Kiva, just ennen lentoa, kuumetta noin 40!!!!

  • Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
ja olen onnellinen että otin sen:). Kun kukaan ei ymmärrä, miten kamala on Hpv ja miten paljon harmia se aiheuttaa naisille ja nykyään kun melko jokainen kärsi tästä kamalasta taudista, se on yksi ainoa virus mitä nykyään tunnetetaan, joka muuta geenejä ja aiheuttaa erilaisia syöpiä....
HPV on suurimmalla osalla ihmisistä, jos käy säännölisesti papassa, ei harmia ehdi aiheutua koska muutokset huomataan ajoissa ja voidaan hoitaa. Miksi se siis on kamala tauti? Ei se sun saama rokote ole myöskään vastaus kehitysmaiden naisten kohdukaulasyöpäongelmaan (vaikka toimisikin) koska niillä ihmisillä ei ole varaa sitä hankkia. Luuletko että ne sinun meksikolaiset hyvätekijälääkärisi alkavat ilmaiseksi rokottaa ihmisiä? NOT, bisnes se on.
 
Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";26464486]HPV on suurimmalla osalla ihmisistä, jos käy säännölisesti papassa, ei harmia ehdi aiheutua koska muutokset huomataan ajoissa ja voidaan hoitaa. Miksi se siis on kamala tauti? Ei se sun saama rokote ole myöskään vastaus kehitysmaiden naisten kohdukaulasyöpäongelmaan (vaikka toimisikin) koska niillä ihmisillä ei ole varaa sitä hankkia. Luuletko että ne sinun meksikolaiset hyvätekijälääkärisi alkavat ilmaiseksi rokottaa ihmisiä? NOT, bisnes se on.[/QUOTE]

Kyllä he odottavat siitä että valtio maksaa ja se tulee yleiisn rokoteohjelmaan:). Sinun on kiva huuta kun et asioista tiedä.... mutta yksi ministeri jo hyväksyi sen, mutta ei se tapahtu vieläkään lähiaikoina, kun tarvitse monta muuta....

Kyllä jos papassa käyt niin mitään ei yleensä ehti tapahtua, vaikka oli ikäviäkin tarinoita, kun ei papa aina huoma virusta ja muutoksia. Papilloomavirus aiheuttaa monta muitakin syöpiä valitettavasti, oliko 2-3vuotta sitten Charlies angels tähti kuoli Hpv:n aiheuttaman peräaukkosyöpään... vaikka se on silti harvinaista, mutta varma jokaista naista ahdista käydä papoissa ja miettiä muita syöpiä, ainakin jos kerrankin virus jotain muutoksia on tehnyt...

Miks mä sen rokotteen otin, niin siks kun en jaksa koko elämää miettiä ja ihan lopun elämän asti käydä papoissa ja pelkää, onko jotain vai ei. Siks mainostan sen rokotteen. Kun kaikki me ollaan erilaisia, jotkut elää ihan onnellista elämää viruksen kanssa eikä jaksa paljon miettiä ja jotkut stressaa jatkuvasti.... niin stressajille tämä rokote on paras ratkaisu, koska riskit sen jälkeen on melko olemattomia ja elämästä tulee paljon helpompi kuin tietä ettei enää virusta ole


Mulle yks lääkäri pyysi paperin, koska se on todella kiinnostunut rokotteesta, eli yks suomalainen lääkäri ja ehkä, hän lupasi ne voivat tehdä mulle suljetulla laborotoriassa ne testit mistä voi tarkista ettei enää papilloomavirusta ole elimistössä, kun muuten siitä ei tutkitaan, mutta sain selvän että Suomessa on kuitenkin laborotoriot (suljetut) missä tutkitaan tämä...

it is suggested to perform a final clinical examination such as colposcopy and histology to confirm that the lesion has disappeard comletely also blood test is required to verify antibodies against papillomavirus proteins E6 E7

tää on siis mun pereista....
 
Venakko Milanna
niin ja koska yks keskustelu meni... sielllä mä kerroin, jos apua tarvitse niin autan. Autan Mexicossa asunnon kanssa, ettei tarvi maksaa mitään:). Sorry kun toistan, mutta apua saa aina minulta;)

:hug::heart:
 
mut
Kai kuitenkin käyt papa-kontrolleissa kuten tähänkin asti? Sehän on suositus vaikka ois mitä rokotuksia.
Olen aika epäileväinen tuon rokotuksen suhteen..miten voi edes todistaa että nyt HPV hävinnyt koska sehän ns. tulee ja menee?
 
Venakko Milanna
Kai kuitenkin käyt papa-kontrolleissa kuten tähänkin asti? Sehän on suositus vaikka ois mitä rokotuksia.
Olen aika epäileväinen tuon rokotuksen suhteen..miten voi edes todistaa että nyt HPV hävinnyt koska sehän ns. tulee ja menee?
Käyn:) mutta ilman pelkoja...

Hpv ei tulee eikä menee, Hpv voi nukkua elimistössä, mutta on verikokeet ja muut kokeet mistä voi tarkista onko se elimistössä. Suomessa näitä kokeita ei tehdään. Mutta suljetulla laborotoriassa tehdään ja siks kun mulla jo tämä rokote mulle yks lääkäri voi tehdä sinne läheten, koska hän on itsekin kiinnostunut ko rokotteesta:)...

