Kokemuksesi skorpioni-miehestä? Salaako tunteitaan? Ovatko ilkeitä niinkuin skorpparinaiset?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"Vilukissa"
Näyttää kyllä tunteensa niin hyvässä kuin varsinkin pahassa. On omistushaluinen, mustasukkainen jääräpää, joka kyllä taitaa terävän kielenkäytön, joten ei kannata suututtaa - oikeesti.
 
jnjhij
Mun skorpparimies on jääräpää.Rakastaa mua ylikaiken :) Koti hälle tärkeä ja perhe. Plus hieno auto ;) Mitä enemmän saa seksiä sitä varmemmin MINÄ saan tahtoni läpi ;)
 
"Opettaja"
Minun skorpionimies on mustasukkainen, omistushaluinen, vahvatahtoinen ja herkkä hermostumaan. Tulistuu nollasta sataan sekunissa ja ei kyllä vihastumistaan peittele.
Rakastaa minua ja lapsia yli kaiken. Ollaan sille kaikista tärkeimmät. Näyttää sen ja kertoo sen joka päivä. Osaa puhua kauniisti ja huomioi minut niin arjessa kuin seksielämässäkin.
Tekee ahkerasti kotitöitä. Ja on tunnollinen työntekijä myös työpaikallaan. Halailee, suukottelee, silittelee ja kehuu lapsia sekä minua.

Minäkin olen skorpioni. Kun olen huonolla tuulella niin sen kyllä huomaa ;) Ajattelen aina ensin muita. Olen rauhallinen ja huomioin muut. Loukkaannun herkästi ja olen muutenkin herkkä.
 
Saraldo
Menee vähän OT, mutta... Aiemmin mä aina ajattelin, että tällaiset horoskoopin mukaiset luonteet on ihan huuhaata ja jonkun hörhön omaa satua. Kunnes mulle syntyi vesimieslapsi... Mä olen itse vesimies, samoin mun isä, isän sisko ja mun veli. Ja me ollaan oikeasti kaikki ihan samanluonteisia, mitä tulee itsepäisyyteen, itsekeskeisyyteen ja äkkipikaisuuteen :). Sinänsä säälittää lapsen kannalta, mutta ainakin mä osaan ennakoida ja lukea tuota lasta melko hyvin, kun on ihan samanlainen kuin äitinsäkin ;).
 
:(
Eksä oli skorpioni ja oli mustasukkainen (myöhemmin selvisi että itse petti minua) ja jotenkin pystyi lukemaan suunnilleen mun ajatuksia (myöhemmin selvisi, että taisi lukea tekstiviestejä ja sähköpostiani). Näytti tunteensa, muttei pystynyt omia negatiivisia tunteita käsittelemään saati puhumaan asioista. Jos itse olin vihainen hän oli myös vihainen eikä oikein kyennyt empatiaan. En väitä että nämä olisivat seurausta siitä, että hän oli skorppari mutta uutta skorpparimiestä tuskin otan.
 
......
Menee vähän OT, mutta... Aiemmin mä aina ajattelin, että tällaiset horoskoopin mukaiset luonteet on ihan huuhaata ja jonkun hörhön omaa satua. Kunnes mulle syntyi vesimieslapsi... Mä olen itse vesimies, samoin mun isä, isän sisko ja mun veli. Ja me ollaan oikeasti kaikki ihan samanluonteisia, mitä tulee itsepäisyyteen, itsekeskeisyyteen ja äkkipikaisuuteen :). Sinänsä säälittää lapsen kannalta, mutta ainakin mä osaan ennakoida ja lukea tuota lasta melko hyvin, kun on ihan samanlainen kuin äitinsäkin ;).
Etkö ole kuullut geeneistä ja niiden vaikutuksesta? ;) Ihan huuhaata nuo horoskoopit ja koska ex oli skorpioni, verratessani noihin ketjussa väitettyihin piirteisiin on aivan erilainen ollut. Lisäksi kun luen omaa horoskooppia, miehen tai lapseni, en kyllä tunnista niistä! Lapsellani on kyllä niin selvät perityt luonteenpiirteet...
 
