Koiraurheilu

Meillä päälajeina agility, toko, pk-jälki + viesti, ja mejä. Uutena nyt paimennus.
Talvellä koirahiihto. Ajatuksena olisi lähteä jo maaliskuussa (laskettu aika helmikuussa) sm-kisoihin.

Haluaisin tietää, että mihin asti muut ovat harrastaneet lajeja? Miten "palautuneet"? Vai "uskaltaako" esim agilityssä juosta koko raskauden ajan? Tietysti esim kaatumisriski on olemassa.

muoks. pk-lajithan + mejä meillä loppuu syksyn loputtua, mutta muut jatkuu ympäri vuoden
 
Nostellaampa tätä

Eli olisi mukavaa kuulla kokemuksia, kuinka pitkään olette pystyneet kisaamaan agilityssä raskaana ollessanne? Ja miten esim. radan rakentamiset ym., missä vaiheessa olette lopettaneet painavien nostelun?

Täällä alkamassa rv 15 (eka raskaus) ja treenaillut ja kisannut olen vielä normisti. No, hieman olen kisoja rajannut, että vain 1pvä viikonlopussa. Eipä tuo muuten ole haitannut, paitsi että radan jälkeen joutuu hieman pidempään puuskuttamaan. Kunto pitäisi kyllä muuten olla hyvä, kun olen urheillut koko ikäni. Tällä hetkellä en vaan meinaa saada itseäni liikkeelle kuin agitreeneihin ja kisoihin, mutta kaipa se pitääkin tehdä sitä mikä tuntuu kivalta. :)
 
Mulla kohta rv 17 ja ainakin vielä oon kanssa treenannut agia koirien kanssa ihan normaalisti ja kannellut esteitä... Itse olen päättänyt, että kisaan niin pitkään, kun se tuntuu itsestä hyvältä.. Muutenkin urheilen vielä ihan normaalisti, kuten vedän bodycombat-tunteja...

Mies kyllä kyseli, että tarvitsenko muka oikeasti kisalisenssiä tänä vuonna, mutta sanoin, että aion kisata keväällä niin pitkään kuin pystyn ja syksyllä toivottavasti pääsisin jatkamaan :)

Tokokokeisiin on tarkoitus osallistua ainakin vielä toukokuussa, vaikka maha taitaa olla silloin aika muhkea :D Mutta kun kerran on rodun tokorotumestaruudet, niin onhan sitä mentävä :D
 
  • Tykkää
Reactions: Maanu
Kiva kuulla, että on muitakin =)

Täällä alkaa huomenna rv17 ja just ilmoittauduin kisoihin kahden viikon päähän.. Ja toiveissa on, että helmikuussakin vielä..:) Nyt tuo maha on kyllä alkanut kasvamaan huimaa vauhtia, että saas nähdä!
 
Mulla on vielä niin pieni maha, ettei sitä oikeastaan huomaa ulkopuoliset edes vielä ja koska on niin pieni, niin ei kyllä yhtään haittaa vielä menoa :)

Mekin ollaan kovasti menossa helmikuussa ja vielä ainakin maaliskuussa kisaamaan :D Huhtikuussa pitää alkaa jo katselemaan, että millä mielellä oma keho on :)
 

Yhteistyössä