Ketju jälleenmyyjille!

Hei, kaikki!

Alla olevan linkin kautta voit liittyä kauttani hopottajiin. Pääset testaamaan erilaisia tuotteita ja raportoimalla kokemuksistasi ja kertomalla muille ansaitset pisteitä. Tämä ei maksa mitään, tuotteiden testaaminen on hauskaa ja antoisaa - ja sitä on myös muille hopottaminen! Pisteillä saat kivoja lahjoja itsellesi. Kaikki kauttani liittyneet voivat vapaasti hopottaa minulle ja lupaan kertoa kommenttini testattavista tuotteista.

Ja toki voit itse päättää, mihin kampanjoihin haluat hakeutua! Tervetuloa mukaan ja rekisteröitymään. Tässäpä linkki (kohtaan käyttäjätunnus - manta65 - vaihda oma tunnuksesi):


http://www.hopottajat.fi/rekisteroidy.php?id=1561&sha=ca09e10de23333ccaa3188e335670ddafb104a68
 
Moicca!

Nyt kannattaa ottaa omat tunnukset, liittymislahjat Avonilta todella hyvät.
Kysy ja soita

:flower:

Laita reilusti viestiä niin vastailen sinulle ja kerron enempi =)

Avon Itsenäinen Tiimivetäjä Sari
avonitar@hotmail.com
tai soita
Gsm. 040 861 44 43

Päivitetty 02.05.2010 :flower:
 
Haluatko myydä laatukosmetiikka tuotteita ja siinä samalla saada itsellesi lisäansiota?

Etsin uusia kauneudesta kiinnostuneita täysi-ikäisiä mukaan toimintaan pääkaupunki seudulta ja sen läheisyydestä.
Jos haluat tietää lisää katso profiilini ja ota yhteyttä niin kerron enempi.

Yhteyden ottaminen ei sido sinua mihinkään.
 
Kiva työ kotiäideille ja muillekin kotona töitä tekeville :=)
www.tienaahyvin.com tai minjar.reijonen@luukku.com
Vieraille ihmeessä sivuilla ja lataa kirjanen tai laita sähköpostia niin kerromme lisää.
Menestytään yhdessä !

Ympäri Suomea ja maailmaa halutaan ihmisiä mukaan verkostomarkkinoinin ihmeelliseen maailmaan
=)
 
Hei kaikki!
Ajattelin kertoa hieman omia kokemuksia, kun olen ollut monessa mukana. Viimeisimpinä ovat Avon ja nyt Forever Living Products, Avonilla olin kolmisen vuotta ja vaikka keikuin Suomen 10 parhaan joukossa niin eipä siitä paljoa rahaa ropissut... Harmi sinänsä koska tykkään tuotteista edelleen. Olen kuitenkin yrittäjähenkinen persoona ja halusi jotain enemmän, joten aloinkin "googlettaa" eri vaihtoehtoja läpi. Kriteereinä olivat ettei vuosimaksuja, painostusta eikä mitään ihme viikkopainostuksia yrityksen puolesta, plussana oli tietenkin se että tehdystä työstä saisi myös kunnon korvauksen. Tällä hetkellä olen ollut oikein tyytyväinen Foreverin liiketoimintaan ja myös tuotteet ovat todella hyviä vaikkakaan ei ole sitä valikoimaa huulipunia kuin Avonilla, mutta luonnollisuus tulee hieman enemmän esille.

Olen edelleen sitä mieltä, että jos haluaa tehdä vähän lisätuloja ovat esim. avon ja oriflame oikein kivoja vaihtoehtoja, mutta jos tuntee itsensä sellaiseksi että haluaa eteenpäin ja pitää työnsä tuloksen siinä mitä on saavuttanut eikä tule pudotuksia "lomien" aikana niin sitten kannattaa katsoa hieman pidemmälle. Monissa suoramyyntiyrityksissä on myös mielestäni epämieluisaa se, että pitäisi heti luoda y-tunnus, jos tekee alle alv-rajan myyntiä. Näissä mainitsemissani sitä ei onneksi ole. :flower:
 