M.M.
Mulla on skorpparimies ja ihan erilainen kuin mitä muilla on.
Seksi? Mitä se on? On oikeesti ihme, että meillä on kolme lasta. Hellyyttä yms ei myöskään ole ollut aikoihin.
Huumorintaju on mieheltä loppunut aikoja sitten.
On jopa sanonut, että ei ole enää pitkään aikaan tehnyt tämän suhteen eteen mitään.
Joka riidan aikana sanoo, että itsepähän olen hänet valinnut. Nykyään vastaan siihen, että en olisi valinnut jos olisin nähnyt mitä tulevaisuus tuo tullessaan.
Mieheni on kuin tuuliviiri...
 
:(
Mulla on skorpparimies ja ihan erilainen kuin mitä muilla on.
Seksi? Mitä se on? On oikeesti ihme, että meillä on kolme lasta. Hellyyttä yms ei myöskään ole ollut aikoihin.
Huumorintaju on mieheltä loppunut aikoja sitten.
On jopa sanonut, että ei ole enää pitkään aikaan tehnyt tämän suhteen eteen mitään.
Joka riidan aikana sanoo, että itsepähän olen hänet valinnut. Nykyään vastaan siihen, että en olisi valinnut jos olisin nähnyt mitä tulevaisuus tuo tullessaan.
Mieheni on kuin tuuliviiri...
Sanoin eksäni oli tuuliviiri ja todella tuulella käyvä. Seksiä kyllä oli, seksin määrä määritti hänelle rakkauteni määrän. Kun itse sain tarpeekseni tekemästään henkisestä väkivallasta esim erolla uhkailusta ja sen jankkaamisesta ettei hän halua minua, vähenivät omatkin halut. Mutta todella intohimoinen siis seksin suhteen oli tuo skorppari
 
Soiku
Minun skorpparimies halaa, pussaa ja hellittelee.
On kärsivällinen, reilu ja kiltti.
Omaa vahvat mielipiteet, uskaltaa seistä sanojensa takana ja huomauttaa epäkohdista.
Tekee kaikkensa, että kaikilla olisi hyvä olla.

Joskus hieman mustasukkainen ja laiska :)

Mutta joo, minä se meillä pisteliäämpi ja ilkeämpi olen.
 
"vieras"
Minulla ja miehellä on sama horoskooppimerkki. Minä olen räjähtelevä ja kipakka ihminen, mies taas semmoinen rauhallinen, eikä sano minulle ikinä mitään ilkeää. Niin ja appiukkokin on samaa horoskooppia, luonteeltaan hyvin rauhallinen ja jopa sulkeutunut. Äitini ja siskoni ovat samaa horoskooppimerkkiä. Äitini on boheemi hösö, siskoni taas hyvin hillitty ja pikkutarkka.

Kyllä kannattaa uskoa horoskooppeihin. Varsinaista tiedettä.
 
:(
[QUOTE="vieras";24409391]Minulla ja miehellä on sama horoskooppimerkki. Minä olen räjähtelevä ja kipakka ihminen, mies taas semmoinen rauhallinen, eikä sano minulle ikinä mitään ilkeää. Niin ja appiukkokin on samaa horoskooppia, luonteeltaan hyvin rauhallinen ja jopa sulkeutunut. Äitini ja siskoni ovat samaa horoskooppimerkkiä. Äitini on boheemi hösö, siskoni taas hyvin hillitty ja pikkutarkka.

Kyllä kannattaa uskoa horoskooppeihin. Varsinaista tiedettä.[/QUOTE]

Kyllä kannattaa palstamaiseen tapaan tuomita kaikki johtopäätökset/teoriat yms. yhden omaan kokemukseen pohjautuvan esimerkin perusteella :LOL:
 
Assholisti
[QUOTE="vieras";24409435]Juuri näin! Minä olen "tutkinut" asiaa 20 vuotta, ja voin sanoa että kyllä ne tietyt piirteet näkyvät selvästi. joskus pystyn heti sanomaan jonkun tuntemattoman merkin,kun on aivan selvä tapaus! että silleen kaikki epäilijät...[/QUOTE]

Osut oikeaan kerran kahdestatoista?
 
vierailija
En tiedä muista skorpionimiehistä, mutta itse olen eristäytynyt persoona ja toisaalta hyvinkin läsnä jatkuvasti toisten kanssa. Salailen asioita kaikilta, ilmaisen tunteeni vahvasti ääneen. Seksuaalisuuttani kuvaa hallitseva ota tai jätä asenne, joka samalla asettaa kaiken syvän rakkauden vaakalaudalle. Ymmärrettyäni ihmisten itsekeskeisyyden olen tietoisesti alkanut olla luonteeltani ankara, se on tavallaan nautinollista.
 

Yhteistyössä