klamydiasta

  • Viestiketjun aloittaja epäilevä
  • Ensimmäinen viesti
epäilevä
Minulta löytyi klamydia jonka olen mieheltäni saanut... syytin häntä vieraissa käynnistä, mutta hän kertoi ainoan mahdollisuuden olevan se että hän on saanut sen ennen seurustelumme alkua.. ja siitä on siis reilut neljä vuotta.. klamydia voi olla kauan oireettomana mutta että näin kauan.. vähän epäilyttää.. tietäisikö kukaan voiko se olla mahdollista?
 
Joo kai se mahdollista on, kun monet havahtuvat vasta silloin kun ovat yrittäneet saada lasta ja se ei sitten ole onnistunutkaan. Tutkimuksissa huomataan röörien olevan tukossa klamydian aiheuttamien muutosten vuoksi. Hyvä että löytyi edes nyt, parannu pian! :hug:
 
epäilevä
Kiitoksia kannustuksesta! Minulla tämä löytyi alkuraskauden kokeissa. Ilmoitin heti miehelle että saat pakata laukkusi ja tämä raskaus loppuu tähän jos totuutta ei ala kuulumaan. Kovaa kyytiä se tuli kotiin töistä ja oli kyllä säikähtäneen oloinen. Kertoi sitten tuon aiemmin todetun ja kyseli että onko vaivasta jotain haittaa vauvalle. Pyyteli tosissaan etten luopuisi vauvasta koska hän ei minua ollut pettänyt. Vauva oli kovasti toivottu sillä sain keskenmenon vähän ennen kuin tämä sai alkunsa...Olenkin miettinyt, johtuiko keskenmeno klamydiasta. Sitä koetta ei ehditty siinä raskaudessa vielä tehdä eikä hoitaa...
 

Yhteistyössä