:attn: KOTIGASTRONOMI-MYYJISTÄ HUUTAVA PULA - HELSINKI HUOMIO!!! :attn:

Oikeasti, kysyntää kutsuille riittäisi enemmän kun myyjiä on niitä pitämään, minuun otetaan viikottain yhteyttä ympäri Suomea ja pyydetään kutsuja pitämään, ja on tosi noloa sanoa, että ei pystytä hoitamaan. Ota siis rohkeasti yhteyttä ja kysy, tämä on helppoa hommaa ja voit tehdä todella satunnaisesti vaikka keikan tai pari vuoteen mutta mahdollisuus on myös täystyöllistää itsensä varsin kohtuullisella palkalla!

Ota yhteys rekrytointi@maustemekka.net ja kysy lisää!

Nyt varsinkin HELSINKI ja pääkaupunkiseutu HUOMIO!!! Myös muu Suomi!!
 
Mikä mahtaa olla unelmasi työpaikka? Onko se kenties tälläinen:

1. Saan työskennellä vakavaraisen, täysin velattoman yrityksen kanssa, jola on ollut markkinoilla jo 25-vuotta - täten tiedän taloudellisen perustan olevan vahvalla pohjalla.

2. Haluan saada tukea yritykseltä, jolla on erittäin korkeat moraaliset ja eettiset arvot.

3. Haluan työskennellä yrityksen kanssa, joka on palkittu innovatiivisuudestaan, yritystoiminnastaan ja sosiaalisesta vastuustaan gloobaalein ja arvostetuin palkinnoin (huom! ainoana verkostomarkkinointiyrityksenä - muut yritykset laahaavat todella kaukana).

4. Haluan saada mahdollisuuden menestyä kasvavan alan liiketoiminnassa, jossa edustamani tuotteet (mm. anti-aging, kauneudenhoito, terveyden- ja hyvinvoinnin tuotteet) ovat huippuluokkaa ja joillekin tuotteille ei ole edes kilpailijoita - niitä on siis helppo myydä.

5. Haluan saada työpanoksestani alan parhaan korvauksen.

6. Haluan työskennellä hupputiimissä, jolla on paljon kontakteja globaalisti ja minua koulutetaan sekä tuetaan haluni mukaan.

7. Minulle on tärkeää valita työaikani joustavasti.

8. Minulta ei myöskään vaadita alkupanostusta tai pakollisia ostoja eikä minun tietenkään tarvitse allekirjoittaa mitään kilpalukieltosopimuksia eli voin myös myydä muiden valmistamia tuotteita vapaasti.

9. Edustamani yrityksen ja tuotteiden filosofiaan ei todellakaan kuulu hurmostilaisuudet tai pakkomyynti - tuotteen vaikutukset näkee heti ja ne puhuvat puolestaan, joten minun ei tarvitse olla keksimässä argumentteja eikä asiakkaan tarvitse miettiä vaikuttaako tuote todella vai ei.

10. Toki voin pitää myös vapaakuukauden työstäni ja jos jostain syystä tilanteeni muuttuu, niin yritys huomio tämän ja pitää minut "leivässä kiinni".

Nyt Sinulla on mahdollisuus - osaatko ottaa sen vastaan...?

Ole hyvä ja lähetä viestiä itsestäsi, niin kerromme lisää liikeidesta, yrityksestä ja tuotteista - et tule pettymään: info@fine-body-finland.com

Terv. Lena ja Atte
 
Tervetuloa tutustumaan Avonin tuotteisiin lauantaina 8.8.2009 Myyrmäen torille alkaen klo 9.00

Mahdollisuus ostaa edullisesti Avonin tuotteita suoraan paikanpäällä, osallistua arvontaan sekä varata suosittuja hemmottelu kutsuja syksyn pimeneviin iltoihin!

Jokaiselle kävijälle kuvasto sekä näyte, tule hakemaan oma tulinen tarjouskuvasto!

Haluatko saada lisätienestiä? Tule hakemaan omat tunnukset itsellesi, annan 5 nopeimmalle tunnuksen ottajalle heti aloitussetin mukaan, muut saavat sen 2 päivän sisään.

