Kiinnostaako tirkistely/vilauttelu?

Moikka, kesällä tein useasti työpaikalla niin että jätin työhousujen vetoketjun ja napin auki (tosin oli mulla vyö)ilman alushousuja siitä näki helposti karvattoman kaluni. Oli kiva nähdä ihmisten ilme kun huomasivat
 
Vierailija
Kuullostaa kivalle ja onhan se kiva nähdä ilmeet. Kiva kun tulee kesä niin voi taas keksiä jotakin joka Aiheuttaa hämmennystä. Onko mitään hyviä ehdotuksia?
 
ujujuj
Moi, tykkään vilautella ihan kaikkialla ja kaikille. :)

Julkisilla oon vilautellut ja kotona. On ihana tunne kun kulli alkaa seistä ja joku vois sen nähdä. On siis ollut kovana mun vanhempien, eläinten ja lastenkin edessä.

Oon pervo mutta tykkään siitä.
 
vierailija
Kuulkaapas, ei ole eettistä vilautella ihmisille, jotka eivät ole asiaan suostuneet. Ymmärrän, että se on osa kinkkiä, mutta vilautteluun pääsee esimerkiksi seksibileissä ja silloin ei tarvitse häiriköidä tai jopa traumatisoida muita ihmisiä.
 
Kuulkaapas, ei ole eettistä vilautella ihmisille, jotka eivät ole asiaan suostuneet. Ymmärrän, että se on osa kinkkiä, mutta vilautteluun pääsee esimerkiksi seksibileissä ja silloin ei tarvitse häiriköidä tai jopa traumatisoida muita ihmisiä.
Olen vilautellut jos olen huomannut miesten kiinnostuksen ja ollut myös valmis seksisuhteeseen.
 
  • Tykkää
Reactions: Paksumela
vierailija
Tykkään kusta niin että joku näkee. Pyllistelen ja levitän haaroja tahallani. Viimeks kusin kesällä sillalta alas kun kaks autoa meni sillalla. Toinen oikeen hidasti ja tuijotteli.
 

Yhteistyössä