Kööpenhaminan poliisi estää maahanmuuttovastaisen puolueen mielenosoitukset -pommiuhkakin olemassa

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Niin kerros nyt onko se ok? Omalta osaltani voin sanoa, että minulla ei ole minkäänlaista ristiriitaa näkemyksissäni, mutta kun vähän tulkitsen sinun puolustavan ainakin vähän tuollaista muslimien riehumista, niin sinulla taitaa olla.
Nämä samat öyhöttäjät on kerta toisensa jälkeen vähätelleet Torniaisen tekoa. Mä taas olen tässäKIN ketjussa jo paheksunut mellakoinnin ja väkivallan kaikissa tapauksissa
 
vierailija
Tässä ensimmäinen jossa kommentoin molempien tekoja typeriksi
Siinä viesti, jossa vertaat koraanin polttamista (jota ei tapahtunut, vaan on keksimäsi olkiukko) auton polttamiseen. Eivät todellakaan yhtä vaarallisia tekoja eli vähättelet auton polttoa. Lisäksi koraanin poltto, jota ei tapahtunut, olisi ollut osa rauhallista mielenosoitusta kun taas auton poltto on osa väkivaltaista mellakkaa. Eli taas vähättelet ja puolustelet.
 
vierailija
Siinä viesti, jossa vertaat koraanin polttamista (jota ei tapahtunut, vaan on keksimäsi olkiukko) auton polttamiseen. Eivät todellakaan yhtä vaarallisia tekoja eli vähättelet auton polttoa. Lisäksi koraanin poltto, jota ei tapahtunut, olisi ollut osa rauhallista mielenosoitusta kun taas auton poltto on osa väkivaltaista mellakkaa. Eli taas vähättelet ja puolustelet.
Puhuin provosoinnista.
 
vierailija
Puhuin provosoinnista.
Kirjoitit, että kommentoit molempien tekoja typeriksi. Toisten teko oli, sinua lainatakseni, mennä polttamaan koraaneja muslimialueelle (mitä ei ole tapahtunut tai ollut ohjelmassa). Ja toisen teko oli polttaa autoja. Eivät todellakaan yhteismitallisia rikoksia ja kun tuollaista esität, niin tosiasiassa vähättelet muslimien väkivaltaista mellakkaa. Eli paradoksaalisesti syyllistyt juuri itse siihen väkivaltaisen käytöksen puolusteluun, josta yrität muita syyllistää.
 
  • Tykkää
Reactions: Palstapesu
vierailija
Kirjoitit, että kommentoit molempien tekoja typeriksi. Toisten teko oli, sinua lainatakseni, mennä polttamaan koraaneja muslimialueelle (mitä ei ole tapahtunut tai ollut ohjelmassa). Ja toisen teko oli polttaa autoja. Eivät todellakaan yhteismitallisia rikoksia ja kun tuollaista esität, niin tosiasiassa vähättelet muslimien väkivaltaista mellakkaa. Eli paradoksaalisesti syyllistyt juuri itse siihen väkivaltaisen käytöksen puolusteluun, josta yrität muita syyllistää.
Valehtele vähemmän
 
vierailija
Eivät nuo yksinkertaisesti sopudu/kuulu tänne. Eivät Suomeen, tanskaan tai muuallekaan eurooppaan.

Jos vastustaa oikeistoa, siihen löytyy monia (laillisia) keinoja, ensi alkuun vaikka esim poliisille ennalta ilmoitetut rauhanomaiset mielenosoitukset.

Tuo että koraanin heiluttaminen (mitä meinaakaan) aiheuttaa tuollaisen mellakan jossa sytytetään 70 tulipaloa ja poliisien päälle hyökätään jne kertoo oleellisesti ettei islam kuulu länsimaihin.
 
  • Tykkää
Reactions: Palstapesu
vierailija
Eivät nuo yksinkertaisesti sopudu/kuulu tänne. Eivät Suomeen, tanskaan tai muuallekaan eurooppaan.

Jos vastustaa oikeistoa, siihen löytyy monia (laillisia) keinoja, ensi alkuun vaikka esim poliisille ennalta ilmoitetut rauhanomaiset mielenosoitukset.

Tuo että koraanin heiluttaminen (mitä meinaakaan) aiheuttaa tuollaisen mellakan jossa sytytetään 70 tulipaloa ja poliisien päälle hyökätään jne kertoo oleellisesti ettei islam kuulu länsimaihin.
Eurooppalaiset on tarkoitus sopeuttaa islamiin, sitä kutsutaan #unelmaksi.
 
vierailija
Eli mellakointi on mielestäsi hyvä ratkaisu?
*huokaus*
Luehan viestit siitä, että ranska on sisällissodan partaalla maahanmuuton vuoksi uudestaan. Mieti sanaa/googlaa sisällissota.

Sisällisota/sen alku ON eri asia kuin mellakka.
Ymmärrätkö eron näiden kahden käsitteen välillä?

Tai sen, että ranska on tuossa tilanteessa maahanmuuton takia? Että rajaton maahanmuutto ei toimi, koska se johtaa kulminoituessaan sisällissotaan?
 

Yhteistyössä