Lisätietoja heidin_oma@jippii.fi
 
Kaipaatko elämääsi vaihtelua, ehkäpä uusia ihmisiä kotikutsujen tms. kautta tai tekemistä, olet napakka sekä haluat oppia jotain uutta, liity Avon kauneuskonsultiksi.

Et tarvitse pääomaa aloittaaksesi etkä myöskään varastoa, voit myydä vaikkapa pelkästään kuvaston kautta, toiminta soveltuu kaikille jotka ovat yli 18-vuotiaita, omistavat tietokoneen ja nettiliittymän. Ja mikä parasta tuotteita ei ole eläimillä testattu sekä meiltä löytyy myös 3 kk tyytyväisyystakuu.

Saat yli 80?:n tilauksesta 25% alennusta joka on sinun provikkasi ja tietenkin mitä enemmän saat myytyä niin sitä parempi tuotto. Voit edetä kauneuskonsultista Vip-konsultiksi, tiimivetäjäksi tai jopa tiimijohtajaksi, se riippuu ihan sinun omasta työpanoksestasi sekä jos valmistut esim. vip-konsultiksi sinä pääset joka vuosi upeaan Avon gaalaan jossa näkee uutuustuotteita, hyvää seuraa, ruokaa yms..

Saat myös Avonilta kannustuslahjoja ilmaiseksi sekä minulta aloituspakkauksen.

Ota siis yhteyttä heti, jaanuska@gmail.com tai rimpauta numeroon 0400-152522
 
Huomio Rovaniemi, jos olet kiinnostunut kokeilemaan Oriflamen hinta/laatusuhteeltaan hyviä tuotteita niin ota minuun yhteyttä laitan kuvastoa tulemaan.

Tässä on linkki netisä näkyvään kuvastoon http://www.oriflame.fi/prod/offers/FlippCat.jhtml :hug:
 
Heissan kaikki kainuun alueella oleilevat ja asuvat :) Aloitan syyskuun alussa laukkufriikki jälleenmyynnin ja haen kotikutsuille emäntiä !!! Lähinnä näin alkuun Kajaani, sotkamo,paltamo, vuolijoki ja vaala. Mutta myös Suomussalmi ja Hyrynsalmi sekä puolanka akselillekin kutsut järjestyy.
Laukkufriikki myy laukkuja, lompakoita sekä koruja.
Lisäksi toimin Partylite jälleenmyyjänä joten yhdistelmä kutsut onnistuu myös.
Jos kiinnostuit kyseisistä tuotteista, otathan yhteyttä !!

ansku71@gmail.com
 
Etsin tiimiini uusia kauneuskonsultteja.
Toimintaan voit tutustua nettisivuillani:
http://kosmetiikkaa.nettisivu.org

Avon - teltta myös Hämeenlinnan Elomessuilla 15.-16.8.2009!
Tervetuloa!!
Yht.otot:
rimpelainen.minna@gmail.com
 
Partylite

Juhlii syyskuussa 10-vee juhlaansa Suomen markkinoilla! Siitä syystä meillä on aivan huimat tarjoukset asiakkaille, mutta etenkin uusille konsulteille!
Normaalin aloituspaketin (arvo 450e) lisäksi saat n.300 euron kynttilät ja somisteet ILMAISEKSI, kun aloitat syyskuussa! Ja oikeasti, tämä ei maksa sinulle euroakaan, vaan eurot tulevat sinulle =) 20% myynnistä, ei toimituskuluja, etkä maksa emännänlahjoja.

Suosittelen,et kadu!

Jos haluat emännöidä tai kysyä aloituksesta lisää, ota yhteys s-postiini, asun Päijät-hämeessä.

nelliska2@hotmail.com
 
Oriflame
Olen mukana Oriflamen toiminnassa.
Olen Oriflamen tiiminvetäjä ja minun kautta voi tilata Oriflamen tuotteita.

Minun kautta voit liittyä Oriflamen myyntikonsultiksi.
Jos lähdet mukaan, niin saat huippuetuja ja alennuksia tuotteista! Aloitus ei maksa mitään, päinvastoin!
Kysele lisää, jos kiinnostaa.

