Kkm lääkkeellinen tyhjennys

eilen todettiin ultrassa kkm rv 10+1. Vastasi viikkoja 8+1. Lääkkeiksi cytotec x 6 0.2mg. Tänä aamuna 8.14 laitoin 4 kpl emättimeen ja siitä 3 tunnin päästä loput 2. Ensimmäisen 4 jälkeen ei oikeen tuntunut kun jomottelua, kahden viimeisen jälkeen alkoi tulemaan vuotoa n. tunti laitosta. Vuoto kirkasta ja ei mielestäni hirveästi hyytymiä. Äsken holahti oikein kunnolla ja pyyhkiessä näkyi osa alkiosta. Sen jälkeen olo selkeästi helpotti. Kivut ei ole missään kohti olleet mitenkään järkyttäviä. Onko syytä epäillä että tämä ei itsestään tyhjene kokonaan kun minua varoiteltiin kovasta vuodosta ja kamalista kivuista? Toki tämähän tästä vielä voi jatkua mutta vähän hämmentynyt olo että näinkö helposti se sitten menisi..
 
Kivut ja vuoto on varmasti yksilöllistä, jos alkio on selvästi jo vuotanut pois (varmasti huomasit, kun tuli) voisi kuvitella että lääkkeet on tehonneet. Itsellä myös alkio tuli ensin ulos, sen jälkeen alkoi menkkamainen vuoto joka kesti normaali kauemmin.
 
Onkohan samanlaisen asian läpikäynyttä ?
Alkuraskaudessa (pian testin teon jälkeen)
erittäin kova alavatsakipu vuotojen kera.
Menin päivystykseen, jossa HCG arvoksi mitattiin 17 000 ja ultrassa mistään ei löytynyt itse raskautta. Kaksi päivää tämän jälkeen kontrolli, jossa HCG hieman laskenut ja ultrassa edelleen sama tilanne.
Viikko tämän jälkeen kontorolli. HCG 24 000. Ultrassa kaksi raskausonteloa, joissa ei mitään kaikua. Ainoastaan hyvin toimiva istukka. Raskautta ei siis ole olemassa Kohtu tullaan tyhjentämään lääkkellisesti.
Minulla on puoli vuotta takaperin ollut keskenmeno rv 12.
Minusta tämä on vaan niin kamalan outoa, että haluaisin löytää kohtalotoverin aiheeseen liittyen.
 
Meillä todettiin eilen keskeytynyt keskenmeno rv 6+5 lauantaina alkoi kirkas vuoto ja tuli hyytymiä enkä ollu juurikaan kipeä.
La-su yönä tuli pari semmoista holausta verta ja ehkä joku hyytymä en tarkastellut mitä tuli niin tarkkaan.
Ma lääkäri kirjoitti lähetteen ultraan ja kävin labroissa hCG oli 7000 ja Ultrassa kohdussa köllötteli sikiöaihe joka vastasi viikkoja mutta sykettä ei löytyny nyt sitten odotetaan aikaa yliopistolliseen sairaalaan ja jos ei tyhjene itsestään siihen mennessä niin lääkkeellinen tyhjennys edessä.
Tyhmänä kuvittelin että se olis ollu tolla viikonlopun vuodolla yms ohi mutta kivut ja kaikki muu on vasta tulossa.
 

Yhteistyössä