Koira söi suklaata!

  • Viestiketjun aloittaja Mia
  • Ensimmäinen viesti
vihainen itselleen!!
Minulla on reilu 20kg Novascotiannoutaja ja eilen kävi elämän ensimmäinen vahinko suklaan suhteen kolmeen vuoteen, suklaat oli telkkaritasolla mutta löytyhän se sieltä..
Vuorokausi kulunut ja masu meillä on sekasin!! Soitin eilen hätäpäissäni tietysti päivystävälle ell:lle ja kun kerroin tilanteen niin siellä rennon oloinen naislääkäri hiukan naureskellen sanoi että ei syytä huoleen. Maha voi mennä sekasin (ja meillähän se meni) ja mahdollisesti pikkasen normaalia enemmän läähätystä (en ole huomannu mitään normaalista poikkeavaa).
Lopuksi tokaisi vaan että ahneella voi olla pa****nen loppu, eli tarkoittaen tuota masukipua.

MUTTA OIREET JA VAIKUTUKSET MEILLÄ NÄIN..
 
Koirax
kävi niin hassusti että, olin jättänyt pöydälle 8 pähkinäsuklaa riviä ja 8 maitosuklaa riviä koirani nöpö ei syönyt kumpaakaan niistä vaan avasi uuden suklaalevyn ja se oli kirsikkaa?
OMFG
siis kuoleeks mun nöpö nytte?
ei kait kirsikkahan on terveellistä!
 
"Jassu"
Koirani on monesti käynyt salaa syömässä suklaa pitoisia leivoksia ja nje mutta hänelle ei koskaan tapahdu kylläkään mitään jtn miten se on niinkun mahdollista kun siihen koirathan voi kuolla vaikka tätä salanapostelua on jatkunut muutama vuosi
 

Yhteistyössä