Tomin Oulun seudulla.

jaanama@oululainen.com.

 
Haluatko omat nettitunnukset avonille? Voit tilata tuotteita netistä itse omilla tunnuksillasi joko pelkästään itsellesi tai myös muille. Kun otat yhteyttä s-postiini niin saat tunnukset minulta nopeasti. Voit vierailla myös nettisivuillani josta löytyy infoa avonin tuotteista ja avonista yleensäkin

annenavon@gmail.com

http://www.webbisivu.com/annenavon

 
Hei olen mukana Kotkan suurmarkkinoilla la-su 31.10 - 1.11.2009

Tapahtumapaikka: Kotkan urheiluhalli
Tapahtumapaikan osoite: Mussalontie 280, 48350 KOTKA

* Voit ostaa tuotteita tai tilata paikanpäällä
* halutessasi tunnukset mukaan
* tutustua tuotteisiimme

Lisätietoja:
Avon itsenäinen tiimivetäjä
Jaana Neuvonen
p. 0400-152 522
jaana@jaxpe.com
 
Itse aloin etsiä jotakin uutta harrastusta silloin, kun esikoinen kertoi tulostaan. Ajattelin, että raskaana ollessa olisi paras mahdollinen aika aloittaa tällaisia myyntijuttuja, kun seuraavan vuoden olisin kuitenkin kotona lapsen kanssa. Siispä aloitin silloin Oriflamessa. No sitä kesti aikansa, mutta kiinnostus hävisi, kun toiminta oli tehty hiukan vaikeaksi. (esittelytuotteet olisi pitänyt joko ostaa itselle tai käydä aina lainaamassa tiiminvetäjältä, joka asui vähän kauempana. Lisäksi emännänlahjoja ei saanut suoraan tilauksen mukana, vaan nekin piti tiiminvetäjän saada seuraavassa kokouksessa seuraavalta "portaalta" mukaansa) en tiedä, miten nykyään on, toivottavasti asioita on jollain tapaa helpotettu.. Lisäksi myyntiä ei tullut paljonkaan. Kutsuja oli todella vaikea saada sovituksi.

Seuraavaksi kokeilin Avonia sen perusteella, että ne olisivat halvempia ja ehkä näin helpommin myytäviä tuotteita. Myöskään Avonilta en pitänyt kotikutsuja, mutta eipä kyllä sitten sitä myyntiäkään ollut ja innostus laski nopeasti.

Nämä kaksi eivät siis olleet minun juttujani. Uskon kyllä, että joillekin näistä voi tulla kuitenkin päinvastaisia kokemuksia ja olen tyytyväinen siitäkin. Itse ostan edelleen meikkini mieluiten Oriflamelta muiden jälleenmyyjien kautta, koska todistettavasti tuotteet sopivat minulle.

Nyt olen ollut vuoden Kotigastronomilla. Siitä olen pitänyt kutsuja, sillä niitä on ollut suhteellisen helppo saada sovittua. Myyntiä on ollut ihan kivasti ja ryhmääkin on jo jonkin verran tullut kerättyä (ryhmän kerääminen ei tietenkään ole pakollista, mutta vaikuttaa suoraan omiin tuloihini, joten miksi ei). Kate on hyvä, tuotteet helposti myytäviä ja asiakkaat innostuvat helposti niistä. Kutsuja on helppo pitää eikä niihin tarvitse rahallisesti satsata kovin paljon. Itsellä oli aluksi aika suppea esittelypaketti, mutta pikkuhiljaa se on siitä laajentunut. Itse päätän emännänlahjat ja omat kampanjat. Tässä hommassa on mielikuvitus rajana. Lisäksi olen ollut erilaisissa myyntitapahtumissa (messut/markkinat) sekä markkinoinut tuotteita kouluille varainhankintaan luokkaretkiä varten. Yhdessäkään kokouksessa en ole käynyt, yhtäkään raporttia en ole täyttänyt ylemmille tahoille eikä mistään ole kyselty, mitä teen ja miksi. Homma on siis vapaata ja saat siitä tuloja juuri sen verran, kuin olet töitä tehnyt.

