KETJUNTAPPAJAT OSA 14

Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:
mä oon kolme tuntia taas pieninyt klapeja ulkona ja pinonnut niitä :| ....nyt pitäis kohta viedä poika jalkkisharkkoihin ja ajattelin ite mennä samalla kuntosalille siksi aikaa
siehän oot ollut siellä ahkerana :) eikös tuo melkein jo kuntoilusta käy :)
myö ollaan vaan tää päivä oltu sisällä melkeinpä tekemättä mitään sen kummempia..tuolla esikolla on jotain ihme näppyjä siellä täällä niin ei oikein ulos olla uskaltauduttu. ja siellä on aivan älytön tuulikin ja äsken tuli jotain himskatin räntää. :kieh: :kieh: mie tahon sen kesän takasin ja sassiin |O |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:
Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:
pikkis, mie teen kohta siulle näin, jos vielä pistät nuita himskatin kuvia tänne :kieh: :kieh:
:eek: :eek: ...sä oot kyl hirmu hurja :eek: ...mut kuule hurjimus, mun pitää nyt mennä laittaa ruokaa :wave:
hihii, se läks karkuun :whistle: :xmas:
no ei vaan, enhän mie nyt sinnuu menis mihkään roskikseen heittämään, (kait ;) ) :hug:
mukavaa kokkailua :wave:
 
mie meen sit kans poies... :/ koht taas testaillaa tätä masiinaan ja jos en takasi pääse ni en pääse...kuppapää kone ei voi mittää.kiva ois olt jutella teije kaa,mut tulin näköjää iha väärää aikaa mikä kyl ois pitänt tietääkki. :kieh: :D totesin tänää et mie taijan olla vähä nettiriippuvaine... :LOL: ku en päässy koneelle ni piti ruveta järjestyksen vaihtoo. :D nähhää jolloki. :wave: :D
 

Yhteistyössä