Tämän rokotteen ensimmäien tutkimus oli tehty 16v sitten, kenellekään vielä virusta ei oo tullut eikä muutoksia, vaikka naiset olivat raskaana ja kumpaaneita vaihtaneet, eli rokote on tehokas ja oli kerätty noin 4000 naista.... Niin vielä tästä verikokesta ja kokeista jotka tehdään rokotteen jälkeen, niin siellä voidaan jopa mitata kuinka paljon Hpv:ta jäljeellä, jos jotain jää. Myös Hpv elää soluissa vain, se rokote pistää kaikki pahat solut elimistöstä, siks Hpv häviä ja proteini E2 ja muut en muista nimejä antavat elinikäinen suojan siitä vastaan
 
mut
Käyn:) mutta ilman pelkoja...

Hpv ei tulee eikä menee, Hpv voi nukkua elimistössä, mutta on verikokeet ja muut kokeet mistä voi tarkista onko se elimistössä. Suomessa näitä kokeita ei tehdään. Mutta suljetulla laborotoriassa tehdään ja siks kun mulla jo tämä rokote mulle yks lääkäri voi tehdä sinne läheten, koska hän on itsekin kiinnostunut ko rokotteesta:)...

Tämän rokotteen ensimmäien tutkimus oli tehty 16v sitten, kenellekään vielä virusta ei oo tullut eikä muutoksia, vaikka naiset olivat raskaana ja kumpaaneita vaihtaneet, eli rokote on tehokas ja oli kerätty noin 4000 naista.... Niin vielä tästä verikokesta ja kokeista jotka tehdään rokotteen jälkeen, niin siellä voidaan jopa mitata kuinka paljon Hpv:ta jäljeellä, jos jotain jää. Myös Hpv elää soluissa vain, se rokote pistää kaikki pahat solut elimistöstä, siks Hpv häviä ja proteini E2 ja muut en muista nimejä antavat elinikäinen suojan siitä vastaan
Missä täällä noita testejä tehdään, kuka lääkäri? Olen Niemisellä ym käynyt paljonkin muttei tälläisistä ole ollut puhetta. Ymmärrän kyllä että rokotus tehoaa JOS hpv:tä ei ole vielä saanut mutta että se häviäisi...Jos tälläinen erittäin tärkeä rokote olisi olemassa miksei jo käytössä ympäri maailman?
Toivon että saat siitä luvatun tehon, mä en vaan heti uskoisi ja lähtisi tuollaiseen mukaan:)
 
Venakko Milanna
Missä täällä noita testejä tehdään, kuka lääkäri? Olen Niemisellä ym käynyt paljonkin muttei tälläisistä ole ollut puhetta. Ymmärrän kyllä että rokotus tehoaa JOS hpv:tä ei ole vielä saanut mutta että se häviäisi...Jos tälläinen erittäin tärkeä rokote olisi olemassa miksei jo käytössä ympäri maailman?
Toivon että saat siitä luvatun tehon, mä en vaan heti uskoisi ja lähtisi tuollaiseen mukaan:)
Nimeinen itsekin halusi tehdä kyseisen terapeuttisen rokotteen, eikä onnistunut:). Itse Nieminen on negativisella mielellä aina kaikista missä mitä on.

Tämä lääkäri joka on kiinostunut ko rokotteesta, itse kävi Meksikossa kokouksessa ja hän itse tunne Ricardo Rosailes, siks hän usko siihen rokotteen, koska itse osallistui...

Ympäri maailma siitä ei ole koska se pääsi vast 3s vaiheen tutkimukseen. Niin raasti niin kuin he sanoivat niin rahaa loppui, kun itse yritys on pieni ja kukaan ei halua tukea siitä, vaan jokainen yritä valmista terapeuttista rokotetta, mutta jokaisella huonot tulokset, koska ne ei voi käyttää samoja aineita, jos tuote on patentoitu. Yks suomalinen lääkäri tietä tästä rokotteesta, hän oli siellä yhden Saksalaisen ja Holantilaisen tutkijan kanssa, siks hän on kovasti kiinnostunut, koska mäkin menin sen ottamaan. Mä tiedän jokaisen lääkärin mielipiden Suomessa. Niemisen kanssa mulla jopa riita tuli, siks kun hän haukkui rokotetta, paitsi silloin kun mä kysyin että mistä sä tiedät, kysyin myös näytä paperin ja päivämäärän, hän ei enää osaanut mitään vastata, Nieminen ei tiedä rokotteesta eikä voi tietä, mä tiedän kaikki ihmiset, kellä on tietoa, jokaista ympäri maailma. Näin hyvin mä olen tutkinut asian ennen kuin lähdin tänne. Ja jos et usko kysyy niemiseltä, se tietä että olen täällä.

Se lääkäri joka tietä tästä rokotteesta paljon voin kertoa nimen vain Yv:llä:)

Voin vain sanoa että rokote on tehokas, mulla on paljon tietoa tästä. Minun 2 ystävillä Hpv ja muutokset lähti sen jälkeen. Minulla kun mä tulin kohdunkaula oli kamalssa kunnossa, näin kaikki itse telkarin kautta kun tehtiin mikroskopinen tutkimus, näin miten virus näyttää, 6n annoksen jälkeen näin myös kohdunkaulan ja virusta ei näy, sekä kohdunkaula paljon sileämpi, aivan erilainen, mutta 2-6kk parasta on odotta kunnes kaikki koket saa tehdä ettei virusta enää oo:)
 

Yhteistyössä