Kirjeenvaihtokaveria?

  • Viestiketjun aloittaja haavoittunut enkeli
  • Ensimmäinen viesti
haavoittunut enkeli
Olen 30-vuotias nainen. Etsin itselleni sähköpostin/kirjeenvaihtokaveria. Asun yksin ja minulla on kaksi kissaa. Olen eläinrakas. Kissojen lisäksi haaveena on welsh corgi pembroke-koira. Harrastan kirjeen/sähköpostin kirjoittelua, lenkillä käyntiä, metsässä vaeltamista ja jos sinä joka minulle vastaat tähän, asut samalla paikkakunnalla niin kunhan tutustutaan niin voidaan käydä yhdessä metsässä vaeltamassa jos haluat ja paistaa makkaraa nuotiossa. Voit olla minkä ikäinen vaan mutta mielellään noin 18-40v ja naispuolinen ja mistä maasta tahansa, esim venäläinen uusi tuttavuus olisi kiva, en ole rasisti enkä syrji ihmisiä ulkomaalaisuuden perusteella, voit olla tuntematon tai joskus esim minut työsi kautta tai muuten tuntenut ihminen. En voi luvata vastata jokaiselle mutta vastaan niille joitten katson olevan "minun ihmisiäni", olen sen verran kokenut elämässäni kovia etten luota keneen tahansa. Minun sähköpostiosoite on corgipupunen@gmail.com ja kirjoitellaan siihen ja jos asut Joensuussa niin mietitään jos sitten kunhan ensin tutustutaan, tehdään jotakin kivaa yhdessä, esim lenkkeillään tai käydään ostamassa jostakin kaupasta evästä ja mennään nuotiolle grillailemaan tai jotakin muuta kivaa tehdään.
 

Yhteistyössä