !

Olisitko kiinnostunut kokeilemaan Oriflamen Myyntikonsulttina, aluksi vaikka kivana harrastuksena? Uskon, että tykkäisit tästä. Tässä saa helposti omat tuotteet ilmaiseksi, ja tätä voi tehdä hyvin myös muun työn tai opiskelun ohella. Tässä linkki mistä voit lukea lisää Oriflamesta ja sen toiminnasta.
http://www.oriflame.fi/earnMoney/contents/SellDirect.jhtml http://www.oriflame.fi/general/frontpage/contents/FP_BannerBottomRight_Target.jhtml .
Käy myös katsomassa kotisivujani (htpp://www.my.oriflame.fi/seijakoistinen), siellä on sellainen linkki kuin liity mukaan ryhmääni, halutessasi voit laittaa sinne tai s-postiini tietosi, niin otan sinuun puhelimitse yhteyttä ja kerron lisää Oriflamesta. Katso myös kotisivuiltani linkistä uuden myyntikonsultin edut, siellä on tosi hyviä etuja.

Itse olen ollut reilut 3 vuotta mukana, josta myyntipäälikkönä n.2 vuoden ja olen kyllä tykännyt. Tämä on hauskaa hommaa ja tässä saa paljon uusia ystäviä.
Liittyminen on ilmaista.
-Saat ensimäisestä tilauksesta alkaen -25 % kosmetiikkatuotteista ja -12.5% oheistuotteista
-Voit saada mukavia lisäansioita, hauskan harrastuksen tai halutessasi joustavan ja haastavan lisätyön

Nämä ovat tosi laadukkaita tuotteita ja tuotteita on vauvasta vaariin, on nuorille ja vanhemmille. Ja jos tulee mieleesi jotain kysyttävää vastaan ihan mielelläni.


Ystävällisin terveisin
0400-949439
Seija Koistinen
htpp://www.my.oriflame.fi/seijakoistinen
 
AVON KESKI-SUOMEN ALUE!
Etusi ovat:


. Ei liittymis- tai jäsenmaksua!!!
. Ei toimitusmaksua (yli 80e tilauksesta), halutessasi kotiinkuljetus
. Paljon erilaisia etuja: -25%:n kauneuskonsulttialennus (80e tilauksesta), koulutuksia, kannustus- ja palkinto-ohjelmia jne
. Itse saat tilattua itsellesi edullisesti!!!
. Värikkäät ja todella monipuoliset kuvastoesitteet!
. Tuotteilla 100% tyytyväisyystakuu, kolmenkuukauden rahat takaisin takuu, joka takaa riskittömän ostomahdollisuuden ja mikä positiivista on myös, että tuotteita ei ole testattu eläimillä..

Haen Keski-Suomen alueelta jälleenmyyjiä omaan kasvavaan Tiimiini. Jos olet Keski-Suomen alueelta, tai muualtakin niin ota yhteyttä pian. Voin tulla kotiisi järjestämään tuote-esittely illan josta saat hyvän ponnahduslaudan toimintaan mukaan. Keski-Suomen alueella sinulla on mahdollisuus osallistua myös alueemme kokouksiin ja rientoihin.

Ota pian rohkeasti yhteyttä: hanna.sivula@iki.fi tai kurkkaa kotisivuni ja ajankohtaiset liittymistarjoukset osoitteessa: Kauneusputiikki - Hanna Sivula
 
Viimeksi muokattu:

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
Tahdotko mukaan mukavaan avonilaisten maailmaan? Pidätkö kosmetiikasta, koruista ja laukuista? Jos vastasit KYLLÄ ylläoleviin kysymyksiin niin olet ehdottomasti etsimäni henkilö!

Avon on maailman suurin kosmetiikan suoramyyntiyritys. Avon on yli 120 vuotta vanha yritys USA:sta ja toimii yli 120 maassa. Tuotteita ei testata eläimillä, pakkaukset ovat kierrätyskelpoisia, tuotteilla on 3kk:den palautusoikeus, Avon on yksi rintasyöpäkampanjan Roosanauha pääyhteistyökumppaneista Suomessa, Avon tukee myös kotiväkivallan uhreja. Mistä muualta saat kaikki nämä edut? Tuotteemme ovat laadukkaita ja kohtuuhintaisia joita on helppo ja ilo myydä. Jos tarvitset lisätuloja tai haluat tilata vain itsellesi niin ota yhteyttä s-postiini ja jätä yhteystietosi niin otan sinuun pikimmiten yhteyttä jotta pääset tiimini jäseneksi.



:heart: Ei sijoittamista tuotteisiin eikä aloitusmaksuja. Mikä voisi olla riskittömämpää? Tule mukaan ja innostu! :heart:

annenavon@gmail.com

http://www.webbisivu.com/annenavon

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
 
:attn: :flower: PIDÄ KIIRETTÄ-kaikki ketkä ottavat kauttani tilaustunnukset aikavälillä 16.03-31.03 saavat lahjaksi 25? arvoisen NÄYTEPAKETIN!!!Samalla saat upean tilaajalahjan AVON:ilta. Etu on jopa 80? arvoinen. Ota yhteyttä, jutellaan lisää


Käy katsomassa kotisivuja-tee päätös ja ota yhteyttä!http://avonlpr.suntuubi.com


AVON kauneuskonsultilla ei ole tuotteiden myynnissä varastoindin pakkoa ja tuotteet tulevat noin 2 viikon aikaselle laskulle. Omia rahoja ei siis tarvitse missään vaiheessa sijoittaa mihinkään. Samoin kuljetus postiin yli 80? tilauksesta, ilmaista. Sinulla ei ole siis mitään muuta päänsärkyä kuin nauttia tuotelahjoista ja 25% alennuksesta ilman, että joutuisit laittamaan omia rahoja kiinni.
 
