kivoja poika kissan nimiä kiitos!

  • Viestiketjun aloittaja kissa
  • Ensimmäinen viesti
poika kissa
mun isosiskolla on kissa nimeltään Veeti ja mun äidillä on kissa jonka nimi on Onni, itse olen tilanteessa jossa tarvitsen poika pennulleni nimen, saan kissan muutaman viikon päästä ja nyt kun kesäloma on alkanut voin käydä katsomassa pentua vaikka joka päivä koska se asuu hyvin lähellä kotiani, olisi kiva päättää kissalle nimi jotta pystyisin tutustumaan pentuun ennen sen meille muuttamista. JOTEN PLIIS!! nimi ideoita??
 
"kisuliini"
julia hei, ku kysyit että voiko poika kissan sijottaa kotiin jossa on jo poika kissa, niin se kyllä onnistuu, mulla on 2 poikaa ja saan pian kolmannen. mulla oli 1 poika, ostin tytön ja puolen vuoden päästä toisen pojan -> tyttö kissa muutti mummolleni jonkin matkan päähän ja nyt olen sitten ostamassa sen kolmannen poikakissan. että siinä voi käydä niinkin, mutta pojat tulevat hyvin toimeen keskenään. =)
 
josssy
Itelle tulossa nyt poikakissa, mutta jos olisin tytön ottanut niin nimeksi olisi ehdottomasti tullut KIDA! Tykästyin jotenkin siihen hirveesti ja tällä hetkellä tolle uudelle pennulle onkin nimivaihtoehdoiksi valikoitunut Vertti, Koda, Simba, Semi, Jare ja Tico. Saa nyt nähdä minkä näköinen ja oloinen toi vauva on :)
 

Yhteistyössä