Kukaan ei sano, ettetkö voisi tehdä tätä kokopäiväisesti. Toisaalta voit ostaa tuotteita vain itsellesi tukkuhinnoin, jos siltä tuntuu. Itse pidin nyt kesän "lomaa", koska se tuntui hyvältä, eikä kukaan kysellyt, miksi myyntiä ei ole tullut. Syksyn tullen itsekin taas innostuu myynnistä ihan erilailla ja jaksaa panostaa siihen. Seuraavaksi aletaan myydä joulujuttuja, joita on tosi helppo saada kaupaksi.

Lisäksi nyt on menossa rekrytointikampanja, josta saat ensimmäisen tilauksen arvon perusteella itsellesi ilmaisia tuotteita. Sen lisäksi minä palkitsen sinut tullessasi ryhmääni.

Kysele s-postilla lisää, vastaan nopeasti. Eikä kysyminen sido mihinkään! Vaikka olisit rekisteröinyt myyjäksi, niin sekään ei sido mihinkään! Voit lopettaa milloin tahdot ilman mitään selityksiä. Et häviä mitään, mutta voit saada työtä, uusia ystäviä ja elämyksiä! Voit yllättyä, kuinka mahtavaa tällainen työ voi olla! KAIKKI ON KIINNI SINUSTA ITSESTÄSI!

Ota yhteyttä:
riikka.roukala@netti.fi

älä laita yksityisviestiä, sillä käyn harvemmin näillä sivuilla. Vastaan sähköpostiin varmasti vuorokaudessa, vapaapäivänä parissa tunnissa :)
 
Olen oman käyttökokemukseni mukaan päätynyt jälleenmyyjäksi saksalaisen terveys-, kauneus ja hyvinvointituotteiden yritykseen. Huippu hyvät ja tutkitut tuotteet, jotka oikeasti toimii! Tuotteita Aloe vera tuotteet (mm.aloiiniton juoma), ternimaitotuotteet, joilla huippu hyvä teho vastustuskykyyn. Tuotteista löytyy laadukkaat ihon - ja hiustenhoitosarjat, jotka mm. akneen, couperosa ihoon, maksaläiskiin, luomiin. Vitamiinit mm. omega3 runsaalla EPA ja DHA pitoisuudella, painonhallintatuotteet, parfyymit runsaalla parfyymipitoisuudella. Sarjat on naisille, miehille, lapsille ja eläimille.
Tykkään valtavasti tuotteista ja ne on meillä koko perheen käytössä. Mm. ternimaitotuotteella lapsen kuumetauti loppui siihen! Tuota en kyllä itsekään uskonut, ennen kuin kokeilin.
Kysykää lisää lähettämällä postia terveolo@suomi24.fi. Apua mm. lasten atooppisen ihoon, joka valitettavasti monen perheen riesa!
Etsin myös jälleenmyyjiä! Hyvät ansiomahdollisuudet!
 
Kyse on kauneus-, terveys- ja hyvinvointituotteista. Ihon-, ja hiustenhoitosarjat lapsille, miehille ja naisille.Tuotteita löytyy myös eläimille. On ravintolisiä,painonhallintatuotteita,aloe vera tuotteet,myös aloiinittomat aloe vera juomat. Ternimaitotuotteet, parfyymit,meikit ja paljon muuta. Erittäin laadukkaita ja suosittuja mm. lapsiperheiden käytössä. Kysy lisää terveolo@suomi24.fi. Näitä on todella ilo myydä,sillä tuotteet hyviä. Mm. lasten atooppiseen ihoon on monta tytyväistä käyttäjää!
 
Haen konsultteja Kotkan alueelta ja lähikunnista.
Laita sähköpostia a_liikamaa @ hotmail.com niin kerron eduista mitä voit saavuttaa ja ihanista tuotteista mitä voit saada ihan ilmaiseksi.
Jokainen konsuni saa aloituspaketin eli hyvän startin Avonin maailmaan!

Haluatko tilata Avonin tuotteita ilman että olisit konsultti?
Laita yhteystietosi niin lähetän sinulle uusimman kuvaston!
 

Yhteistyössä