Olen ollut mukana Avonissa jo useamman vuoden ja olen ollut erittäin tyytyväinen.
Teen itse kätevästi kosmetiikka tilaukseni netissä ja saan siitä vielä alennukset. Samalla tilaan mm. kavereille ja saan siitä ylimääräistä rahaa. =)

Voit tilata tuotteita kauttani tai voit tilata Avonin tuotteita suoraan netistä itse ottamalla nettitunnukset. Ne saat kun olet yli 18-vuotias ja sinulla on sähköpostiosoite ja pääset nettiin tekemään tilaukset. Tunnukset ovat ilmaiset ja ei velvoita sinua mihinkään. Autan sinua pääsemään alkuun.

:attn: TOIMI NYT NOPEASTI NIIN VOIT SAADA UPEAN Applen iPod nanon itsellesi kullanvärisenä (ja Avon tuotteita). ko. tuotetta ei ole saatavilla mistään muualta.

Avon on vanha yritys, joka toimii yli 150 maassa. Yritys on tunnettu korkealaatuisista tuotteistaan ja innovatiivisesta kosmetiikastaan. Valikoimiin kuuluu ihonhoitotuotteet päästä varpaisiin, meikit, hajuvedet, korut ja laukut. Lähes joka toinen nainen maailmassa käyttää AVONin kauneustuotteita. Anew sarjamme on maailman myydyin ikääntymistä ehkäisevä sarja. Avon oli ensimmäinen suurista kosmetiikan valmistajista, joka lopetti testaamisen eläimillä. Avonin tuotteilla on kolmen kuukauden täystakuu, jota on noudatettu jo yli 120vuotta.

Mitä etua sinulle?
Tilaat itse helposti netin kautta
saat lisäansioita myymällä muille
yli 80? kertatilauksista saat 25% alennusta/voittoa
yli 80? tilauksista ei mene postikuluja
upeita kaupan päällisiä, aktiviteettilahjoja, kilpailuja ja tarjouksia...
:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:


Upeat kuvastomme vaihtuvat kolmen viikon välein.

Mikäli haluat ilmaiset tunnukset, tilata kauttani tai saada lisätietoa niin
ota minuun yhteyttä (sähköpostitse tai yksityisviestinä),
autan mielelläni

girlpower82@luukku.com
 
AVON

:flower: Hei, nyt sinulla on hyvä tilaisuus saada itsellesi tuotteita lähimmältä Avon konsultiltasi.

Ota minuun yhteyttä niin saat yhteystiedot konsultillesi halutessasi tilata tuotteita edullisesti itsellesi.
Sinun ei tarvitse ottaa omia tunnuksia itsellesi, jos et halua. Ottaessasi kuitenkin tunnukset, säästät selviä euroja.

Uuden kuvaston saat ja näytteitäkin ja muutakin kerron kunhan ensin joko soitat tai meilaat.

Yst;terv.
Sari
itsenäinen
Avon Tiimivetäjä

Tmi: Kosmetiikka Sarucca
sari.tuunainen@kymp.net
Gsm. 040 861 44 43


:flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: Päivitetty 23.11.2009
 
Etsimme Enkeli Werstaalle jälleenmyyjiä. Enkeli werstaan tuote valikoimiin kuuluu: Enkeli taulut,sydän taulut, enkeli/sydän saippuat ja Sydän kynttilät.
ja
Jos rakastat ja tykkäät enkeleistä:) Olet sopeva enkeli kutsujen esittelijäksi:)

Kerron mielelläni lisää:) Wilmiina@wippies.fi
 
NYT on jaossa TODELLA ARVOKAS lahja UUDELLE kauneuskonsultille! Käy katsomassa ja tee päätös! :attn: :flower: PIDÄ KIIRETTÄ-kaikki ketkä ottavat kauttani tilaustunnukset aikavälillä 16.03-31.03 saavat lahjaksi 25? arvoisen NÄYTEPAKETIN!!!


Käy katsomassa kotisivuja-tee päätös ja ota yhteyttä!http://avonlpr.suntuubi.com


AVON kauneuskonsultilla ei ole tuotteiden myynnissä varastoindin pakkoa ja tuotteet tulevat noin 2 viikon aikaselle laskulle. Omia rahoja ei siis tarvitse missään vaiheessa sijoittaa mihinkään. Samoin kuljetus postiin yli 80? tilauksesta, ilmaista. Sinulla ei ole siis mitään muuta päänsärkyä kuin nauttia tuotelahjoista ja 25% alennuksesta ilman, että joutuisit laittamaan omia rahoja kiinni.
 
Alkuperäinen kirjoittaja olemassa78:
NYT on jaossa TODELLA ARVOKAS lahja UUDELLE kauneuskonsultille! Käy katsomassa ja tee päätös! :attn: :flower: PIDÄ KIIRETTÄ-kaikki ketkä ottavat kauttani tilaustunnukset aikavälillä 16.03-31.03 saavat lahjaksi 25? arvoisen NÄYTEPAKETIN!!!


Käy katsomassa kotisivuja-tee päätös ja ota yhteyttä!http://avonlpr.suntuubi.com


AVON kauneuskonsultilla ei ole tuotteiden myynnissä varastoindin pakkoa ja tuotteet tulevat noin 2 viikon aikaselle laskulle. Omia rahoja ei siis tarvitse missään vaiheessa sijoittaa mihinkään. Samoin kuljetus postiin yli 80? tilauksesta, ilmaista. Sinulla ei ole siis mitään muuta päänsärkyä kuin nauttia tuotelahjoista ja 25% alennuksesta ilman, että joutuisit laittamaan omia rahoja kiinni.


Nyt pääse taas sivuille, eilen olit pois käytöstä!
 

Yhteistyössä