Kissasta lähtee kova ääni kun sen päälle ajaa pyörätuolilla

Alkuperäinen kirjoittaja Jonna_Äiti;25584804:
Mä joskus mietin että minkälaisia ihmisiä täällä oikein käy...

Te varmaan soitatte poliisin ja palokunnan jos vahingossa astutte kissan tai koiran tassun päälle :LOL: Joo, tosi sairasta. Ja kyllä, revin huumoria useastakin asiasta, se on normaalia.

Tämän kaltasesta asiasta revitty huumori ei tavoita mua, kuuluu samaan kategoriaan ku hauskat kotivideot joissa lapsille tai eläimille tapahtuu jotain joka satuttaa.
 
Mutta se ei tee musta sairasta, vaan susta huumorintajuttoman.

Tiedoksi: Kissa ei loukkaantunut. Kissa on hengissä. Pitäis varmaan vielä lisätä tähän ne sarjoista tutut varoitustekstit, älä kokeile tätä kotona =)



Alkuperäinen kirjoittaja Black Diva´s;25584814:
Tämän kaltasesta asiasta revitty huumori ei tavoita mua, kuuluu samaan kategoriaan ku hauskat kotivideot joissa lapsille tai eläimille tapahtuu jotain joka satuttaa.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Mummeliisa
Alkuperäinen kirjoittaja Jonna_Äiti;25584823:
Mutta se ei tee musta sairasta, vaan susta huumorintajuttoman.

Tiedoksi: Kissa ei loukkaantunut. Kissa on hengissä.
Olenko jossakin kohtaa kirjoittanut sinun olevan sairas ? En ole.

En myöskään pidä itseäni huumorintajuttomana, vaikka en kaikkea koe huumorina. Mikäli se ettei tuonkaltainen huumori minuun iske tekee minusta sinun silmissä huumorintajuttoman niin olen sitä hyvin mielelläni.
 
  • Tykkää
Reactions: Minerva McGarmiwa
IhanaValo
Kerran isäni istui keinutuolissa ja kissa oli hiipinyt makoilemaan keinun alle huomaamatta. No, niinhän siinä kävi että kissan häntä jäi alle ja ei todellakaan narattanut, miulla (ja muulla perheellä) oli kamala olo kissan puolesta..varmaan kissa toipui tuosta aiemmin kuin ihmiset :(
 
"meriska"
Kerran isäni istui keinutuolissa ja kissa oli hiipinyt makoilemaan keinun alle huomaamatta. No, niinhän siinä kävi että kissan häntä jäi alle ja ei todellakaan narattanut, miulla (ja muulla perheellä) oli kamala olo kissan puolesta..varmaan kissa toipui tuosta aiemmin kuin ihmiset :(
Annoittehan kunnon haukut isälle ja haukuitte häntä sairaaksi paskiaiseksi???
 
"meriska"
Alkuperäinen kirjoittaja Black Diva´s;25584895:
Sä siis päätit vetää palkokasvit kunnolla nenääs kun ei sun kans kaikki ollu samaa mieltä.

Ja tuon tasokkaamman sä rustasit ihan ite ei muut :D
Et näköjään ymmärrä minkäänlaista huumoria:( Kannattas vähän löysätä nutturaa ja nauttia elämästä!
 
Jos tarkoitit, että loukkaannuinko niin en :LOL: Ei ole tapana, koska netti on netti, live-elämä sitten erikseen ;)


Alkuperäinen kirjoittaja Black Diva´s;25584895:
Sä siis päätit vetää palkokasvit kunnolla nenääs kun ei sun kans kaikki ollu samaa mieltä.

Ja tuon tasokkaamman sä rustasit ihan ite ei muut :D
 
Yksss
Mua nauratti :)

Ja en ajatellut ainakaan ettet välittäisi kissastasi.

Itsekin viljelen tällaista mustaa, kamalaa huumoria. Jos kuulisitte mitä työpaikallamme puhutaan,vaatisitte koko työpaikan sulkemista... huumorin avulla jaksaa mutta tietenkin vain sopivissa tilanteissa ettei kukaan (huumorintajuton) kuule :)
 
  • Tykkää
Reactions: Jonna_Äiti
....
Alkuperäinen kirjoittaja Jonna_Äiti;25584804:
Mä joskus mietin että minkälaisia ihmisiä täällä oikein käy...

Te varmaan soitatte poliisin ja palokunnan jos vahingossa astutte kissan tai koiran tassun päälle :LOL: Joo, tosi sairasta. Ja kyllä, revin huumoria useastakin asiasta, se on normaalia.
Luin joskus lehdestä että joku teini oli ajanut kissan päältä mopolla. Oli häntä ja toinen takajalka murskaantunut. Se oli sitten raahautunut kotia ja lopulta siltä amputoitiin sekä häntä että jalka. Oletettavasti siitäkin kissasta läks kova ääni tuossa tapauksessa.

AHHAHHHAHHHAAAA, kuinka hauskaa, ihan kuolen nauruun täällä. On se vain parasta huumoria silloin kun eläimiin sattuu, eikö niin? Ja normaaliahan tuo on.

not
 
NoMother
Ei ollut kiva aloitus. En ole huumorintajuton. Kaikkea voi tapahtua vahingossa, mutta en avaisi keskusteluketjua tuolla tavalla muotoiltuna siitä, että elollista olentoa on satutettu.
Vauvasta lähtee kova ääni kun sen päälle ajaa mopolla. Olisiko hauska avaus? Harmitontako? Tulisiko tästä hyvä mieli ja naurattaisi?
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Jonna_Äiti;25584804:
Mä joskus mietin että minkälaisia ihmisiä täällä oikein käy...

Te varmaan soitatte poliisin ja palokunnan jos vahingossa astutte kissan tai koiran tassun päälle :LOL: Joo, tosi sairasta. Ja kyllä, revin huumoria useastakin asiasta, se on normaalia.
En soita poliisia enkä palokuntaa, jos astun vahingossa kissani tassun päälle. Mutta otan kissan syliin ja pyydän anteeksi, silittelen ja rapsuttelen sitä. Joo olen vähän hassu, mutta mulle on opetettu et eläimilläkin on tunteet, ja mulle tulee itselle parempi olo kun olen pyytänyt kissalta anteeksi.
 
Mistä päättelet etten mä tekis noin? Meidän kissoja hyväillään ja lellitään enemmän kuin ketään muuta. :heart:


[QUOTE="vieras";25585827]En soita poliisia enkä palokuntaa, jos astun vahingossa kissani tassun päälle. Mutta otan kissan syliin ja pyydän anteeksi, silittelen ja rapsuttelen sitä. Joo olen vähän hassu, mutta mulle on opetettu et eläimilläkin on tunteet, ja mulle tulee itselle parempi olo kun olen pyytänyt kissalta anteeksi.[/QUOTE]
 

Yhteistyössä