## KETJUNTAPPAJAT OSA 5 ##

pohjantähdenalla
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
tiijetkö mitä...miul o olt alku yöst asti sellane oksettava olo,oon kyl syöny vähä...mut tuntuu inhalt...nyt se oksutauti yrittää vissii tulla miuhu. |O :x
:hug: Toivottavasti nyt ei kuitenkaan tuisi :x
 
Meillä nuorin tuli aamulla tosi hehkeenä sängystään. Yltäpäältä kuivuneessa oksennuksessa :x :x :x :x Oli raukka oksentanut vielä joskus yön aikana uudelleen eikä vissiin edes herännyt tuohon. :( Ja nyt sillä on vatsa kuralla. Toivottavasti ei tartu muihin tuo tauti. Vaikka saatta nuo vatsavaivat johtua siitä uudesta astmalääkkeestäkin... :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Meillä nuorin tuli aamulla tosi hehkeenä sängystään. Yltäpäältä kuivuneessa oksennuksessa :x :x :x :x Oli raukka oksentanut vielä joskus yön aikana uudelleen eikä vissiin edes herännyt tuohon. :( Ja nyt sillä on vatsa kuralla. Toivottavasti ei tartu muihin tuo tauti. Vaikka saatta nuo vatsavaivat johtua siitä uudesta astmalääkkeestäkin... :/

voi paska et teilkii o oksua... :hug:
 
pohjantähdenalla
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Meillä olisi vielä huomenna meno Disney On Iceen tytön kanssa. paska jos tarttuu tyttöönkin tuo tauti |O |O Mulla ei niin väliä kun tyttö voisi mennä tuonne vaikka isänsä tai mummonsa kanssa.
Niinpä,ei ois kiva peruuttaa menojaan ton takia :( :hug: :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Meillä olisi vielä huomenna meno Disney On Iceen tytön kanssa. paska jos tarttuu tyttöönkin tuo tauti |O |O Mulla ei niin väliä kun tyttö voisi mennä tuonne vaikka isänsä tai mummonsa kanssa.
Niinpä,ei ois kiva peruuttaa menojaan ton takia :( :hug: :hug:
Ei varmaan saa edes lipuista rahoja takas jos tauti iskee vaikka olisi kuinka lääkärintodistus. |O |O Toivottavasti muut säästytään taudilta ja voihan tuo oksu/ripuli johtua siitä lääkkeestäkin.

 

Yhteistyössä