## KETJUNTAPPAJAT OSA 5 ##

TheUnforgiven
No, justiin kun eilen kehuin täällä että tyttö alkanut nukkumaan täysiä yö unia 11h..ja kaikki hienosti ..niin eikös tää venkoillu nukkumisen kanssa illalla..ja sit heräs 5 yöllä..ja huus kun hyeena...ja tänään ei oo kelvannu mikää maidot ja puurot sylkeny päälle :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:
No, justiin kun eilen kehuin täällä että tyttö alkanut nukkumaan täysiä yö unia 11h..ja kaikki hienosti ..niin eikös tää venkoillu nukkumisen kanssa illalla..ja sit heräs 5 yöllä..ja huus kun hyeena...ja tänään ei oo kelvannu mikää maidot ja puurot sylkeny päälle :kieh:
no voi räkä...mikä siin onkii et ei pitäs kehasta ikinä,ain sillo menee persiillee,tuttu juttu miullekii. :hug: :hug: :hug:

 
TheUnforgiven
Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:
Alkuperäinen kirjoittaja jana79:
mä luin että "ketuntappajat" :D sori mä meen pois teijän ketjusta.
Jollain muullakin on lukihärö
:D . Ei maar, mun pitäs nostaa peba tästä ja lähteä kaunistautumaan (peräti lapsen kans hammaslääkäriin olen menossa :whistle: )
:whistle: ;) täytyyhän sitä laittautua vaikka menis naapuriin siwaan :D
 
TheUnforgiven
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:
No, justiin kun eilen kehuin täällä että tyttö alkanut nukkumaan täysiä yö unia 11h..ja kaikki hienosti ..niin eikös tää venkoillu nukkumisen kanssa illalla..ja sit heräs 5 yöllä..ja huus kun hyeena...ja tänään ei oo kelvannu mikää maidot ja puurot sylkeny päälle :kieh:
no voi räkä...mikä siin onkii et ei pitäs kehasta ikinä,ain sillo menee persiillee,tuttu juttu miullekii. :hug: :hug: :hug:
joo..tästä lähin oon vaa hiljaa..niin voitte arvata et hyvin menee.. :D

 
Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:
Alkuperäinen kirjoittaja jana79:
mä luin että "ketuntappajat" :D sori mä meen pois teijän ketjusta.
Jollain muullakin on lukihärö
:D . Ei maar, mun pitäs nostaa peba tästä ja lähteä kaunistautumaan (peräti lapsen kans hammaslääkäriin olen menossa :whistle: )

joskus tuntuu et ainaki täs meije penkis o liimaa,ei meinaa persuus sit millää nousta... :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:
No, justiin kun eilen kehuin täällä että tyttö alkanut nukkumaan täysiä yö unia 11h..ja kaikki hienosti ..niin eikös tää venkoillu nukkumisen kanssa illalla..ja sit heräs 5 yöllä..ja huus kun hyeena...ja tänään ei oo kelvannu mikää maidot ja puurot sylkeny päälle :kieh:
no voi räkä...mikä siin onkii et ei pitäs kehasta ikinä,ain sillo menee persiillee,tuttu juttu miullekii. :hug: :hug: :hug:
joo..tästä lähin oon vaa hiljaa..niin voitte arvata et hyvin menee.. :D
apua,just tajusin mitä menin sanomaa eile tipsulle...viitaten sairasteluihi...en uskalla nyt enää sitä äänee sanoo,mut varmaa arvaat.eli tää tarkottaa et koht napsahtaa TAAS!!!!!!!!!

 

Yhteistyössä