KETJUNTAPPAJAT OSA 12

Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja eimikkäätosikko:
moro kivis. :D :wave: kävin kyl aamupäiväl tääl mulkasees,mut en jaksanu kirjottaa mitää ku läksin siivoomaa.
tekosyitä :kieh: :kieh: :kieh:

ja moro tosis =) :wave:
no ku en keksiny mitää valhetta ni kerroin vaa totuuven...ja nytkii pitäs mennä laittaa ittelleni sapuskaa,ku muut jo syö tuol ja mie syön muuta. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja eimikkäätosikko:
ihana...onks toi kala kohta niiku sellane kelluke?mie haluun kans tollasen,mut ei varmaa kyl löytys kokoo... :D :D :D
siin on niinku selässä ja rinnassa tuollaiset täytettävät kellukkeet :D ei tuo puku mun mielestä niin kauhean kaunis ole kellukkeineen mutta vois olla toimiva sijoitus noille kahdelle kahjolle :LOL:

 
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja eimikkäätosikko:
ihana...onks toi kala kohta niiku sellane kelluke?mie haluun kans tollasen,mut ei varmaa kyl löytys kokoo... :D :D :D
siin on niinku selässä ja rinnassa tuollaiset täytettävät kellukkeet :D ei tuo puku mun mielestä niin kauhean kaunis ole kellukkeineen mutta vois olla toimiva sijoitus noille kahdelle kahjolle :LOL:
:LOL: :LOL: :LOL: sie puhut ain nii kauniist siu turpost ja urpost...
 
Alkuperäinen kirjoittaja eimikkäätosikko:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja eimikkäätosikko:
ihana...onks toi kala kohta niiku sellane kelluke?mie haluun kans tollasen,mut ei varmaa kyl löytys kokoo... :D :D :D
siin on niinku selässä ja rinnassa tuollaiset täytettävät kellukkeet :D ei tuo puku mun mielestä niin kauhean kaunis ole kellukkeineen mutta vois olla toimiva sijoitus noille kahdelle kahjolle :LOL:
:LOL: :LOL: :LOL: sie puhut ain nii kauniist siu turpost ja urpost...

täytyy katos pysyä totuudessa ettei uskottavuus pääse kärsimään :D :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja eimikkäätosikko:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja eimikkäätosikko:
ihana...onks toi kala kohta niiku sellane kelluke?mie haluun kans tollasen,mut ei varmaa kyl löytys kokoo... :D :D :D
siin on niinku selässä ja rinnassa tuollaiset täytettävät kellukkeet :D ei tuo puku mun mielestä niin kauhean kaunis ole kellukkeineen mutta vois olla toimiva sijoitus noille kahdelle kahjolle :LOL:
:LOL: :LOL: :LOL: sie puhut ain nii kauniist siu turpost ja urpost...

täytyy katos pysyä totuudessa ettei uskottavuus pääse kärsimään :D :D
:LOL: niihä se on.
 
:wave: :wave: kävääsen taas pikiten täällä ja anteeksi etten jaksa olla :ashamed: päivällä oli jo vähän aikaa suhteellisen parempi olo....mut kun söin niin tuli huono olo.....ei ois saanu syödä...mutkun en ollut koko päivänä muuta kun banaanin syöny niin vähän söin...mut huono olo tuli...ja nyt illalla nousi taas kuume :/
 
:wave: :wave: kävääsen taas pikiten täällä ja anteeksi etten jaksa olla :ashamed: päivällä oli jo vähän aikaa suhteellisen parempi olo....mut kun söin niin tuli huono olo.....ei ois saanu syödä...mutkun en ollut koko päivänä muuta kun banaanin syöny niin vähän söin...mut huono olo tuli...ja nyt illalla nousi taas kuume :/
 
mä tästä menenkin nukkumaan...toivon et huominen olisi jo parempi....ystävä kyl pelotteli ja sanoi et joillakin on kestänyt 3-5 päivää :eek: ....mulle riittäis nää kaks päivää jo....jos jotain hyvää pitää löytää niin multa on lähtenyt eilisen aikana 2kg pois :eek:
 
en miekää tänne jää kökkimää vaa meen kattoo telkkuu ja sit koitan suht ajois käyvä nukkumaa.linksautin joteki mystisest oikeen käen ja se pit laittaa vähä kiristyksee siteel,ni helpottaa jomotus...kattellaa huomen uuvemma kerra...hyvät yöt ja huomisee. :D :hug: :) :heart: :wave:
 

Yhteistyössä