kokemuksia fuzzi bunz kestovaipoista?

Löytyykö täältä Fuzzi Bunz kestovaippojen käyttäjiä? Itse niitä haluaisin kokeilla. Mutta vähän tuo hinta mietityttää. Yksi vaippa kaikkine tykötarpeineen tulee aika kalliiksi. Vaippa, hamppu ja microinsertti. Miten paljon vaippaan tarvitsee imua 2kk neidille joka painaa suunnilleen 5kg.
Montako tuntia yhtävaippaa voi pitää jalassa?
Miten on vaipan kuivumisen knassa, olen lukenut tuotearvioinnesti että kuivuu todella nopeasti. Pitääkö paikkaansa.

Itselläni on kestoilu alussa ja olen tällähetkellä todella monen kestovaipan omistaja, meillä on suunnilleen kaikkia vaippoja yksi. Olen etsimässä meille sitä mukavinta kestovaippa juttua tuon fuzzi minua kovasti kiinnostaisi.

Kiitoksia avusta, jos joku ystävällinen auttaja löytyisi!
 
Tuittu harmaana
Mulla on fuzzeja sekä kotimaisia Jamiinoita, fuzzissa on fleece sisäpintana ja Jamiinassa hyvä kuivaliinakangas joka pitää tosissaan vauvan pepun kuivana. Molemmat kuivuvat nopeasti pesun jälkeen. Silkkaa rahansäästöä on jos itse pystyt tekemään imut vaipan sisään, eli vanhat pyyhkeet saumurilla pötköiksi ja vaippakäyttöön.
Mä vaihdan kesto sekä kertakäyttövaipat noin 2-3 tunnin välein eli silloin kun vauva (7 vkoa) on muutenkin hereillä. Jos nukkuu pidempään, niin annan toki nukkua enkä herätä vaipanvaihdon takia.
Onko sulla harsoja ? nekin käy imuiksi ja ainakin mkeillä riittävät vielä ihan hyvin vauvalle. Mikroinsertit ja hamput voit hankkia sitten kun enemmän tarvitaan imukykyä.
 

Yhteistyössä